Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Samsung ue55mu6402 optiuni/setari...

Transmitere Index ENEL

Tradiția impodobirii bradulu...
 R.I.P avocatul31

Plutitor cu temporizator

Lacuit la temperaturi scazute

Network Signal Guru
 Cum se monteaza obiectul asta?

Curent AC produs de alternator

GDPR | Algoritm computer vision p...

Elveția ia in considerare in...
 Windows Defender recuperare

Hackintosh Ryzen 5600g fara placa...

Cum izolez acest fir?

rtorrent - scripting
 

Ford a început construirea celui mai mare complex pentru producția auto din istoria sa

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,581
  • Înscris: 07.02.2017

Quote

Ford Motor Co a anunţat vineri că a început oficial în Statele Unite lucrările de construcție la Blue Oval City, cel mai avansat şi mai mare complex de producţie auto din istoria de 119 a companiei.

Noul campus de aproape 15 kilometri pătraţi va crea aproximativ 6.000 de noi locuri de muncă când va începe producţia, în 2025.
Prin începerea lucrărilor la BlueOval City, Ford este mai aproape de ţinta sa de a produce două milioane de vehicule electrice pe plan global, până la finalul lui 2026.

În septembrie 2021, Ford şi producătorul de baterii SK Innovation din Coreea de Sud au informat că intenţionează să investească 11,4 miliarde de dolari pentru a construi trei fabrici de baterii şi o uzină de asamblare pentru camioneta electrică F-Series în Tennessee şi Kentucky, cea mai mare investiţie din istoria companiei din investiţia de 5,6 miliarde de dolari prin care Ford şi SK On vor construi un camion revoluţionar complet electric şi baterii de ultimă generaţie pentru viitoarele vehicule Ford şi Lincoln în Tennessee.

Prin începerea lucrărilor la BlueOval City, Ford este mai aproape de ţinta sa de a produce două milioane de vehicule electrice pe plan global, până la finalul lui 2026.


https://www.economic...-sa_614020.html

Ford își reduce prezenta în Europa, creste, semnificativ, acasă, în SUA unde se axează din ce în ce mai mult pe dezvoltarea vehiculelor electrice.
În Europa, în ultimii ani, Ford nu a dus-o prea bine.

#2
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,099
  • Înscris: 24.02.2017
Credeam ca au invatat ceva de la colegii de la Tesla cum ca nu e chiar roza viata cu electricele. Dar nu, merg ca berbecii inainte. Probabil beneficiaza de ceva subventii guvernamentale pentru construirea fabricii, ca altfel stateau cuminti la locul lor, mai ales in perioada asta tulbure.

#3
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,922
  • Înscris: 29.03.2006
Tesla are deja 4 Gigafabrici si deja lucreaza la urmatoarele 3, si are in plan si altele.
A depasit 1 milion de unitati produse pe an!, si vrea sa ajunga la 30 de milioane de unitati pe an!
Probabil asta a vazut Ford la Tesla.

#4
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,875
  • Înscris: 19.12.2012

View PostBogotta, on 25 septembrie 2022 - 16:09, said:

Credeam ca au invatat ceva de la colegii de la Tesla cum ca nu e chiar roza viata cu electricele.

Esti cam pesimist... Electricele nu sunt perfecte insa asta e viitorul pt vehiculele personale

#5
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,619
  • Înscris: 02.10.2009
Si ei si Tesla si toti ceilalti n-au decat sa faca atatea masini cate vor.
Problema e la alimentare, retele de distributie si incarcare. Foarte posibil ca in curand sa fie implicati serios in asta, dupa model Tesla dar la scara mult mai mare, investind in linii mari de transport si chiar generare. Altfel nu-si vor vinde taraboantele.

Asteptam perfectionarea bateriilor si reducerea drastica -incomparabil cu ce e acum - a timpului de incarcare.
O problema majora pentru clientela este cea legata de alimentarea la domiciliu. Cei de la blocuri practic acum nu pot face mai nimic, e vorba de milioane de blocuri existente. Nici la cele noi in constructie nu vad cine stie ce progres. Ca exemplu, e aici in imediata vecinatate un bloc aproape gata (mai trebuie interioarele finisate si dotate) unde ci-ca au amenajat un loc pentru incarcat, intr-un colt la primul nivel de parcare subterana. 5 unitati de putere mai mare (nu Super). Sunt 240 de apartamente, mai toata lumea va avea cel putin o masina. Cat de buna si eficienta poate fi programarea la incarcare? Nu mai zic de cazurile unde asociatiile de locatari nu permit masini electrice in garaj la subsol, la fel ca in cazul celor pe gaz.

Incarcare la servici? Zeci de masini cu cablurile intinse? In cati ani se poate face reteaua, sunt mii de firme mici distribuite pe sute de kilometri patrati pentru care trebuie fire, stalpi, cabluri, cupru, energie. Case se construiesc tot mai putine.

Deci n-are decat Ford sa faca 5 milioane de masini electrice pe an, ceilalti toti inca 20 ca nu le vor vinde usor. Ei stiu asta desigur si incearca sa impinga inainte masurile de dezvoltare a retelelor.

#6
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,676
  • Înscris: 22.05.2003
Problema este ca in Romania, civilizatia  = BLOC, iar asta e doar o mostenire culturala a erei comuniste.

Copil fiind, pentru mine intotdeauna oras = blocuri.

In majoritatea lumii civilizate, populatia sta la case, in suburbii sau orase satelite.

In orase se pune accent pe transportul in comun.

Noi suntem tot timpul pe invers.

Ford in UE nu merge bine pt ca masinile lor au concurenta foarte mare.
Chiar si asa, Fod Puma (produs la Craiova), e un succes.

Ford e un colos, iar piata sa de desfacere principala este US.

Colosii incep sa se trezeasca, iar daca va place sau nu, viitorul pare sa fie electric.

Daca stati la casa, faceti spor de putere electrica inaintea vecinilor.

#7
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,744
  • Înscris: 16.10.2012

Vizualizare mesajAdm, pe 25 septembrie 2022 - 19:54, a scris:

Problema este ca in Romania, civilizatia  = BLOC, iar asta e doar o mostenire culturala a erei comuniste.

http://photos.wikima...4/57/64_big.jpg

http://www.bucharest...04/IMG_6031.JPG

https://as1.ftcdn.ne...a8OEzHr1sJw.jpg

Aa, intre noi foie vorba ... din ce an crezi ca a fpost comunism in Romania ?


Vizualizare mesajAdm, pe 25 septembrie 2022 - 19:54, a scris:

In majoritatea lumii civilizate, populatia sta la case, in suburbii sau orase satelite.


O casuta mica tr oameni civilizati :
https://upload.wikim..._lower_part.jpg

#8
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,619
  • Înscris: 02.10.2009

View PostAdm, on 25 septembrie 2022 - 19:54, said:

Problema este ca in Romania, civilizatia  = BLOC, iar asta e doar o mostenire culturala a erei comuniste.

Copil fiind, pentru mine intotdeauna oras = blocuri.

In majoritatea lumii civilizate, populatia sta la case, in suburbii sau orase satelite.

In orase se pune accent pe transportul in comun.

Noi suntem tot timpul pe invers.

Ford in UE nu merge bine pt ca masinile lor au concurenta foarte mare.
Chiar si asa, Fod Puma (produs la Craiova), e un succes.

Ford e un colos, iar piata sa de desfacere principala este US.

Colosii incep sa se trezeasca, iar daca va place sau nu, viitorul pare sa fie electric.

Daca stati la casa, faceti spor de putere electrica inaintea vecinilor.

Si in tarile de care spui sunt milioane de oameni care stau la bloc ( nu rareori apartamentele costa si un milion) iar acum se construiesc tot mai multe blocuri. Pentru astia o masina electrica reprezinta o problema, desigur rezolvabila dar in timp.
Pana atunci baga benzina.

#9
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,099
  • Înscris: 24.02.2017

View PostA10, on 25 septembrie 2022 - 19:08, said:

Esti cam pesimist... Electricele nu sunt perfecte insa asta e viitorul pt vehiculele personale


Cred ca e cam gresit.  Moda electricelor va trece pentru ca este doar o moda. Si-au dovedit ineficienta la drumuri lungi, la drumuri inundate, la problemele cu aprovizionare cu materialele componente (gen Litiu, care devine din ce in ce mai rar).  Viitorul este hidrogenul.
Dar imi pare bine ca Ford isi face o mega fabrica si consuma multi bani. O sa fie mai aproape de faliment la momentul Zero. Le doresc succes in directia asta.

#10
marius.bunu

marius.bunu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,871
  • Înscris: 30.07.2006

View Postloock, on 25 septembrie 2022 - 17:14, said:

Tesla are deja 4 Gigafabrici si deja lucreaza la urmatoarele 3, si are in plan si altele.
A depasit 1 milion de unitati produse pe an!, si vrea sa ajunga la 30 de milioane de unitati pe an!
Probabil asta a vazut Ford la Tesla.

La noi nu vor inlocui masinile cu motorizari normale pana cand incarcarea nu se va face ca la benzinarii, in 2-3 minute.

#11
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,075
  • Înscris: 17.09.2007

View PostBogotta, on 25 septembrie 2022 - 16:09, said:

Credeam ca au invatat ceva de la colegii de la Tesla cum ca nu e chiar roza viata cu electricele.
Ce nu e roz, marginea de profit, profitul net, faptul ca electricul e viitorul apropiat nu indepartat?
Jim Farley e un bun manager, stie pe ce segmente de piata sta cel mai bine si acolo se dezvolta.
Profitul la Ford nu vine in nici un caz de la Puma ci de la truck-uri si vehicule comerciale, de aia a si abordat cu prioritate electrificarea acestor segmente.

#12
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,053
  • Înscris: 16.07.2017

 Bogotta, on 26 septembrie 2022 - 06:18, said:




Cred ca e cam gresit.  Moda electricelor va trece pentru ca este doar o moda. Si-au dovedit ineficienta la drumuri lungi, la drumuri inundate, la problemele cu aprovizionare cu materialele componente (gen Litiu, care devine din ce in ce mai rar).  Viitorul este hidrogenul.
Dar imi pare bine ca Ford isi face o mega fabrica si consuma multi bani. O sa fie mai aproape de faliment la momentul Zero. Le doresc succes in directia asta.
Și eu cred ca viitorul propulsiei la autoturisme va fi hidrogenul.Cand hidrogenul va putea fi folosit pentru propulsie,în cadrul producției de serie, Ford va trece pe hidrogen.Deocamdata lumea este axata pe baterii electrice asa ca Ford încearcă sa ofere ce este pe piața.Hidrogenul este încă departe de a fi implementat ca mijloc de propulsie, cel puțin în următorii 4-5 ani.
Probabil ca Ford va beneficia și de subvenții de la statul american, pentru a-si electrificare o parte a produselor sale.

 Adm, on 25 septembrie 2022 - 19:54, said:

Problema este ca in Romania, civilizatia  = BLOC, iar asta e doar o mostenire culturala a erei comuniste.

Copil fiind, pentru mine intotdeauna oras = blocuri.

In majoritatea lumii civilizate, populatia sta la case, in suburbii sau orase satelite.

In orase se pune accent pe transportul in comun.

Noi suntem tot timpul pe invers.

Ford in UE nu merge bine pt ca masinile lor au concurenta foarte mare.
Chiar si asa, Fod Puma (produs la Craiova), e un succes.

Ford e un colos, iar piata sa de desfacere principala este US.

Colosii incep sa se trezeasca, iar daca va place sau nu, viitorul pare sa fie electric.

Daca stati la casa, faceti spor de putere electrica inaintea vecinilor.
În principalele tari vest europene, Franța, Spania, Italia, Germania, Marea Britanie, în orașe, mai ales cele mari,majoritatea oamenilor locuiesc la bloc.

Edited by freddy2017, 26 September 2022 - 09:09.


#13
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,099
  • Înscris: 24.02.2017
Si in plus sunt tari unde nu exista statii de incarcare , deloc.  Vezi: Grecia.  Si nici nu cred ca au in plan asa ceva.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate