Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Inlocuire DPF Focus 2, 2010

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Am tot cautat ceva asemanator, din pacate nu am reusit sa parcurg cele 40 de pagini de rezultate...
Asa ca rog un moderator daca considera necesar sa mute acest subiect unde i-ar fi locul.
OK.
Ford Focus 2 break, echipare Titanium, fabricatie: 26 august 2010, cca. 255K km in bord.
Erori:
- P244A-AO = Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too Low
- P2002-60 = Particle Filter Efficiency Below Threshold
Cauze posibile:
= Absense Of Particle Filter - Nu se poate
= Delta Pressure Sensor Hoses Incorrectly Fitted Or Damaged - Greu de crezut cat nimeni nu a umblat pe acolo
= Restriction/blockage in air intake system. - Nu e posibil, am verificat
De verificat:
= Check that the differential pressure sensor and hoses are intact and not blocked.
= Check The Filter Is Fitted
Am verificat cat am putut face fara sa desfac toata fata masinii. Nu am gasit nimic.
Cu alte cuvinte, e ceva naspa la DPF. Avand peste 250.000 km ma gandesc ca ar trebui schimbat.
Prin urmare, doresc sa afla parerile voastre cu privire la:
- ati avut erorile astea?
- ati identificat o alta cauza decat colmatarea DPF-ului? In subsidiar, ati rezolvat altfel decat prin schimbarea DPF?
- la ce kilometraj ATI SCHIMBAT DPF-ul?
- cat v-a costat?
- sunteti multumiti de alegerea facuta?

Rog mult ca cei care au ales eliminarea DPF si retrogradarea soft-ului PCM sa se abtina de la a posta/raspunde. Nu voi anula DPF. Si nici vand masina.
PS. Am incercat dupa resetarea tuturor valorilor invatate referitoare la DPF, sa fac o regenerare statica. Nu a fost posibil datorita: "masa de funingine este fie prea mică, fie prea mare".

Edited by adip1962, 08 September 2022 - 15:01.


#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Eu aș încerca într-un reprezentanță sau un service bun cu scule dedicate și profi să fac o regenerare forțată.

#3
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Credeam ca ai inteles ca nu merge...
Service-urile nu au vreo scula mai buna decat a mea. Ei au testere multimarca, iar a mea este speciala, numai pentru Ford. Ford, Mazda, Volvo etc. Orice are motor Ford.
Arunca un ochi aici: https://forscan.org/download.html. Crede-ma ca desi este un soft rusesc, care functioneaza cu un clona a unui chip chinezesc, este mult deasupra oricarui tester multimarca.

Edited by adip1962, 08 September 2022 - 15:27.


#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Zici ?

Ce sculă ai tu și cât a costat ?

Serios acum, dacă ai dat regenerarea asta din vreo chinezărie din aia cu prețul de la 2 la 200 de dolari, cum să meargă ...

 adip1962, on 08 septembrie 2022 - 14:56, said:


Prin urmare, doresc sa afla parerile voastre cu privire la:
- ati avut erorile astea?
- ati identificat o alta cauza decat colmatarea DPF-ului? In subsidiar, ati rezolvat altfel decat prin schimbarea DPF?
- la ce kilometraj ATI SCHIMBAT DPF-ul?
- cat v-a costat?
- sunteti multumiti de alegerea facuta?



1. Ai postat problema pe jurnal de bord, nu pe zona de service.
2. E mai recomandat un forum strict auto, monomarcă, aici o să auzi păreri, mai puține soluții.
3. Kilometraju e doar o variabilă din ecuație.
Dacă a mers urban se duce mai repede, dacă are 700.000 de km de autostradă mai greu...
4. Prețul îl afli la reprezentanță, principial, s-or mai fi schimbat, nu te ajută că Daniel a dat 2300 la un Ford Kuga acum 3 ani.
5. Mulțumit... nemulțumit. E o piesă pe care o schimbi că trebe. Și după aia e ok.
Ce nemulțumire să fie? Poate portofelu ... să zică ceva.

Edited by waterman, 08 September 2022 - 15:30.


#5
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Nu am de gand sa ma contrazic aiurea.
Te rog nu-mi polua subiectul, daca nu poti ajuta.

#6
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011
Am această motorizare pe o Mazda 3 din 2008 (luată nouă) ,dpf este cu aditiv Eolys 176.
Al tău fiind 2010 este de tip uscat ,zic bine??
In prezent mașina are 237.000 km ,la 175.000 dpf a început să se infunde...l-am dat jos si trimis la curățat la Odorheiu Secuiesc,toate ok până in prezent.
Nu am înlocuit nimic altceva , niciun senzor ,nu a fost cazul.
Din păcate cam greu cu dpfurile aftermarket,Bosal ar fi o marcă bunicică.

#7
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Multumesc.
Da, al meu e de tip uscat. Din pacate cei de la Odorhei au cam dat gres cu acest tip de DPF. Cel putin cu cel de la Ford. Nu au prea multe recenzii pozitive. Pana la urma oricine il poate da jos il poate si spala. Nu e vreo filozofie, desi nu ai sculele lor.
O sa caut sa vad care a fost firma de prima echipare.

#8
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,039
  • Înscris: 15.08.2005
ce treaba asta cu Jurnal de Bord? ca doar nu isi prezinta masina.
asta trebuia sa ajunga la rubrica Service.

#9
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Mda.
Se pare ca nu e dpf-ul, ca ar fi prea devreme pentru el.
In schimb ar fi niste furtunele din dpf care se coc si ies ori se rup sau se infunda. Sau toate la un loc. De asta nu a fost permisa regenerarea.
Maine ma bag sub ea. Bina ca-s la tara si am de toate. Nu am ce face. La service prima programare ar fi in 2 saptamani si trebuie neaparat facuta regenerarea statica pentru ca altfel nu pot circula. Fac furtunele alea, scap de belea. Sper.

Edited by adip1962, 08 September 2022 - 17:04.


#10
quantico2708

quantico2708

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 15.07.2008
vezi ceva date live pt OBD in legatura cu "Cinder count"  "soot level" ?
...sau măcar "DPF differential pressure "

dar live ...nu eroare

arunca o privire pe acest canal :  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Zw-EAc_Lpv8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Eu zic ca nu ai ce strica . Îți trebuie ceva alcalin pentru a dizolva uleiul din filtru după care ceva acid pentru cenușă. (daca am inteles eu bine)

#11
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Cica ar fi bine sa nu mai pornesc motorul pana nu rezolv furtunasele de la dpf. Apoi regenerare. Asta este solutia de moment.
Dupa ar trebui schimbate furtunele. Si... iarasi sterse erorile - daca mai apar - si valorile memorate si iar facuta regenerarea statica. Doar in caz de erori.
Nu pot apela softul fara interfata conectata. SIgur are asa ceva, ba am impresia ca o am (DPF differential pressure) selectata pentru osciloscop.
Am doua variante de prezentare a datelor: grafica sub forma unor grafice in timp real, gen osciloscop si sub forma de tabel numeric. Partea grafica o prefer din cauza de egr (sunt unele evolutii/sinusoide care trebuie sa fie in oglinda).

Edited by adip1962, 08 September 2022 - 17:20.


#12
quantico2708

quantico2708

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 15.07.2008

 adip1962, on 08 septembrie 2022 - 14:56, said:


Erori:
- P244A-AO = Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too Low
- P2002-60 = Particle Filter Efficiency Below Threshold
Cauze posibile:
= Absense Of Particle Filter - Nu se poate
= Delta Pressure Sensor Hoses Incorrectly Fitted Or Damaged - Greu de crezut cat nimeni nu a umblat pe acolo
= Restriction/blockage in air intake system. - Nu e posibil, am verificat
De verificat:
= Check that the differential pressure sensor and hoses are intact and not blocked.
= Check The Filter Is Fitted


zice clar aici:
ECU crede ca nu ai filtru de particule montat deoarece detectează aceleași simptome.
Adica: diferența de presiune intre intrare si ieșire e mica .

Ar zice alte lucruri daca filtrul ar fi înfundat.

#13
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Eu m-am bazat pe faptul ca nu a lucrat nimeni pe acolo. Masina sigur nu am lovit-o eu sau sotia...
Filtrul e nemiscat din fabrica, furtunele stiam ca-s de metal...
Habar nu aveam ca-s si unele de cauciuc care pot imbatrani.
Sper maine sa am acces sa vad ca lumea ce si cum.

#14
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,729
  • Înscris: 03.12.2005

 waterman, on 08 septembrie 2022 - 15:37, said:

Zici ?

Ce sculă ai tu și cât a costat ?

Serios acum, dacă ai dat regenerarea asta din vreo chinezărie din aia cu prețul de la 2 la 200 de dolari, cum să meargă ...


Serios, tu iti dai seama ca regenerarea e controlata de ECU motor, nu de tester? De tester are nevoie doar ca sa comande intrarea in regenerare. Daca poate face asta e la fel de bun ca cel de dealer, daca nu e inutil. Game over.

 adip1962, on 08 septembrie 2022 - 15:59, said:

Pana la urma oricine il poate da jos il poate si spala. Nu e vreo filozofie, desi nu ai sculele lor.

Ba cam e. Am vazut undeva un banc de curatat DPF cu spalare sub presiune, eventual fortare sub presiune pentru eliminarea depunerilor. E un pic mai greu sa faci asta acasa. Nu mai vorbim ca masina ruleaza in bucla lichidul si prinde mizeria, ca poate de asta iti pasa mai putin.

#15
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020

 sebulbus, on 08 septembrie 2022 - 17:49, said:

Ba cam e. Am vazut undeva un banc de curatat DPF cu spalare sub presiune, eventual fortare sub presiune pentru eliminarea depunerilor. E un pic mai greu sa faci asta acasa. Nu mai vorbim ca masina ruleaza in bucla lichidul si prinde mizeria, ca poate de asta iti pasa mai putin.
Uita-te, te rog, la video-ul pus de quantico2708. Lichid de spalat jentile de aliaj? Cine-ar fi crezut? PS. nu am stat sa vad dupa 24 ore, dar jumatatea de ora a fost suficient.

#16
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Of, ca sa terminam cu interfetele astea...
Interfata de Ford este specifica si are acces la 100% din functionalitati. Dar trebuie sa fi dealer ford si... sa o platesti. Cred ca nici 10% nu o au. Pe langa faptul ca nu mai au personal specializat (cum stie unul, cum nu mai sta pe 3000 lei). Asa s-a dus buhul ca Ford face masini proaste... din cauza mecanicilor.
Interfetele aftermarket, multimarca au acces la 60-80% din functionalitati.
Interfetele specializate, cum este a mea, pe chip clona a ELM 328, ajung la 90-100% din functionalitati.
Si acum vb. de softuri...
Nu ma leg de restul, am folosit unul multimarca, am fost deceptionat, nu mai vreau.
Forscan este dezvoltat de rusi si a inlocuit ELMconfig (tot rusesc) care ajunsese la apogeu. Nu mai folosesc elmconfig deoarece nu am ce functionalitati sa deblochez/blochez dupa atatia ani - sunt la al doilea focus 2, primul a fost in 2006. De ex. piuit centuri, blocare usi la ce viteza vreau, activare/dezactivare orice etc. Poti face cam orice din masina, inclusiv resoftari. Daca o sa am nevoie o sa-l reinstalez. Forscan insa, pe langa ca este mai nou, este cumva si mai capitalist. Are o versiune de baza, free si una platita unde poti face toate modificarile de mai sus, dar si programari (sau resoftari). Cu o licenta forscan ai acces la (din cate stiu) 100% din functionalitatile Ford. Si asta pentru ca Ford nu a ascuns nimic. Focus 2 are 2 magistrale: High Speed (principale, gen PCM) si Middle Speed (periferice, gen audio, clima etc.). Comutand intre ele poti face iarasi cam ce vrei din masina aia.
Chestia este ca lumea nu sta pe loc, au aparut alte modele, un alt chip, alte software-uri etc.

Edited by adip1962, 08 September 2022 - 18:22.


#17
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Anulat + soft si iti vezi de viata. Focus 2 e o generatie veche, chiar daca e din 2010 , nu mai valoreaza asa mult incat sa merite o asemenea reparatie scumpa. Si in plus, sansele ca noul dpf sa se infunde cresc considerabil, deoarece masina ta are uzura, injectoare, turbo, senzori, etc... care nu mai lucreaza ca atunci cand erau noi. Poluezi in plus si omori o foca de pe la polul nord, cum fac si ceilalti si gata. Posted Image Iar dpf-urile aftermarket nu sunt ce trebuie, pica destul de repede. Poti incerca la aia ce curata dpf-uri, poate mai ai o sansa sa scapi pentru o perioada, insa in final tot la anulare ajungi. Posted Image
Totusi, daca o folosesti numai urban si rar iesi din oras, atunci iti sugerez sa o vinzi si sa treci la un benzinar. Posted Image

Edited by TruculMagic, 08 September 2022 - 21:38.


#18
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Poate la un moment dat se va face ce trebuie si se vor face controale care sa identifice si sa scoata de pe drumuri toate fumigenele ambulante cu DPF off.

Edited by closchkutza, 08 September 2022 - 21:42.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate