Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Logan MCV 1.6 16v 105 cp vs Lodgy 1.2 tce 115 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 30.09.2018
Salutare. Dati-mi un sfat, o parere va rog, sunt indecis intre un MCV 2012 cel de 105 cp sau un Lodgy 2013/14 de 1.2 si 115 cp?
Care sunt avantajele si dezavantajele la ambele?
Care dintre ele e mai sprintenă sa zic asa (aviz celor care au condus ambele modele), gen la plecarea de pe loc cat si in reprize de depasire?
Va multumesc.

#2
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
evita pe cat posibil motorizarea de 1.2 tce, a fost cu probleme mari de fiabilitate si a tras si Renault in noroi.

https://www.economic...iei_552852.html

pe cealalta parte 1.6 16v de pe MCV duce mult si bine daca-l intretii, dar ai consum mare si e destul de puturos motorul

iti recomand sa cauti un 1.5 dci pe MCV / Lodgy

Edited by horhescu, 13 October 2022 - 17:57.


#3
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,778
  • Înscris: 12.01.2018
mcv cred că este mai tare sau pe acolo ca 1,5 dci.mcv-ul îl conduc mai rar dar trage o barcă de 1T până-n deltă fără probleme

#4
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008
Nu stiu care e mai rapida, probabil Lodgy ca are 10CP in plus si cuplu.
Dar nu mi-as alege asa o masina dupa acest criteriu.

#5
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,778
  • Înscris: 12.01.2018
curios că aceste motoare de 1,2 nu consumă mai puțin decât 1,4 sau 1,6 și nu înțeleg schimbarea lor.consumul de ulei nu-l mai pun la socoteala

#6
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,686
  • Înscris: 23.01.2010
Am 1,6 16v din 2012.
Fara probleme, consumabile si am 218.xxx km.+ ca am si gpl
90% din km facuti pe gpl.
Inca nu am schimbat pivoti, doar bielete directie si antiruliu.
Consum 10oras gpl, 9extern
Bensina 9 oras, 6...7...8 afara functie de fugareala.
O masina rezistenta universala.
Loggy nu stiu.

#7
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,238
  • Înscris: 02.06.2021
Mcv are un motor asa zis legendar, fiabil, avantajul major dpmdv fiind posibilitatea montarii GPL, 1.2 se zice ca are probleme cu consumul de ulei si alte cateva belele. Interiorul este de partea Lodgy, mai modern, dar la fel de zgomotos, greieri cat cuprinde si zgomotul la rulaj cu peste 100 km/h fiind cam la fel. Daca exista temeri legate de siguranta, evident Lodgy este cu un pas inainte si nu stiu sigur si nu am chef de google, dar parca portbagajul este mai mare la Lodgy. Preturile la piese sunt cam la fel, deci...mai vechi, simplu si fiabil sau mai nou, modern, posibil problematic.

#8
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,134
  • Înscris: 09.08.2006
Am un MCV din 2008, motorul de 1.6- 90CP. Am carat o gramada de chestii (construiam casa), am tractat rulota - 1100Kg - prin toata tara. Nu faci liniute cu ea, nu-i pentru asa ceva, Dar cara ca magarul. O masina reusita. Varianta de 105CP n-am condus-o, dar ar trebui sa se miste mai bine. Chestii cu motor de 1.2 am avut (Opel Mokka) dar nu m-a incantat. Chiar daca avea (cred) 130CP. Calutii aia ii are in anumite conditii de turatie.

#9
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,056
  • Înscris: 17.01.2012
mcv-uri de servici: cu motor de 1,5 diesel cele mai reușite, apoi avui 1,6 benzinară - bună!
acum am Duster, tot diesel - miștoc :P
lodgy nu cunosc

#10
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

 mitiCACUTAnu, on 13 octombrie 2022 - 17:48, said:

... MCV 2012 cel de 105 cp...

ai mai avut angoasa asta acum ceva timp, daca imi amintesc corect, e ok. Posted Image  impresia personala, atunci si acum, repet: considerat motorul aspirat/benzina, motoare destinate oamenilor si timpurilor civilizate, in sensul in care exista diferente intrinsec-fundamentale intre automobilele care stau pe strada si automobilele care stau in service.

1.2L TCe/renault est e doar un oil guzzler, à l’allemande.

Edited by althea, 14 October 2022 - 05:51.


#11
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,494
  • Înscris: 13.11.2011

 XTH, on 13 octombrie 2022 - 19:19, said:

Am 1,6 16v din 2012.
Fara probleme, consumabile si am 218.xxx km.+ ca am si gpl
90% din km facuti pe gpl.
O ai de nouă?

#12
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 30.09.2018

Mda, mulțumesc frumos pt sfaturi si sugestii, voi merge pe Logan mcv.
O alta intrebare: ce diferențe notabile ar fi intre cele de export si cele fabricate la noi? Întreb asta pentru că am văzut vreo câteva aduse de prin olanda si germania si urmeaza sa ma hotarasc ce si cum.

#13
Tacticianul

Tacticianul

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 07.03.2019
Circul momentan cu o Lodgy pre-facelift cu 1.2 TCE, nu pot sa spun ca e puturoasa in oras cu 2 oameni in masina (mai mult nu am mers), dar nu vad la ce ti-ar folosi prea mult o presupusa "rapiditate" pentru ca de la o viteza incolo nu stiu cum ai putea stapani ditamai duba care merge ca barca pe apa.

#14
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
La preturile actuale ai lua o masina ce consuma 7-8% mediu lejer ? Mai ales ca nici nu justifica acel consum exagerat de mare. Fiabile sunt si alte motorizari, nu doar 1.6 aspirat. Mai bine un 1.5dci 85-90cp daca tot vrei Dacia. Sau cauta un Logan mai nou mcv 0.9tce daca vrei benzina.

#15
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,511
  • Înscris: 26.05.2022
Daca-ai nevoie sa mai cari chestii, atunci clar Lodgy, dar nu cu TCe ci cu "clasicul" 1.5dci.

#16
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,839
  • Înscris: 22.02.2014
1.5 dci pe MCV / Lodgy.

#17
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 30.09.2018
Uitasem sa precizez, doresc doar varianta pe benzina, chiar daca ar consuma ceva mai mult, nu ma deranjeaza. Am avut un Renault Megane 2 cel de 1.9 si 131 cp, numai belele cu el. Abia am scapat de el; nu mai vreau masini diesel, poate in viitor ceva motor mare dar de generatie noua (gen G30), dar asta e altă discutie.
@Trucul magic, urmatorul model e semnificativ mai scump, deja trec de plafonul pe care mi l-am impus. Si sincer sa fiu, nici nu prea ma da pe spate generatia a doua (aici e strict vorba de gusturi).

#18
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,511
  • Înscris: 26.05.2022
Atunci, alegerea e clara, mcv cu 1.6 16v. TCe-ul este cam dezastru, mai ales daca are rulaj mare.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate