Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
RCS & RDS sondaj de opinie
Last Updated: Oct 20 2022 17:20, Started by
Alexiaz
, Oct 17 2022 09:41
·
0
#1
Posted 17 October 2022 - 09:41
Buna, sunt/sînt abonat la serviciul TV-cablu la RCS-RDS si de fiecare data cand aveam o nelamurire sunam si eram informat cu privire la intrebarile mele, aici nota 10 RCS-RDS.
De fiecare data dupa ce incheiam apelul, primeam un alt apel cu privire la un sondaj de opinie pe care de fiecare data l-am ignorat. Daca cineva a continuat apelul cu sondajul de opinie, in ce consta intrebarile si care este scopul lor? Este obligatoriu sa raspundem la acel sondaj si in ce consta el mai exact? Va multumesc. Edited by RODigitalum-megafanro, 17 October 2022 - 12:02. |
#2
Posted 17 October 2022 - 09:53
E prima data cand aud de asa ceva...
Si.. luna trecuta am sunat de 3 ori ca s-a rupt fibra pe strada. Cat despre informatii... pana ajungi la tehnic te toaca la nervi domnisoarele alea afone de la call center. Noroc ca rezolva relativ repede problemele aparute, cel putin in Bucuresti. |
#3
Posted 17 October 2022 - 09:56
Durează 1 minut și te întreabă cât de mulțumit ai fost de ... serviciile lor, de promptitudine, dacă ești mulțumit de rezolvare, etc.
|
#5
Posted 17 October 2022 - 10:06
Se intimpla asta la mai multe companii. NU ami retin acum la care s-a nimerit sa fie.
Uneori te intreaba daca vrei sa fii sunat sau nu. Alteori, dupa cum spui tu, te suna direct. Eu n-am mai sunat la RDS de mult timp, deci nu stiu ce mai ei pe la ei Daca am timp, eu raspund mereu la asemenea apeluri sau alte sondaje. Oamenii aia muncesc pentru apelurile alea si, poate, chiar ajuta la ceva informatiile date de mine. |
#6
Posted 17 October 2022 - 10:24
e obligatoriu, altfel iti taie cablul fix in momentul in care e o mare ocazie in el clasico.
|
#7
Posted 17 October 2022 - 10:26
La fel ca la Uber/Bolt și la siturile cu cumpărături de ocazie, ești solicitat să oferi un rating partenerului de discuție și eventual să reclami o neînțelegere.
În asta constă sondajul. Când eram abonat DIGI și eram solicitat să răspund acelui chestionar am acordat de fiecare dată ratinguri pozitive persoanelor cu care am vorbit. . |
#8
Posted 17 October 2022 - 11:42
Abonat de mulți ani, niciodată nu am fost sunat înapoi, la alte companii da , te suna.
|
#9
Posted 17 October 2022 - 12:05
în zona mea digi e un furnizor de servicii foarte bun!
mereu le-am acordat note bune! |
#10
Posted 17 October 2022 - 12:38
Si emag te intreaba daca ai fost multumit de cumparaturi. Probabil RCS aduna informatii pentru a imbunatati serviciile catre clienti. Nu este obligatoriu sa raspunzi.
|
|
#11
Posted 17 October 2022 - 14:56
io am impresia ca astea sunt mai degraba sondaje ca sa evalueze ei persoana care te-a sunat prin ratingul dat de tine, nicidecum firma sau problema pe care ai avut-o.
dupa o discutie cu vodafone, mi-a scris pe mail consultantul ca o sa fiu curand sunat de Andreea si ca notele pe care le dau au o mare importanta pentru el, m-a cam mirat treaba asta... |
#12
Posted 17 October 2022 - 15:36
Alexiaz, on 17 octombrie 2022 - 09:41, said:
Daca cineva a continuat apelul cu sondajul de opinie, in ce consta intrebarile si care este scopul lor? Dealerii auto la fel... sa vezi ce tare e cand te suna dupa fiecare revizie Edited by andreic, 17 October 2022 - 15:38. |
#13
Posted 17 October 2022 - 15:48
Pe baza acelui sondaj evalueaza persoana cu care ai vorbit.
Daca te-a tratat respectuos ar fi dragut sa ii lasi un rating pozitiv, laudele in customer service ii pot aduce un bonus mic la salariu sau alte beneficii. |
#14
Posted 17 October 2022 - 16:20
Nu-mi aduc aminte sa fi primit inapoi telefon de la ei pentru un sondaj de opinie sau ceva de genul
|
#15
Posted 18 October 2022 - 00:49
Eminescian, on 17 octombrie 2022 - 14:56, said:
io am impresia ca astea sunt mai degraba sondaje ca sa evalueze ei persoana care te-a sunat prin ratingul dat de tine, nicidecum firma sau problema pe care ai avut-o. dupa o discutie cu vodafone, mi-a scris pe mail consultantul ca o sa fiu curand sunat de Andreea si ca notele pe care le dau au o mare importanta pentru el, m-a cam mirat treaba asta... Exact, angajatii cu care ai vorbit sunt punctati si recompensati in functie de ce note au primit de-a lungul timpului. De asta insista sa-i dai nota buna la sondaj. |
|
#16
Posted 18 October 2022 - 08:25
echivalentul „bonului” primit de angajatul Altex, după ce ai luat un produs la recomandarea sa...
|
#17
Posted 20 October 2022 - 17:20
Salut, Alexiaz,
Este un sondaj scurt (4-5 intrebari) in baza caruia analizam gradul de multumire in legatura cu serviciile noastre si interactiunea cu angajatii. Optiunea de a raspunde sau nu la aceste intrebari este la latitudinea fiecarui client si nu afecteaza cu nimic serviciile oferite. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users