Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Huawei health
Last Updated: Mar 30 2023 15:01, Started by
cilibiu
, Sep 25 2022 15:38
·
4
#1
Posted 25 September 2022 - 15:38
Mi-am resetat telefonul si in huawei health aveam toate activitatile.
Nu este prima data cand fac asta dar dupa ce ma conectam la cont se sincronizau automat toate activitatile. Dupa ultima resetare, dupa logare, apar doar ultimele 30 de activitati din anul 2020. Aveti idee cum le pot recupera/sincroniza din nou? Din feriticire am solicitat o copie de siguranta de la ei si o am descarca in pc? Aveti idee cum o pot sicroniza cu contul? De ce nu-mi mai apar activitatile acum acolo/de ce nu se mai sincronizeaza toate? Telefon: Huawei mate 20 pro Ceas: Gt 2e. Multumesc. |
#2
Posted 25 September 2022 - 15:43
Chiar ieri mi-am reinstalat Health pe P50Pro și îmi apar toate activitățile. Încercă un clear data/cache la aplicație și vezi daca se rezolva.
|
#3
Posted 25 September 2022 - 16:11
M-am panicat, am crezut ca am pierdut tot.
Au probleme cu serverul, mi-a dat eroare la sincronizare. Afiseaza sincronizare esuata. Datele nu au putut fi sincronizate. I-am dat iar si se opreste la 47% acum si da iar eroare dar mi-a sincronizat pana in luna 05 anul 2021. |
#4
Posted 25 September 2022 - 18:38
Am dat restart la telefon si acum nu mai am eroare in aplicatie dar nici nu stiu de unde sa ii dau sa se sincronizeze.
Inainte de restart, cand intram in aplicatie aveam eraoarea de mai sus si ii dadeam sa reincerce, acum nu mai am nimic. Aveti idee de unde ii dau sa incerce sa se sincronizeze, pana sa incerce el sa se sincronizeze? Gasit. In setari, sincronizare manuale date. Tot nu-mi trece de 47%, nu stiu care este problema, acolo da eroare. Am reinitializat aplicatia dar tot acolo se blocheaza, am incercat pe wifi si pe date si nimic. Probabil sunt probleme cu serverul lor ori am eu multe date. Edited by cilibiu, 25 September 2022 - 18:50. |
#5
Posted 25 September 2022 - 19:20
Sau amandoua. Sincronizarea manuala de la 65-100% a durat mai bine de 5 minute, desi ultima sincronizare a fost facuta aseara. Mai pica si serverele chinezilor. Se mai intampla.
Edited by Cosmin_Andrei, 25 September 2022 - 19:22. |
#6
Posted 26 September 2022 - 15:23
Huawei nu are deloc servere in Europa, pe wi-fi de la DIGI se mai misca, dar, pe date mobile orange abia se incarca aplicatiile lor, inclusiv sincronizarile nu merg.
|
#7
Posted 26 September 2022 - 16:34
La ce aplicații de la ei te referi? Sunt pe Orange și nu am probleme.
|
#8
Posted 26 September 2022 - 16:38
De ex App Gallery, descarc cu viteza melcului aplicatii de maxim 50 mega, cum trec pe wifi, se descarca instant. Aplicatia de teme la fel, nu se incarca imaginile, cand se deschide ceva prin setari care are nevoie de internet se incarca la infinit, trec pe wifi, se rezolva. Semnal full 4G, intre 40-60 mbps download.
Edited by Rares95, 26 September 2022 - 16:39. |
#9
Posted 26 September 2022 - 17:11
E ceva in neregula la tine. Aplicatiile din AppGallery de descarcă normal, cum se descarcă pe orice alt telefon. Ce telefon ai?
|
#10
Posted 26 September 2022 - 17:20
P30 Pro. Pe WIFI DIGI merge bine, deci, nu ma stresez + ca am google play.
Edited by Rares95, 26 September 2022 - 17:20. |
|
#11
Posted 07 October 2022 - 14:07
A importat cineva date din huawei health in strava?
Am incercat cu Hitrava dar nu-mi converteste in tcx. |
#12
Posted 03 November 2022 - 21:46
Buna. Am un huawei p10 din 2019. Uneori, când vreau sa fac o poză, se resetează telefonul, chiar dacă am baterie de 100%. Când scanez bateria, îmi spune ca nu are nicio problemă. Se rezolvă dacă schimb bateria sau e alta problemă, de soft, etc.? Telefonul în rest, merge ca nou. Mulțumesc
|
#13
Posted 04 November 2022 - 23:41
Sa nu fie placa de baza bulita ...
Daca ai posibilitatea, mergi cu el la service-ul ESD. |
#14
Posted 23 March 2023 - 08:56
Am dat comanda de un ceas Garmin Fenix, ma intorc de unde am plecat.
Problema este ca am 5 ani de activitati in Garmin Connect si din 2020 am activitaile in Huawei Health. Am posibilitatea sa-mi aduc activitatile in Garmin? A facut cineva asta? Multumesc. |
#15
Posted 23 March 2023 - 14:32
Huawei health nu avea posibilitatea de export către Strava?
|
|
#16
Posted 23 March 2023 - 15:07
Am asociat cu Strava dar mi-a exportat doar o partea, cele de anul asta si 2 sau 3 din urma.
Este setat sa importe de cand au dat drumul la aceasta facilitate in tara noastra, probabil. Ideea este ca Strava a importat din Garmin dar Gamin nu importa din Strava. Oricum, trebuie sa le aduc pe toate in Garmin si Strava, chiar daca o fac manual. Insa nu merge sa le import, asta este problema. |
#17
Posted 24 March 2023 - 08:55
Exista oare posibilitatea sa export toate activitatile, nu sa le iau manual pe toate?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7B1OH_DvQM8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#18
Posted 24 March 2023 - 16:40
Activitatile din Huawei health se pot accesa si dintr-un site web?
Am gasit sa ma conectez la ID dar nu are nicio treaba cu activitatile mele. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users