Pedala ambreiaj moale după schimb ambreiaj
Last Updated: Sep 28 2022 05:42, Started by
DragusPetru
, Sep 27 2022 11:36
·
3

#1
Posted 27 September 2022 - 11:36

Salutare.
Am o mică problema la un golf 5 2.0 diesel și m-am gândit sa va cer câteva opinii. In urma cu 2 luni am schimbat kit-ul de ambreiaj și imediat după schimb am observat 2 probleme. 1. Pedala de ambreiaj destul de moale și uneori după ce merg mult in frâna de motor rămâne blocată la jumate sau revine destul de greu înapoi 2. Un ușor tremurat cât debraiej doar din ambreiaj (asta ma gândesc ca ar putea fi de la tampoanele de la semipunte și cel lung dintre semipunte și cutie deoarece sunt efectiv varza). Voi care credeți ca ar putea fi problema, in special cu punctul 1? |
#2
Posted 27 September 2022 - 11:53

O să sune un pic ciudat, dar de ce nu ceri opinii la cel / cei care au schimbat kit-ul ?
|
#3
Posted 27 September 2022 - 11:54

Spun ca este normal și se rezolva in timp cu uzura ambreiajului
Edited by DragusPetru, 27 September 2022 - 11:54. |
#4
Posted 27 September 2022 - 11:59

evident ca o sa spuna ca e normal. doar nu e prost sa recunoasca buleala
dar tu cate masini noi cu cutie manuala ai vazut sa li se blocheze pedala sau sa nu mai revina la loc? daca aia nu sunt in stare, macar mergi la un alt mecanic si sa vada ce si cum. in mod normal ar trebui sa ai si o garantie la acea lucrare, se fac reglajele si daca nu e ok, se revine pt a repara |
#5
Posted 27 September 2022 - 12:03

e pompa de la pedala, se cere schimbata.
p.s. nu e buleala, a cedat alta piesa (ma rog da semne ca va ceda) |
#6
Posted 27 September 2022 - 12:06

poate da, poate nu, dar ca mecanic, sa mergi cu masina defecta, ti se pare normal sa-ti spuna: e ca noua bo$$, asa face toate?
dupa ce ramane in drum si o duce pe platforma la mecanic: bo$$, era buna cand a plecat de la mine, nu stiu ce i-ai facut Edited by Dany_Darke, 27 September 2022 - 12:09. |
#7
Posted 27 September 2022 - 12:06

Pedala de ambreiaj moale + blocata inseamna ;
placa de presiune bulita sau parghia ce apasa placa de presiune bulita sau pompa hidraulica bulita Oricare ar fi problema reala toate drumurile tale duc intr-un singur loc - SERVICE Spor |
#8
Posted 27 September 2022 - 12:15

Pana acolo asigura-te ca a aerisit corect circuitul de ambreiaj.
Orice bula de aer in circuitul ala iti va da simptomele alea. Aerul e foarte compresibil comparativ cu lichidul de frana. Edited by tehnics, 27 September 2022 - 12:16. |
#9
Posted 27 September 2022 - 12:16

La pct 1 am patit exact pe dos, la schimbarea placii de presiune pedala a devenit mai tare, cauza a fost placa de presiune mai "tare" decit originala, a mers placa aia 250Kkm la mine dupa aia masina a plecat.
Pedala de ambreiaj dupa o perioada nu mai revenea, explicatia a fost simpla de tot, arcul de revenire rupt. Auto era Nissan. Edited by Ion_Bumbu, 27 September 2022 - 12:16. |
#10
Posted 27 September 2022 - 12:59

#11
Posted 27 September 2022 - 14:48

tehnics, on 27 septembrie 2022 - 12:15, said:
Orice bula de aer in circuitul ala iti va da simptomele alea. Aerul e foarte compresibil comparativ cu lichidul de frana. Aer in pompa/circuitul de ambreiaj conduce in principal la debraiere incompleta, ca nu apasa suficient pe parghia rulmentului de presiune. Blocare de la aer nu se gaseste, ca n-are cum. Si prin constructie, dupa 10-20-30 de actionari ambreiaj se cam purjeaza singur aerul din circuitul pompei de ambreiaj. Se vede la verificarea nivelului in vasul de lichid de frana. Vorbesc dupa inlocuire pompa hidraulica ambreiaj + rulment presiune la Renault Megane. Doar rulmentul era "spart", dar pentru ca nu umbli in fiecare an la ambreiaj, am schimbat si pompa. Placa si discul fiind relativ noi, 20K Km si fara urme de uzura evidente. Edited by viceroy56, 27 September 2022 - 14:49. |
|
#12
Posted 27 September 2022 - 14:54

Ambreiajul l-a aerisit pe la un dop de pe sun filtru de aer. Unul dădea câteva pedale iar celălalt desfăceau puțin acel dop și ieșea lichid. A repetat lucrul asta pana a bag vreo jumătate de bidon de lichid. Bănuiesc ca aerisirea ai făcut-o cum trebuie deoarece frâna tine mai bine de când am schimbat ambreiajul 😀
|
#13
Posted 27 September 2022 - 15:25

Schimba pompa de la pedala si cilindrul de pe cutie. Asa se face la VAG cand se schimba ambreiajul.
|
#14
Posted 27 September 2022 - 15:26

Nicio legatura intre frana si ambreiaj.
Chiar daca lichidul este acelasi si se pune in acelasi vas, circuitele sunt independente. Poti sa pierzi total lichidul din compartimentul ambreiaj, frana va functiona. Si invers. |
#15
Posted 27 September 2022 - 19:24

DragusPetru, on 27 septembrie 2022 - 14:54, said:
Ambreiajul l-a aerisit pe la un dop de pe sun filtru de aer. Unul dădea câteva pedale iar celălalt desfăceau puțin acel dop și ieșea lichid. A repetat lucrul asta pana a bag vreo jumătate de bidon de lichid. Bănuiesc ca aerisirea ai făcut-o cum trebuie deoarece frâna tine mai bine de când am schimbat ambreiajul �� Aerisirea nu se face ca la frana DragusPetru, on 27 septembrie 2022 - 11:36, said:
Salutare. Am o mică problema la un golf 5 2.0 diesel și m-am gândit sa va cer câteva opinii. In urma cu 2 luni am schimbat kit-ul de ambreiaj și imediat după schimb am observat 2 probleme. 1. Pedala de ambreiaj destul de moale și uneori după ce merg mult in frâna de motor rămâne blocată la jumate sau revine destul de greu înapoi 2. Un ușor tremurat cât debraiej doar din ambreiaj (asta ma gândesc ca ar putea fi de la tampoanele de la semipunte și cel lung dintre semipunte și cutie deoarece sunt efectiv varza). Voi care credeți ca ar putea fi problema, in special cu punctul 1? Edited by florinellll, 27 September 2022 - 19:22. |
#16
Posted 28 September 2022 - 05:42

incearca sa patinezi ambreiajul sau sa schimbi din 2 miscari (pedala neutru, pedala viteza x) si vezi daca face la fel, ca sa iti confirmi ca e ceva in neregula pana la capat.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users