Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai I30 2022, 1.5 T-GDI, DCT
Last Updated: Dec 03 2023 22:59, Started by
fmarius0895
, Oct 22 2022 20:20
·
7
#1
Posted 22 October 2022 - 20:20
Salutare,
Sunt recent posesor de Hyundai I30 1.5 T-GDI, DCT si m-am gandit sa va impartasesc primele impresii despre masina si cateva poze. Incep prin a spune ca a durat 8 luni din momentul in care am plasat comanda pana cand am ridicat masina, o perioada ft lunga de timp pt o masina obisnuita, dar de, situatia geo-politica si pandemia au contribuit la aceasta situatie. O sa prezint masina in comparatie cu un alt I30 dar cu motorul 1.5 DPI si cu un Ford Focus MK3 1.6 TDCI. Motorul si cutia: motorul e vioi si trage bine de toti cei 160 de cai. Aportul electric chiar se simte puternic in momentul in care apesi pedala de acceleratie la podea, acel cuplu electric instant iti da un mic sut in scaun. Masina are 3 moduri de rulare: Sport: cutia tine motorul mult mai turat si raspunde excelent; Schimbarile sunt mai bruste; Normal: cutia tine motorul in plaja optima si raspunde binisor. Schimbarile sunt line si imperceptibile. Asta e modul de folosit zi de zi, as zice. Eco: masina e un pic mai anesteziata, dar consumurile sunt mai bune. Personal prefer sa tin masina in Normal pt ca e compromisul optim intre consum si cum se simte masina. Cutia mi se pare foarte ok, are anumite momente de ezitare la viteze foarte mici cand nu prea stie ce sa faca, dar e tolerabil comportamentul. Pe retrogradari nu e napraznica, dar se misca bine. Personal i-as da un 8, 8.5 din 10, este clar loc si de mai bine. Legat de fiabilitate nu ma pronunt, ramane de vazut in timp. Directia si suspensia: directia e mai precisa ca la modelul cu motorul aspirat, dar nu e la fel de precisa ca la Ford. Suspensia e setata mai mult spre confort, dar tinuta de drum e una buna. La viteze mai mari in viraje masina subvireaza, dar nu simti ca pierzi controlul, ceea ce mi se pare super ok. Interiorul: La interior sunt lucrururi de lauda, dar si de criticat. Spatiul interior mi se pare generos pentru clasa din care masina face parte, iar insonozizarea mi se pare ca e la anii lumina fata de Ford. Stiu ca Hyundai nu e etalon la insonorizare, dar fata de batranul meu Ford e o diferenta foarte mare. Display-ul central este excelent (este o diferenta enorma fata de cel de 8 inch), are o rezolutie foarte buna, singurul lucru de reprosat ar fi ca nu e putin orientat spre sofer. Navigatia e de toata lauda, conectata la net, cu informatii in timp real, chiar nu imi vine sa mai folosesc Waze sau Google Maps. Materialele sunt ok pt zona aceasta de pret, sunt plastice, dar sunt moi acolo unde atingi. Un lucru care mi-ar fi placut ar fi fost sa fie ceva mai special la interior tinand cont ca e o echipare de tot, ceva cromatica diferita, un volan mai altfel sau scaune diferite. Exteriorul: De la exterior de evidentiat ar fi farurile care sunt de toata lauda. Lumina e alba, puternica si lumineaza pe o distanta foarte mare. Lucruri care mi-ar fi placut sa fie altfel sau care sunt putin ciudate: - cea mai mare dezamagire e lipsa Adaptive Cruise Control-ului. Masina vine fara radar si implicit fara ACC. Am dat mail-uri la dealer si la Hyundai Romania pt a intreba cum pot face sa montez radar-ul, dar oamenii de la Hyundai Romania sunt de o incompenenta crunta; - inarcarea wireless porneste tot timpul, nu este un buton fizic, ci doar o setare in meniu. De ce Hyundai? Era asa de scump un buton? - masina porneste tot timpul in Eco, mi-ar fi placut sa porneasca in ultimul mod folosit; - High Beam Assist-ul si Auto Hold-ul trebuie pornite la fiecare pornire de motor, mi-ar fi placut sa fie o setare prin care sa le ai disponibile tot timpul. Tot aici legat de auto hold, frana de mana se actioneaza automat doar daca Auto Hold e activ. De ce Hyundai, de ce? - Keyless-ul e putin ciudat, cand te apropi de masina, masina depliaza oglinzile si aprinde luminile, dar nu descuie masina, ca sa se deschida masina trebe sa apesi pe buton, nu prea inteleg ratiunea. De asemenea, daca pleci de langa masina, masina nu se incuie singura, se incuie doar daca apesi pe buton. 20221022_202119.jpg 387.32K 233 downloads 20221022_202146.jpg 393.17K 253 downloads 20221022_202209.jpg 549.11K 308 downloads 20221022_172017.jpg 428.44K 348 downloads 20221022_172051.jpg 303.76K 327 downloads 20220927_225322.jpg 392.79K 299 downloads 20221022_172004.jpg 293.57K 270 downloads 20221022_172034.jpg 359.18K 248 downloads 20221022_170246.jpg 442.12K 252 downloads Am mai cumparat un set de jante si anvelope pentru iarna si in rest sper sa fie cat ma multi km fara incidente. 20221021_160819.jpg 335K 232 downloads |
#2
Posted 22 October 2022 - 21:06
Misto, felicitari, una din putinele variante de masini noi de buget, amuzant de condus, pret?
|
#3
Posted 22 October 2022 - 21:41
#4
Posted 22 October 2022 - 22:19
super , arata bine. am si eu un i20 2017 achizitionat de nou,81k km .foarte multumit de el. voiam sa achizitionez un i20 nou 2022 dar momentan mai astept.
|
#5
Posted 22 October 2022 - 23:13
Sa o folositi cu placere si cat mai multi km fara interventii.
Cred ca majoritatea lucrurilor care te supara se pot schimba din meniu sau din soft. *faptul ca masina porneste tot timpul in Eco, High Beam Assist-ul si Auto Hold-ul - 100% poti sa modifici din soft, ai nevoie doar de un laptop si cablu de conectare. *Keyless-ul e putin ciudat - chestiile astea le gasesti in optiuni (meniu). Cel putin la mine asa este, eu am dezactivat tot pentru ca ma enerva maxim. De fiecare data cand ieseam din curte se pliau oglinzile, luminile aprinse, la mine se si deschidea masina fara sa apas pe cheie. |
#6
Posted 22 October 2022 - 23:19
fmarius0895, on 22 octombrie 2022 - 20:20, said: - inarcarea wireless porneste tot timpul, nu este un buton fizic, ci doar o setare in meniu. De ce Hyundai? Era asa de scump un buton? - - Keyless-ul e putin ciudat, cand te apropi de masina, masina depliaza oglinzile si aprinde luminile, dar nu descuie masina, ca sa se deschida masina trebe sa apesi pe buton, nu prea inteleg ratiunea. De asemenea, daca pleci de langa masina, masina nu se incuie singura, se incuie doar daca apesi pe buton. La Octavia nu exista nici macar setare in meniu pentru activare/dezactivare wireless charger. E pornit tot timpul. Si keyless-ul functioneaza oarecum similar, in sensul ca se descuie singura cand te apropii dar ca sa o incui trebuie apasat pe telecomanda sau atins un maner de la orice portiera. In rest sa o stapanesti sanatos. Pot sa confirm ca sistemul mild-hybrid se comporta similar cu Octavia. Cand calci pedala mai tare char se simte bine acel "ajutor" electric. |
#7
Posted 23 October 2022 - 01:20
Sa o stapanesti sanatos! Sa te poarte unde vrei tu, fara incidente!
Si... retine un adevar evident: Lucrul nou, e lucru nou! Am primit si eu vestea de la dealer: Megane-ul meu este in Romania, O sa-l ridic saptamana viitoare! Ne facem colegi cu masini noi! Asa cum trebuie sa fie orice masina ce o cumperi, NOUA! Ca un off-topic: O masina noua achizitionata, indiferent marca, inseamna un samsar in plus... necajit! Specia asta... deloc pe cale de disparitie, samsasul - acel specimen din neamu' lu' "Recent adusa, Nu bate, nu troncane, Accept orice test, A fost folosita de o batranica din Germania de acasa pana la piata... pe astia i-as pune prin lege, la prestarea a 100 zile lucratoare pe an, munca in folosul comunitatii!!! Da' munca nenica: Vara, prasila exact in perioada iulie-august, direct in Baragan, la caldurica 38 grade celsius, prin orase si sate, vopsit pomii, vopsit garduri, plantat copaci, facut curat la animele in mediul rural... pentru cei ce au nevoie la tara de oameni "cu ziua", cate unul - doi samsari din aia cu ceafa groasa din neamul lui "Nu bate, nu troncane, masina buna BO$$", la munca cu ziua! Specia asta, nu trebuie menajata si iertata! Cate masini cu dauna totala aduc astia in tara, din alea "sudate" din doua bucati!!! Daca ar fi o lege ca orice samsar prins cu astfel de masini, sa fie condamnat direct la "Tentativa de omor", va zic sigur ca s-ar curata Romania de pelagra asta! Hai ca v-am spus ce aveam pe suflet! Felicitari pentru masina si drumuri bune si curate sa ai! Edited by routerboard71, 23 October 2022 - 01:21. |
#9
Posted 23 October 2022 - 11:38
Y0samiteSam, on 22 octombrie 2022 - 23:13, said:
Sa o folositi cu placere si cat mai multi km fara interventii. Cred ca majoritatea lucrurilor care te supara se pot schimba din meniu sau din soft. *faptul ca masina porneste tot timpul in Eco, High Beam Assist-ul si Auto Hold-ul - 100% poti sa modifici din soft, ai nevoie doar de un laptop si cablu de conectare. *Keyless-ul e putin ciudat - chestiile astea le gasesti in optiuni (meniu). Cel putin la mine asa este, eu am dezactivat tot pentru ca ma enerva maxim. De fiecare data cand ieseam din curte se pliau oglinzile, luminile aprinse, la mine se si deschidea masina fara sa apas pe cheie. MiG29, on 22 octombrie 2022 - 23:19, said: La Octavia nu exista nici macar setare in meniu pentru activare/dezactivare wireless charger. E pornit tot timpul. Si keyless-ul functioneaza oarecum similar, in sensul ca se descuie singura cand te apropii dar ca sa o incui trebuie apasat pe telecomanda sau atins un maner de la orice portiera. In rest sa o stapanesti sanatos. Pot sa confirm ca sistemul mild-hybrid se comporta similar cu Octavia. Cand calci pedala mai tare char se simte bine acel "ajutor" electric. routerboard71, on 23 octombrie 2022 - 01:20, said:
Sa o stapanesti sanatos! Sa te poarte unde vrei tu, fara incidente! Si... retine un adevar evident: Lucrul nou, e lucru nou! Am primit si eu vestea de la dealer: Megane-ul meu este in Romania, O sa-l ridic saptamana viitoare! Ne facem colegi cu masini noi! Asa cum trebuie sa fie orice masina ce o cumperi, NOUA! Ca un off-topic: O masina noua achizitionata, indiferent marca, inseamna un samsar in plus... necajit! Specia asta... deloc pe cale de disparitie, samsasul - acel specimen din neamu' lu' "Recent adusa, Nu bate, nu troncane, Accept orice test, A fost folosita de o batranica din Germania de acasa pana la piata... pe astia i-as pune prin lege, la prestarea a 100 zile lucratoare pe an, munca in folosul comunitatii!!! Da' munca nenica: Vara, prasila exact in perioada iulie-august, direct in Baragan, la caldurica 38 grade celsius, prin orase si sate, vopsit pomii, vopsit garduri, plantat copaci, facut curat la animele in mediul rural... pentru cei ce au nevoie la tara de oameni "cu ziua", cate unul - doi samsari din aia cu ceafa groasa din neamul lui "Nu bate, nu troncane, masina buna BO$$", la munca cu ziua! Specia asta, nu trebuie menajata si iertata! Cate masini cu dauna totala aduc astia in tara, din alea "sudate" din doua bucati!!! Daca ar fi o lege ca orice samsar prins cu astfel de masini, sa fie condamnat direct la "Tentativa de omor", va zic sigur ca s-ar curata Romania de pelagra asta! Hai ca v-am spus ce aveam pe suflet! Felicitari pentru masina si drumuri bune si curate sa ai! daybreak246, on 23 octombrie 2022 - 11:08, said:
Cum ai ajuns la acest model? Honest question. Din ce spui de banii pe care i-ai dat cam puteai sa comperio o Corolla hibrida Dar lasand la o parte diferenta de pret am avut alte ratiuni: - dinamica motorului de 1.8 de la Toyota e lesinata ca sa nu zic altfel. Cel de 2.0 e altceva, dar era ft scump; - fara sa jignesc pe nimeni, dar sistemul de infotainment de la toyota e de anii 2014; - merg cam 70 extra-urban, deci nu mi se parea un avantaj hibrid-ul; |
#10
Posted 24 October 2022 - 08:05
HBA-ul, daca este selectat din setari sa fie activ, daca ai farurile pe Auto se activeaza la o simpla apasare de maneta. El oricum este activ la viteze de peste 40km/h., sub aceasta viteza masina nu aprinde faza lunga. Lipsa pilotului adaptiv m-a facut sa ma indrept spre Elantra, nu stiu logica de a nu pune.La fel si pe Kona Hybrid.
|
|
#11
Posted 24 October 2022 - 08:17
Salutare. As avea si eu niste intrebari referitoare la i30, dar pana atunci, in primul rand, s-o stapanesti sanatos!
Am fost si eu la colina sa vad cum arata noul focus, dar fiindca nu era niciunul acolo, m-am enervat si am mers sa vad cum arată Hyundai-ul. Acolo, fix niste incompetenti, mi-au dat o cheie si m-au trimis in parcare unde aveau 3 masini, toate parca versiunea highway. Totusi, ce m-a socat de la inceput a fost faptul ca usile se inchideau foarte prost. Practic trebuia sa trantesti sanatos ca sa se inchida de tot. Acelasi lucru si la portbagaj. Mi se pare cam aiurea chestia asta la o mașină noua si sunt curios cum e la tine, a ta fiind (cred) o versiune mai bine echipată. Edited by NikoroB, 24 October 2022 - 08:17. |
#12
Posted 24 October 2022 - 08:40
special, on 24 octombrie 2022 - 08:05, said:
HBA-ul, daca este selectat din setari sa fie activ, daca ai farurile pe Auto se activeaza la o simpla apasare de maneta. El oricum este activ la viteze de peste 40km/h., sub aceasta viteza masina nu aprinde faza lunga. Lipsa pilotului adaptiv m-a facut sa ma indrept spre Elantra, nu stiu logica de a nu pune.La fel si pe Kona Hybrid. NikoroB, on 24 octombrie 2022 - 08:17, said:
Salutare. As avea si eu niste intrebari referitoare la i30, dar pana atunci, in primul rand, s-o stapanesti sanatos! Am fost si eu la colina sa vad cum arata noul focus, dar fiindca nu era niciunul acolo, m-am enervat si am mers sa vad cum arată Hyundai-ul. Acolo, fix niste incompetenti, mi-au dat o cheie si m-au trimis in parcare unde aveau 3 masini, toate parca versiunea highway. Totusi, ce m-a socat de la inceput a fost faptul ca usile se inchideau foarte prost. Practic trebuia sa trantesti sanatos ca sa se inchida de tot. Acelasi lucru si la portbagaj. Mi se pare cam aiurea chestia asta la o mașină noua si sunt curios cum e la tine, a ta fiind (cred) o versiune mai bine echipată. |
#13
Posted 24 October 2022 - 08:57
Da, inteleg asta, doar ca la nicio mașină noua pe care-am vazut-o la vreun showroom nu pareau sa se închidă ușile atât de nasol...
|
#14
Posted 24 October 2022 - 09:28
În showroom de obicei mașinile au geamurile deschise, pe când ce-ai văzut tu în parcare foarte probabil că nu. La mai toate mașinile ultima ușă pe care o închizi (cu geamurile închise) se închide mai greu, că se creează presiune în interior. Asta arată că mașinile moderne sunt relativ ermetice, nu există găuri prin care scoate capul pisica.
Dacă mai ai chef, doar de curiozitate, mergi și testează iar cum se închid ușile, când ai un geam sau o altă ușă deschisă. Edited by alexcrist, 24 October 2022 - 09:29. |
#15
Posted 24 October 2022 - 10:18
Nu neapărat. Da, unele sunt cu geamurile deschise, dar nu mereu. De exemplu, in showroom era un bayon si usile se inchideau relativ ok. Totusi nicio mașină nu e inchisa ermetic, au diverse orificii deobicei in portbagaj. Altfel ți-ar bubui urechile atunci cand inchide cineva usa .
|
|
#16
Posted 24 October 2022 - 12:12
Am un prieten cu un i30 2019 si mi se pare foarte confortabil. Pe langa suspensie si insonorizarea la fel. Asta in contrast cu ce afirmi de Focus care mi se par cele mai slab insonorizate masini..
Farurile cred si eu ca sunt belea. Arata si foarte bine... routerboard71, on 23 octombrie 2022 - 01:20, said:
Sa o stapanesti sanatos! Sa te poarte unde vrei tu, fara incidente! Si... retine un adevar evident: Lucrul nou, e lucru nou! Am primit si eu vestea de la dealer: Megane-ul meu este in Romania, O sa-l ridic saptamana viitoare! Ne facem colegi cu masini noi! Asa cum trebuie sa fie orice masina ce o cumperi, NOUA! Ca un off-topic: O masina noua achizitionata, indiferent marca, inseamna un samsar in plus... necajit! Specia asta... deloc pe cale de disparitie, samsasul - acel specimen din neamu' lu' "Recent adusa, Nu bate, nu troncane, Accept orice test, A fost folosita de o batranica din Germania de acasa pana la piata... pe astia i-as pune prin lege, la prestarea a 100 zile lucratoare pe an, munca in folosul comunitatii!!! Da' munca nenica: Vara, prasila exact in perioada iulie-august, direct in Baragan, la caldurica 38 grade celsius, prin orase si sate, vopsit pomii, vopsit garduri, plantat copaci, facut curat la animele in mediul rural... pentru cei ce au nevoie la tara de oameni "cu ziua", cate unul - doi samsari din aia cu ceafa groasa din neamul lui "Nu bate, nu troncane, masina buna BO$$", la munca cu ziua! Specia asta, nu trebuie menajata si iertata! Cate masini cu dauna totala aduc astia in tara, din alea "sudate" din doua bucati!!! Daca ar fi o lege ca orice samsar prins cu astfel de masini, sa fie condamnat direct la "Tentativa de omor", va zic sigur ca s-ar curata Romania de pelagra asta! Hai ca v-am spus ce aveam pe suflet! Felicitari pentru masina si drumuri bune si curate sa ai! Probleme tale se discuta si se trateaza la " Spitalul Clinic de Psihiatrie “Prof. Dr. Alexandru Obregia”, nu pe topicul omului unde isi prezinta si discuta achizitia sa. |
#18
Posted 25 October 2022 - 22:36
alexcrist, on 24 octombrie 2022 - 09:28, said:
În showroom de obicei mașinile au geamurile deschise, pe când ce-ai văzut tu în parcare foarte probabil că nu. La mai toate mașinile ultima ușă pe care o închizi (cu geamurile închise) se închide mai greu, că se creează presiune în interior. Asta arată că mașinile moderne sunt relativ ermetice, nu există găuri prin care scoate capul pisica. Dacă mai ai chef, doar de curiozitate, mergi și testează iar cum se închid ușile, când ai un geam sau o altă ușă deschisă. Sa vezi la octavia cum face singura usa intredeschisa cand inchizi haionul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users