Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Passat B8

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
MrLion

MrLion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 13.08.2020
Salutare
Mă bate gândul să achiziționz un Passat b8, din 2017 în sus de 2.0 TDI 150cp cu cutia de viteze manuală. Buget 17-20.000euro  Am găsit câteva modele fără AdBlue prin Germania care au între 120-180.000 km. Cum ar fii ăsta https://www.mobile.d.../349268423.html
Navigație mare pe mijloc, scaune încălzite, etc... Având până acum o Insignia break din 2012 în momentul de față nu prea cunosc gama respectivă destul de bine.  Am de gând să folosesc mașina de 2-3 ori prin oraș săptâmânal iar în mare parte din timp pe autostradă la drumuri lungi. Îmi place modelul Variant deoarce m-am obișnuit efectiv cu caroseria break și mă avantajează când merg cu familia sau prietenii pe undeva având spațiu suficient.
De ce am ales VW și nu Audi sau BMW? Nici eu nu știu dar mă atrage sincer interiorul cu navigația aceea mare iar confortul din ce am înțeles este destul de bun. Cutia automată DSG nu mă încântă deoarece poate necesită costuri mai mari pe viitor iar din ce am înțeles la modelele mai vechi au fost probleme cu cutia. Plus că parcă mă atrage mai mult cutia manuală.

Am și două întrebări mai exact:
1.Cât de fiabil este motorul de 2L 150cp. Mă refer dacă are probleme la care ar trebui să fiu atent când cumpăr mașina..
2. Cred că cea mai importantă întrebare. Se merită să iau o mașină cu motor de 2l diesel la sfârșit de an 2022? Nu m-am interesat deloc până în prezent cât vor mai funcționa motoarele diesel având în vedere că și prețul motorinei a crescut. Chestia este că în momentul de față consider că este prea repede pentru a face pasul la o mașină electrică iar de cele hibrid nu prea știu nimic. Chiar dacă aș știi nu cred că-mi permite bugetul chiar și prin programul rabla să iau ceva nou.

Edited by MrLion, 01 October 2022 - 17:55.


#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Este euro 6, nu are AdBlue modelul din 2017 de 150cp, cred ca doar cel 4x4 are. Dupa 2017 nu mai stiu exact ce luna, s-a produs doar cu adblue. Faci o alegere buna. Motorul e fiabil, consum bun, merge bine, masina e fiabila, construita bine, nu gresesti. Acuma depinde si de noroc, de cum a avut grija cel de dinaintea ta si repet... de noroc. Poate nu o sa faci nimic la ea in afara de schimburi de ulei pana o vei vinde peste multi ani, poate o sa bagi multi bani. Masina in principiu este una fiabila, motorizarea buna. Recomand.

#3
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,121
  • Înscris: 26.06.2009
Motorul ala este parca cel mai fiabil de la VW. Daca nu il forjezi mult prin oras ca sa se infunde DPF ar trebui sa fie ok pentru ce ai nevoie.

Eu as cere seria inainte (desi nu prea ti-o dau "nemtii" - adica turcii de la autohaus)... Neaparat trebuie verificata sa vezi cum a fost servisata si ar trebui verificata la fata locului cu un tester + cineva profi care sa se uite la ea.

Din cauza asta eu pana la urma am ajuns ca am luat de la DasWelt ca am si garantie 12 luni/20.000km. Prefer sincer din Romania ca o vezi, o verifici, etc. Din parcuri auto de afara mi se pare mult mai mare loteria!

#4
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,052
  • Înscris: 02.09.2009

View PostMrLion, on 01 octombrie 2022 - 17:54, said:

Salutare
Mă bate gândul să achiziționz un Passat b8, din 2017 în sus de 2.0 TDI 150cp cu cutia de viteze manuală. Buget 17-20.000euro  Am găsit câteva modele fără AdBlue prin Germania care au între 120-180.000 km. Cum ar fii ăsta https://www.mobile.d.../349268423.html
Navigație mare pe mijloc, scaune încălzite, etc... Având până acum o Insignia break din 2012 în momentul de față nu prea cunosc gama respectivă destul de bine.  Am de gând să folosesc mașina de 2-3 ori prin oraș săptâmânal iar în mare parte din timp pe autostradă la drumuri lungi. Îmi place modelul Variant deoarce m-am obișnuit efectiv cu caroseria break și mă avantajează când merg cu familia sau prietenii pe undeva având spațiu suficient.
De ce am ales VW și nu Audi sau BMW? Nici eu nu știu dar mă atrage sincer interiorul cu navigația aceea mare iar confortul din ce am înțeles este destul de bun. Cutia automată DSG nu mă încântă deoarece poate necesită costuri mai mari pe viitor iar din ce am înțeles la modelele mai vechi au fost probleme cu cutia. Plus că parcă mă atrage mai mult cutia manuală.

Am și două întrebări mai exact:
1.Cât de fiabil este motorul de 2L 150cp. Mă refer dacă are probleme la care ar trebui să fiu atent când cumpăr mașina..
2. Cred că cea mai importantă întrebare. Se merită să iau o mașină cu motor de 2l diesel la sfârșit de an 2022? Nu m-am interesat deloc până în prezent cât vor mai funcționa motoarele diesel având în vedere că și prețul motorinei a crescut. Chestia este că în momentul de față consider că este prea repede pentru a face pasul la o mașină electrică iar de cele hibrid nu prea știu nimic. Chiar dacă aș știi nu cred că-mi permite bugetul chiar și prin programul rabla să iau ceva nou.
Mai bine PHAETONPosted Image

#5
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Phaeton nu e mai greu decat Passat?

#6
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Tocmai am cumparat eu unul, din Germania de la o reprezentanta VW, nu am apucat inca sa ii fac topic pe jurnal de bord.

Am luat unul din 09.2018, dsg, 4motion, cu AdBlue, 190 cai putere, 150000 km, masina de firma iesita din leasing. Am preferat cu adblue, e mai putin solicitat filtrul de particule din cate stiu. 18800 euro a fost, m-a mai costat platforma cateva sute. Are faruri led full cu faza lunga automata, roata de rezerva, display mare cu navi ( i-am activat ulterior la reprezentanta la noi si android auto), scaune comfort cu masaj la sofer, clima 3 zone, camera spate, senzori, roata rezerva etc. I-am facut revizie full ulei si filtre, dsg are facut acu 40000 km, mai las 20 mii, ii fac revizie la haldex cu curatare pompa si am mai avut de schimbat bujiile incandescente ca dadeau eroare. Pe parametri filtru de particule e ca noua, incarcare fff mica, daca iei una rulata la noi la km astia e bucati deja, dar acolo vad doar autostrada astea noi cu rulaj maricel si se cunoaste.
Atata ca merge un detailing, spălătoriile lor cu perii is niste porcarii si matuiesc vopseaua, dar e valabil pt 90% din masinile din DE.

Sfatul meu: ia serii de sasiu la cele care te interesează pe mobile sau vw gebrauchtwagen sau unde vrei tu sa cauti ( le ceri pe mail pe whatsapp sau telefonic, vezi ca unii is handicapati pe la reprezentante, ca asa is nemtii, cu nasul pe sus, daca o dai mai pe engleza te flituiesc. Aia e, sa-si vanda masinile cand o zbura porcu, ca gasesti Passaturi berechet). Cu seriile mergi la o reprezentanta la noi si roaga frumos pe cineva de la service sa te ajute cu istoricul: rulaj, revizii, daune. Da si un carvertical si Doamne ajuta! Daca ai si pe cineva sa o verifice sau te duci si tu cu un tester de vopsea, odb, si mai bine.

Nu crede NIMIC din ce zic ei, mint toti, si arabi, si turci, si nemti sadea. La a mea a avut schimbata bara fata si parbrizul, ei ziceau ca n-a avut nimic schimbat, cand le-am zis, au lasat 200 de euro. Si era reprezentanta. Mi-au dat oricum garantie la ea 12 luni in orice reprezentanta din Europa.

Ai grija ca la turci/arabi multe au fost dauna totala si reimportate de prin Lituania sau te miri unde, le da si carverticalul.

Spor!

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 01 October 2022 - 20:08.


#7
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

View PostXman_ghio, on 01 octombrie 2022 - 18:12, said:

Motorul ala este parca cel mai fiabil de la VW. Daca nu il forjezi mult prin oras ca sa se infunde DPF ar trebui sa fie ok pentru ce ai nevoie.

Eu as cere seria inainte (desi nu prea ti-o dau "nemtii" - adica turcii de la autohaus)... Neaparat trebuie verificata sa vezi cum a fost servisata si ar trebui verificata la fata locului cu un tester + cineva profi care sa se uite la ea.

Din cauza asta eu pana la urma am ajuns ca am luat de la DasWelt ca am si garantie 12 luni/20.000km. Prefer sincer din Romania ca o vezi, o verifici, etc. Din parcuri auto de afara mi se pare mult mai mare loteria!
Sfaturile is foarte pertinente si ai dreptate cu ce zici, cu o mica diferenta. E asa de mare discrepanta intre uzura pe masinile rulate aici vs Germania incat merita "loteria", dar daca o verifici temeinic dupa serie pe carvertical si la reprezentanta.
O zic dupa ce am verificat cateva masini la noi pe erori, parametri de injectie, filtru de particule si cum merg, cum schimba cutia. Majoritatea is mult mult mai uzate dupa același rulaj la noi. Acuma depinde de noroc, poti sa prinzi si una la noi care a vazut doar naveta pe A2/A3, dar mai greu.

Edited by Mihai_mb, 01 October 2022 - 20:15.


#8
MrLion

MrLion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 13.08.2020

View PostMihai_mb, on 01 octombrie 2022 - 19:53, said:

Tocmai am cumparat eu unul, din Germania de la o reprezentanta VW, nu am apucat inca sa ii fac topic pe jurnal de bord.

Am luat unul din 09.2018, dsg, 4motion, cu AdBlue, 190 cai putere, 150000 km, masina de firma iesita din leasing. Am preferat cu adblue, e mai putin solicitat filtrul de particule din cate stiu. 18800 euro a fost, m-a mai costat platforma cateva sute. Are faruri led full cu faza lunga automata, roata de rezerva, display mare cu navi ( i-am activat ulterior la reprezentanta la noi si android auto), scaune comfort cu masaj la sofer, clima 3 zone, camera spate, senzori, roata rezerva etc. I-am facut revizie full ulei si filtre, dsg are facut acu 40000 km, mai las 20 mii, ii fac revizie la haldex cu curatare pompa si am mai avut de schimbat bujiile incandescente ca dadeau eroare. Pe parametri filtru de particule e ca noua, incarcare fff mica, daca iei una rulata la noi la km astia e bucati deja, dar acolo vad doar autostrada astea noi cu rulaj maricel si se cunoaste.
Atata ca merge un detailing, spălătoriile lor cu perii is niste porcarii si matuiesc vopseaua, dar e valabil pt 90% din masinile din DE.

Sfatul meu: ia serii de sasiu la cele care te interesează pe mobile sau vw gebrauchtwagen sau unde vrei tu sa cauti ( le ceri pe mail pe whatsapp sau telefonic, vezi ca unii is handicapati pe la reprezentante, ca asa is nemtii, cu nasul pe sus, daca o dai mai pe engleza te flituiesc. Aia e, sa-si vanda masinile cand o zbura porcu, ca gasesti Passaturi berechet). Cu seriile mergi la o reprezentanta la noi si roaga frumos pe cineva de la service sa te ajute cu istoricul: rulaj, revizii, daune. Da si un carvertical si Doamne ajuta! Daca ai si pe cineva sa o verifice sau te duci si tu cu un tester de vopsea, odb, si mai bine.

Nu crede NIMIC din ce zic ei, mint toti, si arabi, si turci, si nemti sadea. La a mea a avut schimbata bara fata si parbrizul, ei ziceau ca n-a avut nimic schimbat, cand le-am zis, au lasat 200 de euro. Si era reprezentanta. Mi-au dat oricum garantie la ea 12 luni in orice reprezentanta din Europa.

Ai grija ca la turci/arabi multe au fost dauna totala si reimportate de prin Lituania sau te miri unde, le da si carverticalul.

Spor!

Să o stăpânești sănătos. Arată bine rău mașina.

Exact de asta nu am vrut să îmi iau cu Dsg, motivul fiind reviziile la ea..din ce am înțeles e o cutie mai pretențioasă.
Eu voiam să știu mai mult dacă se merită în 2022 o mașină diesel de genul care să mă țină măcar 4-5 ani și cât este de bun motorul 2.0 tdi de 150cp. O să văd ce găsesc și eu.:)

#9
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

View PostMrLion, on 01 octombrie 2022 - 20:26, said:



Să o stăpânești sănătos. Arată bine rău mașina.

Exact de asta nu am vrut să îmi iau cu Dsg, motivul fiind reviziile la ea..din ce am înțeles e o cutie mai pretențioasă.
Eu voiam să știu mai mult dacă se merită în 2022 o mașină diesel de genul care să mă țină măcar 4-5 ani și cât este de bun motorul 2.0 tdi de 150cp. O să văd ce găsesc și eu.:)
Din moment ce sunt unii care dau acuma 40-50000 euro pe una noua cu aceeași motorizare, eu zic ca merita sa iei una care costa cat pierd ei din devalorizare in 2 ani si are pe putin inca 2/3 din viata in ea. Nu au interzis la noi nici non-euro in buricul târgului, pana la euro 6 e cale lunga, iar la rulaj extraurban o hibrida ( chiar si plug-in) nu iti va oferi nici un avantaj in economie, doar in oras ajuta.

Dsg pe versiunea 4motion 190 de cai e ok, cu ambreiaje umede, pe cea de 150 nu stiu ce sa zic. E ok si manuala, dar la diesel schimbi cam mult, ca ai plaja de turatii utila mai redusa.

Edited by Mihai_mb, 01 October 2022 - 20:35.


#10
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,121
  • Înscris: 26.06.2009

View PostMihai_mb, on 01 octombrie 2022 - 20:11, said:

Sfaturile is foarte pertinente si ai dreptate cu ce zici, cu o mica diferenta. E asa de mare discrepanta intre uzura pe masinile rulate aici vs Germania incat merita "loteria", dar daca o verifici temeinic dupa serie pe carvertical si la reprezentanta.
O zic dupa ce am verificat cateva masini la noi pe erori, parametri de injectie, filtru de particule si cum merg, cum schimba cutia. Majoritatea is mult mult mai uzate dupa același rulaj la noi. Acuma depinde de noroc, poti sa prinzi si una la noi care a vazut doar naveta pe A2/A3, dar mai greu.

"Majoritatea"... vorbesti de parca ai vazut cateva zeci :-D
Stai sa iei "in blind" de la turci din Germania o masina de leasing alergata pe autobanda cu 180 km/h, cu schimburi de ulei la 30k km si atunci sa vezi ce frumos arata! In parc la turc cine iti verifica tie valori injectoare, cum schimba cutia de viteze in toata plaja (cand eventual faci o tura prin parc cu 40 la ora...)? Daca ai pe cineva acolo ca sa mearga sa o vada fizic, sa aiba un tester, sa iti dea seria si sa o verifici ce service a facut => este ok. Dar "verificarea" pe CarVertical sau in istoric service reprezinta doar vreo 20% din ce ar insemna o masina verificata ok inainte de cumparare.

Eu am preferat in vara sa caut in Romania. Am stat cateva luni pana am gasit ce trebuie. Am trimis o firma sa o verifice (nu dau nume ca sa nu fac reclama, dar sunt prezenti online ;-) si am primit un raport detaliat cu ce revopsiri a avut, cum arata pe tester (injectoare, DPF, etc) si cum arata fizic. Am platit vreo 700 lei verificarea, dar a meritat toti banii. Am mai redus vreo 800 euro la masina si am primit si o revizie completa.

View PostMihai_mb, on 01 octombrie 2022 - 20:34, said:

Dsg pe versiunea 4motion 190 de cai e ok, cu ambreiaje umede, pe cea de 150 nu stiu ce sa zic. E ok si manuala, dar la diesel schimbi cam mult, ca ai plaja de turatii utila mai redusa.
SI la 150cp e tot DSG cu ambreiaje umede.

#11
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Nu dețin adevarul absolut,vorbesc doar din limitata experienta proprie, sunt sigur ca se gasesc masini ok si aici cum se gasesc si toroape in Germania, doar ca eu nu am avut rabdarea sa caut cateva luni in tara si am luat pe neve din DE cu verificarea de care am zis, dar de la reprezentanta (nu ca n-or vinde si ei ciurucuri), nu de la turci, si s-a nimerit ok. In cel mai rau caz, o vindeam cu cat am luat-o si cautam alta. Mi se pare foarte ok si varianta ta, cu firma care a verificat si a cautat una buna la noi, dar dupa cum demonstreaza si durata cautarii, is mai greu de gasit bune in tara.

Edited by Mihai_mb, 01 October 2022 - 21:05.


#12
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,156
  • Înscris: 12.09.2013
Anul trecut am vandut un B8 Comfortline cu cateva optiuni, 66k km reali, 2.0tdi cu 16,5k e unuia din Buzau, tipul nu era samsar....masina statuse cam o luna pe autovit, nu sunase nimeni.

#13
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,400
  • Înscris: 26.05.2022

View PostMihai_mb, on 01 octombrie 2022 - 19:53, said:


Nu crede NIMIC din ce zic ei, mint toti, si arabi, si turci, si nemti sadea. La a mea a avut schimbata bara fata si parbrizul, ei ziceau ca n-a avut nimic schimbat, cand le-am zis, au lasat 200 de euro. Si era reprezentanta. Mi-au dat oricum garantie la ea 12 luni in orice reprezentanta din Europa.
Ei, astea zau sunt motive aiurea. La un moment dat am cautat un Passat si 90% din ce am vazut la dealeri mari/reprezentanțe aveau bara față revopsită. Ce crezi, erau toate accidente?

Nu, doar ca dupa ce ies din leasing le rezolvă toate micile probleme pentru ca apoi sa le vândă. Singura chestie e ca lor nu prea le ies revosirile, elementul revopsit adesea diferă la nuanță fata de resul mașinii.

Dealerii mari nu se complică cu "tepe". Daca mașina este clar marcată ca fiind for export atunci nu ai de ce să-ți faci griji.

View PostMrLion, on 01 octombrie 2022 - 20:26, said:

Exact de asta nu am vrut să îmi iau cu Dsg, motivul fiind reviziile la ea..din ce am înțeles e o cutie mai pretențioasă.
Eu voiam să știu mai mult dacă se merită în 2022 o mașină diesel de genul care să mă țină măcar 4-5 ani și cât este de bun motorul 2.0 tdi de 150cp. O să văd ce găsesc și eu.:)
Evident că merită. Motorul 2.0tdi este foarte ok la vag, la fel si dsg-ul. Daca nu abuzezi de motor/cutie nu ar trebui sa ai probleme. Am vazut masini cu peste 350k si aratau si mergeau perfect.

#14
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Normal ca un parbriz si o bara sunt insignifiante si nu inseamna accident, dar eu ma astept cand intreb explicit ce elemente a avut schimbate sau ce daune a avut sa primesc un raspuns sincer si apoi sa iau eu decizia in cunoștință de cauza. Si nu e singura chestie.
Plus ca inainte si arabii/turcaletii aveau macar un pic de frica sa confirme la telefon/mail ca e unfallfrei cand masina fusese dauna totala/reimportata de pe undeva. Iti ziceau macar ca a avut ceva dar nu stiu exact ei ce. Le-a cam disparut frica asta. Ma uitam initial dupa Alltrack, dar cam toate sub 20000 erau "aranjate".

Edited by Mihai_mb, 02 October 2022 - 08:37.


#15
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postflorinellll, on 01 octombrie 2022 - 18:50, said:

Mai bine PHAETONPosted Image

Ce raspuns inteligent...

#16
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,052
  • Înscris: 02.09.2009

View PostTruculMagic, on 02 octombrie 2022 - 09:09, said:

Ce raspuns inteligent...
Ti-a placut,ma bucurPosted Image
A fost o gluma
Phaetonul il stiu de cand l-a facut ma-sa ,a aparut pe piata in decembrie 2002
Desigur, o limuzina de Lux nu poate fi comparata cu Passat-ul
A fost ambitia Bo$$ului de la VW,s-a mizat pe vanzarea a 25.000 unitati/an,insa s-au vandut doar 5000..........
Esecul a fost" benefic" ,cand au construit ce-a mai tare masina sport de serie din lume nu au mai pus sigla "VW,"
au pus o sigla cu "pedigree"..Bugatti........Bugatti VeyronPosted Image

Edited by florinellll, 02 October 2022 - 19:08.


#17
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Omul cauta o masina mai noua cu intretinere ok, iar tu ii recomanzi o gaura in portofel.

#18
stellaris

stellaris

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 28.02.2022

View Postraducut123, on 01 octombrie 2022 - 21:24, said:

Anul trecut am vandut un B8 Comfortline cu cateva optiuni, 66k km reali, 2.0tdi cu 16,5k e unuia din Buzau, tipul nu era samsar....masina statuse cam o luna pe autovit, nu sunase nimeni.

Acum il vindeai lejer cu 19.000 :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate