![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema calculare a culorii pixelului
Last Updated: Oct 30 2022 23:48, Started by
andreixdebu
, Oct 30 2022 15:45
·
1

#1
Posted 30 October 2022 - 15:45

Salut, am un proiect in care trebuie sa fac ray-tracing la niste sfere si m-am blocat in punctul in care trebuie sa calculez culoarea pixel-ului dupa intersectia cu sfera. Am incercat ca in screenshot-ul pe care l-am atasat mai jos, dar ma tot lovesc de erori de genul asta. Daca poate cineva sa ma ajute.
Attached Files |
#3
Posted 30 October 2022 - 19:30

erorile respective indica probleme pe partea de intelegere a limbajului in care programezi, nu au de-a face cu pixelii sau ray-tracing-ul
intreaba acolo de unde ai copiat acel cod, e posibil ca autorul original sa inteleaga ce gresesti tu |
#4
Posted 30 October 2022 - 19:45

instantiaza si tu intersection mai intai dupaia atribuie
|
#5
Posted 30 October 2022 - 23:48

instantiaza si tu intersection mai intai dupaia atribuie in plus, eroare e ca intersection.Geometry e null, nu ca intersection ar fi null |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users