Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Giratoriu dezaxat pe Centura Bucuresti
#1
Posted 14 September 2022 - 20:34
Nu ajung foarte des pe centura Bucuresti dinspre Pitesti, dar am dat de giratoriul asta setat complet aiurea: https://goo.gl/maps/Cq6hea1qr3rgUt3w5 unde era sa lovesc un Tucson care intra pe centura si eu eram pe banda 2 pe cale sa intru in intersectie, prma banda fiind plina de tiruri si remorci.
Giratoriul este presemnalizat si limita de viteza in zona este de 30, mergeam cu ~70 cand am intrat acolo, similar cu restul traficului de pe banda 2 dar asta nu e o scuza, eram 100% vinovat daca l-as fi lovit. Cu toate astea, mi se pare construit complet aiurea, nefiind familiar cu ruta am avut impresia ca este o intersectie cu un drum secundar in care eu as avea prioritate. De obicei giratoriul este o insula in mijlocul drumului, dar aici este complet dezaxat. De abia cand am ajuns acasa si m-am uitat pe google maps am realizat ca eu am fost in culpa. Edited by Ephesos, 14 September 2022 - 20:34. |
#2
Posted 14 September 2022 - 20:40
Nu e dezaxat, e doar prost semnalizat (mă refer la marcajele de pe carosabil)
|
#3
Posted 14 September 2022 - 20:40
Dezaxat, nedezaxat important e ca :
Giratoriul este presemnalizat si limita de viteza in zona este de 30. Nu exista scuze. Edited by pasilla, 14 September 2022 - 20:41. |
#4
Posted 14 September 2022 - 20:43
ai limitare la 50, ai limitare la 30 si indicator de giratoriu, ai semn de giratoriu si cedeaza, ai un alt semn de giratoriu si cedeaza, tu veneai cu 70... si tot ei sunt dezaxati?
|
#5
Posted 14 September 2022 - 20:53
Am scris din primul post ca nu am scuze, am fost in culpa, si eram 100% vinovat in caz de accident.
Presemnalizarea nu am vazut-o pentru ca prima banda era plina de tiruri, iar pe banda 2 ai cedeaza si semnul pentru giratoriu la cativa cm inainte de intersectie si recunosc ca doar pe harta cand am ajuns acasa l-am observat si pe ala, in trafic mi-a furat atentia Tucsonul care vroia sa intre pe centura. Topicul asta e un "mea culpa", dar in acelasi timp nu mi se pare OK modul in care este asezat/construit acel giratoriu, pe banda opusa pare OK asezat si obliga traficul sa incetineasca prin acel mini ocol inainte de intersectie. Edited by Ephesos, 14 September 2022 - 21:00. |
#6
Posted 14 September 2022 - 20:57
#7
Posted 14 September 2022 - 21:08
Da, ala e odios.
Evident ca cine nu da prioritate e vinovat, dar cine a facut mizeria aia zici ca s-a chinuit sa faca capcana. Indicatorul exista, dar evident ca nu intra nici dracu' cu 30 in el. |
#8
Posted 14 September 2022 - 21:44
Dă-l încolo de giratoriu. Putea să nu fie deloc. Dar semenele alea de Cedează trecerea mari cât casa.......Pe alea nu poți spune că nu le vezi.
Edited by badmania98, 14 September 2022 - 21:47. |
#9
Posted 14 September 2022 - 22:16
Ephesos, on 14 septembrie 2022 - 20:53, said:
Topicul asta e un "mea culpa", dar in acelasi timp nu mi se pare OK modul in care este asezat/construit acel giratoriu, pe banda opusa pare OK asezat si obliga traficul sa incetineasca prin acel mini ocol inainte de intersectie. arata asa pt ca drumul era cu 2 benzi pe sens cu separator inainte sa fie nevoie de un giratoriu acolo, si cand a aparut nevoia l-au construit asa, n-avea niciun sens sa mai modifice soseaua. |
#10
Posted 14 September 2022 - 22:34
Atat s-a putut din lipsa de spatiu. Pai daca, trebuia cum zici tu, sa fie cu un mini ocol , banda 1 ar fi trebuit sa fie exclusiv pentru trenuri tinand cont ca langa sosea este sina de cale ferata.
|
|
#11
Posted 14 September 2022 - 22:44
Screenshot_20220914-234235_Maps.jpg 131.48K
105 downloads
Pe insula e biserica satului, în spate vreo câteva case... Si e giratoriu. Nu toate giratoriile sunt rotunde. |
#12
Posted 14 September 2022 - 22:47
Ephesos, on 14 septembrie 2022 - 20:34, said:
... uite aici sa te scarpini in cap. DN73 https://maps.app.goo...6CPUEzCHmanzRz6 p.s. era sa mi-o fur si eu in giratoriul ala de pe centura. nu toate giratoriile sunt rotunde si nu toate "chestiile" rotunde sunt giratorii. dar cel mai naspa a fost cu giratoriul care a rasarit pe dn1 la intrarea spre ghermanesti. ca acolo se vine tare de pe camp si "SURPRIZAAAA".... Edited by arg, 14 September 2022 - 22:49. |
#13
Posted 14 September 2022 - 23:04
Ephesos, on 14 septembrie 2022 - 20:34, said:
De obicei giratoriul este o insula in mijlocul drumului, dar aici este complet dezaxat. gen aici la intrarea centura-A3. https://www.google.c...!7i16384!8i8192 Edited by andreic, 14 September 2022 - 23:09. |
#14
Posted 14 September 2022 - 23:34
Au introdus giratoriu acolo pentru ca vine un drum industrial in centura, o solutie mai sigura ar fi fost ca cei care vor sa intre in centura pe directia nord-est sa dea prioritate ca aici in exemplul lui arg https://goo.gl/maps/eNkRntrkCvfpM7pr7
Solutia implementata ofera suprize pentru ca semnele de pe prima banda nu sunt vizibile daca ai tiruri langa tine, si singurul semn vizibil de pe banda 2 este fix inainte de intersectie, din perspectiva soferului drumul continua drept si nu e deloc evident ca trebuie sa cedezi trecerea sau ca esti intr-un giratoriu. Eu mi-am dat seama ce au facut acolo doar uitandu-ma pe harta. Din nou, nu caut scuze, dar cred ca acolo trebuie schimbata prioritatea pentru a face drumul mai sigur. Sau daca nu, macar speedbumps si marcaje pe drum care sa fie vizibile. andreic, on 14 septembrie 2022 - 23:04, said:
Alea cu insula circulara nu fac fata traficului, astea sint giratorii smechere alungite, sunt faine, iti zic din experienta, e mult mai usor sa te inscrii si nu se formeaza dopuri de trafic. Nu mai zic ca unele din ele au si banda de viteza paralela care-ti permit sa-l eviti complet daca mergi drept si nu exista variante la dreapta. gen aici la intrarea centura-A3. https://www.google.c...!7i16384!8i8192 Acolo este de 10 ori mai bine decat solutia implementata pe centura, cine merge inainte nu cedeaza trecerea + marcaje si denivelari (liniile orizontale). Edited by Ephesos, 14 September 2022 - 23:39. |
#15
Posted 15 September 2022 - 00:22
Oricum centura e "gandita" cu picioarele. Cand se pune bariera spre Chijna cate o ora ca sa treaca o chestie cateva zeci de secunde (automatizare cfr in 2022) se blocheza absolut toate benzile pe ambele sensuri. Am stat o data o ora (nu exagerez) sa trec pe acolo ...
|
|
#16
Posted 15 September 2022 - 00:27
Asa e unul si la iesirea din Piatra Neamt spre Bicaz de il iei drept si te trezesti ca dai in aia care-s in sens.
|
#17
Posted 15 September 2022 - 04:28
Asta e o problema generala la giratoriile cu intrari si iesiri tangente. Cei care merg drept in fata au impresia ca au prioritate. In plus semnul de giratoriu si de cedeaza trecerea fiind pus de multe ori doar pe partea stanga cei de pe prima banda se intampla ca nu il vad si intra in fata celor care vreau sa iasa din sens.
Am vazut ca mai nou au inceput sa schimbe semnalizarile in giratoriii in sensul ca au scos semnul de sens giratoriu amplasat pe rondoul circular si l-au inlocuit cu semnul de obligatoriu la dreapta. Asta ma duce cu gandul ca se doreste modificarea legislatiei prin scoaterea giratoriului din randul intersectiilor si definirea lui ca un ca un drum circular cu sens unic la dreapta, dupa modelul din majoritatea tarilor UE si din altele tari. Asta ar permite inclusiv introducerea semnelor de circulatie in interiorul sensului. Acesta modificare ar fi benefica mai ales in sensurile giratorii mari pt ca atunci rutele prioritare, des circulate, ar putea fi protejate de aceste semne. Edited by AlexD2, 15 September 2022 - 04:28. |
#18
Posted 15 September 2022 - 06:03
Giratoriu din asta dezaxat exista si in zone mult mai circulate, unul din exemplele pe care le stie garantat toata lumea ar fi pe drumul dus-intors dintre centrul ploiesti si mall ploiesti, care nu se afla in ploiesti ci in satul de langa ploiesti, dar e imparteala intre UAT-uri de asa natura incat nici nu iti dai seama ca parasesti ploiestiul si intri in sat, granita dintre ele fiind in mijlocul unui bulevard in zona construita chiar cu case. Intamplator giratoriul problematic e in zona granitei.
Si mai pot da exemple... intradevar sunt aiurea concepute, deoarece daca te afli pe drumul principal, care are continuitate, e contrar instinctului sa opresti in mijlocul drumului ca poate trebuie sa dai prioritate la ceea ce pare o alee secundara din stanga. Nu stiu cum naiva solutii din astea primesc avize. Am mai vazut prin unele zone bulevard cu minim 2 benzi pe sens care pierde prioritatea in fata unei strazi secundare, ba chiar o data era chiar strada secundara cu sens unic... parca sunt facute special sa genereze accidente, la fel ca amplasarea de treceri de pietoni in mod total ilogic, unde te astepti cel mai putin, sau ca tot era sa vad ieri un accident pe viu, ingustarea drumului cand nu te astepti. Si toate improvizatiile astea astea se fac chiar pe drumuri de viteza, unde riscul e mai mare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users