Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford a început construirea celui mai mare complex pentru producția auto din istoria sa
Last Updated: Sep 26 2022 09:13, Started by
max_01
, Sep 25 2022 14:23
·
0
#1
Posted 25 September 2022 - 14:23
Quote Ford Motor Co a anunţat vineri că a început oficial în Statele Unite lucrările de construcție la Blue Oval City, cel mai avansat şi mai mare complex de producţie auto din istoria de 119 a companiei. Noul campus de aproape 15 kilometri pătraţi va crea aproximativ 6.000 de noi locuri de muncă când va începe producţia, în 2025. Prin începerea lucrărilor la BlueOval City, Ford este mai aproape de ţinta sa de a produce două milioane de vehicule electrice pe plan global, până la finalul lui 2026. În septembrie 2021, Ford şi producătorul de baterii SK Innovation din Coreea de Sud au informat că intenţionează să investească 11,4 miliarde de dolari pentru a construi trei fabrici de baterii şi o uzină de asamblare pentru camioneta electrică F-Series în Tennessee şi Kentucky, cea mai mare investiţie din istoria companiei din investiţia de 5,6 miliarde de dolari prin care Ford şi SK On vor construi un camion revoluţionar complet electric şi baterii de ultimă generaţie pentru viitoarele vehicule Ford şi Lincoln în Tennessee. Prin începerea lucrărilor la BlueOval City, Ford este mai aproape de ţinta sa de a produce două milioane de vehicule electrice pe plan global, până la finalul lui 2026. https://www.economic...-sa_614020.html Ford își reduce prezenta în Europa, creste, semnificativ, acasă, în SUA unde se axează din ce în ce mai mult pe dezvoltarea vehiculelor electrice. În Europa, în ultimii ani, Ford nu a dus-o prea bine. |
#2
Posted 25 September 2022 - 16:09
Credeam ca au invatat ceva de la colegii de la Tesla cum ca nu e chiar roza viata cu electricele. Dar nu, merg ca berbecii inainte. Probabil beneficiaza de ceva subventii guvernamentale pentru construirea fabricii, ca altfel stateau cuminti la locul lor, mai ales in perioada asta tulbure.
|
#3
Posted 25 September 2022 - 17:14
#5
Posted 25 September 2022 - 19:17
Si ei si Tesla si toti ceilalti n-au decat sa faca atatea masini cate vor.
Problema e la alimentare, retele de distributie si incarcare. Foarte posibil ca in curand sa fie implicati serios in asta, dupa model Tesla dar la scara mult mai mare, investind in linii mari de transport si chiar generare. Altfel nu-si vor vinde taraboantele. Asteptam perfectionarea bateriilor si reducerea drastica -incomparabil cu ce e acum - a timpului de incarcare. O problema majora pentru clientela este cea legata de alimentarea la domiciliu. Cei de la blocuri practic acum nu pot face mai nimic, e vorba de milioane de blocuri existente. Nici la cele noi in constructie nu vad cine stie ce progres. Ca exemplu, e aici in imediata vecinatate un bloc aproape gata (mai trebuie interioarele finisate si dotate) unde ci-ca au amenajat un loc pentru incarcat, intr-un colt la primul nivel de parcare subterana. 5 unitati de putere mai mare (nu Super). Sunt 240 de apartamente, mai toata lumea va avea cel putin o masina. Cat de buna si eficienta poate fi programarea la incarcare? Nu mai zic de cazurile unde asociatiile de locatari nu permit masini electrice in garaj la subsol, la fel ca in cazul celor pe gaz. Incarcare la servici? Zeci de masini cu cablurile intinse? In cati ani se poate face reteaua, sunt mii de firme mici distribuite pe sute de kilometri patrati pentru care trebuie fire, stalpi, cabluri, cupru, energie. Case se construiesc tot mai putine. Deci n-are decat Ford sa faca 5 milioane de masini electrice pe an, ceilalti toti inca 20 ca nu le vor vinde usor. Ei stiu asta desigur si incearca sa impinga inainte masurile de dezvoltare a retelelor. |
#6
Posted 25 September 2022 - 19:54
Problema este ca in Romania, civilizatia = BLOC, iar asta e doar o mostenire culturala a erei comuniste.
Copil fiind, pentru mine intotdeauna oras = blocuri. In majoritatea lumii civilizate, populatia sta la case, in suburbii sau orase satelite. In orase se pune accent pe transportul in comun. Noi suntem tot timpul pe invers. Ford in UE nu merge bine pt ca masinile lor au concurenta foarte mare. Chiar si asa, Fod Puma (produs la Craiova), e un succes. Ford e un colos, iar piata sa de desfacere principala este US. Colosii incep sa se trezeasca, iar daca va place sau nu, viitorul pare sa fie electric. Daca stati la casa, faceti spor de putere electrica inaintea vecinilor. |
#7
Posted 25 September 2022 - 21:47
Adm, on 25 septembrie 2022 - 19:54, said:
Problema este ca in Romania, civilizatia = BLOC, iar asta e doar o mostenire culturala a erei comuniste. http://photos.wikima...4/57/64_big.jpg http://www.bucharest...04/IMG_6031.JPG https://as1.ftcdn.ne...a8OEzHr1sJw.jpg Aa, intre noi foie vorba ... din ce an crezi ca a fpost comunism in Romania ? Adm, on 25 septembrie 2022 - 19:54, said:
In majoritatea lumii civilizate, populatia sta la case, in suburbii sau orase satelite. O casuta mica tr oameni civilizati : https://upload.wikim..._lower_part.jpg |
#8
Posted 25 September 2022 - 22:49
Adm, on 25 septembrie 2022 - 19:54, said:
Problema este ca in Romania, civilizatia = BLOC, iar asta e doar o mostenire culturala a erei comuniste. Copil fiind, pentru mine intotdeauna oras = blocuri. In majoritatea lumii civilizate, populatia sta la case, in suburbii sau orase satelite. In orase se pune accent pe transportul in comun. Noi suntem tot timpul pe invers. Ford in UE nu merge bine pt ca masinile lor au concurenta foarte mare. Chiar si asa, Fod Puma (produs la Craiova), e un succes. Ford e un colos, iar piata sa de desfacere principala este US. Colosii incep sa se trezeasca, iar daca va place sau nu, viitorul pare sa fie electric. Daca stati la casa, faceti spor de putere electrica inaintea vecinilor. Si in tarile de care spui sunt milioane de oameni care stau la bloc ( nu rareori apartamentele costa si un milion) iar acum se construiesc tot mai multe blocuri. Pentru astia o masina electrica reprezinta o problema, desigur rezolvabila dar in timp. Pana atunci baga benzina. |
#9
Posted 26 September 2022 - 06:18
A10, on 25 septembrie 2022 - 19:08, said:
Esti cam pesimist... Electricele nu sunt perfecte insa asta e viitorul pt vehiculele personale Cred ca e cam gresit. Moda electricelor va trece pentru ca este doar o moda. Si-au dovedit ineficienta la drumuri lungi, la drumuri inundate, la problemele cu aprovizionare cu materialele componente (gen Litiu, care devine din ce in ce mai rar). Viitorul este hidrogenul. Dar imi pare bine ca Ford isi face o mega fabrica si consuma multi bani. O sa fie mai aproape de faliment la momentul Zero. Le doresc succes in directia asta. |
#10
Posted 26 September 2022 - 08:25
#11
Posted 26 September 2022 - 08:31
Bogotta, on 25 septembrie 2022 - 16:09, said:
Credeam ca au invatat ceva de la colegii de la Tesla cum ca nu e chiar roza viata cu electricele. Jim Farley e un bun manager, stie pe ce segmente de piata sta cel mai bine si acolo se dezvolta. Profitul la Ford nu vine in nici un caz de la Puma ci de la truck-uri si vehicule comerciale, de aia a si abordat cu prioritate electrificarea acestor segmente. |
#12
Posted 26 September 2022 - 09:04
Bogotta, on 26 septembrie 2022 - 06:18, said: Cred ca e cam gresit. Moda electricelor va trece pentru ca este doar o moda. Si-au dovedit ineficienta la drumuri lungi, la drumuri inundate, la problemele cu aprovizionare cu materialele componente (gen Litiu, care devine din ce in ce mai rar). Viitorul este hidrogenul. Dar imi pare bine ca Ford isi face o mega fabrica si consuma multi bani. O sa fie mai aproape de faliment la momentul Zero. Le doresc succes in directia asta. Probabil ca Ford va beneficia și de subvenții de la statul american, pentru a-si electrificare o parte a produselor sale. Adm, on 25 septembrie 2022 - 19:54, said:
Problema este ca in Romania, civilizatia = BLOC, iar asta e doar o mostenire culturala a erei comuniste. Copil fiind, pentru mine intotdeauna oras = blocuri. In majoritatea lumii civilizate, populatia sta la case, in suburbii sau orase satelite. In orase se pune accent pe transportul in comun. Noi suntem tot timpul pe invers. Ford in UE nu merge bine pt ca masinile lor au concurenta foarte mare. Chiar si asa, Fod Puma (produs la Craiova), e un succes. Ford e un colos, iar piata sa de desfacere principala este US. Colosii incep sa se trezeasca, iar daca va place sau nu, viitorul pare sa fie electric. Daca stati la casa, faceti spor de putere electrica inaintea vecinilor. Edited by freddy2017, 26 September 2022 - 09:09. |
#13
Posted 26 September 2022 - 09:13
Si in plus sunt tari unde nu exista statii de incarcare , deloc. Vezi: Grecia. Si nici nu cred ca au in plan asa ceva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users