Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Logan MCV 1.6 16v 105 cp vs Lodgy 1.2 tce 115 cp
Last Updated: Nov 10 2022 09:46, Started by
mitiCACUTAnu
, Oct 13 2022 17:48
·
0
#1
Posted 13 October 2022 - 17:48
Salutare. Dati-mi un sfat, o parere va rog, sunt indecis intre un MCV 2012 cel de 105 cp sau un Lodgy 2013/14 de 1.2 si 115 cp?
Care sunt avantajele si dezavantajele la ambele? Care dintre ele e mai sprintenă sa zic asa (aviz celor care au condus ambele modele), gen la plecarea de pe loc cat si in reprize de depasire? Va multumesc. |
#2
Posted 13 October 2022 - 17:55
evita pe cat posibil motorizarea de 1.2 tce, a fost cu probleme mari de fiabilitate si a tras si Renault in noroi.
https://www.economic...iei_552852.html pe cealalta parte 1.6 16v de pe MCV duce mult si bine daca-l intretii, dar ai consum mare si e destul de puturos motorul iti recomand sa cauti un 1.5 dci pe MCV / Lodgy Edited by horhescu, 13 October 2022 - 17:57. |
#3
Posted 13 October 2022 - 18:06
mcv cred că este mai tare sau pe acolo ca 1,5 dci.mcv-ul îl conduc mai rar dar trage o barcă de 1T până-n deltă fără probleme
|
#4
Posted 13 October 2022 - 18:07
Nu stiu care e mai rapida, probabil Lodgy ca are 10CP in plus si cuplu.
Dar nu mi-as alege asa o masina dupa acest criteriu. |
#5
Posted 13 October 2022 - 18:43
curios că aceste motoare de 1,2 nu consumă mai puțin decât 1,4 sau 1,6 și nu înțeleg schimbarea lor.consumul de ulei nu-l mai pun la socoteala
|
#6
Posted 13 October 2022 - 19:19
Am 1,6 16v din 2012.
Fara probleme, consumabile si am 218.xxx km.+ ca am si gpl 90% din km facuti pe gpl. Inca nu am schimbat pivoti, doar bielete directie si antiruliu. Consum 10oras gpl, 9extern Bensina 9 oras, 6...7...8 afara functie de fugareala. O masina rezistenta universala. Loggy nu stiu. |
#7
Posted 13 October 2022 - 19:24
Mcv are un motor asa zis legendar, fiabil, avantajul major dpmdv fiind posibilitatea montarii GPL, 1.2 se zice ca are probleme cu consumul de ulei si alte cateva belele. Interiorul este de partea Lodgy, mai modern, dar la fel de zgomotos, greieri cat cuprinde si zgomotul la rulaj cu peste 100 km/h fiind cam la fel. Daca exista temeri legate de siguranta, evident Lodgy este cu un pas inainte si nu stiu sigur si nu am chef de google, dar parca portbagajul este mai mare la Lodgy. Preturile la piese sunt cam la fel, deci...mai vechi, simplu si fiabil sau mai nou, modern, posibil problematic.
|
#8
Posted 13 October 2022 - 19:46
Am un MCV din 2008, motorul de 1.6- 90CP. Am carat o gramada de chestii (construiam casa), am tractat rulota - 1100Kg - prin toata tara. Nu faci liniute cu ea, nu-i pentru asa ceva, Dar cara ca magarul. O masina reusita. Varianta de 105CP n-am condus-o, dar ar trebui sa se miste mai bine. Chestii cu motor de 1.2 am avut (Opel Mokka) dar nu m-a incantat. Chiar daca avea (cred) 130CP. Calutii aia ii are in anumite conditii de turatie.
|
#10
Posted 13 October 2022 - 20:02
mitiCACUTAnu, on 13 octombrie 2022 - 17:48, said:
... MCV 2012 cel de 105 cp... ai mai avut angoasa asta acum ceva timp, daca imi amintesc corect, e ok. impresia personala, atunci si acum, repet: considerat motorul aspirat/benzina, motoare destinate oamenilor si timpurilor civilizate, in sensul in care exista diferente intrinsec-fundamentale intre automobilele care stau pe strada si automobilele care stau in service. 1.2L TCe/renault est e doar un oil guzzler, à l’allemande. Edited by althea, 14 October 2022 - 05:51. |
|
#11
Posted 13 October 2022 - 23:11
#12
Posted 14 October 2022 - 00:32
Mda, mulțumesc frumos pt sfaturi si sugestii, voi merge pe Logan mcv. O alta intrebare: ce diferențe notabile ar fi intre cele de export si cele fabricate la noi? Întreb asta pentru că am văzut vreo câteva aduse de prin olanda si germania si urmeaza sa ma hotarasc ce si cum. |
#13
Posted 14 October 2022 - 06:35
Circul momentan cu o Lodgy pre-facelift cu 1.2 TCE, nu pot sa spun ca e puturoasa in oras cu 2 oameni in masina (mai mult nu am mers), dar nu vad la ce ti-ar folosi prea mult o presupusa "rapiditate" pentru ca de la o viteza incolo nu stiu cum ai putea stapani ditamai duba care merge ca barca pe apa.
|
#14
Posted 14 October 2022 - 07:31
#15
Posted 14 October 2022 - 07:36
Daca-ai nevoie sa mai cari chestii, atunci clar Lodgy, dar nu cu TCe ci cu "clasicul" 1.5dci.
|
|
#17
Posted 14 October 2022 - 08:10
Uitasem sa precizez, doresc doar varianta pe benzina, chiar daca ar consuma ceva mai mult, nu ma deranjeaza. Am avut un Renault Megane 2 cel de 1.9 si 131 cp, numai belele cu el. Abia am scapat de el; nu mai vreau masini diesel, poate in viitor ceva motor mare dar de generatie noua (gen G30), dar asta e altă discutie.
@Trucul magic, urmatorul model e semnificativ mai scump, deja trec de plafonul pe care mi l-am impus. Si sincer sa fiu, nici nu prea ma da pe spate generatia a doua (aici e strict vorba de gusturi). |
#18
Posted 14 October 2022 - 09:20
Atunci, alegerea e clara, mcv cu 1.6 16v. TCe-ul este cam dezastru, mai ales daca are rulaj mare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users