Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Creare cont Profi cu nr. de tel. tastat greșit / Cum adaug nr. de tel. corect?
Last Updated: Sep 02 2022 12:18, Started by
Mickeydutza
, Aug 29 2022 16:11
·
0
#1
Posted 29 August 2022 - 16:11
Bună ziua! Astăzi am încercat să mă înregistrez fără succes pe aplicația Profi, pe telefonul meu și am tastat greșit numărul de telefon. Am tastat numărul de telefon 0XXXXX2XXX în loc de numărul 0XXXXX1XXX și acum SMS-ul de verificare pleacă pe numărul tastat greșit. Și acum îmi cere codul de verificare SMS. Din cauza asta nu am validat contul meu Profi. Adresa de e-mail am tastat-o corect. Când am încercat să-mi fac cont din nou am tastat corect nr. de telefon și adresa de e-mail și imi spune că adresa de e-mail a fost folosita deja. (Normal, din cauza numărului de tel. tastat greșit anterior.) Am trimis un e-mail la [email protected] și le-am explicat situația și că doresc să rezolv problema, dar nu am primit niciun raspuns. Vă rog pe dumneavoastră să-mi spuneți cum să procedez ca să înlocuiesc numărul de telefon tastat greșit! Mulțumesc!
|
#2
Posted 29 August 2022 - 16:18
Cand ai dat mail la ei ? Daca tot azi, o sa dureze pana vede cineva.
|
#3
Posted 29 August 2022 - 16:20
Am trimis e-mail în urmă cu o oră.
Edited by Mickeydutza, 29 August 2022 - 16:20. |
#4
Posted 29 August 2022 - 16:25
Astepti atunci sau incerci si azi/maine pe telefon daca au un numar de contact.
Sau folosesti alta adresa de mail. |
#5
Posted 29 August 2022 - 16:33
Da. O să încerc să remediez problema cu adresa veche de e-mail și numărul meu de telefon. Nu vreau să folosesc altă adresă de e-mail. Deja că îmi fac griji că poate am deranjat pe o persoană care are numărul de telefon tastat greșit de mine și care a primit două SMS-uri(cu coduri de verificare) din cauza mea. Multumesc!
Edited by Mickeydutza, 29 August 2022 - 16:37. |
#6
Posted 29 August 2022 - 16:49
Suna la respectivul numar cu 1 si explica situatia. Eventual in rogi sa te ajute sa creezi contul cu numarul respectiv de telefon, urmand ca dupa validarea lui sa schimbi numarul (asta in cazul in care se poate).
|
#7
Posted 29 August 2022 - 16:54
mykero, on 29 august 2022 - 16:49, said:
Suna la respectivul numar cu 1 si explica situatia. Eventual in rogi sa te ajute sa creezi contul cu numarul respectiv de telefon, urmand ca dupa validarea lui sa schimbi numarul (asta in cazul in care se poate). |
#8
Posted 29 August 2022 - 18:19
Mickeydutza, on 29 august 2022 - 16:11, said:
Când am încercat să-mi fac cont din nou am tastat corect nr. de telefon și adresa de e-mail și imi spune că adresa de e-mail a fost folosita deja. (Normal, din cauza numărului de tel. tastat greșit anterior.) |
#9
Posted 29 August 2022 - 19:18
Sper ca toată polologhia asta să se finalizeze cu tigăi, ulei, sau ceva ofertă mega super bună măcar.
|
#10
Posted 29 August 2022 - 20:29
|
#11
Posted 29 August 2022 - 21:10
Soft facut cu picioarele, ca majoritatea softurilor.
Nimic mai enervant decat softurile care desi au ca ID principal numarul de telefon, din prostia dezvoltatorilor il leaga si de o adresa de mail, astfel incat daca schimbi numarul de telefon sa fii obligat sa schimbi si adresa de mail. Din moment ce toate softurile au adoptat numarul de telefon ca fiind CNP-ul de conectare a utilizatorului, care mai e rolul sa il legi de altceva. Mai era o prostie intr-o vreme in bazele de stat ale institutiilor de stat, CNP-ul persoanei era legat de o alta informatie care se putea schimba chiar lunar daca dorea persoana, dar nimeni nu s-a gandit sa nu faca prostia aia, generand complicatii si cozi la ghiseu in mod inutil. |
#12
Posted 30 August 2022 - 07:23
il faci fara adresa de mail, eu asa il am creat
Edited by kopilu_198, 30 August 2022 - 07:28. |
#13
Posted 02 September 2022 - 12:18
S-a rezolvat problema. Am așteptat e-mail de la Profi, dar nu a mai venit. Am incercat dupa doua zile să-mi fac cont cu numărul corect și adresa mea de e-mail și a mers. E normal să fiu lăsat sa-mi fac cont la ei, dacă au precizat la verificarea cu SMS(înca de la prima tentativă de înregistrare) că trebuie să introduc corect numărul de telefon ca să mă pot înregistra. Mulțumesc tuturor pentru mesajele de sprijin! O să fiu mai atent când îmi fac cont pe undeva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users