Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Samsung ue55mu6402 optiuni/setari...

Transmitere Index ENEL

Tradiția impodobirii bradulu...
 R.I.P avocatul31

Plutitor cu temporizator

Lacuit la temperaturi scazute

Network Signal Guru
 Cum se monteaza obiectul asta?

Curent AC produs de alternator

GDPR | Algoritm computer vision p...

Elveția ia in considerare in...
 Windows Defender recuperare

Hackintosh Ryzen 5600g fara placa...

Cum izolez acest fir?

rtorrent - scripting
 

Manager transport marfa . Conditii angajare, responsabilitati

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 17.12.2006
Buna ziua, doresc sa ma angajez la 3 firme, pe functia de manager transport marfa.

Ca idee, firmele sunt mici, detin 1 auto-duba fiecare.

Stiu responsabilitatile si indatoririle care le implica functia de manager transport, dar in acest caz nu sunt aplicabile in totalitate, de exemplu:

- nu as avea cum sa verific starea tehnica a auto-dubei
- nu este necesar sa intocmesc un plan managerial, un plan de transport
- si altele.

Ma intereseaza din punct de vedere juridic, daca sunt pasibil de vreo amenda, sau de alte minunatii, daca ajut aceste persoane sa obtina licenta de transport comunitar si apar pe parcurs diverse probleme indiferent de natura lor.

Multumesc.

#2
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,549
  • Înscris: 29.06.2006
nu daca le ajuti, ci daca se intampla vreo belea legata de dube, transport, stare tehnica, tu vei raspunde

#3
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 17.12.2006
Da, destul de sensibila, situatia. Dar ce poate face un manager marfa este sa respecte termenele de ITP si schimburi din cartea tehnica, Nu vad ce indatoriri de expert mecanic ar trebui

Edited by MDshell, 26 September 2022 - 09:58.


#4
EMPP

EMPP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,572
  • Înscris: 12.01.2018

Vizualizare mesajMDshell, pe 26 septembrie 2022 - 09:49, a scris:

Da, destul de sensibila, situatia. Dar ce poate face un manager marfa este sa respecte termenele de ITP si schimburi din cartea tehnica, Nu vad ce indatoriri de expert mecanic ar trebui
Unu-i mai zgârcit și nu schimbă anvelopele și-o produce.cine trebuia să aibă grijă de schimbarea lor?șoferul?piedone primarul trebuia să meargă la club să vadă spațiul?NU dar când a fost nasolia l-a luat și pe el plus mulți alții

când este nasoală toți se spală pe mâini ca să scape prin orice mijloace

Edited by EMPP, 26 September 2022 - 10:06.


#5
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 17.12.2006
Am inteles, ideea. Aceste defecte vizibile, se pot identifica usor. Eu m-am referit la altele, gen: starea placutelor de frana de exemplu.

#6
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,549
  • Înscris: 29.06.2006
Pai nu zice nimeni sa fii expert mecanic, dar ca manager raspunzi direct daca o masina face o belea din cauza starii tehnice, ca nu ai trimis-o la service cand a trebuit....plus multe altele de care toti se vor distanta asa cum ti-a zis si colegul

#7
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 17.12.2006
Da, trebuie sa iau un calcul toate aspectele, multumesc pentru raspunsuri.

#8
EMPP

EMPP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,572
  • Înscris: 12.01.2018

Vizualizare mesajMDshell, pe 26 septembrie 2022 - 09:22, a scris:

Stiu responsabilitatile si indatoririle care le implica functia de manager transport, dar in acest caz nu sunt aplicabile in totalitate, de exemplu:
- nu as avea cum sa verific starea tehnica a auto-dubei
Multumesc.
dar tu trebuia s-o trimiți în service

Vizualizare mesajMDshell, pe 26 septembrie 2022 - 10:08, a scris:

Am inteles, ideea. Aceste defecte vizibile, se pot identifica usor. Eu m-am referit la altele, gen: starea placutelor de frana de exemplu.
și la plăcuțe urmărești nr de km parcurși și-o trimiți la schimbat plăcuțe nu numai când scârțâie fier pe fier

nu știu dacă nu urmărești încărcătura.să vezi ce  și cum pune ăla în camion marfa să nu zboare la o frână

Edited by EMPP, 26 September 2022 - 10:33.


#9
e_bulu

e_bulu

    parabulum

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,300
  • Înscris: 29.12.2009
Am trecut prin asta ca portar de fotbal si ca inspector SSM.

#10
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 17.12.2006
Inteleg eu ideea, dar unde vreau eu sa desfasor activitatea asta, e la o scara mult mai mica.

Sunt 3 firme mici care efectueaza transport local, cel mai adesea transport in interiorul orasului.

#11
Ger0nimo

Ger0nimo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 932
  • Înscris: 21.07.2021
Vrei sa te angajezi manager de transport la 3 firme. Foarte bine. Prin 3 contracte part-time? E de stabilit cu directorii Fisa Postului.

#12
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 17.12.2006
Asta am vrut sa scriu acum, ca am posibilitatea teoretic, sa personalizez fisa postului, sa imi cada mie toate in carca la o adica. Personalizare cat se poate

#13
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,279
  • Înscris: 24.11.2015
https://forum.softpe...unca-part-time/

Mai deschide vreo 10 topice, poate primesti un raspuns favorabil.

#14
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 17.12.2006
Nu am deschis topic-uri aiurea, era un alt subiect. Multumesc pentru raspunsuri., se poate inchide.

#15
george_alexandru

george_alexandru

    `·.¸¸ ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,742
  • Înscris: 30.08.2017

Vizualizare mesajMDshell, pe 26 septembrie 2022 - 10:08, a scris:

Am inteles, ideea. Aceste defecte vizibile, se pot identifica usor. Eu m-am referit la altele, gen: starea placutelor de frana de exemplu.

Tu ar trebui să stabilești și un plan de mentenanță și revizii apoi să urmărești că se realizează. Caz în care responsabilitatea devine a celui care asigură mentenanța dacă s-ar întâmplă ceva din cauza placutelor uzate.
Dar dacă nu ai un asemenea plan sau nu se realizează, tu ești responsabil.

Edited by george_alexandru, 26 September 2022 - 12:54.


#16
cristian_puscasu

cristian_puscasu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 21.09.2020
Salut.
Desemnarea pe postul de ”Conducător activitate de transport” se face în condițiile legii. Poți lucra la maxim 4 firme și administra o flotă combinată de maxim 50 de vehicule (vehicule cu copie conformă, nu vehicule cu drept de operare asupra lor). Dacă nu ai legături autentice cu firma (asociat, proprietar, acționar sau angajat), numirea se face din postura de persoană fizică, în baza unui TEMEI CONTRACTUAL, dar care TREBUIE să conțină anumite mențiuni. Va trebui, în plus, să folosești o entitate juridică, ca să poți fi plătit pentru serviciile prestate, altfel voluntariat sau muncă la negru (pe barba ta).
Răspunderea persoanei desemnate să conducă permanent și efectiv activitatea de transport este ”în solidar” cu operatorul de transport. Procedural amenda se dă pe firmă, iar tu poți primi pedeapsă complementară, prin suspendarea sau anularea certificatului de atestare profesională. Măsurile pot fi impuse doar de instituțiile abilitate pentru control (ISCTR, ITM, Poliție, ANAF + Vamă).
”Personalizarea” fișei postului nu este posibilă din punctul de vedere al ”ștergerii” unor atribuții prevăzute legal. Adăugarea de atribuții se poate face doar dacă nu contravin prevederilor legale.
Pe de altă parte, din ce spui tu acolo, îți faci griji degeaba.
Pentru fiecare vehicul elaborezi un plan de întreținere și după fiecare operațiune iei la cunoștință. Dacă ”patronul” face pe prostul și nu-ți trimite devizul de service, anunți ARR-ul că nu mai ești persoana desemnată la compania respectivă, iar patronul, în max. 15 zile, numește alt manager sau depune copiile conforme. Explică-i patronului treaba asta.

Edited by cristian_puscasu, 26 September 2022 - 13:09.


#17
cristian_puscasu

cristian_puscasu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 21.09.2020
P.S. Pe de altă parte, având în vedere ”ce ar trebui” să știe și să facă un manager de transport, faptul că ai făcut acest post, ar trebui să te pună pe gânduri. Ori te pregătești serios ori caută altceva. Industria transporturilor nu e comerț cu amănuntul, oamenii mor în accidente, mărfurile se fură/distrug/întârzie etc.
Un set de plăcuțe neschimbate la timp e ultima ta grijă, ascultă-mă ce-ți spun. Mașina poate fi nou-nouță și șoferul va declara că așa a primit comanda de transport, să ”meargă repede la descărcat”. Și declară asta după ce l-a oprit BAG-ul cu 120km/h, pe limită de 80! Și la nemți e simplu, ”toleranz 0”.
Dă cu spatele în benzinărie și zgârie altă mașină... să vezi cum e să vorbești la telefon 6 ore cu asigurările. Plouă de rupe și i se udă marfa... nah explică-i tu expeditorului că Convenția CMR nu acoperă paguba!!!
Dacă tu nu știi câte prizoane are o roată de camion, mai bine stai cuminte. Tre' să fii ”bazat” legislativ, altfel s-ar putea ca nu numai banii să fie pierderea.

#18
e_bulu

e_bulu

    parabulum

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,300
  • Înscris: 29.12.2009

Vizualizare mesajxcit, pe 26 septembrie 2022 - 10:10, a scris:

Pai nu zice nimeni sa fii expert mecanic, dar ca manager raspunzi direct daca o masina face o belea din cauza starii tehnice, ca nu ai trimis-o la service cand a trebuit....plus multe altele de care toti se vor distanta asa cum ti-a zis si colegul
In plus, vor si minti asa ca tot trebuie facut cu acte si semnaturi. PVuri peste PVuri...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate