Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
[Chestionar] Cati CP (cai putere) considerati ca sunt decenti pentru o masina?
Last Updated: Jan 16 2023 10:16, Started by
Qwerty69
, Sep 05 2022 11:52
·
0
#73
Posted 13 January 2023 - 09:24
Nu prea mai face nimeni motorase lesinate cu turatii de motoreta ca sa aiba un prim strop de vlaga. Majoritatea-s turbo, si asta inseamna cuplu mult inca de jos pe cat de mare au reusit sa faca turbina, apoi se deschide wastegateul si ramane constant pana ajunge la turatii unde nu e folosit niciodata.
Pe langa asta, cutii cu o groaza de trepte. Mai simplu mai adaugi o treapta decat sa optimizezi o gama de turatii prea mare. |
#74
Posted 14 January 2023 - 16:20
e o contradictie motor lesinat cu turatii de moto, pare ca soferul e lesinat si nu apasa suficient pedala.
|
#75
Posted 15 January 2023 - 11:12
In viata reala motoarele nu cresc in turatii instant in sarcina ca sa ajunga la ceva ce ar putea rezolva situatia respectiva.
De-aia un Bentley a avut dintotdeauna cuplu de tractor imediat deasupra relanti si pustii cu cosuri pe bot au fost mintiti cu marketingul ca trebuie sa-si tureze cotetul de Civic. |
#76
Posted 15 January 2023 - 11:33
Dacă motorul are cuplu de tractor nu e o problemă să pleci de la 2000-2500rpm și să accelerezi pentru vreo depășire; dacă e un motor mic poate e nevoie să retrogradezi o treaptă pentru ca motorul să aibă vlagă, iar atunci începi depășirea la 3500-4000rpm, trage motorul mult mai bine, dar poți avea „surpriza” să simți limitarea din apropiere de zona roșie când ești în depășire și să fii nevoit să schimbi rapid treapta. Important e să știi ce-ți „poate” mașina și să adaptezi stilul de condus la motorizarea care o are. Cui nu-i place să „mestece în mămăligă” nu are decât să-și cumpere mașină cu motor (mult) mai puternic sau să-și ia o automată.
|
#77
Posted 15 January 2023 - 13:43
mai mult rosu mai multa distractie...mai putini cai mai mult rosu.
|
#79
Posted 15 January 2023 - 14:20
Punter, on 15 ianuarie 2023 - 13:43, said:
mai mult rosu mai multa distractie...mai putini cai mai mult rosu. Autech BCNR33: screaming 9000 rpm red line dintr-un turbo, repet, TURBO/2.6L, ~540CP/7000 rpm. Punter, Softpedia trebuie a fi parcursa cu atentie: exista indivizi cu selectorul de canale blocat pe unica frecventa din propriul repertoriu, respectiv a 3 ton Sulzer/1000Nm e camionul suprem. |
#80
Posted 15 January 2023 - 19:37
Ai putea sa iti emiti parerile pentru cand nu vor fi formate pe baza a ce ti s-a pus la dispozitie/dat voie sa conduci extrem de castrat platit de mami/tati.
Tot atunci poate vei constata ca e perfect normal sa iti doresti ceva un pic mai comfortabil decat masina in care-ti vine mancarea la usa. Cel putin cat timp nu esti cel care face livrarea. |
#81
Posted 15 January 2023 - 22:45
nici la pensie nu se recomanda sa fii confortabil...eu am remarcat pe pielea mea ce era si logic, am mai multi cai si cu a 2-a sau a 3-a sunt ilegal oriunde imediat, unde sa mai schimb la rosu ca nu ma plimb pe aeroporturi. deci vreau din nou mai putini cai si aspirata. creierul meu e confortabil cand aude motorul "sufocat" la schimbarea treptelor.
Edited by Punter, 15 January 2023 - 22:49. |
#82
Posted 16 January 2023 - 09:55
"Cati CP (cai putere) considerați că sunt OK pentru o mașină?"
OK consider că sunt numărul minim de CP care îți pot asigura deplasarea fără emoții în condițiile în care poți utiliza mașina (încărcare maximă, pe drumuri publice indiferent de categorie). Atât timp cât o mașină face față fără probleme la sarcina maximă admisă atât pe drumuri cu rampă accentuată și foarte virajate, cât și pe autostrăzi și drumuri expres, montane sau la câmpie, înseamnă că e OK. Cu Captur 0.9TCe de 90CP am mers pe drum de munte cu serpentine și rampa de 21% cu 5 persoane + bagaje, pe autostradă am mers până la 160 km/h la fel încărcat, iar pe drumul rapid din Grecia spre vama Promachonas a făcut față fără probleme la urcare cu vehiculele mai rapide pe banda 2 cu 3 persoane și portbagajul plin, cu aerul condiționat pornit (viteze cu 10-20 km/h peste limitele stabilite pe acele porțiuni). Într-adevăr, e mai distractiv și mai confortabil cu ceva mai puternic, cum ar fi Mazda 6 de 294CP a fiului meu, dar... "alți bani, altă distracție". |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users