Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Sunt două rețele Rolink?

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Beavix

Beavix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 984
  • Înscris: 13.10.2003
Am început și eu să mă joc cu repetoarele (sunt radioamator autorizat, ca să nu fie discuții) și aici la mine în nordul țării pot deschide cu oarece greutate și numai de pe un deal repetorul Rolink de pe Ceahlău. Chestia e că pe internet văd două situri pe care pot asculta traficul "Rolink", însă feed-urile audio sunt diferite. Una ascult pe 439100.ro, și alta pe rolink-net.ro (repetorul Ceahlău e conectat la feed-ul ăsta).

Care e șpilul cu rețeaua asta? S-a spart în două?

#2
Beavix

Beavix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 984
  • Înscris: 13.10.2003
Mda, m-a lămurit Facebook-ul.

Edited by Beavix, 06 November 2022 - 19:45.


#3
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,264
  • Înscris: 24.11.2002
A fost una, apoi s-au separat si a aparut cea de-a doua.
Nu tot ce apare pe acele harti e chiar de actualitate, unde in nordul tarii esti si cu ce echipament te chinui sa deschizi pe cel de pe Toaca? Acolo mai e un repetor in UHF, dar din pacate nu cu foarte multe trafic, dar poate facem cateva teste.

Edited by vestale, 06 November 2022 - 22:13.


#4
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,541
  • Înscris: 07.02.2003
Noul hype este acum lucrul cu repetoare digitale si retea dedicata :) Dar e bine ca mai traieste si rolinkul.

#5