Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vechime Vs Kilometri
Last Updated: Mar 25 2023 20:24, Started by
nico99900
, Oct 30 2022 14:59
·
0
#37
Posted 08 November 2022 - 22:50
La aia mai noua, o sa ai de bagat bani in piese de suspensie ( brate, bucse, amortizoare) pe motiv de rulaj, la aia mai veche o sa schimbi bucse si tampoane motor pe motiv de imbatranire. La aia mai noua o sa te apropii de o distributie pe motiv de rulaj, la aia mai veche o sa te gandesti sa o schimbi din cauza timpului. La cea mai noua o sa schimbi anvelope de uzura, la cea mai veche de timp. La ambele faci revizii, cu ambele cheltuiesti pe mentenanta cat de cat aceiasi bani daca vrei sa le pui la punct, hai sa zicem poate un +20% la cea mai rulata.
Avantaje la cea noua: producatorii fac in ziua de azi masini pe care le testeaza in mare parte direct pe clienti, un an - 2 - 3 mai noi la acelasi model de masina inseamna multe probleme rezolvate si de piese (furnizori) si de soft. Mai prinzi poate o urma de garantie. Sansa sa pice vreo piesa importanta zic eu ca e mai mica la cea noua. Daca iei una de vreo 6 ani si 50000 km, inca mai poate sa te surprinda cand o iei la "munca" pana in 100000 cu vreo piesa maricica care a avut ceva defect de fabricatie si si-a facut uzura, care altfel ar fi fost prinsa pe garantie si schimbata la cea cu rulaj mai mare care a fost deja "muncita". Caz concret: Mercedesul meu e200 din 2007, luat in 2017 cu 70.000 km in 10 ani, pe la 120000 i-a picat kompressorul de supraalimentare in sudul Greciei. Acum am fost tot in dilema ta cand am luat un Passat si am preferat sa iau 2018 cu 150000 km decat vreun 2016 cu sub 100 mii pentru considerentele de mai sus. Mai ales ca e diesel si pe diesel il omoara timpul mult mai tare decat rulajul mare la regim optim de temperatura, cum bine zicea un coleg anterior. Edited by Mihai_mb, 08 November 2022 - 22:53. |
#38
Posted 10 November 2022 - 09:39
Kilometri, clar!
O masina nu inseamna doar motorul. Nu stiu daca ati aflat, dar un Logan 1,4 a mers un milion de kilometri cu motorul si cutia originale. O masina veche va fi euro 4, pe cata vreme una mai noua ajunge la euro 5 si, cu noroc, la euro 6, iar daca a fost intretinuta corect, motorul e ultima chestie care trebuie sa te ingrijoreze. |
#40
Posted 28 November 2022 - 11:24
djxhouse, on 30 octombrie 2022 - 15:53, said:
Corect precizat. Mai ales de evitat motoarele pe benzina, de capacitate mica. de ex 1.2 tsi Motoare diesel de 2.0L - merg lejer 1.000.000km. Merg lejer 1 milion de km, doar ca schimbi intre timp turbina, injectoare, EGR, si multe alte componente. Adica bagi o gramada de bani. Eu am ales km putini... La km aia pregateste-te si tu... Edited by stellaris, 28 November 2022 - 11:23. |
#43
Posted 18 December 2022 - 16:56
stellaris, on 28 noiembrie 2022 - 11:24, said: Merg lejer 1 milion de km, doar ca schimbi intre timp turbina, injectoare, EGR, si multe alte componente. Adica bagi o gramada de bani. Eu am ales km putini... La km aia pregateste-te si tu... Ai dreptar dar ca sa ai mereu masina cu km putini trebuie s-o schimbi des si tot pierzi fiindca in primii ani ele se devalorizeaza cel mai mult. Deci e cu dus si intors, e greu de dat un raspuns general valabil, depinde concret ce masini compari si de noroc. |
#44
Posted 30 December 2022 - 22:23
Depinde unde a fost exploatata, in oras/in afara.
Ultima masina am vandut-o la ~600.000 km , cumparata la 330k , timp in care am schimbat egr si volanta, pe langa consumabilele necesare . Am schimbat uleiul la 15-17k km si cam atat, mai mari probleme am avut cu rugina ( o lunga perioada masina a fost folosita in Norvegia ) . Nu s-a umblat la motor/turbo/dsg si nu consuma ulei, in rest masina a vazut drumuri preponderent in afara orasului si jar constant. |
#45
Posted 30 December 2022 - 22:46
Acum 4 ani căutam o a doua mașină.
Alocasem maxim 13000 de euro și nu vroiam un Logan deoarece aveam deja unul. Am cumpărat (din Germania)un Opel Insignia 1,8 benzină, care avea atunci 9 ani. Mașina a costat 12500 de euro cu înmatriculare,distribuție,baterie... Și avea 32000 de km. Mașina nu mi-a făcut nicio problemă.Deși era deja veche faptul că a avut puțini km.a contat. Însă este deja...,,bunică",are 13 ani și nimeni nu crede că are doar 67000 de km. Practic am pierdut banii. Eu n-aș mai repeta ,,isprava". Aș alege o mașină cu ani puțini și km.mai mulți,deși contează enorm cum a fost exploatată. |
#46
Posted 19 March 2023 - 15:15
Ca sa iti dau un raspuns dupa 3 masini rulate pot sa iti spun ca tot ce conteaza sunt km. Nici bucsele, nici amortizoarele nici tampoanele sau alte chestii de cauciuc nu se strica de la stat, doar de la rulat.
Am luat un Sandero cu 6800 km si in 40k nu am schimbat nimic din astea, doar un termostat si maneta cu claxonul, masina statuse aproape 8 ani. La celelalte luate de noi s-au stricat bucsele cam la aceiasi km, indiferent cand i-am atins ca timp. Problema mare este sa iei o masina cu km reali, ca daca iei de pe net ai sanse sa iei una cu 60k si sa aiba 260k apoi zici ca s-a stricat de stat. |
|
#47
Posted 20 March 2023 - 16:10
Deci tu n-ai avut niciodată o mașină cu 200k+ dar iti dai cu părerea ca stii tu sigur ca nu-s bune.
|
#48
Posted 20 March 2023 - 21:32
La o masina cu mai mult de 150k de km (desi cifra e orientativa) exista toate sansele ca masina sa aiba volanta,egr si marea majoritate a pieselor schimbata.
|
#49
Posted 21 March 2023 - 21:17
Nu neapărat, depinde si cum a mers. D'aia contează extrem de mult daca aia 150k i-a facut in 18luni sau in 5-6 ani.
Acum si distributia pe curea se schimba la 200k la majoritatea masinilor (chiar si 240k). |
#50
Posted 21 March 2023 - 21:45
Rugina apare in timp nu la fiecare km...
Dupa 4-5 ani vechime riscul de rugina e mai costisitor decat riscul de km Edited by radu103, 21 March 2023 - 21:46. |
#51
Posted 21 March 2023 - 22:09
Astea noi nu prea mai ruginesc decat daca au fost busite si reparate prost. Sau poate dacă au mers o grămadă prin zone cu zăpadă, unde se da cu foarte multă sare.
Edited by NikoroB, 21 March 2023 - 22:10. |
|
#52
Posted 21 March 2023 - 22:27
Nicu90, on 20 martie 2023 - 21:32, said:
La o masina cu mai mult de 150k de km (desi cifra e orientativa) exista toate sansele ca masina sa aiba volanta,egr si marea majoritate a pieselor schimbata. |
#53
Posted 22 March 2023 - 20:30
In afara de consum, diferenta de 3l de ulei e infima raportat la celelalte costuri care pot aparea la o masina.
Daca astea-s "problemele" din cauza carora ai vandut masina, inseamna ca defapt n-ai avut parte de belele N-ai intrat in injectoare,dpf,egr,senzori&Co . |
#54
Posted 25 March 2023 - 20:24
NikoroB, on 20 martie 2023 - 16:10, said:
Deci tu n-ai avut niciodată o mașină cu 200k+ dar iti dai cu părerea ca stii tu sigur ca nu-s bune. Chestia e ca indiferent de cum ai mers sau ce ai facut, ce e de picat pica in interval de x km. Oricum, daca iei o masina la peste 100-150k km nu stii ce mai e original in ea oricum, si chiar daca stii, tot nu stii cat mai tine pana pica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users