Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Loc de parcare chirias Bucuresti

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#37
Vaccinatu

Vaccinatu

    Patiser gogoșar.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 17.09.2021

 Flat, on 16 octombrie 2022 - 10:02, said:



Pai nu sunt. Adică un sistem echitabil conține opțiuni, ori plătești pe oră (vizitatori, turiști), ori plătești abonament zonal (rezidenți, workers).

Sistemul poate fi reglat din preturi sa fie convenabil și pt unii și pt alții. De ex un abonament zonal ar trebui sa fie vreo 300-500 lei pe lună iar o ora ar trebui sa fie 8-10 lei

Singura chestie care nu o înțelege nimeni este că nu poți avea pretenția la loc rezervat pe domeniul public. Cum vor riveranii. Sa aibă doar ei locurile alea. Nu e corect
Până aici suntem în acord. Numai că un abonament fără loc rezervat e 2000 RON anual. Eu zic ca-i discriminatoriu. Suma propusă de tine o consider exagerată.ă.

Edited by Vaccinatu, 16 October 2022 - 15:06.


#38
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Cum poate fi exagerată? Putem sa intram pe motivație aici, deci care este scopul primăriei? Consider că politica este aceea de a descuraja parcarea pe domeniul public. Deci, prețurile trebuie sa fie in consecință, din ce in ce mai mari, pentru ca oamenii să caute alternative, ori sa renunțe la mașină (preferabil), ori să își cumpere parcări private. Astfel, orașul devine suportabil și plăcut pentru oameni, pietoni, copii, bătrâni, bicicliști.

Daca primăria lasă un preț mic, oamenii nu vor renunța niciodată la mașini și nici nu vor căuta să elibereze spațiul public, din contră, îl vor ocupa in veci cu mașini, făcând orașul hidos și neprietenos

#39
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,276
  • Înscris: 24.11.2002
Daca ii arzi in fiecare seara cate o amenda de 500lei, suma de genul 300-500lei/luna sau 2000lei/an devin ridicole.
Ahh, dar nu au cei de la Politie procese-verbale si oameni sa scrie atatea contraventii.

#40
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,041
  • Înscris: 09.08.2005

 Flat, on 11 octombrie 2022 - 12:03, said:

private, de specificat
nu din bani publici. nu e normal ca din taxele tuturor să se facă parcări pentru câțiva.
Pe logica asta ar trebui să nu mai plătim CASS. Plătesc toți taxe și beneficiază doar cîțiva, nu?
Deci - publice. Dacă primăria are chef să elibereze străzile de mașini, atunci să facă bine să pună osul la treabă, să identifice imobile, să cumpere sau să exproprieze și să construiască parcări. Cu plată, firește. După aia poate interzice parcatul în stradă.

 Bogotta, on 14 octombrie 2022 - 08:33, said:

Ei .... ce spui ? Posted Image   Ai gandito mult pe asta ?  Locul e subteran si eu sunt proprietarul , este intabulat si cadastrat. Cine sa il ia ? Putin ?  Posted Image
Eu am gîndit-o, tu n-ai citit atent. Inițiatorul vrea să obțină un loc de parcare de reședință. Adică unul public.

#41
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006

 radunic, on 17 octombrie 2022 - 14:43, said:


Pe logica asta ar trebui să nu mai plătim CASS. Plătesc toți taxe și beneficiază doar cîțiva, nu?

Ce legătură are?
Taxele nu îți asigură parcare. Nu este suficient loc pentru toată lumea să aibă parcare. Și la ce taxe te referi, taxe locale? Alea ridicol de mici?

 radunic, on 17 octombrie 2022 - 14:43, said:


Deci - publice. Dacă primăria are chef să elibereze străzile de mașini, atunci să facă bine să pună osul la treabă, să identifice imobile, să cumpere sau să exproprieze și să construiască parcări.

Din nou, din ce bani? Știi cât costă terenul? Știi cât costă să ridici o parcare supraterana? Din 20 euro impozit anual vrei sa îți facă primăria loc de 20.000 euro.?? Nu zău. Pretenții cu carul

Și utopice, nu așa. Atât financiar utopice, cât și fizic.. nu este loc pentru 2 milioane de parcări in București. Nici în cele mai aberante distopii..


#42
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,076
  • Înscris: 04.03.2014

 vestale, on 17 octombrie 2022 - 10:14, said:

Daca ii arzi in fiecare seara cate o amenda de 500lei, suma de genul 300-500lei/luna sau 2000lei/an devin ridicole.
Ahh, dar nu au cei de la Politie procese-verbale si oameni sa scrie atatea contraventii.

Sunt sisteme mai automate, un software facut poza la masina si procesul verbal iese automat in mini imprimanta.

#43
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 ionutzitaly, on 17 octombrie 2022 - 20:07, said:

Sunt sisteme mai automate, un software facut poza la masina si procesul verbal iese automat in mini imprimanta.

Lasa ca peste 2 ani se ocupa vreun primar din ala eficient de treaba asta. O sa fie un sistem automat unde parcagii vor trebui sa se autentifice manual cu user si parola de fiecare data cand verifica o masina, intr-un site care nu merge decat pe internet explorer din 2003 si care printeaza PV la o imprimanta matriceala de la biroul C de la etajul 2.

#44
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,041
  • Înscris: 09.08.2005

 Flat, on 17 octombrie 2022 - 15:48, said:

Ce legătură are?
Taxele nu îți asigură parcare. Nu este suficient loc pentru toată lumea să aibă parcare. Și la ce taxe te referi, taxe locale? Alea ridicol de mici?
Una logică.
Taxa, în exemplul meu, era contribuția plătită la sistemul de sănătate.

 Flat, on 17 octombrie 2022 - 15:48, said:

Din nou, din ce bani? Știi cât costă terenul? Știi cât costă să ridici o parcare supraterana? Din 20 euro impozit anual vrei sa îți facă primăria loc de 20.000 euro.?? Nu zău. Pretenții cu carul
Și utopice, nu așa. Atât financiar utopice, cât și fizic.. nu este loc pentru 2 milioane de parcări in București. Nici în cele mai aberante distopii..
Din bugetul PMB și al sectoarelor care nu vine doar din ăia 20 euro. Vine și din impozitul pe venit și se adună destul. Știu cît costă terenul. Știu și cît costă să faci o pacare supraterană. 20.000 e locul subteran vîndut la preț de dezvoltator, adică jaf pe față.
Și nu vreau să îmi facă mie, personal. Să facă dracului locuri cît de multe se poate - și nu mă lua că nu se poate.Se poate, dar e de muncă și angajații primăriilor au probleme cu asta. Bașca, habar nu au de legi, le țîțîie fundul cînd trebuie să ia decizii și atunci preferă să tărăgăneze că poate, poate nu mai e nevoie...

#45
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Ai calculat? Chiar nu se poate. E stupid sa faci "cate se poate", e ca si cum ai avea jumatate din banii de casa in buzunar si te-ai apuca sa o construiesti. Ce ai rezolvat daca faci doar jumatate?

Cat despre cat costa, PMB cu Firea a bugetat 42 de mii de euro/loc de parcare la Pantelimon, deci dezvoltatorii poti spune ca ti le vand cu un discount. In final a costat 71 mil lei / 500 de locuri, adica undeva la 24 000 euro/loc.

Niciun oras mare din lumea asta nu are facilitatile pe care le vrei tu. Tot bugetul PMB este ~1.8mld euro / an. 600 000 de locuri de parcare ar costa doar sa le faci 14.4 mld euro. Fara teren.

Edited by figo1988, 19 October 2022 - 14:23.


#46
Vaccinatu

Vaccinatu

    Patiser gogoșar.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 17.09.2021

 Flat, on 17 octombrie 2022 - 07:42, said:

Cum poate fi exagerată? Putem sa intram pe motivație aici, deci care este scopul primăriei? Consider că politica este aceea de a descuraja parcarea pe domeniul public. Deci, prețurile trebuie sa fie in consecință, din ce in ce mai mari, pentru ca oamenii să caute alternative, ori sa renunțe la mașină (preferabil), ori să își cumpere parcări private. Astfel, orașul devine suportabil și plăcut pentru oameni, pietoni, copii, bătrâni, bicicliști.

Daca primăria lasă un preț mic, oamenii nu vor renunța niciodată la mașini și nici nu vor căuta să elibereze spațiul public, din contră, îl vor ocupa in veci cu mașini, făcând orașul hidos și neprietenos
Da, trebuie descurajat parcatul și ce mai zici. Dar trebuie descurajat în tot orașul. Ca dacă sunt multe, sunt multe peste tot. Și cu poluarea la fel. Descurajata în tot orașul, că ne mișcăm dintr-o zonă în alta și ne cam afectează la fel. Consider ca folosirea criteriului zonelor vs cost e discriminatorie și lipsită de efecte. Cu toate ca am trei mașini, aș socoti ca e mai corect sa impozitezi dubu, triplu, a doua, a treia mașină pe adresă. Dar să parchezi una în preajma domiciliului nu ar trebui sa fie prohibitiv.

#47
Vaccinatu

Vaccinatu

    Patiser gogoșar.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 17.09.2021
https://www.biziday.ro/234846-2/
Se pare ca au gandit cum am zis mai sus. Bravo lor!

Edited by Vaccinatu, 23 December 2022 - 21:51.


#48
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,041
  • Înscris: 09.08.2005

 figo1988, on 19 octombrie 2022 - 14:16, said:

Ai calculat? Chiar nu se poate. E stupid sa faci "cate se poate", e ca si cum ai avea jumatate din banii de casa in buzunar si te-ai apuca sa o construiesti. Ce ai rezolvat daca faci doar jumatate?

Niciun oras mare din lumea asta nu are facilitatile pe care le vrei tu. Tot bugetul PMB este ~1.8mld euro / an. 600 000 de locuri de parcare ar costa doar sa le faci 14.4 mld euro. Fara teren.

N-am zis să facă pentru toate mașinile din București. Am zis să facă cîte se poate. Dacă pot să facă 1.000 pe an, aia e cît se poate. Dacă pot 500, aia e.
Dar să facă dracului cîteva în loc să se așeze pe picioarele dindărăt și să-și bage capul în nisip sperînd că trece timpul și nu mai e nevoie.
Pen' că
1. situația actuală e datorată în primul rînd PMB și primăriilor de sector- au ignorat studiul de circulații al JICA din 1990 toamna care i-a avertizat că traficul va deveni o problemă, nu s-au ocupat de străzi și locuri de parcare, bașca au dat autorizații de construire cui a vrut, cum a vrut, cît a vrut
2. pînă cînd România nu devine din nou dictatură lumea își va cumpăra mașini care vor circula (vorba vine, mai mult se vor tîrî) și vor parca.

Tot ce știu administratorii noștri sînt măsuri negative - interziceri, taxe și amenzi. Poate ar trebui să le cerem să și facă ei ceva înainte să ceară să facem noi ceva.

 figo1988, on 19 octombrie 2022 - 14:16, said:

Cat despre cat costa, PMB cu Firea a bugetat 42 de mii de euro/loc de parcare la Pantelimon, deci dezvoltatorii poti spune ca ti le vand cu un discount. In final a costat 71 mil lei / 500 de locuri, adica undeva la 24 000 euro/loc.
Deci au început prin a bugeta 42.000 și au sfîrșit prin a costa 24.000. Mare minune. De obicei e invers.
Și - structurile din metal sînt mai scumpe decît alea din beton. Aproape dublu.
Și - șpaga cît a fost? Radioșanțul zice că spre 20%...
Morala - mai mult de 10.000 locul, cu teren cu tot, n-au de ce să coste.
Trec peste faptul că parcările de acel tip au nevoie de niște măsuri pentru a fi realmente utile. Și aia din Pantelimon, și aia din Străulești, stau mai mult goale. Acolo ar fi nevoie de ceva măsuri să-i convingă pe navetiști să-și lase mașinile la marginea orașului. Dar nu sînt. Că nu-i duce mintea mai mult de un pas o dată.


În altă ordine de idei - Crăciun fericit tuturor!

#49
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Solutia, ca in toate orasele mari din lume,nu poate fi decat transportul in comun. Mai ales la ce impozite de nimic se platesc in Bucuresti. Din ce bani sa le faca, cand o familie plateste 100 de euro / an impozite locale?!

#50
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ca sa faci un loc de parcare de 15 mp tre sa iei in calcul si cota din caile de acces si ajungi usor la 30 mp pentru un loc de parcare. Cat costa un mp de teren in inelul median din Bucuresti? Daca vorbim de o parcare cu 2-3 nivelul subterane si 1-2 supraterane deja costul sare bine de tot in sus.

Nu stiu de unde veniti unii 10.000 euro locul cand doar tva-ul in tara asta e de 19%.

#51
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Si chiar daca ar fi 10 000 (nu e), la 100 de euro impozit local / an platesti un astfel de loc de parcare in 100 de ani :)

#52
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Discursul unora este ca aceste parcari sa fie platite de catre toata lumea din fonduri publice si sa beneficieze doar ei, cu 1-2 lei pe zi tarif subventionat, nu pretul pietei.

“Să se facă, să ne deie”

Edited by MembruAnonim, 26 December 2022 - 11:07.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate