Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Casa P+M in zona rurala

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#55
mur2009

mur2009

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 20.11.2009

View Postroman_roman, on 21 octombrie 2022 - 16:43, said:

Garajul va fi transformat în magazie sau atelier in cele mai multe cazuri. Mașina tot în curte rămâne ,sau cum e obișnuit romanul, sa o lase direct in strada(eventual pe trotuar ) ca sa fie mai ușor la plecare.

Nu stiu cum e la majoritatea, insa eu am prevazut spatiu dedicat pentru atelier (mi se pare chiar generos). Iar momentan locuiesc la bloc si garajul este la aprox. 300-400m distanta, asa s-a nimerit. Exista locuri de parcare gratuite in fata blocului, la 5m de intrare, gasesti destul de des liber ca e periferie. Insa pot numara pe degete (locuiesc de 3 ani aici) de cate ori am ales sa parchez afara masina, din aceasta comoditate pe care o insinuati. Mai mult, parcatul pe trotuar este o comoditate coroborata cu necivilizatie. Si nu ma caracterizeaza.

Asadar, tind sa cred ca garajul nu va fi transformat in atelier. Da, probabil voi avea rafturi la perete cu diverse chestii auto, insa nu in asa fel incat sa nu pot parca.

#56
Prototype2

Prototype2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.11.2008

View Postroman_roman, on 21 octombrie 2022 - 16:43, said:

Garajul va fi transformat în magazie sau atelier in cele mai multe cazuri. Mașina tot în curte rămâne ,sau cum e obișnuit romanul, sa o lase direct in strada(eventual pe trotuar ) ca sa fie mai ușor la plecare.

Corect, dar e util si asa. Cu masina in drum nu sunt deacord, se tine in curte, eventual daca sunt constrangeri de santier etc... si exista spatiu intre gard si trotuar se mai poate intelege atata timp cat nu deranjeaza in vre-un fel traficul auto si pietonal.

Edited by danciusergiu84, 21 October 2022 - 22:27.


#57
mur2009

mur2009

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 20.11.2009
Revin cu un mic update: avem ridicare topo, avem studiu geo, avem arhitect, avem concept :)

Am mai multe intrebari pe care vreau sa le discut atat cu arhitectul, cat si cu dvs., colegi de forum cu experienta in acest domeniu greu, dar frumos, al constructiilor.

Voi reveni in curand si cu planuri, sa vedem cum reusesc sa postez, pentru ca drepturi de autor, etc. :) Pana atunci toate cele bune si un An Nou fericit tuturor!

#58
mur2009

mur2009

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 20.11.2009
Suntem in faza alegerii unui constructor, asteptam oferte.
Se pare ca exista doua tabere: firme de construcții care lucreaza doar cu material propriu si echipe de constructori la care clientul trebuie sa se ocupe de material, ei dau pret doar pe manopera.

Proboema mea este ca nu pot sa compar ofertele de preț.

Voi, cei care aveti experiență, ce directie recomandați?



#59
birau1982

birau1982

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,784
  • Înscris: 07.01.2010
Depinde câta încredere ai in echipe, eu așa am făcut. Am contactat diferite echipe prin recomandare și m-am ocupat de tot ce a ținut de materiale. Sa știi ca nu e ușor, sa aduci materialul la timp, sa organizezi echipele pe când ai nevoie dar se poate. Am făcut o căsuță de 150mp desfășurați intr-un an, inclusiv pavat curtea, dar am fost tot timpul pe santier, zi de zi împreuna cu socrul meu.

#60
razvan-softpedia

razvan-softpedia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,150
  • Înscris: 06.10.2019
Parerea mea ar fi sa te ocupi tu de partea cu materialele. In afara de comisionul pe care si-l pune constructorul, mai este si urmatorul aspect: acesta ( nu va sta niciodata sa se gandeasca care este cea mai buna optiune pentru tine, si sa caute oferte pentru aceasta. Constructorul va alege intodeauna sa achizitioneze produsele care ii aduc lui avantaje ( termen mic de livrare, comision din partea vanzatorului, posibilitatea de a instala el produsul, astfel incat sa nu piarda acel montaj, etc. ).

Spre exemplu, pe vremea cand vindeam si instalam invelitori, era foarte greu sa vinzi unui constructor tabla in panouri mici, cu acoperire de piatra ( Gerard, Novatik, Lindab Roca, Decra ), pentru ca acesta nu prea castiga nimic la aceasta vanzare ( preturile puteau fi usor verificate pe online deci nu primea cine stie ce comision, nu avea sculele necesare si nici nu stia sa faca montajul ).

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate