Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
drumuri expres...
Last Updated: Oct 07 2022 14:00, Started by
gushpi
, Oct 07 2022 09:56
·
0
#19
Posted 07 October 2022 - 11:14
În Bulgaria parte din şosea trece pe lângă sate, parte prin. E undeva la fifty-fifty. La noi asta cu trecutul prin sate nu cred că e o idee comunistă, cred că s-a practica din interbelic, pentru a se face economie la pavarea şi asfaltarea drumurilor.
Neaceaşcă, totuşi, de bine, de rău cam vreo 60% din şosele şi mare parte din căi ferate au fost construite (aici mă refer la şosele), dublate, eventual modernizate în comunism. De ce am avut, nu am reuşit să avem grijă (în special de căile ferate vorbesc). Prima dublare de şosea (Bucureşti - Ploieşti) în comunism s-a făcut (1970). |
#20
Posted 07 October 2022 - 11:17
Masinile alea varza pentru oamenii de rand in comunism se mai si dadeau la ani de zile dupa ce te inscriai. Erau foarte putine masini care mergeau incet. Acum masini multe si viteze mari, viata si jobul sunt contra cronometru, secolul vitezei, vreau sa se poata circula cu viteza dar si in siguranta.
|
#21
Posted 07 October 2022 - 11:21
Cine ramane in satul natal sau in marile orase poate ca nu are nevoie de permis. Desi in ziua de azi putini isi permit sa stea fara permis. Eu nu am vrut permis, mai ales la 19 ani(2004), dar am fost bagat cu forta la scoala de soferi. Si desi pana in 2015 am condus cu teama, acum apreciez foarte mult ca am masina si permis. Nu sunt cu fite, dar imi e foarte utila masina. Si vreau drumuri mai bune. Drumul expres al Lampilor Mioveni-Pitesti-Slatina-Craiova.
EMPP, on 07 octombrie 2022 - 11:17, said:
îmi pare rău.dar acesta este efectul indus de TV adică i-a făcut șoferului dosar penal iar omul de pe zebră are impresia că ce-a pățit șoferul.el nepățind nimic și pietonul bine mersi mort |
#22
Posted 07 October 2022 - 11:21
"Dacia" 1300-1310, dacă era din aia bine făcută, putea să meargă şi cu 90-100 la oră, deci nici foarte rapid, dar nici încet, măi Neaceaşcă. Lipsa sistemelor de siguranţă face unele maşini vechi nesigure azi în trafic aglomerat.
La noi problema e că nici şosele ca lumea nu avem, şi nici căi ferate pe care să se circule cu viteze de acum măcar 23 de ani nu avem (doar pe câteva tronsoanse se circulă la fel de rapid sau mai rapid decât atunci). |
#24
Posted 07 October 2022 - 11:26
#25
Posted 07 October 2022 - 11:31
Bursul, on 07 octombrie 2022 - 11:26, said:
Unde, unde?!?!?! Probabil ca pe rubrica auto sau DELETE daca se continua in acest fel. Topic deschis in Poiana, ok, atunci sa fie politica, nu cum trece baba strada Si ca sa dau si un raspuns concret: in Oradea (30.09.2022) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UGWb6Ymqwuw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sa va faceti o idee despre ritmul lucrarilor (16.09.2022) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1E_Ki7nzbVo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cand exista voina, exista si rezultate. Multa lume il injura pe Bolojan, e adevarat ca azi Oradea e un santier. Insa in cativa ani o sa inchida gura tuturor latratorilor. Constructor: Strabag, Austria Lungimea 18,96 km din care 13 km la profil de drum expres, restul drum național cu 2 benzi pe sens. Termen estimativ de finalizare: sfarsit 2023 Edited by iladi, 07 October 2022 - 11:37. |
#26
Posted 07 October 2022 - 11:36
#27
Posted 07 October 2022 - 11:39
Dar care e difrenţa dintre şosea, drum expres şi autostradă?
On: lipsa lor şi nenoricirile generate ţin de voinţa politică. Nu o fi România cea mai cea ţară, dar măcar după 2006, când am început s-o ducem mai bine, putea să facă cel puţin încă 500 k.m. de drumuri mai bune... |
#28
Posted 07 October 2022 - 11:47
Neaceasca85, on 07 octombrie 2022 - 10:05, said:
Sa nu ma tot enervez ca stau in spatele unui TIR sau unei rable ori sofer ce ii e frica sa dea mai mult de 90 la ora (femei sau batrani) si pe contrasens e aglomerat deci ciotus depasire. Neaceasca85, on 07 octombrie 2022 - 10:05, said:
Depaseam cand prindeam 2 benzi la urcare, dar pe DN 65 au pus separatoare de sens si in curba ai impresia ca intri in ele. Acum merg de fluier pe langa Slatina si Bals.................. Edited by TheWarrior, 07 October 2022 - 11:47. |
|
#29
Posted 07 October 2022 - 12:04
gushpi, on 07 octombrie 2022 - 09:56, said:
ura! azi, mai mult ca niciodată, am simțit nevoia unei benzi suplimentare pe mult circulatul DN25 zilnic este aglomerat, aș aprecia deosebit de aglomerat iar azi am observat (din postura de șofer pe sensul opus) situația în care era o combină agricolă uriașă, care mergea cu juma de pneu în afara drumului, în încercarea de a lăsa cât mai mult din șosea liber, iar în spatele ei 9(nouă) camioane (piatră, bitum, cerelale etc) mari, care nu aveau nicio șansă să depășească combina... camioanele erau, majoritar, cu nr de-nmatriculare „străine” de galați dacă-l prindeam pe cel ce declara nonșalant că .RO n-are nevoie de autostrăzi, îl mușcam de urechi! Ce-ai vazut tu acolo e un utilaj agricol care circula pe un drum public intr-o forma in care nu e omologat. Tot ce e mai lat de 2.5m nu are omologare rutiera, circula doar ca agabaritic, cu insotitor, autorizatie samd, sau pe blat. Iar daca nu era aia, nu erau nici celelalte. Dar da, un drum expres sau o autostrada ar fi rezolvat problema, ca avea gard pe margine si nu putea patrunde. |
#30
Posted 07 October 2022 - 12:28
e jenant ca in 2022 inca mai facem care 10 ore pentru 600km.. eu din Iasi daca vreau sa ajung la Oradea trebuie sa merg pe toate serpentinele si fara vreo speranta sa prind viteza legala de 90-100, am doar tiruri in fata. am batut pasul pe loc prea mult, Bulgaria la 1/2 din suprafata are numar egal de km de autostrada.
nu mai zic de E85 Iasi-Bucuresti (celebrul drum cu o banda jumate pe sens) unde toti merg cu viteze de autostrada desi nu e nici un separator intre sensuri. Edited by horhescu, 07 October 2022 - 12:29. |
#31
Posted 07 October 2022 - 12:29
nu contrazic, totuși este posibil ca-n perioade de campanii agricole să aibă voie...
|
#32
Posted 07 October 2022 - 12:48
#33
Posted 07 October 2022 - 12:50
iladi, on 07 octombrie 2022 - 12:48, said:
Oradea - Suceava, in August, nu stiu exact, oriunde intre 400 si 450 km, 8 ore. Bergamo - Oradea, 1200 km, 10 ore. Asta e diferenta intre autostrada si sat-dupa-sat-camioane da, e groaznic. daca ai ghinion faci 3h si pe Suceava - Iasi:)) sa faci jumate de zi dintr-un capat in altul al tarii... Edited by horhescu, 07 October 2022 - 12:50. |
|
#34
Posted 07 October 2022 - 12:50
#35
Posted 07 October 2022 - 12:59
Am "inaugarat" de curand drumul express dintre Craiova si Slatina.
Nu mi se pare o idee stralucita. Drumul e ingust si nu ofera securitate la depasiri de camioane. Orice depasire se face cu ambele maini pe volan. Distanta laterala mica dintre camion si masina te prinde in curentul lateral de aer si te absoarbe spre camion. Cum ajungi in dreptul cabinei de impinge in parapet. Decat 100 Km de express mai bine 50 Km de autostrada. E un soi de drum Mitrea-manivela mai rasarit. Dar tot un rahat ramane. |
#36
Posted 07 October 2022 - 13:14
cipri1981, on 07 octombrie 2022 - 10:15, said:
Nu stiu ce sa zic dar drumul Expres Craiova Pitesti ii ma mult o autostrada decat drum national. Ai limita de viteza 120 km/h, doua benzi pe sens, sensurile sunt despartite exact ca la autostrada. Banda de urgenta este mai ingusta si probabil ca sunt curbe mai stranse. Pe mine nu m-ar deranja deloc mai multe drumuri din astea expres. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users