Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Sfaturi achiziție pentru începător.

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
McGabby

McGabby

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 07.06.2021
Salutare
Am nevoie de câteva păreri, sunt începător și as vrea sa intru în acest domeniu începând cu ședințe de shooting / fotografii în natura și cine știe poate evenimente.

Am un buget de 3000-3500 , îmi puteți recomanda un aparat foto cu care as putea începe și învață toate cele necesare ?

#2
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,624
  • Înscris: 29.03.2006
Lei, Euro, USD ?

#3
McGabby

McGabby

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 07.06.2021

 loock, on 02 octombrie 2022 - 12:05, said:

Lei, Euro, USD ?
Lei.

#4
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 McGabby, on 02 octombrie 2022 - 13:10, said:

Lei.
la 3500 de lei îți iei un telefon decent.

#5
edri

edri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,688
  • Înscris: 26.02.2008
Ce legatura are telefonul cu invatarea fotografiei?

#6
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,881
  • Înscris: 28.12.2006
Posibil sa ai nevoie de multe chestii pentru ce vrei tu acolo, poate nu acum dar pe viitor, astfel ca bugetul cam trebuie suplimentat cu un 0..la coada.