Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O chestiune despre "legendara...

ACM lipsa - Motan Start BT

Sfat cumparare masina noua

Ford Mondeo IV 2.0 TDCI
 S10+ amprenta cu folie dubla

FED (US) creste din nou dobanda c...

Tubulatura ventilatie 75 prin arm...

Patriotismul economic, subventii ...
 MacBook Air 2017 problema la bate...

LG OLED C2

Marinare pentru fragezirea carnii

Am un program spion in telefon?
 Ordonare poze

Cont banat pe ip pe un website

Samsung A13 5G

Ce se poate pastra si refolosi la...
 

Nu primesc codul prin SMS

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
3and26

3and26

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.10.2022
Buna ziua.
Un cont nu imi mai recunoaste parola. O stiu, e folosita de mult timp.
Dau pe "am uitat parola", trimitere parola prin SMS dar acesta nu vine. Ce se intampla?
E cartela DIGI.

#2
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,029
  • Înscris: 26.05.2022
Cont expirat/sters?!

#3
Mircel

Mircel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,411
  • Înscris: 01.10.2005
Sună la
INFORMAȚII COMERCIALE CLIENȚI EXISTENȚI        031.400.4401

#4
denisbirda1

denisbirda1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 07.03.2022
Mai trimite odata, si daca tot nu primesti fa-ti alt cont.

#5
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,266
  • Înscris: 24.04.2013
Cumva numarul de telefon e portat? Nu de foarte mult timp? Uneori cei care ofera servicii de trimis SMS vrac nu au bazele de date actualizate si trimiterea esueaza fiindca nu trimit prin operatorul care trebuie (si din motive de costuri nu accepta SMS-uri intre retele).

Totusi, daca nici parola binecunoscuta de tine nu merge nu cumva sa iti fi spart cineva contul si sa fi schimbat parola si telefonul de contact. (E vorba de cont mail sau altceva online, nu de cont bancar?) Dupa mine nu vad ce treaba ar avea Digi aici. Cred ca ar trebui sa apelezi suportul tehnic al celor unde ai deschis contul respectiv sa verifice ce se intampla.

#6
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 65,082
  • Înscris: 15.06.2004
Probabil cont spart.

#7
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,326
  • Înscris: 01.12.2001
Cont de la?
Îți arată parte din numărul de telefon? Se potrivește?

#8
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 16.04.2014

 3and26, on 10 octombrie 2022 - 09:20, said:

Buna ziua.
Un cont nu imi mai recunoaste parola. O stiu, e folosita de mult timp.
Dau pe "am uitat parola", trimitere parola prin SMS dar acesta nu vine. Ce se intampla?
E cartela DIGI.

Salut, 3and26,
Despre ce cont este vorba? Una dintre aplicatiile Digi sau o aplicatie terta la care ai setat tu ca detalii de contact numarul de telefon de la Digi?

#9
3and26

3and26

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.10.2022

 NikoroB, on 10 octombrie 2022 - 09:47, said:

Cont expirat/sters?!
Nu.

 denisbirda1, on 10 octombrie 2022 - 09:52, said:

Mai trimite odata, si daca tot nu primesti fa-ti alt cont.
Am cerut. Nu am primit nimic. Chiar am inchis deschis telefonul si PC-ul. Nimic.

 sags, on 10 octombrie 2022 - 09:56, said:

Cumva numarul de telefon e portat? Nu de foarte mult timp? Uneori cei care ofera servicii de trimis SMS vrac nu au bazele de date actualizate si trimiterea esueaza fiindca nu trimit prin operatorul care trebuie (si din motive de costuri nu accepta SMS-uri intre retele).

Totusi, daca nici parola binecunoscuta de tine nu merge nu cumva sa iti fi spart cineva contul si sa fi schimbat parola si telefonul de contact. (E vorba de cont mail sau altceva online, nu de cont bancar?) Dupa mine nu vad ce treaba ar avea Digi aici. Cred ca ar trebui sa apelezi suportul tehnic al celor unde ai deschis contul respectiv sa verifice ce se intampla.
Nu e portat. E corect, mi-l arata.  Din fericire, nu e cont bancar.

 eiffel, on 10 octombrie 2022 - 10:15, said:

Probabil cont spart.
AU!!

 DIGI_Helper, on 10 octombrie 2022 - 13:49, said:

Salut, 3and26,
Despre ce cont este vorba? Una dintre aplicatiile Digi sau o aplicatie terta la care ai setat tu ca detalii de contact numarul de telefon de la Digi?
Nu, nu e aplicatie DIGI. Doar numarul atasat la cont pentru ca asa se cerea (neoptional).

#10
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,754
  • Înscris: 05.01.2006
Poate fi si de la aplicatie (sau softul folosit de acel "cont") - si eu patesc la fel pe mai multe numere ce sunt la mai multi provideri de telefonie mobila. Si presupun ca doar cei care administreaza acel soft/acea aplicatie ar putea cauta ce se intampla (daca chiar se trimite cu succes acel cod sau nu).

#11
thorxx

thorxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.07.2022
E una din problemele principale la digi, asta pentru ca nu prea sunt inrolati in programele pe care le folosesc firmele care trimit SMS-uri fie cu coduri de verificare, fie cu marketing.

#12
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,955
  • Înscris: 24.05.2010
De ce ar trebui sa fie inrolati? Un server de sms trimite sms ca orice persoana normala. 10 linii de cod varianta cea mai simpla.

@3and26 daca iti trimite cineva sms primesti? Verifica setarile de spam si listele de acolo, sa nu intre automat in spam.
Legat de faza ca iti arata numarul la care trimite. Daca ti-l arata complet poate e cazul sa nu mai folosesti acel serviciu, dat fiind ca nu esti logat(implicit nu esti in spatele unei forme de securitate) nu prea e legal sa afiseze numarul complet.

Lasa un link ceva sa vedem despre ce e vorba.

Mai exista riscul ca daca serviciu de sms e inchiriat si e propriu al acelei aplicatii, serverul provider sa fie detectat ca spam.

Edited by MooF2010, 11 October 2022 - 02:19.


#13
3and26

3and26

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.10.2022
@MooF2010 Da, imi arata numarul complet. Dar nu am stiut ca asta este o problema.
Aseara am mai incercat o data recuperarea contului. A venit un cod, l-am introdus, dar a venit raspunsul cu "ceva nu a functionat corect". Contul acela nu e foarte important pentru mine. Cred ca voi renunta la el.
Colac peste pupaza, ca o ciudatenie, m-a sunat ieri cineva. Din alt capat de tara. Cu intrebarea: cine sunt, de ce am sunat la ea? Nu sunasem. Din vorba in vorba, rezulta ca ea are telefon fix in DIGI, si stie ca cei cu numere de mobil au probleme. Iar aseara am vazut la stiri ceva cu clonarea cartelelor. Asa o fi?

#14
thorxx

thorxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.07.2022
Cred ca niste companii fac niste terminari fake.
Am patit-o si la celelalte companii... te suna cate un individ/a si clameaza ca a primit apel de la numarul tau, lucru imposibil.
Nu cred ca incearca ceva combinatie de frauda sau inselaciune si apoi in functie de vocea care raspunde sa o suceasca astfel incat sa para doar un apel nevinovat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate