Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Gama Crossover exclusiv 4x2. Ce ați alege/ales și de ce?

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,697
  • Înscris: 23.04.2007

 icename, on 10 septembrie 2022 - 08:02, said:

Cat mai este un Matiz?
Nici asta nu e ieftin ... $13,600 Starting MSRP ... Chevrolet Spark  Posted Image

#20
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

 DCC08, on 10 septembrie 2022 - 09:21, said:

… aceeași problema am întâmpinat-o și pe forumul monomarca. Vi se pare prea mare prețul.


si Softpedia opune rezistenta notabila atunci cand vine vorba de progres/imersiune in domeniul auto-tehnica/logica & bun-simt. nu ezita a-ti pune ceva puternic alchoolizat langa tine, pentru momentele in care ti se va reprosa ca ai ales un asemenea rateu de masina in detrimentul unei mizerii din clasa, exemplu ales aleator, VW Taigo/1.0 TSI/110CP/27K Euros.

Edited by Masutatsu-Oyama, 10 September 2022 - 13:18.


#21
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,045
  • Înscris: 02.03.2003

 TruculMagic, on 10 septembrie 2022 - 09:08, said:

Cand ma gandesc, ca un Touareg Mountain, 3.0 v6, 4x4 cu dotari destule, costa 41.500euro prin 2017 Posted Image

Da, este o inflaţie dorită şi construită meticulos de juctătorii in piaţă. Pentru ea inventează tot felul de accidente navale, penurii de procesoare şi alte evenimente interesante.
Important este ca potenţialul cumpărător să se resemneze şi să fie pregătit pentru achiziţii anormale.

Edited by terratec, 10 September 2022 - 13:57.


#22
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,561
  • Înscris: 26.05.2022

 DCC08, on 10 septembrie 2022 - 09:12, said:



În București este sport național pentru ca...lipsa parcări...În plus, acolo unde sunt parcări ca sa poți sa te încadrezi trebuie sa te duci cu botul mașinii peste bordura. De aia...
In București este sport național fiindca nu există educație si nu parcari. Parcarile cu plată nu-s niciodată pline!

#23
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Hyundai Kona full hybrid

#24
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
deci OP-vrea de fapt sa il laudam si sa cadem toti pe spate ca si-a luat un Sandero corean/chinez?

#25
DCC08

DCC08

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 08.08.2022

 zile_san, on 10 septembrie 2022 - 18:43, said:

deci OP-vrea de fapt sa il laudam si sa cadem toti pe spate ca si-a luat un Sandero corean/chinez?

My friend, nu am deschis acest topic pentru a fi lăudat. Am sperat la un schimb civilizat de idei nu la trolleala din partea unora ca tine însa nu pot decât sa constat cu tristețe în suflet ca partea intunecata a Fortei este puternica in tine.

Hai sa te luminez un pic. Masinile din familia Ceed sunt proiectate la Frankfurt și produse la Zilina, Slovacia sub binecuvântarea preafericitilor Peter Schreyer și Albert Biermann, niște somități în domeniul auto care au lucrat pentru Audi și BMW, unul cu designul, celalalt cu partea mecanica. În prezent, mărci auto cu ștaif (pe care sunt convins ca le admiri) produc prin Brazilia, Mexic, Turcia, țări care nu au nici măcar pe departe tradiția coreenilor în fabricarea de mașini. Dealtfel, dacă nu știai și pun pariu ca nu știai Ceed este de fapt un acronim care înseamnă Community of Europe, with European Design. În cazul tău se profilează câteva scenarii. Primul ar fi ca prin mana ta au trecut numai bmw-uri sau audi-uri la a treia mana cu vreo 300k km, undeva pe la 7, maximum 8k euro. De ce? Pentru ca doar pe acestea ți le poți permite. Al doilea scenariu, și cel mai plauzibil de fapt, ar fi ca nu iti poți permite nici măcar un Logan din 2005 și atunci ai comportamentul vulpii care nu ajunge la struguri. Eu am zis în primul meu post ca respect decizia fiecăruia, indiferent de marca aleasa.

@Terratec
To make a long story short...inflația nu a fost nici generată, nici dorită de către producătorii auto. A fost un fel de joc de domino. Ei sunt doar o piesa dintr-un cerc vicios sau mai degrabă un lanț al slăbiciunilor. Nu are rost sa fac un eseu acum și sa explic de ce nu a fost generată sau dorită inflația de către producătorii auto. În al doilea rand, te asigur ca nici acum, nici altădată preturile nu vor reveni la nivelul la care au fost când era lupul cățel. Din simplul motiv ca indiferent de tipul de bunuri sau servicii o eventuala stagflatie sau deflație poate fi mai periculoasa pentru economie în general decât inflația.


@NikoroB

Te rog frumos las-o mai ușor cu jignirile pentru ca nu este cazul. Presupun ca nu ești din București caci vorbești din teorie. În primul rand, mentionez ca fac tot posibilul de a parca în parcările cu plata sau de a nu parca pe trotuare. Insa sunt cazuri în care chiar nu am încotro. Hai sa o luam matematic. În București sunt peste 1 milion de mașini (+ alte 200 k care vin din orașele dormitor zilnic) iar locuri de parcare (cu plata sau fără plata) sunt câteva sute de mii doar. Diferenta dintre cele 2 numere unde parchează? Este adevărat ca sunt bizoni care parchează pe trotuarul aflat la câțiva metri distanta de o parcare cu plata dar eu nu sunt unul dintre ei. Am locuit și muncit în Frankfurt câțiva ani și pe străzile secundare majoritatea parca pe trotuar. Daca și nemții ăștia nu au educație atunci înseamnă ca marmota chiar învelea ciocolata în staniol.

@Masutatsu-Oyama Conform ultimelor postări ale colegilor de pe forum se pare ca ai avut dreptate.





#26
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
pai DCC08 te cam ataci si o faci inutil. discutia nu e constructiva deloc pentru ca in afara de tine si toata istoria Kia pe care se pare ca o stii, nu e nimeni curios de unde e produsa si cine lucreaza acolo. acestea sunt detalii ”de cultura generala” (nu intra aici dar te-ai prins ce am vrut sa zic). nimeni de aici nu a zis ca nu iti respecta decizia dar cei care tangential au avut alta parere, direct ti-au umflat orezul :))

strugurii nu sunt deloc acrii pt mine, da chiar deloc. eu sunt f impacat cu masina pe care o conduc.o gasesti pe jurnal de bord :)

#27
DCC08

DCC08

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 08.08.2022
Se pare ca nu are rost sa intru în polemici cu tot felul de băiețași din care ocazional iese ninja și trolleaza doar pentru ca nu sunt în stare sa își ridice nivelul. Rog moderatorii sa închidă acest topic. Mulțumesc!

#28
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Pai situatia este simpla, ai luat cea mai multa masina care ti-a placut pentru bugetul pe care l-ai avut, ma rog ti l-ai permis sa il platesti vreme de 7 ani.
Personal mi se par preturi nesimtite la masini, la masina luata de mine au pus cate 1000 de euro pe an de acum 4 ani si pana azi, de asta am o devalorizare infima la ea, dar asta e alta discutie.

Tine de gusturi, buget dar mai ales foarte mult de subiectivism.
Personal m-am indragostit de C5-x dar na mie nu imi cad greu frantuzoaicele, vorba aia, am una la pedalat.
Pare ca nu prea esti convins de alegerea facuta !



#29
DCC08

DCC08

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 08.08.2022

 icssizero, on 12 septembrie 2022 - 18:37, said:

Pai situatia este simpla, ai luat cea mai multa masina care ti-a placut pentru bugetul pe care l-ai avut, ma rog ti l-ai permis sa il platesti vreme de 7 ani.
Personal mi se par preturi nesimtite la masini, la masina luata de mine au pus cate 1000 de euro pe an de acum 4 ani si pana azi, de asta am o devalorizare infima la ea, dar asta e alta discutie.

Tine de gusturi, buget dar mai ales foarte mult de subiectivism.
Personal m-am indragostit de C5-x dar na mie nu imi cad greu frantuzoaicele, vorba aia, am una la pedalat.
Pare ca nu prea esti convins de alegerea facuta !

Intr-un fel ai dreptate. Statistic și psihologic vorbind cele mai multe întrebări în capul consumatorului apar din momentul comenzii pana în momentul livrării. Genul de intrebare "ce ar fi fost daca...?". Dar regrete nu am. Cu mașinile din FR am, recunosc, o idee preconceputa care a apărut în momentul în care am lucrat în domeniu, acum mai bine de 15 ani. Aveam prieteni de la Renault, Peugeot, Citroen și când ne întâlneam la o bere îmi povesteau diverse și ma lua durerea de cap.

#30
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Acum na, povesti sunt multe, eu le stiu pe alea din realitate cu motoarele de 1.2 TSI de exemplu...
Fiecare marca este destinata unei categorii sociale sau unui anumit buget, ar fi culmea ca o masina mai ieftina cu 40-50%  sa aiva aceeasi calitate cu cea scumpa.
Personal folosesc o masina frantuzeasca ce a costat fix atat cat trebuie pentru ce ofera.
Repet, preturile sunt nesimtite, punct.

#31
vladcosmin

vladcosmin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 14.03.2007
Nu ai mai deschis un tipic la fel?
https://forum.softpe...t-gt-line-my23/

#32
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,561
  • Înscris: 26.05.2022

 DCC08, on 10 septembrie 2022 - 23:49, said:

@NikoroB

Te rog frumos las-o mai ușor cu jignirile pentru ca nu este cazul. Presupun ca nu ești din București caci vorbești din teorie. În primul rand, mentionez ca fac tot posibilul de a parca în parcările cu plata sau de a nu parca pe trotuare. Insa sunt cazuri în care chiar nu am încotro. Hai sa o luam matematic. În București sunt peste 1 milion de mașini (+ alte 200 k care vin din orașele dormitor zilnic) iar locuri de parcare (cu plata sau fără plata) sunt câteva sute de mii doar. Diferenta dintre cele 2 numere unde parchează? Este adevărat ca sunt bizoni care parchează pe trotuarul aflat la câțiva metri distanta de o parcare cu plata dar eu nu sunt unul dintre ei. Am locuit și muncit în Frankfurt câțiva ani și pe străzile secundare majoritatea parca pe trotuar. Daca și nemții ăștia nu au educație atunci înseamnă ca marmota chiar învelea ciocolata în staniol.
Presupui prost! N-ai parcare, asta e, mergi până găsești sau cauti metode alternative: uber/taxi/autobuz/metrou/trotineta. Da, stiu, o sa zici: pai ce facem, mi-am luat mașina ca sa merg tot ca saracii cu autobuzul?! Gandirea romaneasca asa zice, lasa ca ma descurc eu! Pietoni? Niste saraci, treaba lor!

In fond, ia arata-mi miile alea de masini parcate ilegal la Frankfurt, unde e trotuarul complet blocat. Chiar sunt curios. In plus, in tarile cu apa caldă nu prea sunt borduri, fiindca de, acolo poti sa te misti cu un carucior cu copil sau daca (doamne ferește) esti in scaun cu rotile.

Edited by NikoroB, 13 September 2022 - 10:12.


#33
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,059
  • Înscris: 30.07.2006

 DCC08, on 10 septembrie 2022 - 09:21, said:

Bai fraților...aceeași problema am întâmpinat-o și pe forumul monomarca. Vi se pare prea mare prețul. Alocati-va va rog 30 min din timpul vostru și configurați mașinile de la concurenta cu dotări asemănătoare ca la XCeed. Va garantez ca o sa va ia durerea de cap...

Configureaza la Korando si vezi ca iesi mult mai bine ca bani.
Si e mai mare, alta clasa.
Si arata si mai bine (strict subiectiv aici :) )

Edited by marius.bunu, 13 September 2022 - 13:44.


#34
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,697
  • Înscris: 29.10.2017

 DCC08, on 10 septembrie 2022 - 08:11, said:

Vezi ca am atașat la post lista dotărilor XCEED-ului meu. Eu în continuare cred ca este un best buy.

Apropo de bestbuy-uri, daca tot ai urcat asa mult cu pretul la xceed..pentru vreo 3 mii in plus nu ai avut in calcul Tucson 1.6 hybrid 230 6AT 4wd echiparea Premium?

#35
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,247
  • Înscris: 27.07.2006

 DCC08, on 09 septembrie 2022 - 21:45, said:

Mașina aleasă va fi folosită mai ales pentru a mă duce la serviciu,
3. Locuiesc și muncesc în București. Drumurile sunt foarte proaste iar bordurile multe și înalte, motiv pentru care mi-am dorit o gardă la sol cât mai mare. Locul meu de muncă este la km 0 al României iar faptul că parcarea municipală este gratuită pentru hibride (mild, full sau plug-in) și electrice pentru mine face toți banii.
Felicitari pentru achizitie, multi km fara probleme!

De unde vii la km 0? Metroul nu-ti este la indemana?

Nu e o critica, ci doar o constatare: drumurile nu sunt "foarte proaste" in Bucuresti, iar bordurile sunt...borduri. Exact ca sa nu te urci cu masina pe/peste ele.

#36
DCC08

DCC08

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 08.08.2022

 NikoroB, on 13 septembrie 2022 - 10:10, said:


Presupui prost! N-ai parcare, asta e, mergi până găsești sau cauti metode alternative: uber/taxi/autobuz/metrou/trotineta. Da, stiu, o sa zici: pai ce facem, mi-am luat mașina ca sa merg tot ca saracii cu autobuzul?! Gandirea romaneasca asa zice, lasa ca ma descurc eu! Pietoni? Niste saraci, treaba lor!

In fond, ia arata-mi miile alea de masini parcate ilegal la Frankfurt, unde e trotuarul complet blocat. Chiar sunt curios. In plus, in tarile cu apa caldă nu prea sunt borduri, fiindca de, acolo poti sa te misti cu un carucior cu copil sau daca (doamne ferește) esti in scaun cu rotile.

Nu ma mai obosesc sa iti dau replica. Din câte am observat pe alte topicuri ești Ochiul lui Sauron care vede tot și...critica tot.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate