Erorile antivirusului BITDEFENDER
Last Updated: Jan 30 2024 19:20, Started by
ccc190577
, Sep 07 2022 21:01
·
8
#1
Posted 07 September 2022 - 21:01
Salut
Am cumparat zilele trecute BITDEFENDER TOTAL SECURITY ,150 lei. Desi am contactat suportul tehnic prin telefon,de la inceput,a dat eroare la instalare,solicita doua optiuni,ori introduc cod de activare ori instalez trial version.Am facut ce a zis suportul tehnic de la ei,am dat instalare trial version,a afisat expirare imediat,in 3 secunde.Windows Security spunea ca sunt necesare actiuni,afisa ceva cu rosu.Cat timp asistentul cauta sa-mi dea un email,sa sterg si sa instalez din nou bitdefender,a afisat instalat.Apoi am dat scanare la indrumarea suportului tehnic,a disparut mesajul cu rosu din windows security. 1.Cand scanez un singur fisier,imi da eroare ca scaneaza doua sau trei.Eu am selectat doar unul pt scanare. 2.Pot sa cer banii inapoi?Serviciul de suport nu mai este ce a fost acum multi ani,raspunde cica intre 24-48 ore. Sunt protejat de acest antivirus sau nu? Cu atatea erori. Am windows 10 cu licenta. Antivirusul de la windows nu dadea erori. Norton nu dadea erori Ce ma sfatuiti sa fac?Ce se intampla? Am un program spion in pc? Multumesc |
#2
Posted 07 September 2022 - 22:06
Eu folosesc BitDefender de ani de zile si sunt multumit. N-am avut probleme
Ideea e ca trebuie dat Disable la Windows Defender daca trebuie sa instalezi BitDefender. |
#3
Posted 07 September 2022 - 22:41
tehnics, on 07 septembrie 2022 - 22:06, said:
Eu folosesc BitDefender de ani de zile si sunt multumit. N-am avut probleme Ideea e ca trebuie dat Disable la Windows Defender daca trebuie sa instalezi BitDefender. |
#4
Posted 07 September 2022 - 23:15
#5
Posted 08 September 2022 - 05:48
#6
Posted 08 September 2022 - 06:27
Instalarea Bitdefender pe Windows
Conectează-te la contul tău Bitdefender Central. Dacă nu ai deja un cont, te rugăm să creezi unul. 2. Accesează secțiunea Dispozitivele mele, apoi selectează + Instalează produsele Bitdefender pe dispozitivele tale. https://www.bitdefen...t/answer/19087/ |
#7
Posted 08 September 2022 - 06:36
Cred ca initiatorul nu este foarte familiariazat cu BD. Totul se face din BD Central. La 150 lei nu ai 3 licente?
Am cred mai mult de 10 ani de cand folosesc BD. Nu am avut erori. Se mai baga in seama la certificate expirate, dar altfel... isi face treaba. |
#8
Posted 08 September 2022 - 07:09
Lexon, on 07 septembrie 2022 - 23:15, said:
Ce eroare da? Sau asta e eroarea, ca scaneaza mai multe? Pentru anumite tipuri de fisiere e ceva normal. Iar eu am selectat unul singur pt scanare. La fel la poze. Mi-a dat raspuns si 3 scanate,iar eu am scanat unu. Dupa mai multe clickuri pe fisier in final imi da corect,ca a scanat unu. Nu e clar ca este eroare. Suportul bitdefender nu mai e ce-a fost,astept 48 de ore sa raspunzi la un email? Lexon, on 07 septembrie 2022 - 23:15, said:
Ce eroare da? Sau asta e eroarea, ca scaneaza mai multe? Pentru anumite tipuri de fisiere e ceva normal. |
#9
Posted 08 September 2022 - 07:34
Ne poti oferi o captura de ecran (printScreen sau screnshot) cu reszultatul data de BD la scanarea unui fisier problema?
|
#10
Posted 08 September 2022 - 08:02
|
#11
Posted 08 September 2022 - 08:28
Daca si asistentului Bitdefender i-ai oferit la fel instructiuni, cu ¨da ceva eroare¨, nu ma mira ca a durat mult sa rezolvi.
Niciuna din ¨erorile¨ pe care le-ai mentionat nu este eroare. Faptul ca-ti apare mai mult de un fisier scanat este datorita faptului ca Bitdefender scaneaza si fisiere ascunse, legate de fisierul pentru care ai cerut scanarea. Daca te oboseai sa verifici log-ul scanarii, vedeai si ce a scanat pe langa. 48 de ore pentru raspuns la e-mail este mai mult decat decent, pentru 150 de lei platiti pe an. Daca ar fi fost hotline permanent si era licenta 550 de lei pe an, nu mai cumparai si te vaitai aici ca e prea scump. |
#12
Posted 08 September 2022 - 11:27
Explica-ne te rog cum ai instalat Bitdefender-ul.Sa-ti explic cel mai simplu mod,sunt mai multe moduri de a-l instala.Iti faci cont Bitdefender,te loghezi in Bitdefender Central,in abonamentele mele ai introducere cod(asta daca nu ai facut-o pana acum),panou de bord,adauga dispozitiv,security,acest dispozitiv.Ti se descarca in calculator un executiv Bitdefender din care pornesti instalare.Simplu ca buna ziua.Folosesc Bitdefender de peste 15 ani si nu mi-a dat niciodata crash,nu m-am infectat desi am scanat sute de dispozitive deja infectate pentru a le dezinfecta,resurse consumate ale pc-ului sunt nesemnificative,deci zero probleme.In antivirusul instalat ai niste notificari,acolo intri si vezi ce exact ce s-a intamplat in timp.Lasa-l setat pe Autopilot.Daca zici ca nu functioneaza bine,in locul tau l-as dezinstala si as urma procedura specificata de mine si totul va decurge perfect si fara probleme.
Edited by PiticVerde, 08 September 2022 - 11:29. |
#13
Posted 08 September 2022 - 11:36
PiticVerde, on 08 septembrie 2022 - 11:27, said:
Explica-ne te rog cum ai instalat Bitdefender-ul.Sa-ti explic cel mai simplu mod,sunt mai multe moduri de a-l instala.Iti faci cont Bitdefender,te loghezi in Bitdefender Central,in abonamentele mele ai introducere cod(asta daca nu ai facut-o pana acum),panou de bord,adauga dispozitiv,security,adauga dispozitiv.Ti se descarca un executiv Bitdefender din care pornesti instalare.Simplu ca buna ziua.Folosesc Bitdefender de peste 15 ani si nu mi-a dat niciodata crash,nu m-am infectat desi am scanat sute de dispozitive deja infectate pentru a le dezinfecta,deci zero probleme.In Nativirusul instalat ai niste notificari,acolo intri si vezi ce exact ce s-a intamplat in timp.Lasa-l setat pe Autopilot. Nu intelegi ca am facut ce mi-a spus angajatul bitdefender? Nu intelegi ca angajatul bitdefender mi-a zis ca nu trebuie sa aleg sa bag cod ca am cumparat deja licenta? Nu intelegi ca am fost asistat telefonic de personal angajat bitdefender? Din ce imi scrii reiese ca angajatul bitdefender este varza salariat pe pile si relatii si habar nu are meserie. Ca asta deduc! Ann0nyym0us, on 08 septembrie 2022 - 08:28, said:
Daca si asistentului Bitdefender i-ai oferit la fel instructiuni, cu ¨da ceva eroare¨, nu ma mira ca a durat mult sa rezolvi. Niciuna din ¨erorile¨ pe care le-ai mentionat nu este eroare. Faptul ca-ti apare mai mult de un fisier scanat este datorita faptului ca Bitdefender scaneaza si fisiere ascunse, legate de fisierul pentru care ai cerut scanarea. Daca te oboseai sa verifici log-ul scanarii, vedeai si ce a scanat pe langa. 48 de ore pentru raspuns la e-mail este mai mult decat decent, pentru 150 de lei platiti pe an. Daca ar fi fost hotline permanent si era licenta 550 de lei pe an, nu mai cumparai si te vaitai aici ca e prea scump. |
#15
Posted 08 September 2022 - 11:38
Io am impresia ca tu nu prea ai inteles ce ti-a zis cel care te-a asistat. Basca, Bitdefender e si firma romaneasca recunoscuta international....adica mna, nu e chiar de colo. Iar angajat pe pile la call center Bitdefender ? Miram-as.
Baga-ne si noua niste screen-uri sa vedem ce anume te plangi ? Ca nu prea ne prindem unde-i problema la tine. O poza face cat 1000 de cuvinte. |
|
#16
Posted 08 September 2022 - 11:44
.
ccc190577, on 08 septembrie 2022 - 11:36, said:
Tu nu intelegi ca dupa plata licentei am sunat la ei sa ma ghideze cu instalarea? Eu inteleg ca ai apelat la noi sa te ajutam.Eu ti-am explicat cea mai simpla metoda de a instala si a folosii licenta.Nu este o singura metoda sunt multe.Iti pot explica 10 persoane diferite cu 10 moduri de instalare.Deci si prin urmare,sa o luam cu inceputul.Ti-ai facut cont la Bitdefender?Da,sau nu? Ai introdus in acel cont serial key ce l-ai primit la cumparare,da sau nu? Ca sa stim cum sa te ajutam.Lasa ce ti-a zis suportul lor,acum ai apelat la noi,asta daca vrei sa te ajutam .Noi o facem fara a avea nimic de castigat de la nimeni....Total security il am si eu,este cel mai potent. Attached FilesEdited by PiticVerde, 08 September 2022 - 11:46. |
#17
Posted 08 September 2022 - 12:06
ccc190577, on 08 septembrie 2022 - 07:09, said:
... Pentru ce fisiere este normal?Ca numai bitdefender da erorile astea? |
#18
Posted 08 September 2022 - 20:21
PiticVerde, on 08 septembrie 2022 - 11:44, said:
. Eu inteleg ca ai apelat la noi sa te ajutam.Eu ti-am explicat cea mai simpla metoda de a instala si a folosii licenta.Nu este o singura metoda sunt multe.Iti pot explica 10 persoane diferite cu 10 moduri de instalare.Deci si prin urmare,sa o luam cu inceputul.Ti-ai facut cont la Bitdefender?Da,sau nu? Ai introdus in acel cont serial key ce l-ai primit la cumparare,da sau nu? Ca sa stim cum sa te ajutam.Lasa ce ti-a zis suportul lor,acum ai apelat la noi,asta daca vrei sa te ajutam .Noi o facem fara a avea nimic de castigat de la nimeni....Total security il am si eu,este cel mai potent. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users