Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Primele supermaketuri, hypermarke...

Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...
 Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie
 CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri
 Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 

drumuri expres...

* - - - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
39 replies to this topic

#19
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,509
  • Înscris: 13.06.2004
În Bulgaria parte din şosea trece pe lângă sate, parte prin. E undeva la fifty-fifty. La noi asta cu trecutul prin sate nu cred că e o idee comunistă, cred că s-a practica din interbelic, pentru a se face economie la pavarea şi asfaltarea drumurilor.
Neaceaşcă, totuşi, de bine, de rău cam vreo 60% din şosele şi mare parte din căi ferate au fost construite (aici mă refer la şosele), dublate, eventual modernizate în comunism. De ce am avut, nu am reuşit să avem grijă (în special de căile ferate vorbesc). Prima dublare de şosea (Bucureşti - Ploieşti) în comunism s-a făcut (1970).

#20
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,725
  • Înscris: 14.10.2008
Masinile alea varza pentru oamenii de rand in comunism se mai si dadeau la ani de zile dupa ce te inscriai. Erau foarte putine masini care mergeau incet. Acum masini multe si viteze mari, viata si jobul sunt contra cronometru, secolul vitezei, vreau sa se poata circula cu viteza dar si in siguranta.

#21
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,725
  • Înscris: 14.10.2008
Cine ramane in satul natal sau in marile orase poate ca nu are nevoie de permis. Desi in ziua de azi putini isi permit sa stea fara permis. Eu nu am vrut permis, mai ales la 19 ani(2004), dar am fost bagat cu forta la scoala de soferi. Si desi pana in 2015 am condus cu teama, acum apreciez foarte mult ca am masina si permis. Nu sunt cu fite, dar imi e foarte utila masina. Si vreau drumuri mai bune. Drumul expres al Lampilor Mioveni-Pitesti-Slatina-Craiova. Posted Image

View PostEMPP, on 07 octombrie 2022 - 11:17, said:

îmi pare rău.dar acesta este efectul indus de TV  adică i-a făcut șoferului dosar penal iar omul de pe zebră are impresia că ce-a pățit șoferul.el nepățind nimic și pietonul bine mersi mort
Indiferent cine e vinovat, soferul are dosar penal pe ucidere din culpa. Si nema permis, si cazier, si probatiune la inchisoarea cu suspendare.

#22
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,509
  • Înscris: 13.06.2004
"Dacia" 1300-1310, dacă era din aia bine făcută, putea să meargă şi cu 90-100 la oră, deci nici foarte rapid, dar nici încet, măi Neaceaşcă. Lipsa sistemelor de siguranţă face unele maşini vechi nesigure azi în trafic aglomerat.
La noi problema e că nici şosele ca lumea nu avem, şi nici căi ferate pe care să se circule cu viteze de acum măcar 23 de ani nu avem (doar pe câteva tronsoanse se circulă la fel de rapid sau mai rapid decât atunci).

#23
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,413
  • Înscris: 29.04.2008
drumuri expres...

#24
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,464
  • Înscris: 30.10.2003

View Postiladi, on 07 octombrie 2022 - 11:24, said:

drumuri expres...
Unde, unde?!?!?!

Edited by Bursul, 07 October 2022 - 11:26.


#25
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,413
  • Înscris: 29.04.2008

View PostBursul, on 07 octombrie 2022 - 11:26, said:

Unde, unde?!?!?!

Probabil ca pe rubrica auto sau DELETE daca se continua in acest fel. Topic deschis in Poiana, ok, atunci sa fie politica, nu cum trece baba strada

Si ca sa dau si un raspuns concret: in Oradea (30.09.2022)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UGWb6Ymqwuw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sa va faceti o idee despre ritmul lucrarilor (16.09.2022)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1E_Ki7nzbVo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cand exista voina, exista si rezultate. Multa lume il injura pe Bolojan, e adevarat ca azi Oradea e un santier. Insa in cativa ani o sa inchida gura tuturor latratorilor.

Constructor: Strabag, Austria
Lungimea 18,96 km din care 13 km la profil de drum expres, restul drum național cu 2 benzi pe sens. Termen estimativ de finalizare: sfarsit 2023

Edited by iladi, 07 October 2022 - 11:37.


#26
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,067
  • Înscris: 02.09.2009

View PostMicroEdge, on 07 octombrie 2022 - 10:10, said:

Asta era prin 97 parca. De atubci au început sa mai facă.
Centuri la majoritatea satelor ar fi o idee mai buna
Ce-a mai tare idee de pe planeta
---La nivelul anului 2006, în România existau 12951 sate---

#27
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,509
  • Înscris: 13.06.2004
Dar care e difrenţa dintre şosea, drum expres şi autostradă?    :huh:
On: lipsa lor şi nenoricirile generate ţin de voinţa politică. Nu o fi România cea mai cea ţară, dar măcar după 2006, când am început s-o ducem mai bine, putea să facă cel puţin încă 500 k.m. de drumuri mai bune...

#28
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 16.10.2007

View PostNeaceasca85, on 07 octombrie 2022 - 10:05, said:

Sa nu ma tot enervez ca stau in spatele unui TIR sau unei rable ori sofer ce ii e frica sa dea mai mult de 90 la ora (femei sau batrani) si pe contrasens e aglomerat deci ciotus depasire.
Poate ca unii mai merg si la consum, nu toti avem firma ca tine Posted Image

View PostNeaceasca85, on 07 octombrie 2022 - 10:05, said:

Depaseam cand prindeam 2 benzi la urcare, dar pe DN 65 au pus separatoare de sens si in curba ai impresia ca intri in ele.
35 de ani mi-ati mancat ficatii cu Slatina aia, cu drumuri bombardate (avea dreptate neamtul ala cand zicea de infrastructura).
Acum merg de fluier pe langa Slatina si Bals..................

Edited by TheWarrior, 07 October 2022 - 11:47.


#29
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,921
  • Înscris: 03.12.2005

View Postgushpi, on 07 octombrie 2022 - 09:56, said:

ura!
azi, mai mult ca niciodată, am simțit nevoia unei benzi suplimentare pe mult circulatul DN25
zilnic este aglomerat, aș aprecia deosebit de aglomerat
iar azi am observat (din postura de șofer pe sensul opus) situația în care era o combină agricolă uriașă, care mergea cu juma de pneu în afara drumului, în încercarea de a lăsa cât mai mult din șosea liber, iar în spatele ei 9(nouă) camioane (piatră, bitum, cerelale etc) mari, care nu aveau nicio șansă să depășească combina...
camioanele erau, majoritar, cu nr de-nmatriculare „străine” de galați

dacă-l prindeam pe cel ce declara nonșalant că .RO n-are nevoie de autostrăzi, îl mușcam de urechi! Posted Image


Ce-ai vazut tu acolo e un utilaj agricol care circula pe un drum public intr-o forma in care nu e omologat. Tot ce e mai lat de 2.5m nu are omologare rutiera, circula doar ca agabaritic, cu insotitor, autorizatie samd, sau pe blat.
Iar daca nu era aia, nu erau nici celelalte.

Dar da, un drum expres sau o autostrada ar fi rezolvat problema, ca avea gard pe margine si nu putea patrunde.

#30
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
e jenant ca in 2022 inca mai facem care 10 ore pentru 600km.. eu din Iasi daca vreau sa ajung la Oradea trebuie sa merg pe toate serpentinele si fara vreo speranta sa prind viteza legala de 90-100, am doar tiruri in fata. am batut pasul pe loc prea mult, Bulgaria la 1/2 din suprafata are numar egal de km de autostrada.

nu mai zic de E85 Iasi-Bucuresti (celebrul drum cu o banda jumate pe sens) unde toti merg cu viteze de autostrada desi nu e nici un separator intre sensuri.

Edited by horhescu, 07 October 2022 - 12:29.


#31
gushpi

gushpi

    cārcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012
nu contrazic, totuși este posibil ca-n perioade de campanii agricole să aibă voie...

#32
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,413
  • Înscris: 29.04.2008

View Posthorhescu, on 07 octombrie 2022 - 12:28, said:

e jenant ca in 2022 inca mai facem care 10 ore pentru 600km..

Oradea - Suceava, in August, nu stiu exact, oriunde intre 400 si 450 km, 8 ore.

Bergamo - Oradea, 1200 km, 10 ore.

Asta e diferenta intre autostrada si sat-dupa-sat-camioane

#33
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018

View Postiladi, on 07 octombrie 2022 - 12:48, said:

Oradea - Suceava, in August, nu stiu exact, oriunde intre 400 si 450 km, 8 ore.

Bergamo - Oradea, 1200 km, 10 ore.

Asta e diferenta intre autostrada si sat-dupa-sat-camioane

da, e groaznic. daca ai ghinion faci 3h si pe Suceava - Iasi:)) sa faci jumate de zi dintr-un capat in altul al tarii...

Edited by horhescu, 07 October 2022 - 12:50.


#34
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,921
  • Înscris: 03.12.2005

View Postgushpi, on 07 octombrie 2022 - 12:29, said:

nu contrazic, totuși este posibil ca-n perioade de campanii agricole să aibă voie...
Daca e asa, agabariticele de ce ar mai avea nevoie de autorizatii? Ca si alea circula doar cand si cand.

#35
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008
Am "inaugarat" de curand drumul express dintre Craiova si Slatina.

Nu mi se pare o idee stralucita. Drumul e ingust si nu ofera securitate la depasiri de camioane. Orice depasire se face cu ambele maini pe volan. Distanta laterala mica dintre camion si masina te prinde in curentul lateral de aer si te absoarbe spre camion. Cum ajungi in dreptul cabinei de impinge in parapet.

Decat 100 Km de express mai bine 50 Km de autostrada. E un soi de drum Mitrea-manivela mai rasarit. Dar tot un rahat ramane.

#36
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,745
  • Înscris: 01.10.2002

View Postcipri1981, on 07 octombrie 2022 - 10:15, said:

Nu stiu ce sa zic dar drumul Expres Craiova Pitesti ii ma mult o autostrada decat drum national. Ai limita de viteza 120 km/h, doua benzi pe sens, sensurile sunt despartite exact ca la autostrada. Banda de urgenta este mai ingusta si probabil ca sunt curbe mai stranse.
Pe mine nu m-ar deranja deloc mai multe drumuri din astea expres.
Sunt mai ieftine decat autostrazile, iar ulterior pot fi upgradate la nivel de autostrada. Trebuie adaugata banda de urgenta asfaltata si adaugate parapete de protectie la standard de autostrada.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate