Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Creare cont Profi cu nr. de tel. tastat greșit / Cum adaug nr. de tel. corect?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
12 replies to this topic

#1
Mickeydutza

Mickeydutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 08.02.2016
Bună ziua! Astăzi am încercat să mă înregistrez fără succes pe aplicația Profi, pe telefonul meu și am tastat greșit numărul de telefon. Am tastat numărul de telefon 0XXXXX2XXX în loc de numărul 0XXXXX1XXX și acum SMS-ul de verificare pleacă pe numărul tastat greșit. Și acum îmi cere codul de verificare SMS. Din cauza asta nu am validat contul meu Profi. Adresa de e-mail am tastat-o corect. Când am încercat să-mi fac cont din nou am tastat corect nr. de telefon și adresa de e-mail și imi spune că adresa de e-mail a fost folosita deja. (Normal, din cauza numărului de tel. tastat greșit anterior.) Am trimis un e-mail la [email protected] și le-am explicat situația și că doresc să rezolv problema, dar nu am primit niciun raspuns. Vă rog pe dumneavoastră să-mi spuneți cum să procedez ca să înlocuiesc numărul de telefon tastat greșit! Mulțumesc!

#2
Fuzz

Fuzz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 14.11.2018
Cand ai dat mail la ei ? Daca tot azi, o sa dureze pana vede cineva.

#3
Mickeydutza

Mickeydutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 08.02.2016
Am trimis e-mail în urmă cu o oră.

Edited by Mickeydutza, 29 August 2022 - 16:20.


#4
Fuzz

Fuzz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 14.11.2018
Astepti atunci sau incerci si azi/maine pe telefon daca au un numar de contact.

Sau folosesti alta adresa de mail.

#5
Mickeydutza

Mickeydutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 08.02.2016
Da. O să încerc să remediez problema cu adresa veche de e-mail și numărul meu de telefon. Nu vreau să folosesc altă adresă de e-mail. Deja că îmi fac griji că poate am deranjat pe o persoană care are numărul de telefon tastat greșit de mine și care a primit două SMS-uri(cu coduri de verificare) din cauza mea. Multumesc!

Edited by Mickeydutza, 29 August 2022 - 16:37.


#6
mykero

mykero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 09.01.2010
Suna la respectivul numar cu 1 si explica situatia. Eventual in rogi sa te ajute sa creezi contul cu numarul respectiv de telefon, urmand ca dupa validarea lui sa schimbi numarul (asta in cazul in care se poate).

#7
Mickeydutza

Mickeydutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 08.02.2016

 mykero, on 29 august 2022 - 16:49, said:

Suna la respectivul numar cu 1 si explica situatia. Eventual in rogi sa te ajute sa creezi contul cu numarul respectiv de telefon, urmand ca dupa validarea lui sa schimbi numarul (asta in cazul in care se poate).
Nu pot să fac asta. Poate că mai tare mă complic. Nici măcar nu știu dacă există numărul pe care l-am trimis incorect. Eu zic că e bine să aștept un răspuns cu soluția de la Profi.

#8
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,891
  • Înscris: 25.12.2016

 Mickeydutza, on 29 august 2022 - 16:11, said:

Când am încercat să-mi fac cont din nou am tastat corect nr. de telefon și adresa de e-mail și imi spune că adresa de e-mail a fost folosita deja. (Normal, din cauza numărului de tel. tastat greșit anterior.)
Foloseste alta adresa de email, eventual fa-ti una noua pe care s-o folosesti la astfel de inregistrari.

#9
britneysbitch

britneysbitch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 06.01.2012
Sper ca toată polologhia asta să se finalizeze cu tigăi, ulei, sau ceva ofertă mega super bună măcar.

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Mickeydutza, on 29 august 2022 - 16:54, said:


Rezolvi simplu, eu am patit-o cu un fintech si s-a rezolvat. Le ceri sa stearga contul creat cu adresa de mail buna si numarul gresit. Apoi iti vei putea crea contul.

#11
cetces

cetces

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 10.08.2022
Soft facut cu picioarele, ca majoritatea softurilor.
Nimic mai enervant decat softurile care desi au ca ID principal numarul de telefon, din prostia dezvoltatorilor il leaga si de o adresa de mail, astfel incat daca schimbi numarul de telefon sa fii obligat sa schimbi si adresa de mail.

Din moment ce toate softurile au adoptat numarul de telefon ca fiind CNP-ul de conectare a utilizatorului, care mai e rolul sa il legi de altceva.
Mai era o prostie intr-o vreme in bazele de stat ale institutiilor de stat, CNP-ul persoanei era legat de o alta informatie care se putea schimba chiar lunar daca dorea persoana, dar nimeni nu s-a gandit sa nu faca prostia aia, generand complicatii si cozi la ghiseu in mod inutil.

#12
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,394
  • Înscris: 25.10.2008
il faci fara adresa de mail, eu asa il am creat

Edited by kopilu_198, 30 August 2022 - 07:28.


#13
Mickeydutza

Mickeydutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 08.02.2016
S-a rezolvat problema. Am așteptat e-mail de la Profi, dar nu a mai venit. Am incercat dupa doua zile să-mi fac cont cu numărul corect și adresa mea de e-mail și a mers. E normal să fiu lăsat sa-mi fac cont la ei, dacă au precizat la verificarea cu SMS(înca de la prima tentativă de înregistrare) că trebuie să introduc corect numărul de telefon ca să mă pot înregistra. Mulțumesc tuturor pentru mesajele de sprijin! O să fiu mai atent când îmi fac cont pe undeva.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate