Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare
 Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.
 Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...
 Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...

Sony FH 10W reparatie

Monitor cu consum URIAS
 

RCS & RDS sondaj de opinie

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Alexiaz

Alexiaz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 02.07.2019
Buna, sunt/sînt abonat la serviciul TV-cablu la RCS-RDS si de fiecare data cand aveam o nelamurire sunam si eram informat cu privire la intrebarile mele, aici nota 10 RCS-RDS.
De fiecare data dupa ce incheiam apelul, primeam un alt apel cu privire la un sondaj de opinie pe care de fiecare data l-am ignorat.
Daca cineva a continuat apelul cu sondajul de opinie, in ce consta intrebarile si care este scopul lor?
Este obligatoriu sa raspundem la acel sondaj si in ce consta el mai exact?
Va multumesc.

Edited by RODigitalum-megafanro, 17 October 2022 - 12:02.


#2
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,550
  • Înscris: 15.06.2004
E prima data cand aud de asa ceva...
Si.. luna trecuta am sunat de 3 ori ca s-a rupt fibra pe strada.

Cat despre informatii... pana ajungi la tehnic te toaca la nervi domnisoarele alea afone de la call center.

Noroc ca rezolva relativ repede problemele aparute, cel putin in Bucuresti.

#3
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Durează 1 minut și te întreabă cât de mulțumit ai fost de ... serviciile lor, de promptitudine, dacă ești mulțumit de rezolvare, etc.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,306
  • Înscris: 01.12.2001
Să acorzi note pt 2-3 chestiuni.

#5
sandratoms1980

sandratoms1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 27.07.2021
Se intimpla asta la mai multe companii. NU ami retin acum la care s-a nimerit sa fie.
Uneori te intreaba daca vrei sa fii sunat sau nu.
Alteori, dupa cum spui tu, te suna direct.
Eu n-am mai sunat la RDS de mult timp, deci nu stiu ce mai ei pe la ei ;)
Daca am timp, eu raspund mereu la asemenea apeluri sau alte sondaje.
Oamenii aia muncesc pentru apelurile alea si, poate, chiar ajuta la ceva informatiile date de mine.

#6
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
e obligatoriu, altfel iti taie cablul fix in momentul in care e o mare ocazie in el clasico.

#7
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,985
  • Înscris: 21.08.2008
La fel ca la Uber/Bolt și la siturile cu cumpărături de ocazie, ești solicitat să oferi un rating partenerului de discuție și eventual să reclami o neînțelegere.
În asta constă sondajul.
Când eram abonat DIGI și eram solicitat să răspund acelui chestionar am acordat de fiecare dată ratinguri pozitive persoanelor cu care am vorbit.

.

#8
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 03.04.2007
Abonat de mulți ani, niciodată nu am fost sunat înapoi, la alte companii da , te suna.

#9
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,078
  • Înscris: 17.01.2012
în zona mea digi e un furnizor de servicii foarte bun!
mereu le-am acordat note bune!

#10
phoenix76

phoenix76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,002
  • Înscris: 25.09.2014
Si emag te intreaba daca ai fost multumit de cumparaturi. Probabil RCS aduna informatii pentru a imbunatati serviciile catre clienti. Nu este obligatoriu sa raspunzi.

#11
Eminescian

Eminescian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 512
  • Înscris: 08.09.2019
io am impresia ca astea sunt mai degraba sondaje ca sa evalueze ei persoana care te-a sunat prin ratingul dat de tine, nicidecum firma sau problema pe care ai avut-o.

dupa o discutie cu vodafone, mi-a scris pe mail consultantul ca o sa fiu curand sunat de Andreea si ca notele pe care le dau au o mare importanta pentru el, m-a cam mirat treaba asta...

#12
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,593
  • Înscris: 07.02.2003

 Alexiaz, on 17 octombrie 2022 - 09:41, said:

Daca cineva a continuat apelul cu sondajul de opinie, in ce consta intrebarile si care este scopul lor?
Nu e obligatoriui iar scopul este feedback. Toate bancile care se respecta si retailerii cu call center cand ii apelezi te retin si sondeaza.
Dealerii auto la fel... sa vezi ce tare e cand te suna dupa fiecare revizie Posted Image

Edited by andreic, 17 October 2022 - 15:38.


#13
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,721
  • Înscris: 06.07.2005
Pe baza acelui sondaj evalueaza persoana cu care ai vorbit.
Daca te-a tratat respectuos ar fi dragut sa ii lasi un rating pozitiv, laudele in customer service ii pot aduce un bonus mic la salariu sau alte beneficii.

#14
MariusEXxTREME

MariusEXxTREME

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 15.07.2020
Nu-mi aduc aminte sa fi primit inapoi telefon de la ei pentru un sondaj de opinie sau ceva de genul

#15
valirex

valirex

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,746
  • Înscris: 30.07.2006

 Eminescian, on 17 octombrie 2022 - 14:56, said:

io am impresia ca astea sunt mai degraba sondaje ca sa evalueze ei persoana care te-a sunat prin ratingul dat de tine, nicidecum firma sau problema pe care ai avut-o.

dupa o discutie cu vodafone, mi-a scris pe mail consultantul ca o sa fiu curand sunat de Andreea si ca notele pe care le dau au o mare importanta pentru el, m-a cam mirat treaba asta...

Exact, angajatii cu care ai vorbit sunt punctati si recompensati in functie de ce note au primit de-a lungul timpului. De asta insista sa-i dai nota buna la sondaj.

#16
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,078
  • Înscris: 17.01.2012
echivalentul „bonului” primit de angajatul Altex, după ce ai luat un produs la recomandarea sa... :)

#17
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,355
  • Înscris: 16.04.2014
Salut,  Alexiaz,

Este un sondaj scurt (4-5 intrebari) in baza caruia analizam gradul de multumire in legatura cu serviciile noastre si interactiunea cu angajatii.
Optiunea de a raspunde sau nu la aceste intrebari este la latitudinea fiecarui client si nu afecteaza cu nimic serviciile oferite.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate