Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Unde sa ma mut de la Digi? (internet fix)
Last Updated: Aug 30 2022 23:30, Started by
rdk
, Aug 29 2022 15:27
·
0
#37
Posted 30 August 2022 - 09:59
baribalu, on 30 august 2022 - 09:58, said:
Nu ai raspuns la o intrebare. ONT lor este in mod router sau bridge? Si daca in momentul deconectarii iti arata ONT conexiune lipsa. Ont este bridge si apare ca deconectat cand am probleme. Din nou, problema nu e de la echipamentul meu. Edited by rdk, 30 August 2022 - 10:03. |
#38
Posted 30 August 2022 - 10:22
Ce ONT ai, Huawei HG 865? Pune o poza te rog.
Ala a fost primul si e cel mai batran. Facea de regula probleme pe TV si le refoloseau la abonamentele fara TV sau cu echipament separat de TV. Eu am acasa un ZTE F 625 A din 2012 si merge brici in continuare, imi va fi schimbat in curand pentru ca RDS va schimba elemente de retea (OLT-uri din statie) pentru noile abonamente cu viteze astronomice si ONT-urile vechi devin incompatibile. Nu te sfatuiesc sa te muti de la Digi. |
#39
Posted 30 August 2022 - 10:40
Neaceasca85, on 30 august 2022 - 10:22, said:
Ce ONT ai, Huawei HG 865? Pune o poza te rog. Ala a fost primul si e cel mai batran. Facea de regula probleme pe TV si le refoloseau la abonamentele fara TV sau cu echipament separat de TV. Eu am acasa un ZTE F 625 A din 2012 si merge brici in continuare, imi va fi schimbat in curand pentru ca RDS va schimba elemente de retea (OLT-uri din statie) pentru noile abonamente cu viteze astronomice si ONT-urile vechi devin incompatibile. Nu te sfatuiesc sa te muti de la Digi. Fiberhome AN5506-02-FG. Nu vreau musai sa ma mut, pot sa continui sa platesc cateva luni sa stau in paralel doar ca vreau la final sa raman doar cu unul. Citisem si eu ceva de noile abonamente si chiar eram incantat. |
#40
Posted 30 August 2022 - 10:46
Nu tin cu nimeni.Dar de cind am scapat de Orange si am fibra Digi gasesc intelegere la ei.Dupa ce am conversat nesatisfacator cu un consultant telefonic,am trimis un mail cerind sa fiu contactat si problema.M-a sunat unul ce pricepe si a sugerat sa schimb alimentatorul ruterului.A trimis om l-a schimbat si e totul ok acum.Cred ca ai o problema de comunicare cu Digi.
|
#41
Posted 30 August 2022 - 10:58
UPDATE: A venit acum nenea de la interventii si am reusit sa ma inteleg(romaneste) cu el sa il schimbe.
S-a rezolvat problema, cel putin deocamdata. Se pare ca problema a fost omul de la tehnic si cei care au venit in trecut la interventii. Edited by rdk, 30 August 2022 - 11:00. |
#42
Posted 30 August 2022 - 11:37
Adica ai dat spaga sa iti schimbe routeru defect ?
Cre ca alta solutie nu era Da bine ca ai rezolvat romaneste pan la urma |
#43
Posted 30 August 2022 - 11:59
@rdk: te ajuta faptul dacă afli ca sunt angajat Digi?
Dacă susții ca ai deconectari dese, acestea se vad în centrala, chiar și în contul tău Digi. Ticket din contul tău, garantat se rezolva ! Led-ul LOS/PON e aprins la deconectare? (Acesta indica lipsa semnalului pe fibra) Edited by csachiri, 30 August 2022 - 12:01. |
#44
Posted 30 August 2022 - 12:00
#45
Posted 30 August 2022 - 12:03
Prietene, daca îmi permiți sa zic asa, tare mi-e teama ca l-ai schimbat degeaba. 🤐
|
#46
Posted 30 August 2022 - 12:05
Acuma ori ca ai dat spaga ori cumparai alt modem de undeva,tot pe acolo e.Daca vinovat e modemul.
|
|
#47
Posted 30 August 2022 - 12:05
csachiri, on 30 august 2022 - 11:59, said:
@rdk: te ajuta faptul dacă afli ca sunt angajat Digi? Dacă susții ca ai deconectari dese, acestea se vad în centrala, chiar și în contul tău Digi. Ticket din contul tău, garantat se rezolva ! Led-ul LOS/PON e aprins la deconectare? (Acesta indica lipsa semnalului pe fibra) Ce model de ONT ai? Ma ajuta sa stiu pentru ca mi s-a parut ca te ataci si suspiciunile mele s-au adeverit. Intelege faptul ca nu m-am legat de tine cu nimic. Daca nu intelegi asta nu putem avea o discutie obiectiva. Cum poti garanta pentru altii? Crezi ca in gradina de la rds nu sunt lenesi/nepasatori? Trebuie sa stau sa incerc in repetate randuri ca doar doar sa dau de un om ok care sa vrea sa ma ajute? Poate tu esti angajat model. Sunt toti ca tine? Incearca sa raspunzi la ultima intrebare si apoi mai vorbim. csachiri, on 30 august 2022 - 12:03, said:
Prietene, daca îmi permiți sa zic asa, tare mi-e teama ca l-ai schimbat degeaba. �� Iti permit sa vorbesti cum vrei, daca asta iti da satisfactie. Melteanu, on 30 august 2022 - 12:05, said:
Acuma ori ca ai dat spaga ori cumparai alt modem de undeva,tot pe acolo e.Daca vinovat e modemul. Sunt multumit ca am rezolvat. Nu am dat spaga asa mare cat sa cumpar un modem din alta parte. Oricum de fiecare data cand au venit nenii le-am dat ceva, ca asa sunt obisnuit. Edited by rdk, 30 August 2022 - 12:08. |
#48
Posted 30 August 2022 - 12:14
Vad ca tu nu raspunzi punctual , îți răspund eu a n' oara poate bagi la cap:
Deranjamente ticket din cont, nu telefonic Deschizi ticket când e down ONT-ul !!! (Vor face verificări și nu pot sa iti servească răspunsul ca este în regula conexiunea ta) Poate intr-o zi îmi mulțumești 😁 PS i-auzi @catalinman, suntem colegi , nu știam 🍻 Deci, te-ai hotărât unde te muti ( internet ) ? 😅 |
#49
Posted 30 August 2022 - 12:15
Adică exact ce îți comunicam și eu, nu e in mod necesar să fii aplaudac pentru a fi cinstit cu tine și cu firma.
Orange fixe e telepomul care mi-a mâncat mie cea mai neagră parului, acum e albă . Colegii mai vechi aici știu Odiseea, Eneida, și toată aventura mea până în 2019 cu extelepomul eleno germano românesc . Ce e drept eu in bloc aveam doar sârmă de cupru comunistă, dar nici ei nu se consumau cu firea sa modernizeze. Relația din 2019 până azi cu Digi este la superlativ . Mai presus de aplaudacisme este calitatea și mulțumirea clientului, și aici îți spun din experiența că per total nu sunt alții mai buni in fixe astăzi în România . |
#50
Posted 30 August 2022 - 12:23
csachiri, on 30 august 2022 - 12:14, said:
Vad ca tu nu raspunzi punctual , îți răspund eu a n' oara poate bagi la cap: Deranjamente ticket din cont, nu telefonic Deschizi ticket când e down ONT-ul !!! (Vor face verificări și nu pot sa iti servească răspunsul ca este în regula conexiunea ta) Poate intr-o zi îmi mulțumești �� PS i-auzi @catalinman, suntem colegi , nu știam �� Deci, te-ai hotărât unde te muti ( internet ) ? �� Si stau fara internet pana ma suna ei? Daca sunt ocupati si dureaza 5 ore? Nu poti garanta ca pot verifica atunci. Eu inteleg punctul tau de vedere dar trebuie sa intelegi si tu ca nu toti cunosc procesele din digi asa bine si nu toti au timp sa le studieze. Majoritatea suna la telefon pentru ca acolo comunicarea e instanta, nu astepti dupa raspuns. Inteleg si ca aperi firma, si eu pana acum am fost foarte multumit, dar trebuie sa intelegi ca mai sunt si cazuri cu probleme nerezolvate, cum a fost al meu. Si da, exista o posibilitate sa il fi schimbat degeaba dar asta ramane de vazut. Eu iti multumesc pentru ajutor(sunt convins ca asta ai vrut) si iti doresc o zi buna si ca sfat prietenesc(ca tot suntem prieteni, dupa cum ai zis tu): Nu poti sa te ambalezi de fiecare data cand cineva zice ceva rau de tine sau de firma la care lucrezi, chiar daca are sau nu dreptate. GingisHan2015, on 30 august 2022 - 12:15, said:
Adică exact ce îți comunicam și eu, nu e in mod necesar să fii aplaudac pentru a fi cinstit cu tine și cu firma. Orange fixe e telepomul care mi-a mâncat mie cea mai neagră parului, acum e albă . Colegii mai vechi aici știu Odiseea, Eneida, și toată aventura mea până în 2019 cu extelepomul eleno germano românesc . Ce e drept eu in bloc aveam doar sârmă de cupru comunistă, dar nici ei nu se consumau cu firea sa modernizeze. Relația din 2019 până azi cu Digi este la superlativ . Mai presus de aplaudacisme este calitatea și mulțumirea clientului, și aici îți spun din experiența că per total nu sunt alții mai buni in fixe astăzi în România . Am inteles ca digi e cel mai ok. Mai multi au zis asta. Edited by rdk, 30 August 2022 - 12:25. |
#51
Posted 30 August 2022 - 12:40
Nu te transfera la Orange.Stiu cateva persoane ce au internet de la ei si de abia asteapta sa li se inche contractul Orange sa scape de eiAcolo vei vedea probleme adevarate.Reclamatia la Digi ,o faci din contul tau Digi si se va rezolva.Daca ai facut-o telefonic cam asa se intampla.
|
|
#52
Posted 30 August 2022 - 12:43
A, și reclamațiile e bine să la faci on-line din cont . Au o viteză de reacție despre care eu într-o un moment de exercițiu de admirație am făcut chiar un topic pe arie.
Sunt un om simplu și mă entuziasmez ușor, e greu sa nu, cum naiba când la câteva minute ești rezolvat și pe deasupra și sunat, invariabil și de fiecare dată, ți se cere să răspunzi daca acum e ok, și parcă și simți o ușoară umbră de regret că ai pățit ce ai pățit . Simți că ești înainte de toate un om, dincolo de client, chiar e bun de slogan, de lozinca, la Digi suntem intre prieteni. Eu nu vreau să îmi mai amintesc de telepom care tot trimiteau un cetățean cu o scară să îmi schimbe banana la televizor, cu un amplificator de semnal bulit jos in firida generala, care la final a și murit cu totul . |
#53
Posted 30 August 2022 - 13:02
rdk, on 30 august 2022 - 12:23, said: Si stau fara internet pana ma suna ei? Daca sunt ocupati si dureaza 5 ore? Nu poti garanta ca pot verifica atunci. Eu inteleg punctul tau de vedere dar trebuie sa intelegi si tu ca nu toti cunosc procesele din digi asa bine si nu toti au timp sa le studieze. Majoritatea suna la telefon pentru ca acolo comunicarea e instanta, nu astepti dupa raspuns. Inteleg si ca aperi firma, Pt ce ai deschis topicul, nu pentru sfaturi? Dacă înțelegi DESCHIZI TICKET din CONT ? Înțelegi??? Daca ești asa neîncrezător îți explic și de ce :. Telefonic 90% nu rezolvi sau rezolvi greu problema, sunt tineri care nu cunosc amănunte și cui sa direcționeze exact ! Din cont,.... alegi Internet Probleme tehnice Adresa Nr tel Adresa mail ID client Apoi descrii problema, problema care va ajunge exact unde trebuie, o sa fi surprins cât de repede vei fi sunat ! Hai ca ma faci sa rad, deci îți e teama ca durează 5 ore dar nici nu ai încercat. În alta postare spuneai ca ai net pe mobile și nu ar fi o problema lipsa netului temporar. Deci care e adevărul? Sau sfaturile le alegi după cum se exprima userii sau flerul tău și a altora de a-i cataloga angajați. Ca parca asta ar fi problema voastră, nu rezolvarea problemelor pt care cereți ajutor ! |
#54
Posted 30 August 2022 - 17:14
Jumatate dintre postari erau offtopic/reply-uri la offtopic si cu limbaj neadecvat pentru o comunicare eficienta si politicoasa.
Deci incetati cu postarile neregulamentare ca sa nu incepem sa impartim cadouri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users