Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Diferente intre tipurile de banda...

Program editare video portabil

Oferta noua Digi - mai buna decat...
 Alte dimensiuni in CIV.

Renault Symbol ( Thalia I ) - mer...

Pelerinaj in Egipt

Caut aplicatie android inregistra...
 Factura Orange marita

Pentru lipsa de procedura, amana ...

[ANCOM] Toti operatorii de telefo...

Lovitura de stat (dejucata) in Ge...
 Boxe PA audio home use - nivel av...

Boxe wifi

Modem WiFi Huawei

Recomandare scaun de birou
 

parere despre o clauza abuziva dupa parerea mea a Vodafone

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
george_alexandru

george_alexandru

    `·.¸¸ ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,896
  • Înscris: 30.08.2017
Nu e nimic greșit acolo, dai click pe postare și poți sa o citești pe topicul în care a fost scrisă.

#20
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,659
  • Înscris: 15.05.2008

View Posteiffel, on 13 septembrie 2022 - 14:30, said:

Nu e abuziv.
Legea prevede ca furnizorul poate majora unilateral contractul.

Dreptul tau este ca daca nu-ti convine sa reziliezi abonamentul in 30 de zile. Daca au trecut cele 30 de zile inseamna ca esti ok cu modificarile impuse.

Pai situatia este astfel,ai contract cu ei pt 12 sau 24 luni,daca tie ti se casuna sa renunti la el in acest termen ti se cer penalizari.
Daca ei au chef sa invoce diferite motive de majorare tu tre sa accepti sau iti reziliaza contractul,este egalitate aici?

#21
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 64,047
  • Înscris: 15.06.2004
Pai in primul rand ei iti baga majorarea dupa ce a expirat contractul existent.
Si nu e asa cum zici - acceptarea e tacita sau tu reziliezi contractul, nu ei. Ii anunti ca nu-ti convine si vrei sa termini contractul.

Egalitate sau nu, e perfect legal:

Citat

În ceea ce privește modificarea în mod unilateral de către un furnizor a prevederilor contractuale, în conformitate cu dispozițiile art. 51 alin. (7)-(9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2011 privind comunicaţiile electronice, aprobată, cu modificări şi completări prin Legea nr. 140/2012, cu modificările şi completările ulterioare, „(7) În toate cazurile în care contractul încheiat prevede pentru furnizor posibilitatea modificării unilaterale, acesta este obligat să notifice în avans abonatul cu privire la intenţia sa şi la modificările pe care urmează să le efectueze. Începând cu momentul primirii notificării, abonatul trebuie să beneficieze de un termen de cel puţin 30 de zile pentru exercitarea cu bună-credinţă a dreptului de denunţare unilaterală a contractului, în cazul în care nu este de acord cu modificările impuse de furnizor, fără plata niciunor penalităţi sau despăgubiri. (8) Notificarea se va realiza prin mijloace care să asigure transmiterea acesteia către fiecare abonat. (9) În cuprinsul notificării se va prevedea expres dreptul abonatului de a denunţa unilateral contractul în condiţiile prevăzute la alin. (7).”

Astfel, rezultă că legislația din domeniul comunicațiilor electronice permite modificarea unilaterală a clauzelor contractuale de către furnizori în cazul în care aceștia au prevăzut această posibilitate prin contract, însă furnizorul trebuie să îşi informeze clienţii atât despre modificările pe care urmează să le efectueze, cât şi despre posibilitatea acestora de a renunţa, în termen de 30 de zile de la data primirii notificării, la continuarea relaţiei contractuale dacă nu sunt de acord cu modificările propuse.

În concluzie, având în vedere că, din perspectiva legislației din domeniul comunicațiilor electronice, furnizorii au posibilitatea modificării unilaterale a contractelor încheiate cu utilizatorii finali.

Asta e raspunsul ANCOM la o situatie similara.

#22
gabiz_ro

gabiz_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 489
  • Înscris: 04.05.2004
Nu e chiar asa.
Imi expirase perioada de contract,nu am sunat pentru negocieri sau altceva.
Prin aprilie (2022) ma suna cineva sa-mi faca o oferta,le-am comunicat ca nu prea ma intereseaza dar daca tot insista sa ramana asa cum este.
In final a scazut putin ca am renuntat la telefonia fixa si mi-au activat ceva optiune cu programele sportive,neinteresante pt mine. (nici nu aveau ce sa mai activeze ca aveam totul inafara de sport)
Contract pe 24 luni.
Miercuri primesc mesaj cu un link spre un pdf cu cele 4 puncte
-majorare 3 euro
-taxa pentru factura fizica
-taxa reconectare
-scumpiri viitoare

Edited by gabiz_ro, 16 September 2022 - 08:38.


#23
wertyck

wertyck

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 13.03.2005
Acum ai posibilitatea de  reziliere a contractului fara penalități, daca nu îți convine majorarea de 3 euro. Ii notifici că nu esti de sa acord și vor rezilia contractul chiar dacă era semnat pe o perioadă mai mare.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate