Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 

Propunere: proba de traseu să poată fi susținută și fără polițist

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#19
phoenix76

phoenix76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,002
  • Înscris: 25.09.2014
Examinatorul putând fii orice persoană care are minim 23 de ani, nu lucrează la o şcoală auto şi nu a avut permisul suspendat.
Pai si este suficient ? Sunt persoane care se incadreaza fara probleme ca examinatori dar nu sunt capabile sa isi scrie numele. Sau persoane care au luat permisul pe spaga si vor deveni examinatori. Va dati seama cati "soferi" se vor produce pe banda in urma examinarii de acest gen ?
Totusi cred ca militianul examinator are o baza de cunostinte solide, stie sa observe si sa sanctioneze daca este cazul. Si in plus, a zis cineva mai sus, este un politist, nu vecinu cu care beau bere la terasa.
Cred ca ar fi bine sa ramana examinatorul din partea politiei.

Edited by phoenix76, 06 October 2022 - 15:01.


#20
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 09.08.2005
Cît timp examinatorul e atestat - și bănui că așa prevede propunerea aia - sînt de acord. Nu văd de ce poliția rutieră trebuie să-și petreacă timpul frecînd hîrtii în birouri și pe post de pasageri cînd l-ar putea folosi cu succes acolo unde le e locul, în stradă.
Bașca - nu văd de ce am plăti niște polițiști (cu lefurile și privilegiile aferente) pentru stat în birou. În București mai vezi polție rutieră pe stradă doar din an în paște și cînd se mai plimbă vreun ștab. Motivul e că nu au personal, cică. OK, atîți cîți sînt să iasă în stradă în loc să frece dosare de permis prin birouri.

#21
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,548
  • Înscris: 21.03.2020

View Postdannvlas, on 06 octombrie 2022 - 13:53, said:


Din pacate, instructorii de acum nu se axeaza decat pe manuirea comenzilor masinii si pe memorarea mecanica a unor reguli de circulatie. Cursantii vin dintr-un mediu educational total dezorganizat si ineficient, iar examinatorii sunt ultima rotita, ei nu verifica decat aceste abilitati de a roti de volan si de a respecta acele reguli, in 10-15 minute.

S-a schimbat sistemul cumva, nu se mai fac cursuri de legislatie cu profesori, tot instructorii se ocupa si de teorie?

View Postradunic, on 06 octombrie 2022 - 16:38, said:

Cît timp examinatorul e atestat - și bănui că așa prevede propunerea aia - sînt de acord. Nu văd de ce poliția rutieră trebuie să-și petreacă timpul frecînd hîrtii în birouri și pe post de pasageri cînd l-ar putea folosi cu succes acolo unde le e locul, în stradă.
Bașca - nu văd de ce am plăti niște polițiști (cu lefurile și privilegiile aferente) pentru stat în birou. În București mai vezi polție rutieră pe stradă doar din an în paște și cînd se mai plimbă vreun ștab. Motivul e că nu au personal, cică. OK, atîți cîți sînt să iasă în stradă în loc să frece dosare de permis prin birouri.
Normal ca e atestat. Asa e sistemul si in SUA...

#22
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,433
  • Înscris: 18.01.2020

View PostGlCA_Contras, on 06 octombrie 2022 - 17:04, said:


S-a schimbat sistemul cumva, nu se mai fac cursuri de legislatie cu profesori, tot instructorii se ocupa si de teorie?

Foarte puține scoli de șoferi mai au și profesori de legislație care se ocupa, in majoritatea cazurilor profesorul ăla doar semnează in dosar că s-au făcut orele. Majoritatea elevilor învață de pe site-urile cu întrebări, fac la chestionare până rețin răspunsurile și știu că la întrebarea "x" răspunsul e B și C. De-aia e plin pe străzi de începători care habar n-au că au prioritate, ei știu doar sa plece de pe loc și să opreasca, asta se învață acum la școală de șoferi. Fiul unui coleg de la munca face scoala de șoferi și instructorul l-a învățat să țină drept de volan și cum sa plece/oprească.
La mine, la prima ora nici nu am mers cu mașina, ne-a luat instructorul și a ridicat capota, ne-a arătat ce și cum, chestii "basic", după bordul și alte detalii, abia în ora a doua am mers într-o parcare și am învățat plecarea de pe loc și oprirea in punct fix, țin minte că ne punea să băgăm noi benzina, sa verificam uleiul. Ăștia de acum habar nu au unde se pune lichidul de parbriz. Merg la service sa schimbe un ștergător? ;))

Edited by Rares95, 06 October 2022 - 17:27.


#23
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,548
  • Înscris: 21.03.2020
Deci e vina instructorilor?

#24
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postradunic, on 06 octombrie 2022 - 16:38, said:

Cît timp examinatorul e atestat - și bănui că așa prevede propunerea aia - sînt de acord. Nu văd de ce poliția rutieră trebuie să-și petreacă timpul frecînd hîrtii în birouri și pe post de pasageri cînd l-ar putea folosi cu succes acolo unde le e locul, în stradă.
Bașca - nu văd de ce am plăti niște polițiști (cu lefurile și privilegiile aferente) pentru stat în birou. În București mai vezi polție rutieră pe stradă doar din an în paște și cînd se mai plimbă vreun ștab. Motivul e că nu au personal, cică. OK, atîți cîți sînt să iasă în stradă în loc să frece dosare de permis prin birouri.
1. Crezi ca examinatorul ala vine cu bani de-acasa ?
Ala nu trebuie platit ?

Plus ca eu unu n-am incredere intr-un Gigel din asta, a se vedea cazul din Arges unde politia parca vindea permise, darmite sa aiba acces la sistemul asta orice combinator.
Lasa ca nu e toata rutiera la birou, si sa nu mai fim duali, daca stau in birou nu e bine, cand ies pe traseu cu RARU e  plin pe grupurile de whatsapp si de facebook, se feresc foarte multi de ai.
Si comenteaza toti ca de ce le ia permise de ce le ia certificate.

Nu zic ca politia n-are uscaturi, dar parca am mai multa incredere in sistemul actual.

#25
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,548
  • Înscris: 21.03.2020
Mare incredere respect si demnitate au baetii lu Bode... Posted Image
De platit fiecare candidat plateste si examinarea si masina cu care merge pe traseu. Daca nu stiai e momentul sa afli acum ;)
In plus politistii care examineaza se cunosc intre ei deci fiecare are o pila, o manevra o proptea si se inteleg ei la combinatii mult mai usor decat niste unii care nu se cunosc intre ei ;) Adica un grup organizat (avand si un sistem de putere in spate) oricand e susceptibil de coruptie fata de niste random ppl...

#26
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

View Postdjl, on 06 octombrie 2022 - 12:51, said:

.... Motivul: uneori trec şi 2 luni de la examenul teoretic la cel practic. M.A.I. nu e de acord cu propunerea.....

atunci MAI sa vina cu o solutie care sa rezolve problema (adica durata mare dintre examenul teoretic si cel practic).

#27
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,548
  • Înscris: 21.03.2020
Daaa, asteptati voi de la MAI si de la Doctorul Bode ca va rezolva imediat: v-om face, o sa fie, va fi, se pregateste, avem in plan... !

#28
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,457
  • Înscris: 04.05.2006

View Postoverseas, on 06 octombrie 2022 - 13:01, said:

Cred ca aceasta practica dubioasa este standard procedure in tari cu mare traditie democratica si capitalista sau ma insel ?!
Nu am citit vreun articol pe tema deci dacă facem referire strict la ce-a zis @djl….situațiile nu sunt chiar comparabile.
Examinatorii aia sunt atestați, nu poate chiar oricine sa examineze pe oricine.
Problema la noi nu e examinarea oricum, ci calitatea deplorabila a școlii de soferi, începând de la structura școlii care trebuie sa producă soferi suficient de competenti in timp insuficient, pana la implicarea instructorilor.
In țările alea, permisul se obține gradual, cu restricții progresive (de fapt regresive) in câțiva ani.

#29
thorxx

thorxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.07.2022
Propunerea e foarte buna. Astia de la UDMR in ultimii ani chiar au cele mai decente, rationale si utile propuneri.
Chiar nu avea sens sistemul existent.
Trebuie liberalizate pietele ca in afara, nu asa era sloganul, vrem o tara ca afara, dar cand preluam aceleasi reguli ca afara brusc nu e bine.
In afara intr-o zi ajungi instructor auto, in a doua zi ajungi inspector din asta, in a treia zi ajungi notar certificat, in a patra zi ajungi traducator certificat... etc. Si totul doar pe baza unui simplu examen grila din legislatia aplicata pe domeniu.
Numai la noi pentru orice rahat trebuie sa stai blocat ani de zile in birocratie si sa dai tot felul de taxe si spagi sa obtii o amarata de certificare.

View PostRares95, on 06 octombrie 2022 - 17:22, said:

La mine, la prima ora nici nu am mers cu mașina, ne-a luat instructorul și a ridicat capota, ne-a arătat ce și cum, chestii "basic", după bordul și alte detalii, abia în ora a doua am mers într-o parcare și am învățat plecarea de pe loc și oprirea in punct fix, țin minte că ne punea să băgăm noi benzina, sa verificam uleiul. Ăștia de acum habar nu au unde se pune lichidul de parbriz. Merg la service sa schimbe un ștergător? Posted Image)
Nu stiu cum sa o zic... dar cum ai facut tu e mai prost decat cum se face acum. In loc sa petreci orele in trafic va tinea pe loc de parca doreati sa dati examen la angajare la SC DOREL MECANIC SRL... instructorului ii convenea, fiecare minut in care va prostea sa stati sa va uitati la masina si la pompa insemna mai multi bani in buzunarul propriu.

Un om normal care isi da copilul la o scoala auto se asteapta ca din prima sedinta sa invete sa conduca chiar daca n-a mai vazut masina in viata lui... nu sa vina acasa la fel cum l-ai trimis si sa vina sa imi zica unde se baga lichidul de parbriz... de parca l-ai fi trimis la scoala de mecanici amatori.

Dupa aia tot tu te intrebi de ce nu stie tanarul sa conduca... oare pentru ca in loc sa conduca la orele alea a stat sa se uite ca vaca la poarta noua sub capota?

#30
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View Postdorin_2k, on 06 octombrie 2022 - 13:53, said:

Examinatorii îs polițiști? Nu cumva îs angajații prefecturii?
sunt cadre mai platite de primarie.

#31
thorxx

thorxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.07.2022

View Postarg, on 06 octombrie 2022 - 21:34, said:

sunt cadre mai platite de primarie.
Gresesti.
Sunt cadre MAI in subordinea Prefecturii. Prefectura in subordinea caruia se afla biroul local DRPCIV.

#32
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,433
  • Înscris: 18.01.2020

View Postthorxx, on 06 octombrie 2022 - 21:22, said:



Nu stiu cum sa o zic... dar cum ai facut tu e mai prost decat cum se face acum. In loc sa petreci orele in trafic va tinea pe loc de parca doreati sa dati examen la angajare la SC DOREL MECANIC SRL... instructorului ii convenea, fiecare minut in care va prostea sa stati sa va uitati la masina si la pompa insemna mai multi bani in buzunarul propriu.

Un om normal care isi da copilul la o scoala auto se asteapta ca din prima sedinta sa invete sa conduca chiar daca n-a mai vazut masina in viata lui... nu sa vina acasa la fel cum l-ai trimis si sa vina sa imi zica unde se baga lichidul de parbriz... de parca l-ai fi trimis la scoala de mecanici amatori.

Dupa aia tot tu te intrebi de ce nu stie tanarul sa conduca... oare pentru ca in loc sa conduca la orele alea a stat sa se uite ca vaca la poarta noua sub capota?
Nu știu cum să zic, dar, nu ne vom uita ca vaca la poarta noua sub capota fiindcă știm ce e acolo deja, avem habar de cum funcționează o mașină și nu știm doar sa mestecam in schimbător și să ținem de volan, instructorul cu care am făcut eu ne-a învățat ce este o mașină, prima ora asta ar fi normal sa se facă, că de băgat in treapta 1 și de ținut de volan oricine poate. Benzina băgăm cand era nevoie și se nimerea sa fiu eu la volan, mai făceam și o presiune la pneuri, etc. Nu noi suntem aia care postează topice cu benzina in loc de motorina , asta e clar, dar totusi, avem cu 60 de minute mai puțin de școală de șoferi decât meseriașii aia cu topicele :) Am văzut cu ochii mei când am facut ITP-ul un tip care venise la service ca a pus lichid de parbriz in recipientul pentru antigel, dar hei, ăla e meseriaș cu școală de șoferi adevărată, a pus mâna pe maneta și volan din prima ora. Eu am făcut școala pe benzina, ăștia fac toți pe motorina și tot nu sunt în stare să plece de pe loc cum trebuie, le moare motorul prin intersecții de 2 ori, dar, mna, sunt cu SCOALA și îi înțelegem. Ăștia fac ore la 30 km/h, nu ies din oraș, pe noi ne punea instructorul pe E70 la 90-100 printre TIR-uri, la proba practică mergi prin oraș cu 20 pe prima banda și faci 2-3 giratorii, o întoarcere și aia e, ii da permis și cum a ieșit la drum de viteza îi scoți din șanț.

Edited by Rares95, 06 October 2022 - 22:03.


#33
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,548
  • Înscris: 21.03.2020
Orice sofer constient cand se suie la volanul unei masini necunoscute chiar daca are 1 milion de km trebuie sa se acomodeza cu masina, cu comenzile, cu sistemele de siguranta, cu dotarile, cu motorul, etc... Nu e ca si cum se duce sa bea o marca de bere noua.
Dar unu care nu a mai condus niciodata si a vazut masini doar in filme vrea sa invete sa conduca din prima zi - logic!

#34
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,457
  • Înscris: 04.05.2006

View Postthorxx, on 06 octombrie 2022 - 21:22, said:

Nu stiu cum sa o zic... dar cum ai facut tu e mai prost decat cum se face acum. In loc sa petreci orele in trafic va tinea pe loc de parca doreati sa dati examen la angajare la SC DOREL MECANIC SRL... instructorului ii convenea, fiecare minut in care va prostea sa stati sa va uitati la masina si la pompa insemna mai multi bani in buzunarul propriu.

Un om normal care isi da copilul la o scoala auto se asteapta ca din prima sedinta sa invete sa conduca chiar daca n-a mai vazut masina in viata lui... nu sa vina acasa la fel cum l-ai trimis si sa vina sa imi zica unde se baga lichidul de parbriz... de parca l-ai fi trimis la scoala de mecanici amatori.

Dupa aia tot tu te intrebi de ce nu stie tanarul sa conduca... oare pentru ca in loc sa conduca la orele alea a stat sa se uite ca vaca la poarta noua sub capota?
Eu stiu cum sa o zic: n-ai dreptate 🤭.
Este foarte corect cum a procedat omul, pentru ca a conduce o mașina nu înseamnă doar sa apeși pe niște pedale și sa învârti de volan, trebuie ca in prealabil sa înțelegi de ce se întâmpla unele lucruri și ce trebuie sa faci atunci când apare o situație neobișnuita. Instructorul ăla era ce trebuie…..rar mai găsești in prezent oameni cu adevărat dedicați meseriei.

#35
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012
propunerea mea: examinarea să poată avea loc și fără examinat!

#36
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 09.08.2005

View Postwaterman, on 06 octombrie 2022 - 18:02, said:

1. Crezi ca examinatorul ala vine cu bani de-acasa ?
Ala nu trebuie platit ?
Sigur că trebuie plătit. Doar că nu la nivelul unui polițist. Și nici nu iese la pensie la 40 de ani.

View Postwaterman, on 06 octombrie 2022 - 18:02, said:

Plus ca eu unu n-am incredere intr-un Gigel din asta, a se vedea cazul din Arges unde politia parca vindea permise, darmite sa aiba acces la sistemul asta orice combinator.
Corupția se rezolvă băgînd șpăgarii la pușcărie, nu stînd imobilizați într-un sistem arhaic de frica unui potențial drob de sare.

View Postwaterman, on 06 octombrie 2022 - 18:02, said:

Lasa ca nu e toata rutiera la birou, si sa nu mai fim duali, daca stau in birou nu e bine, cand ies pe traseu cu RARU e  plin pe grupurile de whatsapp si de facebook, se feresc foarte multi de ai.
Nu știu în ce oraș locuiești dar în București vezi foarte rar polițiști pe stradă. Poliția rutieră trebuie să rezolve probleme de trafic, nu hîrțogăraie.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate