Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Samsung ue55mu6402 optiuni/setari...

Transmitere Index ENEL

Tradiția impodobirii bradulu...
 R.I.P avocatul31

Plutitor cu temporizator

Lacuit la temperaturi scazute

Network Signal Guru
 Cum se monteaza obiectul asta?

Curent AC produs de alternator

GDPR | Algoritm computer vision p...

Elveția ia in considerare in...
 Windows Defender recuperare

Hackintosh Ryzen 5600g fara placa...

Cum izolez acest fir?

rtorrent - scripting
 

Masina buget 5000 euro

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Rarres24

Rarres24

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 28.03.2015
Salut tuturor. Cum ziceam si in titlu sunt in cautarea unei masini in bugetul de 5000 de euro (daca se poate numi masina in banii astia). Ca orice roman am bani putini si pretentii multe. In primul rand as dori break sau sedan, break pentru ca ofera mai multe in bani mai putini, cel putin asta am observat pe piata. In al doilea rand, as prefera automata, m am saturat cat conduc in oras de schimbat viteze, nu e neaparat un must, dar mi ar placea sa fie automata pe cat posibil.

Momentan m am uitat la Insignia (stiu povestea cu oring ul, sunt constient ca trebuie schimbat), golf 6, lancer si in ultimul timp chiar si la Mazda 6. Imi place aspectul exterior al acestor masini dar si plansa de bord (din nou, pretentii pe bani putini, dar daca nu imi place o plansa de bord cam greu sa cumpar masina aia avand in vedere ca vad bordul ala in fiecare zi). Si seria 3 imi place destul de mult, insa nu stiu daca cumpar unul intreg la cap in banii astia.

Conduc atat in oras, cat si in exterior. As tinde spre motorina din motive personale.

Ce ma sfatuiti? Sa mai economisesc niste bani nu prea mai am cand, sunt in curs de mutare iar o singura masina in familie nu va fi de ajuns.

#2
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,454
  • Înscris: 09.01.2007
Realistic vorbind, as renunta la ideea de automata. Iti restrange drastic optiunile.

Personal, m-as uita la Astra Sports Tourer (1.7 cdti cu vreo 200k km, 2010-2012 i guess) in banii astia, daca e nevoie de spatiu. Restul listate acolo le vei gasi foarte greu in mintile lor si in bugetul ala, deci va trebui ori sa pui inca 1-2k ca sa le aduci la o conditie acceptabila, ori sa le iei si mai ieftine (4000-4500) ca sa ramana bani de adus la realitate.
Cred ca sunt destule Astra-uri in bugetul asta incat sa gasesti una in conditie decenta. Si Mazda 6 e super ok dar in acelasi buget trebuie sa fie putin mai veche sau cu ceva mai multi km. Daca nu te deranjeaza asta, si Mazda e o optiune buna dupa parerea mea.
DAR, daca bag filtru de cutie automata, scad optiunile de la 100+ la 7 la Opel, si de la peste 80 la 1 singura la mazda. Deci nu recomand sa tii cu dintii de asta. Parerea mea.

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,279
  • Înscris: 24.11.2015
Golf 6 variant 2.0tdi. Dar ar trebui sa mai plusezi 1000-1500e macar.

#4
blanaru_mihai

blanaru_mihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 28.01.2008
Scenic 3 sau Geand Scenic, poate gasesti cu motor de 1,6, sau 1,5. Referitor la spațiu nu ai treaba cu VW, Opel & compania. Scaune individuale pe spate reglabile separat, motoare fiabile si cu consum mic. La Grand Scenic ai si versiunea cu 7 locuri. Uita-te din curiozitate macar. Sunt posesor de Grand Scenic din 2019, am avut si VW Touran, dar raman cu Renault.

#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,824
  • Înscris: 13.03.2017
Sincer - automata + motorina in 5000 EUR e loterie curata
Cam greu sa gasesti una cat de cat OK dar, nu imposibil
As renunta la pretentiile alea cu "imi place plansa de bord" sau "imi place aspectul exterior" si as cauta una care "trece" verificarea tehnica (obligatorie) cu nota mai mare

#6
Rarres24

Rarres24

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 28.03.2015

View PostTehCube, on 03 octombrie 2022 - 21:47, said:

Realistic vorbind, as renunta la ideea de automata. Iti restrange drastic optiunile.

Personal, m-as uita la Astra Sports Tourer (1.7 cdti cu vreo 200k km, 2010-2012 i guess) in banii astia, daca e nevoie de spatiu. Restul listate acolo le vei gasi foarte greu in mintile lor si in bugetul ala, deci va trebui ori sa pui inca 1-2k ca sa le aduci la o conditie acceptabila, ori sa le iei si mai ieftine (4000-4500) ca sa ramana bani de adus la realitate.
Cred ca sunt destule Astra-uri in bugetul asta incat sa gasesti una in conditie decenta. Si Mazda 6 e super ok dar in acelasi buget trebuie sa fie putin mai veche sau cu ceva mai multi km. Daca nu te deranjeaza asta, si Mazda e o optiune buna dupa parerea mea.
DAR, daca bag filtru de cutie automata, scad optiunile de la 100+ la 7 la Opel, si de la peste 80 la 1 singura la mazda. Deci nu recomand sa tii cu dintii de asta. Parerea mea.
Foarte interesanta Astra J, nici nu m am uitat la ea initial, am sarit direct la Insignia pentru aspectul sedanului, pentru ca as prefera intr-adevar sedan in loc de break.

View PostTruculMagic, on 03 octombrie 2022 - 22:45, said:

Golf 6 variant 2.0tdi. Dar ar trebui sa mai plusezi 1000-1500e macar.
Daca mai aveam 1000 de euro pentru masina cred ca spuneam din prima 6000 de euro. Sunt constient ca nu cumperi masina cu banii astia, dar totusi e o necesitate in momentul de fata.

View Postblanaru_mihai, on 04 octombrie 2022 - 09:21, said:

Scenic 3 sau Geand Scenic, poate gasesti cu motor de 1,6, sau 1,5. Referitor la spațiu nu ai treaba cu VW, opel & compania. Scaune individuale pe spate reglabile separat, motoare fiabile si cu consum mic. La Grand Scenic ai si versiunea cu 7 locuri. Uita-te din curiozitate macar. Sunt posesor de Grand Scenic din 2019, am avut si VW Touran, dar raman cu Renault.
Tin cont si incep sa ma uit si peste variantele astea.

View PostNaijax, on 04 octombrie 2022 - 09:45, said:

Sincer - automata + motorina in 5000 EUR e loterie curata
Cam greu sa gasesti una cat de cat OK dar, nu imposibil
As renunta la pretentiile alea cu "imi place plansa de bord" sau "imi place aspectul exterior" si as cauta una care "trece" verificarea tehnica (obligatorie) cu nota mai mare
E cam clar in momentul de fata din cele zise de voi ca va trebui sa renunt la automata, asta este, urmatoarea masina de acum, dar in momentul de fata totusi as vrea sa aleg ceva sa fie si placut "ochiului meu".

Sunt constient ca pe langa aia 5000 de euro mai am nevoie de 1000 - 1500 sa o aduc in toate sanatatile mintale. Bugetul de 5000 este pentru masina, nu ma deranjeaza sa fie mai putin, mai mult in schimb da.

In continuare sunt foarte atras de insignia sedan, inafara de vestita problema a oring ului ce probleme mai are aceasta masina? Sunt oameni care zic ca daca o tii din scurt masina nu iti face probleme, sunt unii care nu au schimbat oring ul si au ajuns sa schimbe 2 motoare.

Seria 3 (tot sedan) oricat mi ar place nu cred ca este o varianta, greu cred ca gasesc una ok cat de cat si la un pret onest pentru anii ei.

#7
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,824
  • Înscris: 13.03.2017
Un singur motor de la Opel are oarece probleme cu o-ringu' - 2.0 CDTI
Asta pentru ca (nu stiu de ce) inelul ala este dintr-un plastic infect care trebuie schimbat cam des
Uita de 2.0 CDTI si cauta alta Insignia (daca iti place asa de mult) - ex. ala de 1.8 benzina este foarte OK
Desigur, dupa ce ai "uitat" de automata, trebuie sa "uiti" si de motorina Posted Image

#8
Rarres24

Rarres24

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 28.03.2015

View PostNaijax, on 04 octombrie 2022 - 10:56, said:

Un singur motor de la Opel are oarece probleme cu o-ringu' - 2.0 CDTI
Asta pentru ca (nu stiu de ce) inelul ala este dintr-un plastic infect care trebuie schimbat cam des
Uita de 2.0 CDTI si cauta alta Insignia (daca iti place asa de mult) - ex. ala de 1.8 benzina este foarte OK
Desigur, dupa ce ai "uitat" de automata, trebuie sa "uiti" si de motorina Posted Image
Schimbat tot cu unul de plastic infect sau am gasit pe net ca baietii il schimba cu ceva de aluminiu care rezolva problema si sa zicem ca as fi rezolvat pe partea asta, dar in rest, ce probleme au cei de la opel cu masinile astea? Ca daca era doar problema asta nu cred ca avea atata hate masina. Sa "uit" de motorina nu prea as vrea.

#9
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,824
  • Înscris: 13.03.2017
La Opel o-ringu' ala are prostul obicei sa cedeze in mers iar reparatia, la preturile din ziua de azi, cred ca sare de 1500 EUR
De aia are atata "hate" - o problema mica care costa mult
Daca nu vrei sa "uiti" de diesel - go ahead
Te asteptam cu alte topice dupa ce o cumperi Posted Image

#10
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,821
  • Înscris: 01.11.2005
Fratele meu are Insignia aia cu problema la o-ring.
Daca desfaci baia si schimbi oringul cu unul de calitate, se gasesc multe pentru ca se stie de problema asta si au aparut fel si fel de oringuri, chiar si metalice,  nu mai ai probleme.

#11
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,974
  • Înscris: 12.09.2015
Daca in optiunile tale te gandesti si la un consum bun pe diesel ,acel Insignia 2.0 nu te va satisface,in schimb cea ce ti-a recomandat blanaru_mihai este excelent cu acel 1.5 dci.Si eu am un coleg de serviciu ce are un Grand Scenic 1.5 dci ,modelul din 2010.O are second adusa de ceva ani  din Europa de Vest si este ,foarte,foarte multumit de ea.Nu a avut probleme mecanice,nu rugineste si consumul este unul foarte bun,de top.Nu i-a picat niciodata injectoare,tubina cum se intampla la alte motoare diesel.Asa cum spunea si blanaru_mihai este o masina incapatoare.Am condus-o si eu si mi-a placut tare mult 'tinuta' la drum lung.Succes in alegere.

#12
Rarres24

Rarres24

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 28.03.2015
S a recalculat putin bugetul si necesitatile asa ca revin aici cu niste intrebari.

Am marit bugetul pana la 7000 de euro, dar as putea sa merg la fel de bine pana in 9000 cu un imprumut daca chiar merita.
Ce as dori: sedan sau unele modele de break, o masina sa arate cat de cat modern, spatiul nu mai este neaparat prioritar, mi ar placea o masina care sa arate cat de cat bine si sa fie ok dpdv fiabilitate. Inteleg fiabilitatea unor modele, dar am 23 de ani si ar fi prima mea masina cumparata de mine, as vrea sa mearga banii in ceva care chiar imi place cum arata.

In continuare daca exista posibilitatea de automata, ar fi excelent.

Ce am vazut in bugetul (probabil foarte obosite masinile) asta si mi a placut:
Mazda 3 sedan si hatchback, Mazda 6 sedan cu motorul pe benzina
Ce parere aveti de Skyactiv G? Cum e la consum, intretinere, fiabilitate?
Ford focus mk3 sedan si hatchback - motorul de 1.6 diesel am inteles ca ar fi cel mai fiabil cu schimbarea intinzatorului.
Passat B7 sedan si break - 2.0 tdi
Hyundai i40, i30 - nu stiu nimic despre motorizari

Cred ca am oferit doar modele in limita superioara a bugetului, dar nu tin neaparat sa fac un imprumut pentru o masina in situatia actuala. Ce parere aveti? As putea gasi ceva mai ok in banutii astia?

N am mai reusit sa dau edit, dar ma uitam si la un A3 generatia 8V >2013 - aici sedan mi ar place cel mai mult, din ce am inteles e o platforma comuna si nu ar fi costuri de intretinere foarte mari, asta daca reusesc sa gasesc motorizarea cu 2.0 tdi

#13
NikoroB

NikoroB

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 26.05.2022
Eu zic ca cel mai fun la 23 ani ar fi un focus mk3 cu 2.0tdci.

Edited by NikoroB, 15 October 2022 - 10:53.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate