Auchan Bucuresti - desfiintare case cu personal uman.

#109
Posted 16 October 2022 - 07:34

e foarte bine sa aiba self-check(cu soft optimizat ce naiba!) dar as vrea sa-i vad pe consultanti ca, chiar stau printre rafturi sa ajute si nu cu transpaleta . Poate asa se termina cu cele 2 preturi: 1 la raft si 1 la casa/selfcheck . Ptr cei cu melancolie sunt o gramada de magazine mai mici (ca deh, toti vrem numai la hypermarket ca vrem ieftin dar fara manevre)iar acolo poti sa stai si la povesti si cu patronul acela.
|
#110
Posted 17 October 2022 - 13:33

absolut totul evoluează, inclusiv creierul oamenilor
nu vă mai plângeți că urmașii noștri nu vor avea de lucru deoarece nu-i va duce capu'... da, va exista un procent infim de inadaptabili, dar majoritatea va ști să țină cu vremurile... |
#111
Posted 17 October 2022 - 13:38

Eu de 6 ani nu am mai stat la vreo caserie ci doar la self checkout. Mult mai rapid, scanez si impachetez in ritmul meu, nu ma grabeste nimeni, nu stau cu bosorogi lipiti in spatele meu , cateodata mai "uit" sa scanez o sacosa si asta e mergem inainte .
AH! si platesc doar contactless preferabil cu haifonul. Traim in secolul lu' illuminati !. Edited by Evonxxx, 17 October 2022 - 13:39. |
#112
Posted 18 October 2022 - 12:23

Abia astept ziua in care vor scoate vanzatoarele de bilete de la RATB si Metrou!!!
Daca nu mai am cartela, ocolesc pe la alta intrare (unde au automate de vanzare) numai sa nu cumpar de la casa! |
#113
Posted 18 October 2022 - 12:30

ăăă, păi io cum plătii cu telefonu la intrare-n „mihai bravu”?
![]() |
#114
Posted 18 October 2022 - 13:29

Eu de 6 ani nu am mai stat la vreo caserie ci doar la self checkout. Mult mai rapid, scanez si impachetez in ritmul meu, nu ma grabeste nimeni, nu stau cu bosorogi lipiti in spatele meu , cateodata mai "uit" sa scanez o sacosa si asta e mergem inainte . AH! si platesc doar contactless preferabil cu haifonul. Traim in secolul lu' illuminati !.
ăăă, păi io cum plătii cu telefonu la intrare-n „mihai bravu”? ![]() |
#115
Posted 18 October 2022 - 14:25

#116
Posted 18 October 2022 - 14:59

...și unde SIGUR ![]() ![]() Nu, nu ii poti acuza si nici ignora.Procentul de raspandire a mijloacelor informatizate, a calcalutoare sau telefoanelor destepte este foar, foarte putin raspandit in Romania. Reactia la ele nu este curiozitatea si dorinta de a le intelege ci respingerea din start. |
#117
Posted 18 October 2022 - 19:05

Unii au telefoane inteligente, mijloace electronice, de plată, produse uşor de scanat, dar tot casele cu operator uman le folosesc. Iar operatorii umani, chiar şi când vor fi mai mulţi bătrâni din generaţia tehnologie, tot nu vor dispărea, că pe lumea asta există şi aiuriţi, care nu se vor descurca fără ajutor uman.
Îmi amintesc că atunci când au deschis un mare "Mega Image" lângă mine (să fi fost 2009-2010) era şi la etaj personal care stătea degeaba de obicei şi pe care-l puteai întreba de una-alta... acum, uneori nu dai uşor de el, deşi nu e cu o oră înainte de închiderea magazinului... Şi-au întins uneori cam mult plapuma. |
#118
Posted 18 October 2022 - 19:30

...Iar operatorii umani, chiar şi când vor fi mai mulţi bătrâni din generaţia tehnologie, tot nu vor dispărea, că pe lumea asta există şi aiuriţi, care nu se vor descurca fără ajutor uman. Fii putin rational! Pentru astfel de situatii sunt suficienti 2 - 3 angajati care sa asiste asemenea cazuri, in loc de nu stiu cati casieri.
...acum, uneori nu dai uşor de el, deşi nu e cu o oră înainte de închiderea magazinului... Şi-au întins uneori cam mult plapuma. Nu ai tu treaba cu ce fac angajatii aia, poate nu mai existau destui [cascati] care sa le puna intrebari si au fost disponibilizati. Usor ti-o veni tie - care pare-se nu prea ai muncit vreodata, oricum, in mod cert nu ceva pe termen lung - sa critici functionarea unor structuri cu angajati. Edited by BlueKing-69, 18 October 2022 - 19:30. |
#119
Posted 18 October 2022 - 20:06

Iar operatorii umani, chiar şi când vor fi mai mulţi bătrâni din generaţia tehnologie, tot nu vor dispărea, că pe lumea asta există şi aiuriţi, care nu se vor descurca fără ajutor uman. Interesant ce spui....pare o situatie specifica vis a vis de informatizare si modernizare Eu stiu ca de minim 10 ani, nu am mai calcat la un ghiseu, nu am stat fizic in fata cu un functionar, un cititor de contoare, cartela de autobuz o incarc acasa la PC de cate ori plec cu transportul in comun, totul trece prin contul bancar pe care il verific de acasa, tot asa transfer moneda locala in valuta cand vreau sa plec si sa o pot scoate la bancomaat unde ma duc.... Edited by vio69c, 18 October 2022 - 20:07. |
|
#120
Posted 27 October 2022 - 16:52

Interesant ce spui....pare o situatie specifica vis a vis de informatizare si modernizare Eu stiu ca de minim 10 ani, nu am mai calcat la un ghiseu, nu am stat fizic in fata cu un functionar, un cititor de contoare, cartela de autobuz o incarc acasa la PC de cate ori plec cu transportul in comun, totul trece prin contul bancar pe care il verific de acasa, tot asa transfer moneda locala in valuta cand vreau sa plec si sa o pot scoate la bancomaat unde ma duc.... tu imi aduci aminte de ce mi-a spus un amic plecat in uk acum vre-o 10 ani - ba am castigat 10 ani din viata aici numai pentru ca am scapat de dosarul cu sina... |
#121
Posted 28 October 2022 - 09:22

Da' ce s-a întâmplat cu şina de la dosar, au furat-o unii pentru fer?
![]() Lăsând gluma de o parte, sunt şi bătrâni care se descurcă cu digitalul, dar sunt şi destui care nu se descurcă. Edited by djl, 28 October 2022 - 09:22. |
#122
Posted 28 October 2022 - 20:24

Da' ce s-a întâmplat cu şina de la dosar, au furat-o unii pentru fer? ![]() Gluma ta [ne]gluma, este o tragedie: nu au furat-o pentru fer, ci au pastrat-o ca sa o vanda mai tarziu ca obiect vintage ![]() Din nefericire si astazi suntem / ramanam tributari sinei de fier si redundantelor din procedurile birocratice care ne mananca ani din viata!
Lăsând gluma de o parte, sunt şi bătrâni care se descurcă cu digitalul, dar sunt şi destui care nu se descurcă. Edited by BlueKing-69, 28 October 2022 - 20:24. |
#123
Posted 28 October 2022 - 22:43

Din ăla care nu foloseşte card, dar dacă e casă self check cu numerar, o foloseşte.
|
#124
Posted 28 October 2022 - 22:51

Din ăla care nu foloseşte card Recent am intampinat problema asta. Aveam nevoie de dovada plata deoarece la x nu se gasea in sistem plata. Stiind ca am platit cu cardul, am scos in 2 secunde pdf cu tranzactia respectiva si s-a rezolvat. Daca plateam cash, ce mai aratam? Chitanta/factura se pierd/deterioreaza in timp. Deci plata cu cardul are n beneficii si avantaje. Te incurajez sa o faci, mai ales ca majoritatea bancilor nu percep nicio taxa administrare sau conditie incasare in cont, totul este free (macar baza). Edited by mkscorpion0, 28 October 2022 - 22:52. |
#125
Posted 31 October 2022 - 06:58

Ti-ai gasit pe cine sa sfatuiesti sa foloseasca tehnologia zilelor noastre.
|
|
#126
Posted 31 October 2022 - 07:37

Acum doua zile am vazut o stire la protv despre introducerea in viitor a POS-urilor in cat mai multe magazine (scade plafonul de la care vor fi obligati comerciantii sa ofere plata cu cardul). Si astia de la protv au luat interviu la niste oameni, ce parere au despre plata cu cardul. Vine o femeie si spune ca poti tine evidenta mai bine la bani daca platesti cu cash. ![]() Multi nu stiu ce presupune mai exact un card. Iar necunoscutul ii sperie si prefera tot varianta clasica, cashul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users