Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

O noua ticalosenie marca Digi

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#37
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,449
  • Înscris: 02.09.2006

View Postmaccip, on 20 septembrie 2022 - 16:19, said:

Sunt sigur ca ai probleme mai importante decat aia 15 lei.
Principii? Sa nu fie cumva mofturi.
Da-le aia 15 lei si vezi-ti de celelalte treburi.
Sunt atatea probleme in familie, in comunitate, in tara si in lume, incat principiile astea trebuie sa ia si ele temperatura mediului ambiant. Nu vei deveni erou si nu vei invata minte pe nimeni.

Pe asta se bazeaza si ei! si pe sfaturi de felul celor oferite de dv.
La fel ca atunci cind se [plinge cineva de o frauda on line si imediat apr citiva sfatuyitori care il lamuresc sa nu reclame la politie!

#38
serban57

serban57

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,124
  • Înscris: 28.02.2017

View Postlex2010, on 20 septembrie 2022 - 13:54, said:

TL;DR - Digi impune o "taxa de reconectare" fara a fi existat in prealabil o deconectare a serviciilor. Platesc factura la zi pentru toate serviciile, mai putin taxa de reconectare(asteptand solutionarea sesizarii) si apoi imi sunt deconectate serviciile pentru ca nu am achitat taxa de reconectare.
Alt cetățean european cu drepturi Posted Image

#39
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006
In cazul de fata singura "ticalosenie" a fost faptul ca DIGI n-a sistat efectiv transmiterea serviciilor catre initiator.
Banuiesc ca in contract este stipulat foarte clar faptul ca neplata la timp duce automat la deconectare iar reconectarea costa cat costa, in cazul nostru 15 lei.
Adica, faptul ca DIGI a perceput aceea taxa (fara a deconecta fizic) este considerata ticalosenie. Iar faptul ca nu s-a platit factura la timp n-ar trebui considerat, prin analogie, tot (un fel de) ticalosenie?

De aici a pornit toata tarasenia.


Ma intreb daca ar fost deconectat fizic,mai exista acest topic?

#40
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,543
  • Înscris: 12.10.2005

View Postlex2010, on 20 septembrie 2022 - 13:54, said:

TL;DR - Digi impune o "taxa de reconectare" fara a fi existat in prealabil o deconectare a serviciilor.

Ce taxa? De vreo 2 ori am uitat sa platesc factura si m-au deconectat (n-am observat imediat pt ca Digi e doar de backup la mine), am platit si s-a reconectat instant, n-am avut nicio taxa de reconectare!...

#41
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,283
  • Înscris: 07.02.2003

View Postlex2010, on 20 septembrie 2022 - 13:54, said:

TL;DR - Digi impune o "taxa de reconectare" fara a fi existat in prealabil o deconectare a serviciilor. Platesc factura la zi pentru toate serviciile, mai putin taxa de reconectare(asteptand solutionarea sesizarii) si apoi imi sunt deconectate serviciile pentru ca nu am achitat taxa de reconectare.
Exista taxa de reconectare, e ceva administrativ. Multa vreme lume crede ca poate fenta ca nu se decoencteaza... pai se face.

#42
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 12.02.2005
Eu cred ca dreptatea este undeva la mijloc. Taxa de 15 lei se presupune a se plati pentru ca a fost un efort al Digi pentru a opri si apoi a reporni anumite servicii. Daca operatorul nu a facut totusi aceste operatiuni, de ce clientul trebuie sa plateasca? Pe de alta parte, clientul sa isi plateasca facturile la timp. Macar atat. Pretentii sunt ca serviciul sa functioneze cum trebuie, posturile TV sa fie multe si cat mai HD (daca-mi permiteti expresia), incidentele sa fie rezolvate cat mai rapid, etc. Macar facturile sa fie platite la timp. Se puteau aplica penalitati de intarziere in loc de taxa de reconectare, pentru ca, sa fim corecti, totul pana la bani. Este periculos ca un operator mare sa ceara bani pentru o operatiune pe care nu a facut-o.

#43
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,255
  • Înscris: 21.03.2020
Acum cand toata lumea trece in online voi va rugati de astia sa va dea cablu TV pe banii vostri? Le spuneam sa-si bage cablul  in DDOS si la revedere!

#44
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,867
  • Înscris: 15.04.2019
Ce chestie! Poti cere deconectarea de la cablu cand pleci in concediu... E ca atunci cand te scoti de la intretinere ca stai vara pe Valea Cerbului cu cortu'. Mi se pare corect sa-ti ceara taxa de reconectare. Eu as cere si de deconectare. Da' n-o platesti pana nu-ti pune dopul pe fibra.
P.S. Cred ca merge si la curent.

Edited by __Dan__, 20 September 2022 - 20:07.


#45
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,255
  • Înscris: 21.03.2020
Adevarul e ca omu putea sa le dea flit si sa se mute la alt furnizor fara nicio obligatie, chiar mai ieftin decat Jiji...

#46
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,395
  • Înscris: 26.05.2022

View Poststrongsss, on 20 septembrie 2022 - 17:56, said:

am negociat ani  de zile cu varzafone si am ajuns la un abonament de 13 lei, cu apeluri nelimitate.
le-am si spus: decat sa ma cert cu nevasta, acasa, mai bine ma cert cu voi la telefon
E bine ca la digi nu-s rromeli dinastea și prețurile sunt cam pentru toti la fel.

#47
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,867
  • Înscris: 15.04.2019

View Poststrongsss, on 20 septembrie 2022 - 17:56, said:

eu n-as ceda pentru 15 lei. nici macar pt 5. din simplu motiv ca nu-mi da nimeni 5 lei degeaba.
am negociat ani  de zile cu varzafone si am ajuns la un abonament de 13 lei, cu apeluri nelimitate.
Are si internet?
P.S. Sa inteleg ca se gaseste timp liber la job...

#48
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,775
  • Înscris: 10.10.2011
De fapt, principiul e simplu: aia 15 lei sunt o taxa pusa ca sa previna crearea unei obisnuinte. Adica, daca ea n-ar exista, oricine ar plati factura Digi cand ar avea chef, ceea ce pt Digi (si pt alti operatori) nu e ok pt ca si ei au la randul lor facturi de platit etc. Drept care, exact ca si in circulatia rutiera samd, se introduc “amenzi”. Si, ca sa mergem pe acest principiu si pe aceasta comparatie, ceea ce sustin initiatorul si prietenii sai, toti hateri infocati, este ca lor nu le-ar conveni daca politistul le-ar da amenda dar nu le-ar suspenda carnetul de conducere (presupunand ca se intrunesc conditiile legale). Ii si vad certandu-se cu organul legii ca lor nu li se pare corect sa plateasca amenda fara sa li se ridice permisul. Yeah, right. Stiu ca situatiile nu sunt identice, dar cine are cu ce intelege comparatia. Cam atat de penibila e discutia. Dar na, cand vine vorba de Digi, toti suntem cocosi.

In alta ordine de idei, asta e topic de hate si aberatii si daca eram moderator il inchideam de mult.

#49
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,445
  • Înscris: 03.04.2007

View Postandreic, on 20 septembrie 2022 - 19:10, said:


Exista taxa de reconectare, e ceva administrativ. Multa vreme lume crede ca poate fenta ca nu se decoencteaza... pai se face.
Exista, multe exista , numa sa vrei sa citești https://www.digi.ro/...nizare-servicii

View PostStefanRO, on 20 septembrie 2022 - 15:32, said:




Se poate la TV FIBRA , daca esti deconectat din sistem pentru neplata si o tii asa , vine echipa tehnica si face o atenuare puternica (o rupe ) la fibra  incat nu-ti mai vine semnal.
Dupa ce platesti aceeasi echipa revine si sudeaza Posted Image)) P.S Sursa sigura.
Spune-i sursei ca e de neîncredere...
Cum dracu sa rupi fibra? 😂
O stresează,  asta e termenul popular !
Adică o îndoaie foarte mult și o leagă cu un colier de plastic, șoricel în termen popular.
La reconectare, vine cu un clește, taie colierul și în 2-3 min ai semnal.
Văzut personal în N locații 😉

Valabil pentru cei cu minimod, în rest, totul se face remote !

@StefanRo: un subiect de meditat 😊
Clientul X abonat Digi internet și TV
Echipamente în imobil: ONT și Mininod
Clientul cere suspendare 3 luni serviciul TV
Ia zi cum oprește "tehnicul" serviciul 😁

Attached Files



#50
swayzak_master

swayzak_master

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 452
  • Înscris: 21.08.2007
de obicei daca nu platesti la scadenta ultimatum iti apare un mesaj cum ca vei fi deconectat, si apoi esti deconectat pe bune; a fost odata un caz cand am uitat sa platesc o factura si pe cale de consecinta am platit 2 odata la urmatoarea factura (gen bifat 2 facturi pe siteul de plata Posted Image ). nu m-a deconectat nimeni, din fericire, dar ca idee, se intampla si asa ceva

#51
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 07.07.2010

View PostLukRo, on 20 septembrie 2022 - 14:43, said:

Deci, pe tine te deranjeaza ca au fost baieti de treaba si nu ti-au taiat macaroana instant. Serios?

Cum zice americanul, orice fapta buna nu ramane nepedepsita.
Eh! Unii oameni s-au născut "abuzați", după cum se vede! Nu plătesc la timp și tot ei sunt "abuzați"! Jesus!

#52
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,790
  • Înscris: 08.02.2007
Acum 2 ani, a plecat mama si dupa ce am rezolvat cu toate treburile... inmormantarea, actele, certificate, etc, am zis sa ma ocup de inchiderea abonamentelor. Nu am avut decat o problema, cu o companie de telefonie mobila.
Am mers la ei si le-am explicat, ei o tineau sus si tare ca trebuie sa se prezinte titularul de contract sa faca cererea. Degeaba le aratam eu certificatul de deces in original, ei nu si nu, sa vina titularul. Pana la urma m-au intrebat cine sunt eu, nu ma credeau, desi le aratam si eu buletinul si certificatul de nastere (ca sa dovedesc ca era mama mea)... nimic! Nu se poate inchide ca nu am facut succesiune... SUCCESIUNEA pentru un abonament de mobil? Le-am zis... Ei lasa ca o sa ma cautati voi...
SI nu le-am platit 3 luni, instiitari, mesaje, somatii, pumni in piept... cereau cu mama si le spuneam ca s-a mutat... ajunsesera sa imi ceara adresa... pe care eu le-o repetam "Cimitirul cutare, aleea 8, parcela 5 etc"...
DUpa cele 3 luni, m-am prezentat iar la ei, cu aceeasi poveste, au vazut ca s-a reziliat si iar... "Trebuie sa vina titularul sa faca cerere de reconectare". Le-am zis ca nu vine, am platit cele 3 facturi, le-am cerut o dovada ca abonamentul este reziliat, ura si la gara!

#53
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 22.04.2009
Au niste politici destul de primitive cand vine vorba de contracte, insa in unele aspecte pot fi si flexibili. Probabil ca daca citim contractele cap coada, o sa vedem clauze care poate sunt si ele la limita legalitatii, la fel ca la ceilalti, dar in general lumea nu le reproseaza nimic pentru ca e ieftin. Personal nu am ce sa la reprosez in ceea ce priveste serviciile, insa cred ca oamenii ar trebui sa inceapa sa gandeasca si din alt punct de vedere, nu doar cel al costului/banilor cand vine vorba de comparatii intre operatori, pentru ca Digi e departe de inovatii. Vezi VoWIFI cu probleme, povestea cu internetul de 10 Gbps care se cam lasa asteptat si tot asa. Nu prea am vazut revolte pe aici pe tema asta, decat poate unu sau doi oameni care au facut cerere si nu au fost sunati pentru instalare. Dar bine ca lumea se leaga de marketing-ul altor companii.

#54
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,445
  • Înscris: 03.04.2007
😂😂😂😂😂aplauze marilor companii👏👏👏👏👏

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate