Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Propunere: proba de traseu să poată fi susținută și fără polițist
Last Updated: Dec 22 2023 13:12, Started by
djl
, Oct 06 2022 12:51
·
10
#19
Posted 06 October 2022 - 15:01
Examinatorul putând fii orice persoană care are minim 23 de ani, nu lucrează la o şcoală auto şi nu a avut permisul suspendat.
Pai si este suficient ? Sunt persoane care se incadreaza fara probleme ca examinatori dar nu sunt capabile sa isi scrie numele. Sau persoane care au luat permisul pe spaga si vor deveni examinatori. Va dati seama cati "soferi" se vor produce pe banda in urma examinarii de acest gen ? Totusi cred ca militianul examinator are o baza de cunostinte solide, stie sa observe si sa sanctioneze daca este cazul. Si in plus, a zis cineva mai sus, este un politist, nu vecinu cu care beau bere la terasa. Cred ca ar fi bine sa ramana examinatorul din partea politiei. Edited by phoenix76, 06 October 2022 - 15:01. |
#20
Posted 06 October 2022 - 16:38
Cît timp examinatorul e atestat - și bănui că așa prevede propunerea aia - sînt de acord. Nu văd de ce poliția rutieră trebuie să-și petreacă timpul frecînd hîrtii în birouri și pe post de pasageri cînd l-ar putea folosi cu succes acolo unde le e locul, în stradă.
Bașca - nu văd de ce am plăti niște polițiști (cu lefurile și privilegiile aferente) pentru stat în birou. În București mai vezi polție rutieră pe stradă doar din an în paște și cînd se mai plimbă vreun ștab. Motivul e că nu au personal, cică. OK, atîți cîți sînt să iasă în stradă în loc să frece dosare de permis prin birouri. |
#21
Posted 06 October 2022 - 17:04
dannvlas, on 06 octombrie 2022 - 13:53, said: Din pacate, instructorii de acum nu se axeaza decat pe manuirea comenzilor masinii si pe memorarea mecanica a unor reguli de circulatie. Cursantii vin dintr-un mediu educational total dezorganizat si ineficient, iar examinatorii sunt ultima rotita, ei nu verifica decat aceste abilitati de a roti de volan si de a respecta acele reguli, in 10-15 minute. radunic, on 06 octombrie 2022 - 16:38, said:
Cît timp examinatorul e atestat - și bănui că așa prevede propunerea aia - sînt de acord. Nu văd de ce poliția rutieră trebuie să-și petreacă timpul frecînd hîrtii în birouri și pe post de pasageri cînd l-ar putea folosi cu succes acolo unde le e locul, în stradă. Bașca - nu văd de ce am plăti niște polițiști (cu lefurile și privilegiile aferente) pentru stat în birou. În București mai vezi polție rutieră pe stradă doar din an în paște și cînd se mai plimbă vreun ștab. Motivul e că nu au personal, cică. OK, atîți cîți sînt să iasă în stradă în loc să frece dosare de permis prin birouri. |
#22
Posted 06 October 2022 - 17:22
GlCA_Contras, on 06 octombrie 2022 - 17:04, said: S-a schimbat sistemul cumva, nu se mai fac cursuri de legislatie cu profesori, tot instructorii se ocupa si de teorie? La mine, la prima ora nici nu am mers cu mașina, ne-a luat instructorul și a ridicat capota, ne-a arătat ce și cum, chestii "basic", după bordul și alte detalii, abia în ora a doua am mers într-o parcare și am învățat plecarea de pe loc și oprirea in punct fix, țin minte că ne punea să băgăm noi benzina, sa verificam uleiul. Ăștia de acum habar nu au unde se pune lichidul de parbriz. Merg la service sa schimbe un ștergător? ) Edited by Rares95, 06 October 2022 - 17:27. |
#24
Posted 06 October 2022 - 18:02
radunic, on 06 octombrie 2022 - 16:38, said:
Cît timp examinatorul e atestat - și bănui că așa prevede propunerea aia - sînt de acord. Nu văd de ce poliția rutieră trebuie să-și petreacă timpul frecînd hîrtii în birouri și pe post de pasageri cînd l-ar putea folosi cu succes acolo unde le e locul, în stradă. Bașca - nu văd de ce am plăti niște polițiști (cu lefurile și privilegiile aferente) pentru stat în birou. În București mai vezi polție rutieră pe stradă doar din an în paște și cînd se mai plimbă vreun ștab. Motivul e că nu au personal, cică. OK, atîți cîți sînt să iasă în stradă în loc să frece dosare de permis prin birouri. Ala nu trebuie platit ? Plus ca eu unu n-am incredere intr-un Gigel din asta, a se vedea cazul din Arges unde politia parca vindea permise, darmite sa aiba acces la sistemul asta orice combinator. Lasa ca nu e toata rutiera la birou, si sa nu mai fim duali, daca stau in birou nu e bine, cand ies pe traseu cu RARU e plin pe grupurile de whatsapp si de facebook, se feresc foarte multi de ai. Si comenteaza toti ca de ce le ia permise de ce le ia certificate. Nu zic ca politia n-are uscaturi, dar parca am mai multa incredere in sistemul actual. |
#25
Posted 06 October 2022 - 18:31
Mare incredere respect si demnitate au baetii lu Bode...
De platit fiecare candidat plateste si examinarea si masina cu care merge pe traseu. Daca nu stiai e momentul sa afli acum In plus politistii care examineaza se cunosc intre ei deci fiecare are o pila, o manevra o proptea si se inteleg ei la combinatii mult mai usor decat niste unii care nu se cunosc intre ei Adica un grup organizat (avand si un sistem de putere in spate) oricand e susceptibil de coruptie fata de niste random ppl... |
#26
Posted 06 October 2022 - 19:24
#27
Posted 06 October 2022 - 19:48
Daaa, asteptati voi de la MAI si de la Doctorul Bode ca va rezolva imediat: v-om face, o sa fie, va fi, se pregateste, avem in plan... !
|
#28
Posted 06 October 2022 - 20:29
overseas, on 06 octombrie 2022 - 13:01, said:
Cred ca aceasta practica dubioasa este standard procedure in tari cu mare traditie democratica si capitalista sau ma insel ?! Examinatorii aia sunt atestați, nu poate chiar oricine sa examineze pe oricine. Problema la noi nu e examinarea oricum, ci calitatea deplorabila a școlii de soferi, începând de la structura școlii care trebuie sa producă soferi suficient de competenti in timp insuficient, pana la implicarea instructorilor. In țările alea, permisul se obține gradual, cu restricții progresive (de fapt regresive) in câțiva ani. |
|
#29
Posted 06 October 2022 - 21:22
Propunerea e foarte buna. Astia de la UDMR in ultimii ani chiar au cele mai decente, rationale si utile propuneri.
Chiar nu avea sens sistemul existent. Trebuie liberalizate pietele ca in afara, nu asa era sloganul, vrem o tara ca afara, dar cand preluam aceleasi reguli ca afara brusc nu e bine. In afara intr-o zi ajungi instructor auto, in a doua zi ajungi inspector din asta, in a treia zi ajungi notar certificat, in a patra zi ajungi traducator certificat... etc. Si totul doar pe baza unui simplu examen grila din legislatia aplicata pe domeniu. Numai la noi pentru orice rahat trebuie sa stai blocat ani de zile in birocratie si sa dai tot felul de taxe si spagi sa obtii o amarata de certificare. Rares95, on 06 octombrie 2022 - 17:22, said:
La mine, la prima ora nici nu am mers cu mașina, ne-a luat instructorul și a ridicat capota, ne-a arătat ce și cum, chestii "basic", după bordul și alte detalii, abia în ora a doua am mers într-o parcare și am învățat plecarea de pe loc și oprirea in punct fix, țin minte că ne punea să băgăm noi benzina, sa verificam uleiul. Ăștia de acum habar nu au unde se pune lichidul de parbriz. Merg la service sa schimbe un ștergător? ) Un om normal care isi da copilul la o scoala auto se asteapta ca din prima sedinta sa invete sa conduca chiar daca n-a mai vazut masina in viata lui... nu sa vina acasa la fel cum l-ai trimis si sa vina sa imi zica unde se baga lichidul de parbriz... de parca l-ai fi trimis la scoala de mecanici amatori. Dupa aia tot tu te intrebi de ce nu stie tanarul sa conduca... oare pentru ca in loc sa conduca la orele alea a stat sa se uite ca vaca la poarta noua sub capota? |
#30
Posted 06 October 2022 - 21:34
#31
Posted 06 October 2022 - 21:48
#32
Posted 06 October 2022 - 21:56
thorxx, on 06 octombrie 2022 - 21:22, said: Nu stiu cum sa o zic... dar cum ai facut tu e mai prost decat cum se face acum. In loc sa petreci orele in trafic va tinea pe loc de parca doreati sa dati examen la angajare la SC DOREL MECANIC SRL... instructorului ii convenea, fiecare minut in care va prostea sa stati sa va uitati la masina si la pompa insemna mai multi bani in buzunarul propriu. Un om normal care isi da copilul la o scoala auto se asteapta ca din prima sedinta sa invete sa conduca chiar daca n-a mai vazut masina in viata lui... nu sa vina acasa la fel cum l-ai trimis si sa vina sa imi zica unde se baga lichidul de parbriz... de parca l-ai fi trimis la scoala de mecanici amatori. Dupa aia tot tu te intrebi de ce nu stie tanarul sa conduca... oare pentru ca in loc sa conduca la orele alea a stat sa se uite ca vaca la poarta noua sub capota? Edited by Rares95, 06 October 2022 - 22:03. |
#33
Posted 06 October 2022 - 23:24
Orice sofer constient cand se suie la volanul unei masini necunoscute chiar daca are 1 milion de km trebuie sa se acomodeza cu masina, cu comenzile, cu sistemele de siguranta, cu dotarile, cu motorul, etc... Nu e ca si cum se duce sa bea o marca de bere noua.
Dar unu care nu a mai condus niciodata si a vazut masini doar in filme vrea sa invete sa conduca din prima zi - logic! |
|
#34
Posted 07 October 2022 - 03:49
thorxx, on 06 octombrie 2022 - 21:22, said:
Nu stiu cum sa o zic... dar cum ai facut tu e mai prost decat cum se face acum. In loc sa petreci orele in trafic va tinea pe loc de parca doreati sa dati examen la angajare la SC DOREL MECANIC SRL... instructorului ii convenea, fiecare minut in care va prostea sa stati sa va uitati la masina si la pompa insemna mai multi bani in buzunarul propriu. Un om normal care isi da copilul la o scoala auto se asteapta ca din prima sedinta sa invete sa conduca chiar daca n-a mai vazut masina in viata lui... nu sa vina acasa la fel cum l-ai trimis si sa vina sa imi zica unde se baga lichidul de parbriz... de parca l-ai fi trimis la scoala de mecanici amatori. Dupa aia tot tu te intrebi de ce nu stie tanarul sa conduca... oare pentru ca in loc sa conduca la orele alea a stat sa se uite ca vaca la poarta noua sub capota? Este foarte corect cum a procedat omul, pentru ca a conduce o mașina nu înseamnă doar sa apeși pe niște pedale și sa învârti de volan, trebuie ca in prealabil sa înțelegi de ce se întâmpla unele lucruri și ce trebuie sa faci atunci când apare o situație neobișnuita. Instructorul ăla era ce trebuie…..rar mai găsești in prezent oameni cu adevărat dedicați meseriei. |
#35
Posted 07 October 2022 - 08:16
propunerea mea: examinarea să poată avea loc și fără examinat!
|
#36
Posted 07 October 2022 - 08:53
waterman, on 06 octombrie 2022 - 18:02, said:
1. Crezi ca examinatorul ala vine cu bani de-acasa ? Ala nu trebuie platit ? waterman, on 06 octombrie 2022 - 18:02, said:
Plus ca eu unu n-am incredere intr-un Gigel din asta, a se vedea cazul din Arges unde politia parca vindea permise, darmite sa aiba acces la sistemul asta orice combinator. waterman, on 06 octombrie 2022 - 18:02, said:
Lasa ca nu e toata rutiera la birou, si sa nu mai fim duali, daca stau in birou nu e bine, cand ies pe traseu cu RARU e plin pe grupurile de whatsapp si de facebook, se feresc foarte multi de ai. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users