Vodafone face lucruri trãznite - cum ți se închide un abonament în nas
Last Updated: Sep 08 2022 14:28, Started by
benis
, Aug 20 2022 13:10
·
0
#1
Posted 20 August 2022 - 13:10
Suntem abonați la UPC de pe vremea când era Analogul, cred cã avem peste 25 de ani de cablu. Având în vedere cã am schimbat ultimul TV ce nu suporta modul CI, am decis sã ducem înapoi receiverul. Ne-au spus sã venim dupã 2 sãptãmâni pentru a apuca ei sã închidã abonamentul. Când aducem boxul, surpriza e mare cã ne cer și modulele CI/cartelele din televizoare. Cicã au închis abonamentele. Într-adevãr nu mai merg abonamentele. Acuma le-am explicat cã noi am mai avea nevoie de ele dar ei nu și batman.
Așa cã renunțãm definitiv la ei și trecem la Orange. Ce se întâmplã cu Vodafone? Ei sunt întregi la cap? |
#2
Posted 20 August 2022 - 13:22
eu zic ca ar fi bine sa mai mergi pe la biserica sa platesti niste festanii, sa iti descante de deochi si sa iti dea cu apa sfintita ca prea toate ti se intampla doar tie
|
#3
Posted 20 August 2022 - 13:25
Vodafone, asa il/o chema pe persoana cu care ai interactionat la ghiseu? Eu as crede ca greseala a inceput de acolo, ea intelegand ca Pa de tot, tu intelegand ce vroiai sa exprimi si, daca s-o fi intamplat sa semnezi si ca primarul, uite bucuria. Oricum, nu pare sa fie vina companiei.
|
#4
Posted 20 August 2022 - 13:29
Dar de ce ai mers la magazin? Totul se poate face online.
Și eu îs fost abonat UPC, acum cu Vodafone in 2 locații dar niciodată nu am fost într-un magazin de-al lor. Totul am făcut prin mail sau telefonic. Problema: ori la tine, ori la cel cu care ai vb. Sau la amândoi. Ai mai multe abonamente? Că tot scrii "abonamentele". |
#5
Posted 20 August 2022 - 13:58
Păi am fost să duc boxul. Mă rog, cartele pe același abonament
|
#6
Posted 20 August 2022 - 14:29
Cel mai probabil nu ai stiut sa explici ce vrei sau ala din magazin nu a inteles nici el. Sa inteleg ca de fapt vroiai inca un card CI in plus, nu ? Daca solicitai asta poate te intelegeau mai bine, fara sa duci inapoi nimic.
BIne, nu-i nici o problema sa faci abonamentele alea inapoi pe alt contract daca s-au inchis. |
#7
Posted 20 August 2022 - 14:42
rexx, on 20 august 2022 - 13:22, said:
eu zic ca ar fi bine sa mai mergi pe la biserica sa platesti niste festanii, sa iti descante de deochi si sa iti dea cu apa sfintita ca prea toate ti se intampla doar tie Chiar cã da! 🤭 https://forum.softpe...-internet-pica/ |
#8
Posted 20 August 2022 - 14:55
Dar cine v a cerut vouã receiverul ãla înapoi ?
Sau doar v ați trezit voi, hai sã le ducem cutia asta, cã nu ne mai trebuie și ocupã loc prin casã... Normal cã oamenii au crezut cã vrei sã reziliezi contractul, nu doar sã de dai rahatul ãla, au și spus, sã aibã timp sã închidã abonamentul. Dacã auzind vorbele astea , la tine nu s a aprins nici un beculet, sã zici, stai madam, cã eu abonament vreau, cutia asta n o mai vreau, asta e soarta... Edited by Admiral_Thrawn, 20 August 2022 - 14:55. |
#9
Posted 20 August 2022 - 15:16
Eu anul asta le-am dus inapoi un mediabox, ca sa-l schimb pe card CI. M-am dus la Auchan Nord la Vodafone(Timisoara) si totul a durat maxim 10 minute. M-as fi dus la un fost magazin UPC, dar cel de pe 1 Decembrie tot din Timisoara s-a inchis. Nu am mai stat sa caut alt fost magazin UPC in Timisoara.....ca si eu tot telefonic rezolvam problemele.
|
#10
Posted 20 August 2022 - 15:33
benis, on 20 august 2022 - 13:10, said:
Ne-au spus să venim după 2 săptămâni pentru a apuca ei să închidă abonamentul. [...] Cică au închis abonamentele. Ce soc! Nici nu te asteptai, asa-i? Cum sa inchida pur si simplu abonamentul dupa ce ti-au spus ca o sa inchida abonamentul? Inconstienti! Edited by alexupit, 20 August 2022 - 15:34. |
|
#11
Posted 20 August 2022 - 15:41
benis, on 20 august 2022 - 13:10, said:
Ne-au spus să venim după 2 săptămâni pentru a apuca ei să închidă abonamentul. Când aducem boxul, surpriza e mare că ne cer și modulele CI/cartelele din televizoare. Cică au închis abonamentele. Într-adevăr nu mai merg abonamentele. Acuma le-am explicat că noi am mai avea nevoie de ele dar ei nu și batman. Nu exista "abonamentele"! Daca te uiti bine pe factura vei vedea ca ai un singur abonament cu mai multe receivere (unele din ele STB-uri, altele CI carduri). Daca te-ai dus la ei si le-ai cerut "sa iti inchida abonamentul" => ei asta au facut. Au reziliat abonamentul si tu trebuie sa duci inapoi toate receiverele (STB si CI carduri). Daca te exprimai si le explicai corect celor de acolo ce vrei sa faci, ce vrei de fapt sa inchizi si ce vrei sa pastrezi, eu cred ca nu inchideau de nebuni "abonamentele". O sa te asteptam cu alte topicuri deschise pe aici despre cum Orange face si drege si te nedreptateste pe tine. Ti-am mai spus si in alte dati: responsabilul il vei gasi in oglinda! ;-) |
#12
Posted 20 August 2022 - 22:38
#13
Posted 21 August 2022 - 01:56
#15
Posted 21 August 2022 - 06:48
Xman_ghio, on 20 august 2022 - 15:41, said: Nu exista "abonamentele"! Eu am 3 coduri de abonat IMG_20220821_074649.jpg 50.62K 77 downloads |
|
#16
Posted 21 August 2022 - 08:08
dorin_2k, on 21 august 2022 - 06:48, said: dorin_2k, on 21 august 2022 - 06:48, said: dorin_2k, on 21 august 2022 - 06:48, said:
Stiu ca exista abonamente, dar regula de obicei este: o locatie = un abonament = mai multe device-uri. Si eu am 2 abonamente, dar cu cate 2 sau 3 device-uri pe fiecare abonament. Daca ceri "desfintarea abonamentului X" o sa iti inchida toate device-urile de pe acel abonament. Adica exact ceea ce i s-a intamplat lui! |
#17
Posted 21 August 2022 - 18:10
Eu am fost mai special și am avut la un moment dat două adrese în același abonament.
Cred că există și reversul, adică mai multe abonamente la aceeași adresă, probabil unele doar de mobil, altele mixte. Și eu cred că problema de comunicare a fost la ambii parteneri. Soluția: Fă un nou abonament acum! Tot la Vodafone! . |
#18
Posted 22 August 2022 - 10:39
Koal, on 21 august 2022 - 18:10, said: Soluția: Fă un nou abonament acum! Tot la Vodafone! . alexupit, on 20 august 2022 - 15:33, said:
Ce soc! Nici nu te asteptai, asa-i? Cum sa inchida pur si simplu abonamentul dupa ce ti-au spus ca o sa inchida abonamentul? Inconstienti! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users