Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 

Giratoriu dezaxat pe Centura Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
Ephesos

Ephesos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,970
  • Înscris: 31.01.2011
Nu ajung foarte des pe centura Bucuresti dinspre Pitesti, dar am dat de giratoriul asta setat complet aiurea: https://goo.gl/maps/Cq6hea1qr3rgUt3w5 unde era sa lovesc un Tucson care intra pe centura si eu eram pe banda 2 pe cale sa intru in intersectie, prma banda fiind plina de tiruri si remorci.

Giratoriul este presemnalizat si limita de viteza in zona este de 30, mergeam cu ~70 cand am intrat acolo, similar cu restul traficului de pe banda 2 dar asta nu e o scuza, eram 100% vinovat daca l-as fi lovit.

Cu toate astea, mi se pare construit complet aiurea, nefiind familiar cu ruta am avut impresia ca este o intersectie cu un drum secundar in care eu as avea prioritate. De obicei giratoriul este o insula in mijlocul drumului, dar aici este complet dezaxat.

De abia cand am ajuns acasa si m-am uitat pe google maps am realizat ca eu am fost in culpa.

Edited by Ephesos, 14 September 2022 - 20:34.


#2
VOC

VOC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 840
  • Înscris: 24.11.2020
Nu e dezaxat, e doar prost semnalizat (mă refer la marcajele de pe carosabil)

#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Dezaxat, nedezaxat important e ca :
Giratoriul este presemnalizat si limita de viteza in zona este de 30.

Nu exista scuze.

Edited by pasilla, 14 September 2022 - 20:41.


#4
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,349
  • Înscris: 11.08.2003
ai limitare la 50, ai limitare la 30 si indicator de giratoriu, ai semn de giratoriu si cedeaza, ai un alt semn de giratoriu si cedeaza, tu veneai cu 70... si tot ei sunt dezaxati?

#5
Ephesos

Ephesos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,970
  • Înscris: 31.01.2011
Am scris din primul post ca nu am scuze, am fost in culpa, si eram 100% vinovat in caz de accident.

Presemnalizarea nu am vazut-o pentru ca prima banda era plina de tiruri, iar pe banda 2 ai cedeaza si semnul pentru giratoriu la cativa cm inainte de intersectie si recunosc ca doar pe harta cand am ajuns acasa l-am observat si pe ala, in trafic mi-a furat atentia Tucsonul care vroia sa intre pe centura.

Topicul asta e un "mea culpa", dar in acelasi timp nu mi se pare OK modul in care este asezat/construit acel giratoriu, pe banda opusa pare OK asezat si obliga traficul sa incetineasca prin acel mini ocol inainte de intersectie.

Edited by Ephesos, 14 September 2022 - 21:00.


#6
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostEphesos, on 14 septembrie 2022 - 20:53, said:

Topicul asta e un "mea culpa", dar in acelasi timp nu mi se pare OK modul in care este asezat acel giratoriu.
In principiu e o problema ca nu [prea] exista indicatoare, semafoare...agatate sus. Cu asta sunt de acord.

#7
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,566
  • Înscris: 31.12.2006
Da, ala e odios.
Evident ca cine nu da prioritate e vinovat, dar cine a facut mizeria aia zici ca s-a chinuit sa faca capcana.
Indicatorul exista, dar evident ca nu intra nici dracu' cu 30 in el.

#8
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,623
  • Înscris: 28.11.2001
Dă-l încolo de giratoriu. Putea să nu fie deloc. Dar semenele alea de Cedează trecerea mari cât casa.......Pe alea nu poți spune că nu le vezi.

Edited by badmania98, 14 September 2022 - 21:47.


#9
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,779
  • Înscris: 06.09.2004

View PostEphesos, on 14 septembrie 2022 - 20:53, said:

Topicul asta e un "mea culpa", dar in acelasi timp nu mi se pare OK modul in care este asezat/construit acel giratoriu, pe banda opusa pare OK asezat si obliga traficul sa incetineasca prin acel mini ocol inainte de intersectie.
interpretezi cumva pe dos - fix indicatorul de limita de viteza te obliga sa incetinesti, nu forma giratoriului. forma giratoriului nu te obliga la nimic.  

arata asa pt ca drumul era cu 2 benzi pe sens cu separator inainte sa fie nevoie de un giratoriu acolo, si cand a aparut nevoia l-au construit asa, n-avea niciun sens sa mai modifice soseaua.

#10
ZamrA

ZamrA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 27.09.2015
Atat s-a putut din lipsa de spatiu. Pai daca, trebuia cum zici tu, sa fie cu un mini ocol , banda 1 ar fi trebuit sa fie exclusiv pentru trenuri tinand cont ca langa sosea este sina de cale ferata.

#11
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Attached File  Screenshot_20220914-234235_Maps.jpg   131.48K   105 downloads

Pe insula e biserica satului, în spate vreo câteva case...
Si e giratoriu. Nu toate giratoriile sunt rotunde.

#12
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View PostEphesos, on 14 septembrie 2022 - 20:34, said:

...
aia e pistol cu apa.

uite aici sa te scarpini in cap.
DN73
https://maps.app.goo...6CPUEzCHmanzRz6

p.s. era sa mi-o fur si eu in giratoriul ala de pe centura.
nu toate giratoriile sunt rotunde si nu toate "chestiile" rotunde sunt giratorii.

dar cel mai naspa a fost cu giratoriul care a rasarit pe dn1 la intrarea spre ghermanesti. ca acolo se vine tare de pe camp si "SURPRIZAAAA"....

Edited by arg, 14 September 2022 - 22:49.


#13
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

View PostEphesos, on 14 septembrie 2022 - 20:34, said:

De obicei giratoriul este o insula in mijlocul drumului, dar aici este complet dezaxat.
Alea cu insula circulara nu fac fata traficului, astea sint giratorii smechere alungite, sunt faine, iti zic din experienta, e mult mai usor sa te inscrii si nu se formeaza dopuri de trafic. Nu mai zic ca unele din ele au si banda de viteza paralela care-ti permit sa-l eviti complet daca mergi drept si nu exista variante la dreapta.

gen aici la intrarea centura-A3. https://www.google.c...!7i16384!8i8192

Edited by andreic, 14 September 2022 - 23:09.


#14
Ephesos

Ephesos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,970
  • Înscris: 31.01.2011
Au introdus giratoriu acolo pentru ca vine un drum industrial in centura, o solutie mai sigura ar fi fost ca cei care vor sa intre in centura pe directia nord-est sa dea prioritate ca aici in exemplul lui arg https://goo.gl/maps/eNkRntrkCvfpM7pr7

Solutia implementata ofera suprize pentru ca semnele de pe prima banda nu sunt vizibile daca ai tiruri langa tine, si singurul semn vizibil de pe banda 2 este fix inainte de intersectie, din perspectiva soferului drumul continua drept si nu e deloc evident ca trebuie sa cedezi trecerea sau ca esti intr-un giratoriu. Eu mi-am dat seama ce au facut acolo doar uitandu-ma pe harta.

Din nou, nu caut scuze, dar cred ca acolo trebuie schimbata prioritatea pentru a face drumul mai sigur. Sau daca nu, macar speedbumps si marcaje pe drum care sa fie vizibile.

View Postandreic, on 14 septembrie 2022 - 23:04, said:

Alea cu insula circulara nu fac fata traficului, astea sint giratorii smechere alungite, sunt faine, iti zic din experienta, e mult mai usor sa te inscrii si nu se formeaza dopuri de trafic. Nu mai zic ca unele din ele au si banda de viteza paralela care-ti permit sa-l eviti complet daca mergi drept si nu exista variante la dreapta.

gen aici la intrarea centura-A3. https://www.google.c...!7i16384!8i8192

Acolo este de 10 ori mai bine decat solutia implementata pe centura, cine merge inainte nu cedeaza trecerea + marcaje si denivelari (liniile orizontale).

Edited by Ephesos, 14 September 2022 - 23:39.


#15
laurscr

laurscr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 15.04.2006
Oricum centura e "gandita" cu picioarele. Cand se pune bariera spre Chijna cate o ora ca sa treaca o chestie cateva zeci de secunde (automatizare cfr in 2022) se blocheza absolut toate benzile pe ambele sensuri. Am stat o data o ora (nu exagerez) sa trec pe acolo ... Posted Image

#16
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
Asa e unul si la iesirea din Piatra Neamt spre Bicaz de il iei drept si te trezesti ca dai in aia care-s in sens.

#17
AlexD2

AlexD2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,563
  • Înscris: 10.01.2019
Asta e o problema generala la giratoriile cu intrari si iesiri tangente. Cei care merg drept in fata au impresia ca au prioritate.  In plus semnul de giratoriu si de cedeaza trecerea fiind pus de multe ori doar pe partea stanga cei de pe prima banda se intampla ca nu il vad si intra in fata celor care vreau sa iasa din sens.

Am vazut ca mai nou au inceput sa schimbe semnalizarile in giratoriii in sensul ca au scos semnul de sens giratoriu amplasat pe rondoul circular si l-au inlocuit cu semnul de obligatoriu la dreapta. Asta ma duce cu gandul ca se doreste modificarea legislatiei prin scoaterea giratoriului din randul intersectiilor si definirea lui ca un ca un drum circular cu sens unic la dreapta, dupa modelul din majoritatea tarilor UE si din altele tari. Asta ar permite inclusiv introducerea semnelor de circulatie in interiorul sensului. Acesta modificare ar fi benefica mai ales in sensurile giratorii mari pt ca atunci rutele prioritare, des circulate, ar putea fi protejate de aceste semne.

Edited by AlexD2, 15 September 2022 - 04:28.


#18
cetces

cetces

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 10.08.2022
Giratoriu din asta dezaxat exista si in zone mult mai circulate, unul din exemplele pe care le stie garantat toata lumea ar fi pe drumul dus-intors dintre centrul ploiesti si mall ploiesti, care nu se afla in ploiesti ci in satul de langa ploiesti, dar e imparteala intre UAT-uri de asa natura incat nici nu iti dai seama ca parasesti ploiestiul si intri in sat, granita dintre ele fiind in mijlocul unui bulevard in zona construita chiar cu case. Intamplator giratoriul problematic e in zona granitei.
Si mai pot da exemple... intradevar sunt aiurea concepute, deoarece daca te afli pe drumul principal, care are continuitate, e contrar instinctului sa opresti in mijlocul drumului ca poate trebuie sa dai prioritate la ceea ce pare o alee secundara din stanga. Nu stiu cum naiva solutii din astea primesc avize. Am mai vazut prin unele zone bulevard cu minim 2 benzi pe sens care pierde prioritatea in fata unei strazi secundare, ba chiar o data era chiar strada secundara cu sens unic... parca sunt facute special sa genereze accidente, la fel ca amplasarea de treceri de pietoni in mod total ilogic, unde te astepti cel mai putin, sau ca tot era sa vad ieri un accident pe viu, ingustarea drumului cand nu te astepti. Si toate improvizatiile astea astea se fac chiar pe drumuri de viteza, unde riscul e mai mare.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate