Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Manager transport marfa . Conditii angajare, responsabilitati
Last Updated: Oct 22 2022 15:28, Started by
MDshell
, Sep 26 2022 09:22
·
0
#1
Posted 26 September 2022 - 09:22
Buna ziua, doresc sa ma angajez la 3 firme, pe functia de manager transport marfa.
Ca idee, firmele sunt mici, detin 1 auto-duba fiecare. Stiu responsabilitatile si indatoririle care le implica functia de manager transport, dar in acest caz nu sunt aplicabile in totalitate, de exemplu: - nu as avea cum sa verific starea tehnica a auto-dubei - nu este necesar sa intocmesc un plan managerial, un plan de transport - si altele. Ma intereseaza din punct de vedere juridic, daca sunt pasibil de vreo amenda, sau de alte minunatii, daca ajut aceste persoane sa obtina licenta de transport comunitar si apar pe parcurs diverse probleme indiferent de natura lor. Multumesc. |
#2
Posted 26 September 2022 - 09:45
nu daca le ajuti, ci daca se intampla vreo belea legata de dube, transport, stare tehnica, tu vei raspunde
|
#3
Posted 26 September 2022 - 09:49
Da, destul de sensibila, situatia. Dar ce poate face un manager marfa este sa respecte termenele de ITP si schimburi din cartea tehnica, Nu vad ce indatoriri de expert mecanic ar trebui
Edited by MDshell, 26 September 2022 - 09:58. |
#4
Posted 26 September 2022 - 10:06
MDshell, on 26 septembrie 2022 - 09:49, said:
Da, destul de sensibila, situatia. Dar ce poate face un manager marfa este sa respecte termenele de ITP si schimburi din cartea tehnica, Nu vad ce indatoriri de expert mecanic ar trebui când este nasoală toți se spală pe mâini ca să scape prin orice mijloace Edited by EMPP, 26 September 2022 - 10:06. |
#5
Posted 26 September 2022 - 10:08
Am inteles, ideea. Aceste defecte vizibile, se pot identifica usor. Eu m-am referit la altele, gen: starea placutelor de frana de exemplu.
|
#6
Posted 26 September 2022 - 10:10
Pai nu zice nimeni sa fii expert mecanic, dar ca manager raspunzi direct daca o masina face o belea din cauza starii tehnice, ca nu ai trimis-o la service cand a trebuit....plus multe altele de care toti se vor distanta asa cum ti-a zis si colegul
|
#7
Posted 26 September 2022 - 10:12
Da, trebuie sa iau un calcul toate aspectele, multumesc pentru raspunsuri.
|
#8
Posted 26 September 2022 - 10:36
MDshell, on 26 septembrie 2022 - 09:22, said:
Stiu responsabilitatile si indatoririle care le implica functia de manager transport, dar in acest caz nu sunt aplicabile in totalitate, de exemplu: - nu as avea cum sa verific starea tehnica a auto-dubei Multumesc. MDshell, on 26 septembrie 2022 - 10:08, said:
Am inteles, ideea. Aceste defecte vizibile, se pot identifica usor. Eu m-am referit la altele, gen: starea placutelor de frana de exemplu. nu știu dacă nu urmărești încărcătura.să vezi ce și cum pune ăla în camion marfa să nu zboare la o frână Edited by EMPP, 26 September 2022 - 10:33. |
#9
Posted 26 September 2022 - 10:43
Am trecut prin asta ca portar de fotbal si ca inspector SSM.
|
#10
Posted 26 September 2022 - 10:47
Inteleg eu ideea, dar unde vreau eu sa desfasor activitatea asta, e la o scara mult mai mica.
Sunt 3 firme mici care efectueaza transport local, cel mai adesea transport in interiorul orasului. |
|
#11
Posted 26 September 2022 - 10:49
Vrei sa te angajezi manager de transport la 3 firme. Foarte bine. Prin 3 contracte part-time? E de stabilit cu directorii Fisa Postului.
|
#12
Posted 26 September 2022 - 10:54
Asta am vrut sa scriu acum, ca am posibilitatea teoretic, sa personalizez fisa postului, sa imi cada mie toate in carca la o adica. Personalizare cat se poate
|
#13
Posted 26 September 2022 - 11:09
https://forum.softpe...unca-part-time/
Mai deschide vreo 10 topice, poate primesti un raspuns favorabil. |
#14
Posted 26 September 2022 - 11:11
Nu am deschis topic-uri aiurea, era un alt subiect. Multumesc pentru raspunsuri., se poate inchide.
|
#15
Posted 26 September 2022 - 12:52
MDshell, on 26 septembrie 2022 - 10:08, said:
Am inteles, ideea. Aceste defecte vizibile, se pot identifica usor. Eu m-am referit la altele, gen: starea placutelor de frana de exemplu. Tu ar trebui să stabilești și un plan de mentenanță și revizii apoi să urmărești că se realizează. Caz în care responsabilitatea devine a celui care asigură mentenanța dacă s-ar întâmplă ceva din cauza placutelor uzate. Dar dacă nu ai un asemenea plan sau nu se realizează, tu ești responsabil. Edited by george_alexandru, 26 September 2022 - 12:54. |
|
#16
Posted 26 September 2022 - 13:01
Salut.
Desemnarea pe postul de ”Conducător activitate de transport” se face în condițiile legii. Poți lucra la maxim 4 firme și administra o flotă combinată de maxim 50 de vehicule (vehicule cu copie conformă, nu vehicule cu drept de operare asupra lor). Dacă nu ai legături autentice cu firma (asociat, proprietar, acționar sau angajat), numirea se face din postura de persoană fizică, în baza unui TEMEI CONTRACTUAL, dar care TREBUIE să conțină anumite mențiuni. Va trebui, în plus, să folosești o entitate juridică, ca să poți fi plătit pentru serviciile prestate, altfel voluntariat sau muncă la negru (pe barba ta). Răspunderea persoanei desemnate să conducă permanent și efectiv activitatea de transport este ”în solidar” cu operatorul de transport. Procedural amenda se dă pe firmă, iar tu poți primi pedeapsă complementară, prin suspendarea sau anularea certificatului de atestare profesională. Măsurile pot fi impuse doar de instituțiile abilitate pentru control (ISCTR, ITM, Poliție, ANAF + Vamă). ”Personalizarea” fișei postului nu este posibilă din punctul de vedere al ”ștergerii” unor atribuții prevăzute legal. Adăugarea de atribuții se poate face doar dacă nu contravin prevederilor legale. Pe de altă parte, din ce spui tu acolo, îți faci griji degeaba. Pentru fiecare vehicul elaborezi un plan de întreținere și după fiecare operațiune iei la cunoștință. Dacă ”patronul” face pe prostul și nu-ți trimite devizul de service, anunți ARR-ul că nu mai ești persoana desemnată la compania respectivă, iar patronul, în max. 15 zile, numește alt manager sau depune copiile conforme. Explică-i patronului treaba asta. Edited by cristian_puscasu, 26 September 2022 - 13:09. |
#17
Posted 26 September 2022 - 13:23
P.S. Pe de altă parte, având în vedere ”ce ar trebui” să știe și să facă un manager de transport, faptul că ai făcut acest post, ar trebui să te pună pe gânduri. Ori te pregătești serios ori caută altceva. Industria transporturilor nu e comerț cu amănuntul, oamenii mor în accidente, mărfurile se fură/distrug/întârzie etc.
Un set de plăcuțe neschimbate la timp e ultima ta grijă, ascultă-mă ce-ți spun. Mașina poate fi nou-nouță și șoferul va declara că așa a primit comanda de transport, să ”meargă repede la descărcat”. Și declară asta după ce l-a oprit BAG-ul cu 120km/h, pe limită de 80! Și la nemți e simplu, ”toleranz 0”. Dă cu spatele în benzinărie și zgârie altă mașină... să vezi cum e să vorbești la telefon 6 ore cu asigurările. Plouă de rupe și i se udă marfa... nah explică-i tu expeditorului că Convenția CMR nu acoperă paguba!!! Dacă tu nu știi câte prizoane are o roată de camion, mai bine stai cuminte. Tre' să fii ”bazat” legislativ, altfel s-ar putea ca nu numai banii să fie pierderea. |
#18
Posted 27 September 2022 - 13:28
xcit, on 26 septembrie 2022 - 10:10, said:
Pai nu zice nimeni sa fii expert mecanic, dar ca manager raspunzi direct daca o masina face o belea din cauza starii tehnice, ca nu ai trimis-o la service cand a trebuit....plus multe altele de care toti se vor distanta asa cum ti-a zis si colegul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users