Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?
 Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 

Student in strainatate?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Tete33

Tete33

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.09.2022
Salut! Sunt si eu elev in clasa a 12-a la profil mate-info intensiv si voiam sa stiu care sunt conditiile de admitere si cerintele pe care le au universitatile din afara pentru studentii internationali, pentru ca m-am gandit ca pentru un viitor bun, in care sa am oportunitati de a ma dezvolta si unde sa existe si posibilitatea de a face cercetare in domeniu(practica mai mult decat teorie, pentru ca mi s-a spus mult ca in tara toata lumea stie teorie dar prea putini stiu si prcatica), sa plec afara, cu precadere Canada, Elvetia sau Olanda. As vrea sa stiu care sunt cele mai bune facultati din afara la care ati studiat/ studiati acum si cum ati ajuns acolo. In primul rand, cum ati ales facultatea? Daca ati dat admitere, din ce ati dat si cat de diferit a fost fata de modul de a gandi in Romania un examen. De asemenea daca ati aplicat pentru un scholarship sau o bursa care sa te ajute sa mai scapi de taxe...

#2
Fratello

Fratello

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,612
  • Înscris: 14.02.2006
Ca tata al unui proaspat student in Olanda iti pot recomanda : Targurile de facultati ; Organizatiile de profil (gen Integraledu) ; siteurile de profil (gen edmun.do).