Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Garanție Tv Phillips
Last Updated: Dec 01 2022 16:22, Started by
p3tqw
, Nov 12 2022 22:00
·
0
#1
Posted 12 November 2022 - 22:00
Salutare!
Mi-a cedat tv-ul exact cu 2 zile înainte să-i expire garanția ( pe emag scrie 14.11.2022 iar pe factură 13.11.2022 ). Eu l-am preluat pe data de 14.11.2022. Foaia cu garanția nu o mai găsesc dar din ce am înțeles de pe site-ul acestora n-ar fi necesară. L-am înregistrat pentru preluare astăzi dar întrebarea este: dacă o să mi-l preia marți, pe 15.11.2022, o să-l mai considere în garanție? Sau este valabilă data solicitării? Ce pot să fac în cazul în care spun că nu mai este în garanție? Site-ul pe care am făcut programarea de service este https://esdservice.r...ramare/philips/ Edited by p3tqw, 12 November 2022 - 22:00. |
#2
Posted 12 November 2022 - 22:10
Nu conteaza cand il ridica - conteaza cand ai declarat "evenimentul".
Daca spun ca nu mai este in garantie vezi exact ce "spun" actele. Daca nu au dreptate discuti cu ei si apoi vezi ce mai e de facut (dar pentru un TV nu prea merita sa te judeci cu nimeni). |
#3
Posted 12 November 2022 - 22:12
#4
Posted 12 November 2022 - 22:12
Care este modelul de tv, si ce simptome are?
Daca ai declarat evenimentul in perioada de garantie, nu au ce comenta. Daca nu si nu, faci o sesizare la ANPC. Dar nu cred ca va fi nevoie, esd sunt cat de cat seriosi. Garantia incepe sa curga din momentul in care ai intrat in posesia peodusului. Din cate zici, pe garantia emag apare 14. deci ar trebui sa fii acoperit. Edited by MembruAnonim, 12 November 2022 - 22:14. |
#5
Posted 12 November 2022 - 22:41
Am atașat poze cu eticheta și defectul. https://freeimage.host/i/yhAGMx https://freeimage.host/i/yhASPR
Din ce am citit în recenziile de pe emag, ar mai fi utilizatori care au un defect similar. Acum nici măcar dungile alea nu mai apar, e doar ecranul negru cu iluminarea de fundal. Ambilight-ul funcționează. Edited by p3tqw, 12 November 2022 - 22:41. |
#6
Posted 12 November 2022 - 23:43
Am observat si eu ca la emag, daca dau comanda pe 1 ianuarie, sa spunem, dar primesc coletul pe 5 ianuarie, garantia incepe sa curga de pe 1, nu de pe 5 cum ar fi normal.
Daca se strica pe data de 3 ianuarie a ultimului an de garantie, emag zice ca sunt in afara garantiei... |
#7
Posted 12 November 2022 - 23:44
Eu stiam ca garantie curge din momentul primirii produsului. Parca chiar la emag in conditii scria asta.
De exemplu, mai ales in perioada asta de bf, eu as cere sa refaca certificatul de garantie cu data in care am primit efectiv produsul. (sfat pt cei cu produse foarte scumpe comandate vineri). Edited by MembruAnonim, 12 November 2022 - 23:45. |
#8
Posted 12 November 2022 - 23:48
Intra la "Garanțiile mele" daca ai comandat ceva de la emag zilele astea, sa vezi ca expira dupa 2 ani datei la care ai facut comanda.
Ce am comandat azi, de ex. - Garantie 24 de luni. Expira la 12 Noi 2024 Pe de alta parte, am comandat ceva ieri si l-am primit azi, imi apare tot "Expira la 12 Noi 2024". E posibil ca si la comanda de azi, sa se prelungeasca garantia in functie de data livrarii efective. Va anunt dupa ce primesc coletul, daca s-a modificat data expirarii garantiei. |
#9
Posted 13 November 2022 - 08:31
De asta este bine daca vrei sa pastrezi un produs mai mult de 2 ani cu maxim 3 luni inainte de expirarea garantiei sa vezi cat te costa o extensie cu inca 1-2 ani ...
Revenind on-topic ar trebui sa ti-l primeasca fara probleme si sigur ti-l vor repara pe garantie daca nu e ceva grav/scump. Daca se pune problema de negatie pentru stornarea banilor nu m-ar mira sa invoce ca de fapt era in afara garnatiei cand l-ai trimis sau cine stie ca l-ai folosit necorespunzator. |
#10
Posted 13 November 2022 - 11:31
Are vreo urmulita pe el de care sa se agate cum ca ar fi cazut de pe stand? E usor de anulat garantia. La tv-uri se invoca soc mecanic, la telefoane contactul cu lichide.
Edited by abac, 13 November 2022 - 11:31. |
|
#11
Posted 01 December 2022 - 16:22
UPDATE: mi s-a reparat TV-ul pe garanție. Un admin poate să închidă topicul.Mersi! Mi-au schimbat panelul.
Edited by p3tqw, 01 December 2022 - 16:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users