Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Golf Plus 2007 smucituri la schimbarea vitezelor
Last Updated: Jan 19 2023 23:09, Started by
ovidiu0408
, Sep 04 2022 13:52
·
0
#1
Posted 04 September 2022 - 13:52
Bună ziua. Dețin un VW Golf Plus din 2007,benzina,1.6 FSI, cutie automata. Simptome: la cald, când se schimba vitezele inferioare 1,2, 3, 4 mașina smuceste. De asemenea, uneori se tureaza fără a schimba viteze (din a 3 în a 4 a, de exemplu). La schimbarea în trepte inferioare, masina smuceste, spre treptele 2 și 1. Când se schimba din D în R, smuceste tare. Cunoașteți simptomele!? Ma puteți ajuta cu sfaturi? Sau măcar ce sa verific...multumesc tare mult de sprijin.
|
#2
Posted 04 September 2022 - 16:54
Menționez ca nu am catalizator, a fost demontat înainte de cineva. Urmează sa îl montez. Oare afectează faptul ca sonda lambda 1 nu citeste informațiile!?
|
#3
Posted 04 September 2022 - 16:58
ovidiu0408, on 04 septembrie 2022 - 13:52, said:
Bună ziua. Dețin un VW Golf Plus din 2007,benzina,1.6 FSI, cutie automata. Simptome: la cald, când se schimba vitezele inferioare 1,2, 3, 4 mașina smuceste. De asemenea, uneori se tureaza fără a schimba viteze (din a 3 în a 4 a, de exemplu). La schimbarea în trepte inferioare, masina smuceste, spre treptele 2 și 1. Când se schimba din D în R, smuceste tare. Cunoașteți simptomele!? Ma puteți ajuta cu sfaturi? Sau măcar ce sa verific...multumesc tare mult de sprijin. |
#4
Posted 04 September 2022 - 17:09
#5
Posted 04 September 2022 - 17:28
ovidiu0408, on 04 septembrie 2022 - 17:09, said:
Uleiul este recent schimbat. la un service autorizat. Oare ar trebui, daca se poate, sa verific nivelul uleiului din cutie si sa completez? sau nu mai este posibil... Edited by cotizo_dacul, 04 September 2022 - 17:30. |
#6
Posted 04 September 2022 - 18:25
cotizo_dacul, on 04 septembrie 2022 - 17:28, said:
Daca este prea mult cica are simptome cu smucituri,nu schimba cursiv.Nu stiu ce sa iti zic.Dar ar trebui sa vezi alt service sau chiar reprezentanta. Dupa ce am schimbat uleiul de motor la service de vreo cateva ori, am ajuns la concluzia ca "mecanicii" de la noi nu stiu exact cat ulei sa puna! Toti mi-au pus peste nivelul maxim (sa fie) cu mult, 400-500ml. A trebuit de fiecare data sa mai scot eu din ulei cu o seringa si un furtunas. Asa ca imi schimb singur uleiul. Nici macar nu-i greu. Banuiesc ca metoda se aplica si la CV, adica pun prea mult ulei. Sa fie... |
#7
Posted 04 September 2022 - 21:36
#8
Posted 04 September 2022 - 21:39
O sa încerc sa reverific nivelul la uleiul din cutia de viteze... Dar!? Alte sugestii la problema!? Poate ati mai auzit de ceva asemănător...
|
#9
Posted 04 September 2022 - 21:59
Xman_ghio, on 04 septembrie 2022 - 21:36, said: ...ai ajuns la o concluzie proasta! Bazata pe experientele tale... schimba mecanicii aia cu unul care stie ce face si va fi ok. Tocmai ca aia foarte buni sunt rari. Si mai cred ca mecanicii de care zic eu, inclusiv la masinile lor personale procedeaza asa. |
#10
Posted 05 September 2022 - 09:47
Aceste simptome au aparut imediat dupa schimbarea uleiului sau erau prezente si inainte de aceasta operatiune?Daca au aparut imediat dupa schimbarea uleiului logic ar fi ca de acolo e problema. Intreb deoarece am vazut un caz la un domn ce schimbat uleiul pe un Rav4 in reprezentanta ,acea reprezentanta a depasit foarte mult cantitatea de ulei maxim admisa in cutie,uleiul cand se incalzea ,facea spuma fiind de fapt cutia plina si incepea sa zmuceasca tare.Domnul respectiv a fost la un alt service care a scos surplusul respectiv si totul a revenit la normal.Atat ca el avea cutie CVT(fara ambreiaj) si tu ai DSG,cutii total diferite.In general cutiile automate cand incep sa aiba probleme ,acestea apar la rece,la tine sunt la cald si impresia mea este totusi ca se spumeaza uleiul fiind prea mult.Si eu la masina mea(tot automata) am avut uleiul schimbat in reprezentanta si la fel mi-au bagat 0,5 litrii peste limita maxima admisa,numai ca eu am joja la cutie unde pot vedea nivelul la ulei maxim si minim la rece si cald(nu am dsg cum are golful) si am remediat problema cu toate ca imi schimba vitezele bine ,dar nu m-am riscat pe viitor.Cantitatea uleiului in cutie este deosebit de importanta ,bineinteles si tipul lui cat si felul in care se face schimbul de ulei,prin gravitatie sau spalare, care sunt indicate sau contraindicate in functie de fiecare tip de cutie. Astept si alte opinii.
Edited by PiticVerde, 05 September 2022 - 09:57. |
|
#11
Posted 05 September 2022 - 10:11
ovidiu0408, on 04 septembrie 2022 - 13:52, said:
Bună ziua. Dețin un VW Golf Plus din 2007,benzina,1.6 FSI, cutie automata. Simptome: la cald, când se schimba vitezele inferioare 1,2, 3, 4 mașina smuceste. De asemenea, uneori se tureaza fără a schimba viteze (din a 3 în a 4 a, de exemplu). La schimbarea în trepte inferioare, masina smuceste, spre treptele 2 și 1. Când se schimba din D în R, smuceste tare. Cunoașteți simptomele!? Ma puteți ajuta cu sfaturi? Sau măcar ce sa verific...multumesc tare mult de sprijin. Cu catalizatorul este poveste lunga,de obicei acesteau au in el niste senzori,sau cel putin unele dintre catalizatoare(nu stiu cum e la tine,al meu are senzori in el).Nu stiu cum reactioneaza computerul masinii fara el si cutia automata este imperecheata cu computerul masinii...Daca te prinde rar-ul ca circuli fara el e destul de trist... Eu am avut o problema cu schimbarea vitezelor,dar nu se manifesta asa urat ca la tine si in final am descoperit ca nu aveam suficient antigel,l-am completat si asta a fost tot. Edited by PiticVerde, 05 September 2022 - 10:12. |
#12
Posted 05 September 2022 - 10:28
Va mulțumesc tare mult pentru opinii. Am sa verific cantitatea de ulei din cutie, asta e primul lucru. După care am sa vad concluziile și după ce montez și catalizatorul, va anunț. Îmi sunteți de foarte mare ajutor. Și va multumesc pentru asta.
|
#13
Posted 06 September 2022 - 14:14
Confirm cantitatea de ulei care poate fi eronat introdusa. Mie mi-au facut niste inteligenti treaba asta la motor. 0,5 litri in plus mi-au pus. Facea presiune si a iesit in final pe la o garnitura. Batai de cap si mers tot la ei la service din prostia mea. De atunci nu am mai calcat pe acolo.
Deci daca esti tampit... poti face greseli grupa mare. Lasa ca prostul pleaca cu masina si ce-o păți pe drum... treaba lui. |
#14
Posted 17 September 2022 - 10:49
Buna ziua din nou.
Nu am rezolvat problema inca. Noile simptome sunt - tureaza foarte mult la schimbarea vitezelor, fara sa apas pedala de acceleratie. si astazi mi s-au aprins in bord toate vitezele....P R N D S. Iar masina nu mai trage asa tare. Urmeaza sa o duc la o diagnoza! sa vedem ce iese daca a mai inalnit cineva o problema asemanatoare....astept opinii. Multumesc. |
#16
Posted 18 September 2022 - 07:36
Menztionez ca PRNDS au ramas aprinse. Nu clipesc.
Daca stiti sau ati auzit de ceva asemanator, va rog sa postati. Zilele următoare ajung la un tester, sa vedem ce erori apar. si va tin la curent. am citit ca pot fi cauze diverse. |
#17
Posted 18 September 2022 - 12:56
data viitoare schimba uleiul la reprezentanta. nu ai spus daca inainte de schimb se comporta la fel.
|
#18
Posted 19 September 2022 - 19:28
ovidiu0408, on 18 septembrie 2022 - 07:36, said:
Menztionez ca PRNDS au ramas aprinse. Nu clipesc. Daca stiti sau ati auzit de ceva asemanator, va rog sa postati. Zilele următoare ajung la un tester, sa vedem ce erori apar. si va tin la curent. am citit ca pot fi cauze diverse. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users