Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

1.4 TFSI vs 35 TFSI vs2.0 TFSI

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,336
  • Înscris: 15.10.2007
Buna colegi

e de ales o masina A4 b9 dar dilema se pune cu ce motor.
Nu ma intereseaza atat de mult CP
doresc sa stiu care care vine cu mai putine probleme la pachet, si ma intereseaza care sunt diferentele dintre 1.4 (150CP) si 35 (150 CP)

toate motoarele imperechiate cu cutie automata.

Multumesc mult

#2
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Din ce țin eu minte, 35TFSI este motorul de 1.5, nu cel de 1.4, deși e posibil să fie diferențe de codificare a modelelor între piețele de desfacere. Aici la mine văd că 35TFSI este marcat cu un motor de 2.0 de 150CP, iar 40 cu motorul de 2.0 190CP.
Cu motorul +cutia 40TFSI (2.0 190CP) nu am avut probleme în ~80k km (5 ani și ceva - ongoing)

#3
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,832
  • Înscris: 13.07.2011

 buntzi, on 12 octombrie 2022 - 09:07, said:

Din ce țin eu minte, 35TFSI este motorul de 1.5, nu cel de 1.4, deși e posibil să fie diferențe de codificare a modelelor între piețele de desfacere. Aici la mine văd că 35TFSI este marcat cu un motor de 2.0 de 150CP, iar 40 cu motorul de 2.0 190CP.
Cu motorul +cutia 40TFSI (2.0 190CP) nu am avut probleme în ~80k km (5 ani și ceva - ongoing)

35 TFSI este motor de 2.0 cu 150cp, introdus dupa 2018.
Cel de 1.4 are la fel 150cp, pana in 2018.



@initiator, din ce an este 35 TFSI? Pentru ca au existat doua generatii, in 2019 si dupa 2020. Cel din 2019 ar fi avut ceva probleme si a fost "updatat" rapid cu un model mai nou din 2020, pe care il recomand. Foarte robust, economic.

#4
trandafirdoru

trandafirdoru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,593
  • Înscris: 11.03.2010

 buntzi, on 12 octombrie 2022 - 09:07, said:

Din ce țin eu minte, 35TFSI este motorul de 1.5
Pe Audi A3 este cum zici tu.
Pe A4 e cum zice business11 Posted Image

 business11, on 12 octombrie 2022 - 09:35, said:

@initiator, din ce an este 35 TFSI? model mai nou din 2020, pe care il recomand. Foarte robust, economic.
Cutia cum e pe un astfel de motor, tine pasul cu robustetea lui?

Edited by trandafirdoru, 12 October 2022 - 10:57.


#5
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,336
  • Înscris: 15.10.2007
1.4 TFSI  7.2018
2.0 TFSI  7.2018
35 TFSI   6.2019 - e cel de 2.000cm

daca 35 TFSI din 2019 e cu ceva probleme pica.

oricum ma intereseaza fiabilitatea lor, faptul ca aproximativ 50% din km o sa fie parcursi in regim oras (mic oras), faptul ca nu o sa vada motorul talpa excesiva (am altceva pentru asa ceva). de la ei am avut doar 2.0 TDi de 150 ponei, pe care cat l-am tinut nu am avut probleme (masina 2017)

Multumesc

Edited by tatimeu, 12 October 2022 - 11:01.


#6
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,832
  • Înscris: 13.07.2011

 trandafirdoru, on 12 octombrie 2022 - 10:54, said:


Cutia cum e pe un astfel de motor, tine pasul cu robustetea lui?


Depinde foarte mult de intervalul de service si de cum se conduce masina. este cutie in 6 trepte, clasica de la Audi/VW. In conditii normale ar trebui sa duca 200.000 fara probleme.

 tatimeu, on 12 octombrie 2022 - 10:57, said:

1.4 TFSI  7.2018
2.0 TFSI  7.2018
35 TFSI   6.2019 - e cel de 2.000cm

daca 35 TFSI din 2019 e cu ceva probleme pica.

oricum ma intereseaza fiabilitatea lor, faptul ca aproximativ 50% din km o sa fie parcursi in regim oras (mic oras), faptul ca nu o sa vada motorul talpa excesiva (am altceva pentru asa ceva). de la ei am avut doar 2.0 TDi de 150 ponei, pe care cat l-am tinut nu am avut probleme (masina 2017)

Multumesc

mergi pe motor de 2.0. Este mai fiabil si duce mai multi km. atat cel din 2018 cat si cel din 2019 sunt foarte ok, nu au probleme cu pierderea de ulei sau ceva.
fiind motoare turbo, asta ar fi singura problema prin oras, dar in rest, masiniile sunt foarte ok.

#7
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,963
  • Înscris: 04.10.2007

 business11, on 12 octombrie 2022 - 09:35, said:


35 TFSI este motor de 2.0 cu 150cp, introdus dupa 2018.
Cel de 1.4 are la fel 150cp, pana in 2018.

@initiator, din ce an este 35 TFSI? Pentru ca au existat doua generatii, in 2019 si dupa 2020. Cel din 2019 ar fi avut ceva probleme si a fost "updatat" rapid cu un model mai nou din 2020, pe care il recomand. Foarte robust, economic.

40 TFSI (2.0L 190Cp) ce parere ai? motorul din 2019.... e ok?

#8
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,832
  • Înscris: 13.07.2011
Toata generatia de motoare EA888 din 2019, care au fost montate pe Audi A4 B9 sunt foarte ok. Sunt montate pe 35, 40, 40 g-tron si 45 TFSI modelul 2019. Singurele probleme cunoscute sunt cu racirea, dar nimic grav. Apare odata la X modele. Si din cate stiu cu software update se rezolva.

 mirel3003, on 12 octombrie 2022 - 11:15, said:

40 TFSI (2.0L 190Cp) ce parere ai? motorul din 2019.... e ok?

update-ul de la 30 TFSI.
trage bine si are consum foarte ok la drum lung.

#9
trandafirdoru

trandafirdoru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,593
  • Înscris: 11.03.2010

 business11, on 12 octombrie 2022 - 11:10, said:

este cutie in 6 trepte, clasica de la Audi/VW. In conditii normale ar trebui sa duca 200.000 fara probleme.

Am intrebat pentru ca exista tot felul de povesti si teorii despre cutiile astea dublu ambreiaj si de asemenea diferite modele in functie de motor, cu ulei, fara etc.

#10
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,832
  • Înscris: 13.07.2011
Nu imi sunt cunoscute, doar cu s-tronic-ul stiu problemele de acceleratie. Apesi pedala si masina accelereaza dupa 1-2 secunde, chestie destul de periculoasa. Din cate stiu exista si aici updateuri la soft.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate