Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Diacritice
Last Updated: Nov 12 2022 14:28, Started by
Truta
, Nov 12 2022 07:45
·
0
#1
Posted 12 November 2022 - 07:45
Buna dimineata
Abonament Vodafone ieftin (Connect 150) in Bucuresti, doua televizoare (vortex de 24 inch, allview 32 inch). Pe ambele televizoare subtitrarile sunt ok, cu diacritice cand e cazul Pe nici unul, in cartusul din stanga sus care apare temporar atunci cand schimbi canalul si iti spune numele noului canal si pe scurt cateva chestii despre emisiune, diactriticile sunt inlocuite de niste litere sau grupuri de litere ciudate si greu de digerat. Culmea, la unul din ele, in acelasi cartus, numele canalului este scris cu diactritice (Național) iar in restul cartusului diacriticile sunt inlociute cu aiureli. Atasez imagini (scuze daca apar rasturnate) M-am plimbat prin toate setarile, nu am gasit nimic util. Vreo sugestie ? (in afara de "cumpara televizor adevarat" ) Multumesc C. Truta Attached Files |
#2
Posted 12 November 2022 - 07:59
Doar cu profil de operator se rezolva. Cum televizoarele tale nu au așa ceva, nu îți afișează diacriticele. Toți cei ce nu au in televizor profilul UPC/Vodafone, întâmpină problema asta.
|
#3
Posted 12 November 2022 - 09:55
Multumesc mult
Pe Allvew am vodafone, dar nu gasesc niciunde datele cerute : frecventa si network id (pt bucuresti). Si am scanat si eu pe "others" Pe robotul care raspunde la telefon nu reusesc sa gasesc La agentii vodafone mi s-a dat raspuns de tipul " cere la asistenta tehnica resetarea canalelor", la care asistenta tehnica nu am reusit sa ajung (la operator cu voce) Vodafone vraiste, dar nu am altceva convenabil in bloc C. Truta |
#4
Posted 12 November 2022 - 10:30
Truta, on 12 noiembrie 2022 - 09:55, said: … Pe Allvew am vodafone, dar nu gasesc niciunde datele cerute : frecventa si network id (pt bucuresti). … |
#5
Posted 12 November 2022 - 14:28
DAAAAAA !
a mers superrapid, a prins 180 canale in cateva secunde apar corect diacriticile. Multumesc mult Am fost la 3 centre vodafone Mi-au dat niste sfaturi care mai de care mai aplicate : sa schimb abonamentul...sa am rabdare ca e o defectiune la sectorul 1 (o fi vorba de Romprest). Pe unul din junii de acolo l-am rugat sa dea el telefon la asistenta tehnica si sa treaca de etapa de raspunsuri robotizate, sa ajunga la un operator uman. Nu a reusit. Poate erau la masa toti.... Numai bine ! CT |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users