Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare contorizare smart

C, produs

Back-UPS BX2200MI

Zgomot infernal acoperis Tabla fa...
 Ce inseamna „Inapt serv mil...

A doua mașina 4000-5000-6000

Tremura mana rau dupa ce tai iarba

Placa de captura
 Abuzul in serviciu dezincriminat ...

i5 13600KF vs i7 13700KF?

Hota bucatarie open space

RCA EUROINS
 Preluare date de pe alt site - cum?

Internet prin Satelit

Upload mic...

Angajator privat - obligatie plat...
 

As vrea sa mai pun 5kg

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#19
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,499
  • Înscris: 06.10.2008

View Postbursucelu_viesel, on 18 noiembrie 2022 - 22:35, said:


A, si chipurile dupa antrenament ar fi o fereastra unde cica ar intra mai repede o proteina rapida, insa eu nu stiu de ce nu intra si mai repede proteina de la masa dinaintea antrenamentului.. La un moment dat auzisem ca era vrajeala de marketing asta cu fereastra unde trebuie la secunda sa bagi noi proteine.
Da e abureala s-a demonstrat demult. Dar lumea continua sa creada inca, asa ca baietii de la firmele de nutritie ofera optiuni pentru fiecare. Proteina de noapte, dupa antrenament, recovery, pre, intra-workout. Sa fie acolo optiuni.

#20
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,488
  • Înscris: 03.02.2009

View Postsandu222, on 19 noiembrie 2022 - 00:20, said:

firmele de nutritie ofera optiuni pentru fiecare. Proteina de noapte, dupa antrenament, recovery, pre, intra-workout.
Eu oarecum am retinut si tin cont de vitezele astea de asimilare, in linii mari. De ex. noaptea am retinut ca laptele ar fi o sursa mai buna ca-i mai lenta, si eu mai bag niste fulgi de ovaz cu seminte de in rasnite (in ideea ca fibrele mai intarzie ansortia, deci sa prelungeasca alimentarea cu proteina  si oricum dimineata sa pot avea scaun dupa ceas), Daca o fi vreun adevar nu stiu. Apoi soia am retinut ca e proteina rapida, dar are si grasime boaba si asta din pacate ingreuneaza. (dar nu m-ar mira sa descopere in viitor ca macar o parte din acele grasimi sunt necesare pt absortia proteinei)

Referitor la suplimentele mai mult pt vitamine si minerale, oricum nu se justifica pretul ala. Traim in Romania, avem bors care are complex de B-uri, si probiotice care ajuta la asimilarea mancarurilor (pana si farmacia Dr.Max vad ca scrie: "o sursa extraordinara de vitamine din complexul B, vitamina C, vitamina D si H (biotina). In plus, el contine enzime, minerale usor asimilabile (calciu, magneziu, fosfor), oligoelemente (seleniu si crom), aminoacizi esentiali si carbohidrati.". Si la capitolul produse fermentate avem varza murata cu zeama de varza, rosii murate, etc. Si daca tot suntem la cultura romaneasca, posibil si racitura (piftia) sa ajute pt incheieturi.
Ce suplimentez eu (dar costa f putin) e vitamina C (mai ales cand simt ca ma apuca raceala, vad ca-mi trece repede), zinc, pt magneziu mai adaug sare nigari prin mancare (sper ca are efect), si 2picaturi de Vigantol (vit D) daca n-o sa ma vada soarele). Pt omega3 am seminte de in rasnite, eventual nuci.

Edited by bursucelu_viesel, 19 November 2022 - 08:12.


#21
takillya

takillya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,910
  • Înscris: 03.12.2005

View Postbobben, on 18 noiembrie 2022 - 18:57, said:

Hello, m-am apucat recent de sala si am vorbit cu antrenorul de acolo pentru a-mi recomanda ceva suplimente pentru sala. Ideea este ca sunt destul de mic ca greutate si mi-a zis ca ar fi ok daca as mai pune cateva kilograme in plus.

Va multumesc tuturor de raspunsuri si scuze daca va deranjez cu indrebarea.

pe langa cele 3 mese normale incepe sa bei si 2 litri de lapte / zi

1 litru de lapte 3.5% are 650 de kcalorii si 30g proteina deci e foarte bun daca vrei sa iei in greutate, mai ales daca te duci si la sala.
cand vrei sa iei in greutate cel mai usor e sa bei caloriile fiindca nu iti afecteaza mesele si poti cumpara lapte fara lactoza daca laptele normal te baloneaza

Edited by takillya, 19 November 2022 - 08:56.


#22
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,960
  • Înscris: 24.10.2015

View PostYOUR_GOD, on 18 noiembrie 2022 - 23:46, said:


Dacă ești în stare să faci sport cum trebuie, iei în greutate și este normal. Nu înțeleg afirmația ta.
Voiam sa subliniez ca sport fara o nutritie adecvata nu merge.

View PostFriskey, on 18 noiembrie 2022 - 23:32, said:

Mai, terminati-o cu proteinele astea "rapide". E doar marketing si vrajeala. Poate or fi bune de ceva dar doar la culturistii aia profesionisti, care oricum se injecteaza cu steroizi si alte d'astea. Nu se fac ei asa mari doar din proteine si suplimente. Si in nicun caz cu suplimente din astea de doi bani.
Oricum organismul are rezerve de proteine gata digerate si gata sa fie pompate in sange atunci cand organismul le cere. Ficatul e una din sursele astea.

Ca sa nu mai spun ca alea 5 kg ar trebui sa le pui dupa maxim doua luni de sala fara suplimente.

De unde le scoti frate? 5 kg in maxim 2 luni? Aia se cheama ingrasare. Si te rog  spune-mi si mie ce cantitate de proteine gata digerate stau rezerva in ficat? Sunt ochi si urechi!

#23
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,488
  • Înscris: 03.02.2009
Mi-e teama ca rezervele de proteina din corp gata sa fie pompate cand organismul le cere sunt fix muschii cand intri in catabolism.
Sunt niste exprimari mai "lenese" pe-aici, pana si eu ma exprim dual/ambiguu cateodata. Aici de exemplu:

View Postonisifor12, on 18 noiembrie 2022 - 22:41, said:

„Când crești mult”.Când crești mult?
Am zis cand cresti mult si-n sensul ca esti avansat si ca (daca esti inalt) esti greu si trebuie sa asiguri multe grame de proteina (devine o povara sa le iei doar din mancare, mai ales cu fibra cum am facut eu de aveam si 3 scaune pe zi). Din multe puncte de vedere e mai usor sa fi mai mic de inaltime.

#24
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,623
  • Înscris: 01.01.2010
Alimentație, odihnă, exerciții efectuate corect, perioade de pauză.

#25
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,960
  • Înscris: 24.10.2015
In categoria alimentatie/nutritie putem baga lejer si suplimentele. Am auzit-o de la mai multi si probabil e adevarat. Primul supliment la care trebuie sa te gandesti cand incepi un sport cu greutati e o forma de colagen usor asimilabila ( colagen hydrolizat sau glucozamina). Cand apare uzura e cam tarziu, cel mai bine e sa previi. Uitati-va cum e carnea de pasare din comert si cum e cea de la pasarile din ograda. Continutul de colagen e foarte diferit.

Tendoanele noastre, de exemplu, sunt compuse din peste 90% colagen iar dupa un antrenament greu au si ele nevoie de material de refacere, nu doar muschii.

Edited by vinciun, 19 November 2022 - 12:20.


#26
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View Postvinciun, on 19 noiembrie 2022 - 09:59, said:

Si te rog  spune-mi si mie ce cantitate de proteine gata digerate stau rezerva in ficat? Sunt ochi si urechi!
https://www.carteasa...rve-si-bariera/

Quote

Ficatul reține o parte din substantele alimentare absorbite. Se poate spune că ficatul este, depozitul” acestor substante.
In ficat, glucoza se transformă intr-un glucid insolubil denumit și amidon animal; în ficat se acumulează pină la 150 g de glucide, precum și o cantitate oarecare de proteine și grăsimi. In caz de nevoie, de exemplu dacă se execută o muncă fizică, substanțele acumulate în ficat, după transformări chimice, sint transportate prin sînge la organele cu activitate intensă și aici servesc sursă de energie.


#27
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,960
  • Înscris: 24.10.2015
Asa, despre 150g glicogen ( amidon animal, ai pus o sursa de ne-ai rupt) se stie, dar nu mi-ai spus cate proteine se pot stoca in ficat, ca despre asta era discutia. Si ce se intampla cu stocurile alea? Se ard pe post de energie in timpul unei activitati fizice. Noi vorbeam de suplimentarea cu proteine dupa efort ca sa facilitam refacerea. Crezi ca daca ai stocat in ficat 5g de aminoacizi care au fost arsi in timpul antrenamentului cu ei cresc  muschii dupa efort?

Offf.. ce-mi place mie cand unii care-s complet pe dinafara se simt nevoiti sa intre pe aria sa ne invete pe noi astia, care tragem la sala si ne documentam de peste 10 ani, cum sa facem, cum e mai bine.a

Eu daca nu ma pricep la politica nu ma bag si gata, nici macar pe aria de fotbal nu intru sa dau sfaturi, nu joc fotbal si aia e. Dar se pare ca aria asta e o exceptie, cum apare un subiect nou cum toti ochelaristii de 2 kg si burdanosii care in viata lor nu au pus mana pe o gantera se simt obligati sa scrie ceva, sa-i invete ei pe ceilalti cum de la proteine mori si cum sa te antrenezi corect de fapt! Eu zic sa va vedeti de ale voastre.

Edited by vinciun, 19 November 2022 - 14:11.


#28
bobben

bobben

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 17.06.2022
Multumesc tuturor pentru sfaturi, inca ma mai gandesc, dar cred ca pentru moment am sa continui cu sala si alimentatia pe care o am sa vad daca apar ceva modificari. :D

#29
takillya

takillya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,910
  • Înscris: 03.12.2005

View Postvinciun, on 19 noiembrie 2022 - 14:04, said:

Offf.. ce-mi place mie cand unii care-s complet pe dinafara se simt nevoiti sa intre pe aria sa ne invete pe noi astia, care tragem la sala si ne documentam de peste 10 ani, cum sa facem, cum e mai bine.a

pai da, dar nu stii zicala ?

"When you can't do it, it you teach. If you don't know it... you also teach" Posted Image

Edited by takillya, 19 November 2022 - 15:43.


#30
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,488
  • Înscris: 03.02.2009

View Postvinciun, on 19 noiembrie 2022 - 12:19, said:

Primul supliment la care trebuie sa te gandesti cand incepi un sport cu greutati e o forma de colagen usor asimilabila ( colagen hydrolizat sau glucozamina).
Am ascultat-o pe o tanti dermatolog din SUA, ei sunt cei mai interesati de problema colagenului. Are 2 clipuri, unul cu cercetari pe partea suplimentelor cu colagen si altul cu mancaruri/dieta. Concluzia ei e ca sunt date insuficiente sa recomande la toata lumea astfel de suplimente. Par sa functioneze dar daca se iau doze mai mari, nu stie cat tine efectul, la unii n-au niciun efect. Apoi ea zice ca-n SUA piata suplimentelor e foarte slab reglementata, deci companiile pot trisa la greu, si zice ca sunt si scumpe in mod speculativ.
In fine, ea nu foloseste suplimentele astea cu colagen, ci alege calea alimentatiei (sa ajuti corpul sa-si faca colagenul), si aici ajungem la ..partial din ce mai ziceam si eu:
-racitura (piftie), mancare bogata in proteine, omega3 (nuci si seminte de in), soia, verdeturi (spanac,etc) bogate in vit.C (+citrice si ce mai contine vit.C), fructe si legume de culoare rosie si portocalie, usturoi (irasi specific culturii noastre). Si de evitat gatitul la temperarui f mari, adica prajeli.

Misto si cum se raporteaza la cremele anti-rid, cica-s o gramada de lotiuni, potiuni, si alte grozavii, insa toate sunt vax in afara cremelor pt protectie solara (care din cate stiu functioneaza umbrind pielea prin diverse particule pe care le contin, deci o umbrire mecanica, nu suplimente) https://youtu.be/w_Dq1cW60AM?t=69

Edited by bursucelu_viesel, 19 November 2022 - 16:59.


#31
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,960
  • Înscris: 24.10.2015
Normal ca trebuie luate in doze mari si in permanenta. Altfel e degeaba. Sunt de acord ca trebuie in primul rand avand grija la mancare, la alimente. Suplimentele au rol de a completa. De aia spuneam, daca stii ca grosul proteinelor il consumi din carne de pui din comert, in special piept, pai risti sa ai deficienta de colagen si un hidrolizat de colagen poate fi chiar mai esential decat decat concentatul de whey. Dar daca bagi la greu pasare de casa, faci supe din carne cu mult os (gen picioare de porc cu sorici, aripi de pui/rata/curca) mult peste cartilaginos... e ideal.

#32
onisifor12

onisifor12

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,856
  • Înscris: 27.08.2013

View PostYOUR_GOD, on 18 noiembrie 2022 - 23:46, said:

Dacă ești în stare să faci sport cum trebuie, iei în greutate și este normal.

View PostYOUR_GOD, on 18 noiembrie 2022 - 20:58, said:

Daca faci sport cum trebuie, cresti in greutate. Daca nu cresti in greutate, nu faci sport cum trebuie.
Vorbești strict de cazul ăsta, adică spui sport în loc de sală/culturism, nu?

View Postbursucelu_viesel, on 19 noiembrie 2022 - 10:26, said:

Am zis cand cresti mult si-n sensul ca esti avansat si ca (daca esti inalt) esti greu si trebuie sa asiguri multe grame de proteina (devine o povara sa le iei doar din mancare, mai ales cu fibra cum am facut eu de aveam si 3 scaune pe zi). Din multe puncte de vedere e mai usor sa fi mai mic de inaltime.
A, am înțeles acum.

#33
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,623
  • Înscris: 01.01.2010
Vorbesc despre sport la general.

#34
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,960
  • Înscris: 24.10.2015
Onisifor, daca esti atat de impotriva culturismului/trasului la sala, fugi nene de aici ca nu te-a invitat nimeni. Ce dracu pierzi timpul printre niste tipi care au niste activitati ce nu-ti plac? Crezi ca intereseaza pe cineva de aici parerile tale despre fitness/culturism?

Edited by vinciun, 20 November 2022 - 10:35.


#35
MindArchitect

MindArchitect

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,816
  • Înscris: 30.11.2021
Cred ca colegi mei de forum s-au grabit sa te incadreze de la amator, curios, incepator, te-au trecut deja la culturist profesionist, avansat.
Ar trebui ca in cateva luni sa poti pune 5kg, masa musculara si tesut adipos.

Daca faci corect pe cele 3, sala, hrana potrivita, odihna, o sa poti lua fara probleme 5kg in cateva luni.

Pe langa mesele obisnuite poti adauga fructe, ceva carbohidrati, ceva pudra de proteina, ceva baton.
Cauta pe google despre proteine, carbohidrati, hibre, ia de te hidrateaza.

Si cauta si alege un program CAT MAI SIMPLU, pentru inceput.

Eu ma uit la ce inaltime ai zis ca ai si la cate kg ai, este destul de slab, trebuie sa mai pui pe tine.
Sa pui pe tine trebuie sa faci bine pe cele 3. Antrenament usor, mancare cum trebuie, odihna. Poti tu sa rupi sala, sa bagi proteine, sa mananci cefe de porc, daca dormi cateva ore pe noapte si alergi toata ziua... o sa consumi toata energia.

#36
bobben

bobben

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 17.06.2022

View Postbobben, on 18 noiembrie 2022 - 18:57, said:

Hello, m-am apucat recent de sala si am vorbit cu antrenorul de acolo pentru a-mi recomanda ceva suplimente pentru sala. Ideea este ca sunt destul de mic ca greutate si mi-a zis ca ar fi ok daca as mai pune cateva kilograme in plus. Am mai scris aici vara asta, dar inafara de alergat nu am mai facut nimic, iar de sala m-am apucat acum 10 zile. Mi-am facut asta vara si niste analize si au iesit ok, iar doctorul mi-a recomandat sa mai pun 5 kg in plus. Intre timp am mai luat 5 kilograme (am acum 65 de kg la 1,75m), dar mi se pare ca e cam putin raportat la efortul pe care il fac acum.
Mi-a zis antrenorul de produsele astea:
https://www.kiwigym....-flex-44plicuri
https://www.animalpa...imal-pak-powder
https://www.kiwigym....l-pak-44plicuri
https://www.animalpa...mal-flex-powder
V-am mai zis eu si in alte topicuri ca nu as vrea sa consum totusi produse de genul, dar nu stiu exact ce sa zic, credeti ca m-ar ajuta niste produse de genul, macar sa incerc o perioada de timp eventual. Sau ziceti mai bine sa continui cu dieta pe care o am?
Va multumesc tuturor de raspunsuri si scuze daca va deranjez cu indrebarea.
As vrea sa mai adaug aici ca sunt interesat de culturism, de asta am si pornit topicul aici, adica ma pasioneaza, just to be clear. Sorry din nou daca va deranjez cu intrebarile mele puerile, chiar nu stiu mai nimic despre domeniu si consider ca aici pot invata mai multe.

View PostMindArchitect, on 20 noiembrie 2022 - 11:07, said:

Cred ca colegi mei de forum s-au grabit sa te incadreze de la amator, curios, incepator, te-au trecut deja la culturist profesionist, avansat.
Ar trebui ca in cateva luni sa poti pune 5kg, masa musculara si tesut adipos.
Daca faci corect pe cele 3, sala, hrana potrivita, odihna, o sa poti lua fara probleme 5kg in cateva luni.
Pe langa mesele obisnuite poti adauga fructe, ceva carbohidrati, ceva pudra de proteina, ceva baton.
Cauta pe google despre proteine, carbohidrati, hibre, ia de te hidrateaza.
Si cauta si alege un program CAT MAI SIMPLU, pentru inceput.
Eu ma uit la ce inaltime ai zis ca ai si la cate kg ai, este destul de slab, trebuie sa mai pui pe tine.
Sa pui pe tine trebuie sa faci bine pe cele 3. Antrenament usor, mancare cum trebuie, odihna. Poti tu sa rupi sala, sa bagi proteine, sa mananci cefe de porc, daca dormi cateva ore pe noapte si alergi toata ziua... o sa consumi toata energia.
Multumesc foarte mult! Am sa tin cont, cred ca asta va fi, am sa continui sa mai pun pe mine in timp si sa vad daca merge in timp ce fac sala. :D

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate