Schimbare titular contract dupa cumparare imobil
Last Updated: Sep 28 2022 18:49, Started by
karrigan
, Sep 26 2022 07:08
·
0
#1
Posted 26 September 2022 - 07:08
Va salut!
Mare problema mare ce am cu schimbarea contractului la Digi, pentru un apartament proaspat cumparat vara aceasta. Nu am avut probleme sa schimb furnizorul la curent, gaze, etc. dar se pare ca sunt limitat total in ceea ce priveste serviciile de internet/catv. In sensul ca, am incercat sa merg si la o sucursala Digi, si telefonic, si pe email si fara succes. Efectiv sunt blocat cu contractul fostului proprietar si nu am ce face in acest sens, mi se pare incredibil. Peste tot mi se spune ca trebuie neaparat sa vin cu fostul proprietar la sediu, sa semnam amandoi o cerere de preluare contract si apoi gata. Problema e ca fostul proprietar nu e din localitate, e ocupat, e mai mereu in concedii si efectiv nu ne sincronizam. De 3 saptamani tot incerc sa il conving sa mergem sa rezolvam odata, dar mereu apare ceva. Facturile le plateste, pentru ca din vara pana in septembrie inca se muta de acolo, deci nu se poate rezilia contractul pe motiv de neplata. Ceea ce inseamna ca minim 3 luni de acum ar trebui sa mai stau fara internet, daca n-o sa plateasca dansul factura de septembrie. Mi se pare incredibil. Am cautat pe forum si am vazut ca au mai fost colegi in situatia asta, as vrea sa va intreb daca exista totusi o varianta de compromis, daca pot schimba cumva pe baza contractului de vanzare cumparare, echipamentul vechi il am tot eu si il pot preda. Am inteles ca exista o persoana Digi_helper care poate solutiona chestii de genul asta, insa nu reusesc sa gasesc postarea. Multumesc! zi usoara |
#2
Posted 26 September 2022 - 08:01
Evident ca trebuie sa vina titularul de contract, altfel ti-ar modifica oricine contractul. Nu trebuie reziliat contractul, trebuie facuta cesiune. Trage de el sa va sincronizati.
|
#3
Posted 26 September 2022 - 08:06
nu inteleg cum ar putea sa modifice oricine contractul, tinand cont ca vin cu contract vanzare cumparare apartament care dovedeste ca sunt proprietar pe spatiu, sau in alta ordine de idei daca eu vreau sa fac abonament nou pe aceasta locatie mi se refuza, pe motiv ca e deja un contract in derulare, nu are nici un pic de logica toata treaba
Edited by AlexEn, 26 September 2022 - 08:10. |
#4
Posted 26 September 2022 - 08:06
Îți faci contract nou pe numele tău și nu mai ai treabă cu vechiul proprietar.Să și-l rezilieze pe al lui când are timp sau să-l plătească în continuare.Aplici frumos online și în 2-3 zile vine echipa la instalare,poate chiar mai repede.
Edited by bezdek, 26 September 2022 - 08:09. |
#5
Posted 26 September 2022 - 08:15
Nu se pot instala doua fibre in acelasi loc.
karrigan, on 26 septembrie 2022 - 07:08, said:
Va salut! Mare problema mare ce am cu schimbarea contractului la Digi, pentru un apartament proaspat cumparat vara aceasta. Nu am avut probleme sa schimb furnizorul la curent, gaze, etc. dar se pare ca sunt limitat total in ceea ce priveste serviciile de internet/catv. In sensul ca, am incercat sa merg si la o sucursala Digi, si telefonic, si pe email si fara succes. Efectiv sunt blocat cu contractul fostului proprietar si nu am ce face in acest sens, mi se pare incredibil. Peste tot mi se spune ca trebuie neaparat sa vin cu fostul proprietar la sediu, sa semnam amandoi o cerere de preluare contract si apoi gata. Problema e ca fostul proprietar nu e din localitate, e ocupat, e mai mereu in concedii si efectiv nu ne sincronizam. De 3 saptamani tot incerc sa il conving sa mergem sa rezolvam odata, dar mereu apare ceva. Facturile le plateste, pentru ca din vara pana in septembrie inca se muta de acolo, deci nu se poate rezilia contractul pe motiv de neplata. Ceea ce inseamna ca minim 3 luni de acum ar trebui sa mai stau fara internet, daca n-o sa plateasca dansul factura de septembrie. Mi se pare incredibil. Am cautat pe forum si am vazut ca au mai fost colegi in situatia asta, as vrea sa va intreb daca exista totusi o varianta de compromis, daca pot schimba cumva pe baza contractului de vanzare cumparare, echipamentul vechi il am tot eu si il pot preda. Am inteles ca exista o persoana Digi_helper care poate solutiona chestii de genul asta, insa nu reusesc sa gasesc postarea. Multumesc! zi usoara Nu este o postare dedicata pentru Digi_helper. Cand va vedea mesajul te va contacta. Nu conteaza ca ai contract de vanzare cumparare. Poti sa ai servicii instalate si la alte adrese, nu numai la cele la care esti proprietar. Sunt niste motive pentru care exista aceste reguli. Insista la titularul curent sa va intalniti sau incearca sa mergi tu in orasul in care are el treaba. Modificarea de titular se face la orice magazin. P.S: daca raspunzi la mesajul imediat anterior nu ii mai cita. Edited by AlexEn, 26 September 2022 - 08:16. |
#6
Posted 26 September 2022 - 09:09
Cum zicea si bezdek, sa si-l rezilieze el intai si apoi iti faci tu un nou contract, nici asa nu merge?
|
#7
Posted 26 September 2022 - 09:31
Rezilierea contractului nu se face doar personal? Daca da, atunci n-a rezolvat nimic.
|
#8
Posted 26 September 2022 - 09:54
1. Contractul la Digi e pe nume personal, nu pe adresa (chiar daca apare in el, evident, adresa la care se utilizeaza seviciul).
2. Te duci si-ti faci contract pe numele tau, nu ai treaba cu cel vechi, al fostului propretar. 3. La mine, chiriasul are contract pe numele lui, n-a avut nicio problema sa-l faca. |
#9
Posted 26 September 2022 - 09:57
Este o mica greseala in titlu
In cazul asta este vorba despre preluare contract si este necesara prezenta ambelor persoane Nu se poate altfel Doar daca titularul a decedat, preluarea se face pe baza certificatului de deces |
#10
Posted 26 September 2022 - 10:07
adisz, on 26 septembrie 2022 - 09:31, said:
Rezilierea contractului nu se face doar personal? Daca da, atunci n-a rezolvat nimic. Ba da. Tocmai asta e trick-ul . Se face personal. Iar in Bucuresti au o "inventie" efectiv diabolica. Poti incheia contracte la orice DigiPunct insa rezilierea se face doar in anumite DigiPuncte. Am zis ... ce ??? Cum naiba ? Uite ca asa e. Am fost personal prin Colentina si am reziliat intr-o locatie. Online sau la alte puncte nu merge. Asta e. Edited by Bogotta, 26 September 2022 - 10:07. |
|
#11
Posted 26 September 2022 - 10:14
Singura varianta in care nu trebuie sa ne prezentam amandoi in acelasi timp la un punct Digi e sa faca fostul prop rezilierea iar eu sa fac contract nou. O sa incerc sa-i propun fix treaba asta.
Nu pot deschide contract nou pe numele meu, pentru ca pe adresa exista deja un contract. Asa mi s-a spus la Digi (si in punct si telefonic). Eu as fi fost deschis la ambele variante (si preluare si contract nou), oricare ar fi fost mai rapida. |
#12
Posted 26 September 2022 - 11:14
Nu stiu daca nu merge prin vreo puternicire, sa mearga altcineva in locul lui. Probabil are si echipament de predat in caz ca il reziliaza, deci oricum are de mers la un punct Digi. Dar aia nu mai e problema ta, si-l duce cand are chef.
|
#13
Posted 26 September 2022 - 11:21
Pai spune-i vechiului proprietar sa-l rezilieze, ca tu n-ai de gand sa-l platesti si asa se rezolva treaba.
|
#14
Posted 26 September 2022 - 11:51
Am rezolvat !
Am sunat din nou la callcenter si am nimerit la o angajata extrem de competenta, care mi-a spus ca se poate face preluarea sau contract nou in lipsa fostului proprietar, la un punct Digi cu contractul de vanzare cumparare. Nu mai tin minte cum o chema pe angajata, dar o doamna de nota 1000! Deci, pentru cei care dau peste threadul asta in viitor, sa stiti ca se poate rezilia unilateral contractul cu actul de vanzare cumparare! Mers in punct Digi, facut copie, m-a intrebat doamna de acolo ce vreau sa pastrez din abonamentul fostului abonat si gata. Procedura se numeste "reziliere in absenta fostului proprietar". SmartCam-urile raman aceleasi, nu trebuie schimbate. Routerul Digi ramane acelasi. Practic nu e nevoie de nici o modificare, doar userul/parola de conectare la retea se schimba. Multumesc tuturor pentru raspunsuri, se poate inchide threadul happy days! |
#15
Posted 26 September 2022 - 12:12
Stai ca nu il inchidem.
Revino si spune-ne si cand primesti prima factura pe numele tau. |
|
#16
Posted 26 September 2022 - 13:05
Da, asta este ca in povestea aia cand titularul trebuie sa se prezinte PERSONAL la primarie ca sa isi ridice certificatul de deces...
Edited by bonygy, 26 September 2022 - 13:06. |
#17
Posted 26 September 2022 - 20:27
Digi a ramas in urma.. pana si la Telekom se face rezilierea online. Trimiti ce ai in custodie cu curierul al adresa indicata si ai scapat.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users