Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tehnologia DSL la Orange?

conectare navigație auto la ...

Care e pretul corect pe mp?!

Auto 200-250km/zi autostrada, fia...
 Idei noi? Ce verificam la o masin...

Încarcare acumulatori LiPo de 1,5v...

cel mai ieftin generator trifazic

Iti place sa mananci iute?
 cum il cheama pe acest SSD?

Trec ITP-ul daca am montat alt mo...

Problema mesaj supraincalzire tel...

Recuperare Cont Yahoo mail
 Legislatie ambiguua/incompatibili...

Radio Argon 1 se aude foarte incet

Nu gasesc optiunea de a afisa(nu ...

Glafuri interioare mozaic
 

jysk, returnare bani pt o comanda online refuzata

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,739
  • Înscris: 25.08.2009
Buna dimineata,
Caut o saltea, nu are rost sa insir detaliile dar m-am oprit la jysk.
Salteaua nu e expusa in magazinele din Ro, nu e in stoc in Ro, se aduce din Bulgaria,poate fi cumparata numai prin comanda online cu plata in avans.
Am citit destule recenzii negative, nu atat despre jysk cat despre starea necorespunzatoare in care au fost primite saltelele, stare cauzata de transportul defectuos.
Pete, miros de benzina/motorina, ambalaj rupt si fetele roase, etc.
Ca sa evit situatia asta, am decis sa cumpar cu ridicare din magazin. Sa vad ce cumpar, daca nu-mi place starea in care se prezinta, sa pot refuza si sa cer returnarea banilor.
Am conversat pe chat cu cineva de la ei, le-am cerut detalii, cum se procedeaza in cazul refuzului. Mi-a spus ca e simplu, refuz ridicarea si cer chiar vanzatorilor  din magazin returnarea banilor. Chat-ul ofera posibilitatea salvarii conversatiei, am salvat-o, am anuntat persoana ca o voi salva. Am facut-o pentru a ma asigura.
" Verba volant, scripta manent"
Credeti ca sunt seriosi, isi vor respecta promisiunea?
Prefer sa nu am nevoie sa refuz produsul dar m-am mai fript, au patit-o destui pana acum, incerc sa ma protejez.

#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,493
  • Înscris: 07.11.2006
Daca ai ajuns pana in faza asta, mai stai putin si te vei convinge singur daca sunt sau nu seriosi.
Dar ai tot dreptul sa refuzi o marfa neconforma, ai la indemana protectia consumatorilor, politia, etc.
Dar daca se ajunge pana acolo, sa ai dovezi ca sa poti demonstra dec refuzi ridicarea marfii.

ps.
Zici ca incerci sa te protejezi, dar exact acest lucru nu l-ai facut. Daca esti suspicios din fire si mai ales patit, atunci nu trebuie sa achiti niciodata nimic in avand, decat la ridicarea produsului.

#3
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,895
  • Înscris: 16.03.2007
jysk sunt seriosi cu retururile, n-ai de ce sa-ti faci griji..

#4
althea

althea

    femeie nesuferită și insuportabilă

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,398
  • Înscris: 30.10.2009
Nu mai știu exact câte saltele am cumpărat de la ei (cinci sau șase în câțiva ani) și au fost și cu arcuri și fără, deci au venit și în ”mărime naturală” și compactate. Niciodată n-am pățit de-astea:

Quote

Pete, miros de benzina/motorina, ambalaj rupt si fetele roase, etc.
Chiar dacă s-ar întâmpla ceva cu comanda ta că na, shit happens, sunt sigură că n-ai avea probleme în a-ți recupera banii. Sunt absolut ok în relația cu clienții.

#5
yonut_a

yonut_a

    Trala la la la

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,906
  • Înscris: 03.08.2008
Stail calm, nu se complica nimeni la marile magazine cu refuzul retururilor.

#6
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,647
  • Înscris: 02.09.2005

 adisz, on 04 noiembrie 2022 - 09:45, said:

Daca ai ajuns pana in faza asta, mai stai putin si te vei convinge singur daca sunt sau nu seriosi.
Dar ai tot dreptul sa refuzi o marfa neconforma, ai la indemana protectia consumatorilor, politia, etc.
Dar daca se ajunge pana acolo, sa ai dovezi ca sa poti demonstra dec refuzi ridicarea marfii.

ps.
Zici ca incerci sa te protejezi, dar exact acest lucru nu l-ai facut. Daca esti suspicios din fire si mai ales patit, atunci nu trebuie sa achiti niciodata nimic in avand, decat la ridicarea produsului.
refuzul unei comenzi sau returul acesteia nu trebuie justificata in niciun fel, e dreptul tau sa o faci atata timp cat produsul e in starea lui initiala... asa ca n are nevoie de niciun fel de dovezi
partea mai prosta e ca daca face ridicarea din magazin s-ar putea sa nu mai poata face retur (sau termenul de retur e mult mai mic fata de comanda online)... ceva de genul, trebuie citita legea.

Edited by jericho, 04 November 2022 - 10:12.


#7
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,493
  • Înscris: 07.11.2006
Aici nu este si nici n-a fost vorba de retur. Si nici de refuz..

Iar acele dovezi s-ar putea sa-i fie foarte-foarte folositoare avand in vedere ca a platit integral in avans, pentru a-si recupera banii fara tergiversari.(in caz de probleme, bineinteles)

#8
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,170
  • Înscris: 08.02.2011

 jericho, on 04 noiembrie 2022 - 10:10, said:

refuzul unei comenzi sau returul acesteia nu trebuie justificata in niciun fel, e dreptul tau sa o faci atata timp cat produsul e in starea lui initiala... asa ca n are nevoie de niciun fel de dovezi
partea mai prosta e ca daca face ridicarea din magazin s-ar putea sa nu mai poata face retur (sau termenul de retur e mult mai mic fata de comanda online)... ceva de genul, trebuie citita legea.


Retur oricum nu se poate face ca e produs pe comanda speciala si legea nu prevede nici un drept pentru consumator in cazul asta.

#9
althea

althea

    femeie nesuferită și insuportabilă

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,398
  • Înscris: 30.10.2009
Nu e comandă ”specială”, nu i-au făcut saltea personalizată. Se poate returna.

7.2. Se va schimba sau se va returna integral valoarea produsului la momentul achiziției pentru:
Ø  Produsele  nefolosite, în ambalaj original
Ø  Saltele in ambalaj original si sigilat
https://jysk.ro/regu...-limita-de-timp

#10
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 01.08.2006
La magazine de genul, nu-si bate nimeni capul sa dea tepe. O sa poti refuza/returna fara niciun comentariu. Nu e produs personalizat, e doar adus pentru el, deci il poate returna. Cata vreme e comanda online, dar cu ridicare de acolo, tot are dreptul la retur.

#11
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 14.05.2018
nu iti face griji, in caz de ceva poti sa faci retur. vorbim totusi de jysk, nu de vreun magazin oarecare.

#12
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,739
  • Înscris: 25.08.2009
Va multumesc, o sa tin seama de sfaturi.
De cand am scris mesajul, au trecut cateva ore, am mai cautat. Am gasit inca 2 modele de saltea care imi plac, nu la jysk, la dedeman.
De ce oare nu-mi place si mie ceva mai accesibil? Nu vreau ceva scump, credeam ca cele ieftine se vand mai bine si se gasesc mai usor. Si cele din dedeman sunt tot ca cele de la jysk: nu-s expuse, una se poate cumpara numai online, a 2-a numai cu comanda in magazin.
Hai sa vi le arat, nu e nici un secret, poate aveti si comentarii:
JYSK: https://jysk.ro/dorm...s-s50-dreamzone
DEDEMAN:
1.  https://www.dedeman....rcuri/p/8036655
2. https://www.dedeman....rcuri/p/8077783
Am fost la dedeman si am intrebat la informatii despre greutatea saltelelor, e un criteriu de selectie important ca si posibilitatea de a fi rulata pt transport. Mi s-a spus (dupa cautare dupa cod, ca au greutatea neta de 14-17 kg, nu mai stiu care era cea mai usoara). Eu nu am gasit greutatea afisata la specificatii. Despre refuz si returnare bani, la fel, nu ar fi probleme.
Diferenta de pret e infima, la dede e putin mai ieftin dar parca mi-e mai accesibil magazinul dede si mi se pare mai serios (impresie personala, am mai sghimbat sau returnat unele produse fara probleme.
Deja m-am indepartat de subiect dar credeti ca alegerea nr 2 de la dedeman e corecta? A uitat sa intreb daca comenzile din magazin pot fi refuzate (evident ca motivele ar fi cele din primul mesaj).

#13
megastorm

megastorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 681
  • Înscris: 22.04.2013
atentie, o saltea NU TREBEUIE SA ITI PLACA, nici macar sa fie moale ,ci trebuie sa dormi bine pe ea
Se recomanda in general saltele mai dure, care sa ti sustina coloana
daca e vorba de jysk du te la ei in magazin si stai pe fiecare si vezi cum e
eu as alege jysk, sincer
https://www.saltexmo...a-pocket-spring

am asta, e nasoala pentru ca  e prea moale
am ceva de la jysk luata la resigilate (ambalaj putin rupt si cateva urme mici - exact ce eviti tu) , nu e ceva scump, am luat chiar "pe degeaba"- vreo 600 de lei pentru saltea de 2m latime- e excelenta, are arcuri ceva mai mari si rare, dar e dura si dormi bine pe ea

Edited by megastorm, 04 November 2022 - 20:10.


#14
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,739
  • Înscris: 25.08.2009
Am fost am vazut, ce vreau eu nu e expus nicaieri in Ro, e numai online.
Dar acum parca as lua una de la dedeman.
https://www.dedeman....emory/p/8060808
Asta e mai scumpa (900 lei) dar fata de modelul al 2-lea prezentat mai sus, comanda e onorata in 4-6 zile.
Exemplul 2 de la dedeman (https://www.dedeman....rcuri/p/8077783) vine in 30-35 zile, asa mi-au spus. Ca pret (-200 lei) ar merita dar m-am cam plictisit de cautare si asteptare, vreau sa termin cu aranjatul mobilei.

#15
thorxx

thorxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.07.2022
Nu sunt sigur, dar parca la ei politica era sa nu dea banii cash inapoi, ci doar ca voucher ce poate fi foolosit in magazin.
Inca mai sunt magazine cu asemenea politici.

Dar daca e comanda la distanta, teoretic prin lege sunt obligati sa dea banii inapoi. Daca refuza le faci plangere la ANPC.

#16
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,739
  • Înscris: 25.08.2009
Am telefonat la dedeman si am intrebat. Nu intentionez sa fac retur decat in caz de produs neconform, cu defecte.
Am mai returnat acum un an un vizor cu camera pentru usa, a costat vreo 260 lei. L-am desfacut acasa, l-am testat, am vazut ca era slab calitativ, l-am pus in cutie si l-am returnat. A fost cumparat din magazin. Nu a fost nici o obiectie. L-am manevrat cu multa atentie, nu avea urme de folosire.

#17
megastorm

megastorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 681
  • Înscris: 22.04.2013
am returnat si eu o plita luata din online in magazin si mi au dat banii pe loc. deci e ok

#18
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,739
  • Înscris: 25.08.2009
M-am hotarat, de fapt m-am sucitPosted Image , am comandat nu de la jysk, de la dedeman urmatoarea saltea:
https://www.dedeman....emory/p/8060808
Vine in 4-6 zile lucratoare, imi e convenabil atat ca timp cat si ca posibilitati de transport (are 19kg, e rulata).
Va multumesc pentru participare.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate