![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu primesc codul prin SMS
Last Updated: Oct 11 2022 11:02, Started by
3and26
, Oct 10 2022 09:20
·
5

#1
Posted 10 October 2022 - 09:20

Buna ziua.
Un cont nu imi mai recunoaste parola. O stiu, e folosita de mult timp. Dau pe "am uitat parola", trimitere parola prin SMS dar acesta nu vine. Ce se intampla? E cartela DIGI. |
#3
Posted 10 October 2022 - 09:49

Sună la
INFORMAȚII COMERCIALE CLIENȚI EXISTENȚI 031.400.4401 |
#4
Posted 10 October 2022 - 09:52

Mai trimite odata, si daca tot nu primesti fa-ti alt cont.
|
#5
Posted 10 October 2022 - 09:56

Cumva numarul de telefon e portat? Nu de foarte mult timp? Uneori cei care ofera servicii de trimis SMS vrac nu au bazele de date actualizate si trimiterea esueaza fiindca nu trimit prin operatorul care trebuie (si din motive de costuri nu accepta SMS-uri intre retele).
Totusi, daca nici parola binecunoscuta de tine nu merge nu cumva sa iti fi spart cineva contul si sa fi schimbat parola si telefonul de contact. (E vorba de cont mail sau altceva online, nu de cont bancar?) Dupa mine nu vad ce treaba ar avea Digi aici. Cred ca ar trebui sa apelezi suportul tehnic al celor unde ai deschis contul respectiv sa verifice ce se intampla. |
#7
Posted 10 October 2022 - 10:22

Cont de la?
Îți arată parte din numărul de telefon? Se potrivește? |
#8
Posted 10 October 2022 - 13:49

3and26, on 10 octombrie 2022 - 09:20, said:
Buna ziua. Un cont nu imi mai recunoaste parola. O stiu, e folosita de mult timp. Dau pe "am uitat parola", trimitere parola prin SMS dar acesta nu vine. Ce se intampla? E cartela DIGI. Salut, 3and26, Despre ce cont este vorba? Una dintre aplicatiile Digi sau o aplicatie terta la care ai setat tu ca detalii de contact numarul de telefon de la Digi? |
#9
Posted 10 October 2022 - 15:08

NikoroB, on 10 octombrie 2022 - 09:47, said:
Cont expirat/sters?! denisbirda1, on 10 octombrie 2022 - 09:52, said:
Mai trimite odata, si daca tot nu primesti fa-ti alt cont. sags, on 10 octombrie 2022 - 09:56, said:
Cumva numarul de telefon e portat? Nu de foarte mult timp? Uneori cei care ofera servicii de trimis SMS vrac nu au bazele de date actualizate si trimiterea esueaza fiindca nu trimit prin operatorul care trebuie (si din motive de costuri nu accepta SMS-uri intre retele). Totusi, daca nici parola binecunoscuta de tine nu merge nu cumva sa iti fi spart cineva contul si sa fi schimbat parola si telefonul de contact. (E vorba de cont mail sau altceva online, nu de cont bancar?) Dupa mine nu vad ce treaba ar avea Digi aici. Cred ca ar trebui sa apelezi suportul tehnic al celor unde ai deschis contul respectiv sa verifice ce se intampla. eiffel, on 10 octombrie 2022 - 10:15, said:
Probabil cont spart. DIGI_Helper, on 10 octombrie 2022 - 13:49, said:
Salut, 3and26, Despre ce cont este vorba? Una dintre aplicatiile Digi sau o aplicatie terta la care ai setat tu ca detalii de contact numarul de telefon de la Digi? |
#10
Posted 10 October 2022 - 17:17

Poate fi si de la aplicatie (sau softul folosit de acel "cont") - si eu patesc la fel pe mai multe numere ce sunt la mai multi provideri de telefonie mobila. Si presupun ca doar cei care administreaza acel soft/acea aplicatie ar putea cauta ce se intampla (daca chiar se trimite cu succes acel cod sau nu).
|
#11
Posted 10 October 2022 - 22:40

E una din problemele principale la digi, asta pentru ca nu prea sunt inrolati in programele pe care le folosesc firmele care trimit SMS-uri fie cu coduri de verificare, fie cu marketing.
|
|
#12
Posted 11 October 2022 - 02:13

De ce ar trebui sa fie inrolati? Un server de sms trimite sms ca orice persoana normala. 10 linii de cod varianta cea mai simpla.
@3and26 daca iti trimite cineva sms primesti? Verifica setarile de spam si listele de acolo, sa nu intre automat in spam. Legat de faza ca iti arata numarul la care trimite. Daca ti-l arata complet poate e cazul sa nu mai folosesti acel serviciu, dat fiind ca nu esti logat(implicit nu esti in spatele unei forme de securitate) nu prea e legal sa afiseze numarul complet. Lasa un link ceva sa vedem despre ce e vorba. Mai exista riscul ca daca serviciu de sms e inchiriat si e propriu al acelei aplicatii, serverul provider sa fie detectat ca spam. Edited by MooF2010, 11 October 2022 - 02:19. |
#13
Posted 11 October 2022 - 07:44

@MooF2010 Da, imi arata numarul complet. Dar nu am stiut ca asta este o problema.
Aseara am mai incercat o data recuperarea contului. A venit un cod, l-am introdus, dar a venit raspunsul cu "ceva nu a functionat corect". Contul acela nu e foarte important pentru mine. Cred ca voi renunta la el. Colac peste pupaza, ca o ciudatenie, m-a sunat ieri cineva. Din alt capat de tara. Cu intrebarea: cine sunt, de ce am sunat la ea? Nu sunasem. Din vorba in vorba, rezulta ca ea are telefon fix in DIGI, si stie ca cei cu numere de mobil au probleme. Iar aseara am vazut la stiri ceva cu clonarea cartelelor. Asa o fi? |
#14
Posted 11 October 2022 - 11:02

Cred ca niste companii fac niste terminari fake.
Am patit-o si la celelalte companii... te suna cate un individ/a si clameaza ca a primit apel de la numarul tau, lucru imposibil. Nu cred ca incearca ceva combinatie de frauda sau inselaciune si apoi in functie de vocea care raspunde sa o suceasca astfel incat sa para doar un apel nevinovat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users