Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Puncte albe calcai negi?

Recomandare AC 24000 BTU

Cum as putea monta aceasta lustra

Probleme cu garda de mediu.
 Sitemul de operare foloseste prea...

Educatori necalificați

Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?
 Samsung S21 ultra

Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte
 unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan
 

ZF vs DSG / 2.0 TDI vs B47

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
momentsuk

momentsuk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 24.03.2018
Sunt la un pas sa aleg masina am de ales intre cele din titlu. Masina o sa fie din 2017 minim, cu maxim 60.000 km la bord. Nu am detinut niciodata o automata. Am auzit ca motorul b47 e plin de electronica in comparatie cu 2.0 tdi si ar fi de evitat in favoarea ultimului dar in acelasi timp cutia ZF e mult superioara dsg si rata de a se strica cutia e mult mai mica. Masina o sa o tin pentru 4 ani si in acesti 4 ani o sa pun minim 120.000 de km. As prefera Audi pentru tractiune cu toate ca orice mi-as cumpara cred ca o sa aleg xdrive sau quattro din perspectiva locului unde locuiesc, deluros, zapada, ploaie.

#2
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022
as spune mult mai bine: GETRAG ante 2014, recte ante de a fi preluati de cocalarii galactici Magna Powetrain

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
O iei pe care iti place, la 60k km daca e ok masina ar trebui sa te tina inca 120k lejer pentru cat ti-ai propus.

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
alege zf, deoarece dsg e cu cantec au probleme

#5
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,116
  • Înscris: 26.06.2009

Vizualizare mesajMembruAnonim, pe 02 octombrie 2022 - 18:35, a scris:

alege zf, deoarece dsg e cu cantec au probleme
Cu ce fel de cantec este? :-D

Orice cutie automata va fi mai complexa decat una manuala. Daca a fost si este intretinuta corect trebuie sa tina lejer 200-250.000 km.

Vizualizare mesajmomentsuk, pe 02 octombrie 2022 - 14:16, a scris:

Am auzit ca motorul b47 e plin de electronica in comparatie cu 2.0 tdi si ar fi de evitat in favoarea ultimului dar in acelasi timp cutia ZF e mult superioara dsg si rata de a se strica cutia e mult mai mica.

Orice masina din ultimii 5-6 ani va fi "plina de electronica".

Cauta o masina la care ai un istoric verificabil de service, pe care ti-o poti permite sa ii faci mentenanta si bucura-te de ea... Nu mai face atatea comparatii pentru ca o sa vezi ca fiecare model va avea "bubele ei" si useri care nu o recomanda pentru ca stiu ei pe cineva care a avut probleme cu modelul respectiv!

#6
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,026
  • Înscris: 16.07.2008
Am avut DSG am ZF. Am condus mai multe modele (diesel, benzina, FWD, AWD) cu ambele cutii. Daca e o alegere strict intre cutii - ZF 100%.
Doar ca la masina sigur conteaza mai multe decat cutia, mai ales la un SH.
Asta cu B47 e plin de electronica e cel putin amuzant, 20 TDI este facut secolul trecut?
B47 are o singura problema comuna, cunoscuta si remediata intre timp (cica) - racitorul de gaze. Exista recall, si se poate schimba destul ieftin si fara recall.
In rest mai bine vezi care iti place tie mai mult, cum arata, cum se conduce, ce dotari are etc

PS. ZF am condus doar BMW, deci nu FWD.

Edited by mkdan2004, 02 October 2022 - 20:11.


#7
PMMEDOGPICS

PMMEDOGPICS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 13.12.2019
Le am pe ambele si DSG-ul e mai misto la condus decat ZF, dar oricum ambele sunt foarte bune. Nu poti alege gresit. Cat despre fiabilitate, in teorie cutiile cu convertizor sunt mai fiabile, dar ~200.000km cat ai zis tu si DSG-ul ar trebui sa duca fara nici un stres. Bineinteles, exista exceptii in ambele sensuri, dar na...

#8
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 12.02.2008
DSG-urile, acesti adidasi ai cutiilor de viteze cu dublu ambreiaj...

Daca ajungi sa iei o masina din grupul VW fabricata in incepand cu 2017 vei avea sansa sa alegi una din cele 4 cutii de viteze care au fost imperecheate cu 2.0 TDI: DQ200 (7 trepte, ambreiaje uscate), DQ250 (6 trepte, ambreiaje umede), DQ381 (7 trepte, ambreiaje umede) si DQ500 (7 trepte, ambreiaje umede). DQ200 doar pentru variantele cu motor de putere mica (120-125 CP), DQ250 pana in 2018 in configuratii FWD si pana in 2019 AWD.

#9
momentsuk

momentsuk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 24.03.2018
Am luat 2.0 TDi cu Dsg in 6 trepte, ambreiaje umede. Multumesc tuturor pentru opinii.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate