Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ajutor identificare problema net / router - retea disparuta
Last Updated: Sep 29 2022 13:55, Started by
ValentinVali
, Sep 19 2022 11:51
·
0
#1
Posted 19 September 2022 - 11:51
Am in Bucuresti la bloc net fix 1Gb, cu ONT Digi + TP-LINK Archer C6U Dual Band AC1200.
Pana ieri netul a functionat mereu fara probleme. Ieri nu am avut net o zi intreaga dar am fost plecat si nu am dat atentie. Azi am dat restart la routere, internetul si-a revenit, apoi a mai picat de doua ori intr-o ora cu reveniri dupa 30 secunde si a treia oara iar a picat de tot. Am restartat in final doar TP-link-ul si pare ca a revenit, cu o alta intrerupere de 30 sec. In tot acest timp cat nu mergea netul in bara de instrumente a Windows 11 apare globul pamantesc cu un semn de interzis in loc de semnul wifi in V, iar la cautare retele Imi disparusera ambele benzi, si cea de 2.5 si cea de 5. Situatia este aceeasi pe toate device-urile din casa, deci nu e o problema de drivere pe PC. Am sunat la Digi si ei nu vad nicio intrerupere in afara restart-ului meu, deci nu e din retea. Mai jos pozele cu luminile de pe routere (da, stiu o sa-l aspir si sterg de praf) in timp ce netul nu mergea si reteua nici macar nu aparea la cautare. De unde sa incep si ce sa modific in setari ca sa se opreasca toate aceste caderi? Pare ONT-ul Digi de vina sau routerul TP-Link? Attached Files |
#2
Posted 19 September 2022 - 12:00
Pateam si eu asa cu un Archer, a fost nevoie de update soft modem si cam atat. Ai putea incepe de la asta.
|
#3
Posted 19 September 2022 - 12:03
Zilele trecute a cazut si pe la mine prin zona reteaua, cablu + internet.
Un vecin imi spunea ca cei de la Digi ii vedeau router-ul ca fiind scos din priza/nepornit, in timp ce el functiona bine-mersi (fara acces la internet, desigur), nefiind scos din priza pana atunci. Asa ca, probabil, tot ei trebuie sa faca ceva resetari p-acolo, prin cont ... Edited by shymano, 19 September 2022 - 12:03. |
#4
Posted 19 September 2022 - 12:12
La tine e ledul de LAN oprit, WAN e verde, internet ai, reteaua locala e picata, ceva crash posibil. Salveaza setarile routerului si da-i un reset, dupa, incarci arhiva/fisierul generat la pasul anterior si vezi cum merge. Poti vedea chiar tu deconectarile din contul de client, dar, DIGI are dreptate, nu pica conexiunea de internet, pica LAN-ul tau, WAN e UP tot timpul, ceva probleme de firmware. Cand ai netul picat, ledul de WAN ti se face galben/portocaliu, asa e la TP-LINK.
Edited by Rares95, 19 September 2022 - 12:22. |
#5
Posted 19 September 2022 - 12:20
Cablurile sunt ok? Network Cable Teste-ul ce zice? Mufa RJ45 are un plastic sensibil care se inlocuieste cu "RJ45 Repair Clip" dacă e nevoie. Poate e o problemă fizică undeva.
|
#6
Posted 19 September 2022 - 12:33
Multumesc pentru ajutor!
Am mers pe ipoteza unei probleme de soft si am facut upgrade la ultimul firmware 1.0.6. Cablurile nu au fost miscate vreodata de la inceput, dar tin sub observatie totul si revin daca apar iar intreruperi. Luminile sunt asa acum, cu netul reparat (nu am momentan cablu tras la desktop, merg pe wireless) 20220919_133418.jpg 171.52K 28 downloads 20220919_133426.jpg 201.76K 28 downloads Edited by ValentinVali, 19 September 2022 - 12:37. |
#7
Posted 19 September 2022 - 12:35
Deschide un CMD cu ping catre facebook sau ceva site cunoscut(nu Google, fiindca nu mai raspunde la ping din DIGI) si vezi acolo daca ai time out. Il lasi cateva ore si la final citesti numarul de pachete trimise/primite/pierdute. De preferat sa faci asta de pe cablu, pe wifi sunt sanse mari sa primesti time out din cauza instabilitatii in sine, cel mai bine pe cablu testezi stabilitatea retelei.
Edited by Rares95, 19 September 2022 - 12:36. |
#8
Posted 19 September 2022 - 12:53
Dacă ți-au dispărut ambele benzi, nu prea are treabă cu Digi.
Acel TP-Link îți dă niște semne. |
#9
Posted 19 September 2022 - 15:13
Update: Se pare ca fenomenul s-a repetat si dupa update-ul de firmware, urmatoarea masura fiind backup - factory reset - restore.
Momentan pare stabil totul, revin cu vesti |
#10
Posted 19 September 2022 - 16:04
Pune mana si pe alimentator, poate e pe duca si livrea o tensiune la care routerul nu mai functioneaza ok si se blocheaza. Asta daca nu trebuie sa schimbi chiar TpLinkul ala.
|
|
#11
Posted 19 September 2022 - 16:13
Posibil ce spune colegul din postul anterior, alimentatorul e la limita si cand routerul are consum mare (trafic intens) nu face fata si de aici si crash. Oricum TP-LINK-urile o ard mai fierbinti atat ca alimentator cat si ca router, vezi sa aiba o aerisire buna, poate se incinta si intra in thermal throttling.
Eu aveam manifestari asemanatoare pe un ASUS vechi de vreo 3-4 ani, cand faceam trafic mult (torrente) se bloca si isi revenea peste cateva minute, "ingheta" totul. Folosesti torrente? Poate ramane fara RAM din cauza conexiunilor multiple si de aici iar se blocheaza. Edited by Rares95, 19 September 2022 - 16:15. |
#12
Posted 19 September 2022 - 19:46
Serviciile TV și telefonie funcționează când moare ne ul? ; fibra optica?
|
#13
Posted 19 September 2022 - 20:50
Si mai sterge si tu din cand in cand praful de pe ele, ca nu degeaba au gauri de aerisire.
|
#15
Posted 19 September 2022 - 22:39
Pare-se ca fenomenul nu a incetat nici dupa factory reset. Atat ca de data asta si-a revenit singur, atasez si log
logtplink.png 37.4K 25 downloads Cu siguranta maine bag aspiratorul in el. Routerul a stat pe frigider, langa ONT, dar nu avea surse de caldura pt ca frigiderul e nou, cu inverter, fara degajare de temperatura. Serviciile DIgi functioneaza cand se intrerupe netul din router, asa cum ziceau si cei de la Digi, nu exista o legatura cu operatorul. Torente nu am mai folosit de ceva vreme, se intampla pur si simplu pe browsing in Chrome. La incarcator ce sa verific mai exact, daca e mai fierbinte ca cel de la ONT? Daca persista fenomenul ma duc la garantie, mai am pana in noiembrie. Edited by ValentinVali, 19 September 2022 - 22:39. |
|
#16
Posted 20 September 2022 - 07:07
Modelul are opțiunea in firmware de activare/dezactivare accelerare hardware pe NAT? Încearcă cu setarea oprită, dar, îți va scădea viteza la 200-300 Mbps.
Edited by Rares95, 20 September 2022 - 07:08. |
#17
Posted 29 September 2022 - 13:55
Rares95, on 19 septembrie 2022 - 16:13, said:
Oricum TP-LINK-urile o ard mai fierbinti atat ca alimentator cat si ca router, vezi sa aiba o aerisire buna, poate se incinta si intra in thermal throttling. Revin cu update - lucrurile s-au potolit de doua saptamani, cel mai probabil fiind vorba de thermal throttling. Ce cred ca uitasem sa specific este faptul ca router-ul TP Link statea peste ONT-ul Huawei de la Digi si asa au aparut primele probleme de intrerupere a conexiunii. Caldura de la ONT s-a transmis spre TP-Link si probabil ca s-a supraincalzit, combinat si cu fantele de aerisire care erau pline de praf. Multumesc tuturor pentru indrumari, daca mai apar probleme revin. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users