![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Culoar de zbor Aeroportul Brasov - avioanele vor trece peste cladiri nou construite?
Last Updated: Aug 20 2022 07:36, Started by
M311
, Aug 19 2022 11:32
·
0

#1
Posted 19 August 2022 - 11:32

Salut!
Intentionez sa achizitionez un apartament nu departe de Aeroportul Brasov. Stie cineva cum pot afla cum vor zbura avioanele? Am fost de curand in vacanta intr-un hotel la 3km distanta de un aroport, avioanele zburau peste hotel si era un zgomot foarte mare. Se schimba foarte tare situatia atunci cand avionul aterizeaza/ decoleaza din alt unghi. Multumesc anticipat pentru otice sfat. |
#2
Posted 19 August 2022 - 17:37

Cred ca vor ateriza și vor decola dinspre/spre Nord
Edited by amadeus79, 19 August 2022 - 17:38. |
#3
Posted 19 August 2022 - 17:56

Cursele care merg spre sud, Grecia, Turcia, vor decola spre sud, mai ales ca chiar sub culoarul de zbor nu e nici o localitate.
In Cluj de exemplu decoleaza de pe aeroportul aflat in est si trec pe deasupra intregului oras daca destinatia e spre vestul Europei. |
#4
Posted 19 August 2022 - 18:02

In general decoleaza cum e orientata pista. Ating plafonul stabilit si iau directia care o doresc. Asa ca nu e ca la masini,vireaza la 90* la semafor. Daca esti pe ,,urma sonora,, cu casa vei fi fericit!
|
#5
Posted 19 August 2022 - 19:00

Nu sunt proiectate inca procedurile de zbor (parca), dar spre sud sunt muntii. Nu cred ca va fi o directie de operare uzuala. Probabil in conditii de vant nesemnificativ vor prefera sa aterizeze dinspre NNE si sa decoleze in sens invers.
Dar oricum asta e o non problema. Mai mult de 5-6 zboruri pe zi n-or sa fie cativa ani buni, iar astea ca nivel de deranj cumulativ sunt similare cu o ambulanta cu sirena pornita. |
#8
Posted 19 August 2022 - 20:06

In general decoleaza cum e orientata pista. Ating plafonul stabilit si iau directia care o doresc. Asa ca nu e ca la masini,vireaza la 90* la semafor. Daca esti pe ,,urma sonora,, cu casa vei fi fericit! Pista se vede pe maps deja. Eu am zburat deja cu avioane care coteau la 90 de grade nainte de aterizare. Problema e ca nu-mi dau seama la ce distanta nu mai au voie sa faca aceasta manevra pentru incadrarea pentru aterizare. |
#9
Posted 19 August 2022 - 20:12

Nu sunt proiectate inca procedurile de zbor (parca), dar spre sud sunt muntii. Nu cred ca va fi o directie de operare uzuala. Probabil in conditii de vant nesemnificativ vor prefera sa aterizeze dinspre NNE si sa decoleze in sens invers. Dar oricum asta e o non problema. Mai mult de 5-6 zboruri pe zi n-or sa fie cativa ani buni, iar astea ca nivel de deranj cumulativ sunt similare cu o ambulanta cu sirena pornita. |
#10
Posted 19 August 2022 - 20:33

Cred ca vor ateriza și vor decola dinspre/spre Nord Teoretic ar fi sa decoleze aterizeze de la vest la est. Practic cred ca defileul dirijeaza vantul de la nord-est spre sud-vest, altfel nu dispuneau aia pista de nebuni pe directia asta. ![]()
Pe maps se vede destul de clar cum e orientata pista. ia in calcul ca vor ateriza/decola pe la ambele capete. Doar daca se schimba vantul 180 de grade, extrem de putin probabil in Romania. Altfel for ateriza si decola cu vantul in fata. Daca vantul bate spre sud-vest, atunci avioanele aterizeaza spre nord-est. Edited by abac, 19 August 2022 - 20:34. |
|
#11
Posted 20 August 2022 - 07:36

In practica avionasele au si o limita generoasa de vant lateral, iar la munte prima data te conditioneaza relieful, mai exact altitudinile de trecere peste obstacole si obstacolajul lateral.
Depinde. Cum spuneam in postare, am trait pe propria piele o apropiere prea mare de aetoport. Si noaptea la 12 sau dimineata la 6 se auzea ca si cum s-ar fi prabusit avionul peste noi. Unde ar trebui publicate procedurile de zbor, unde sa ma uit? La genul asta de ore cu siguranta auzeai avionase de pe ruta, iar de astea nu vei scapa niciunde. Altfel, in timpul zilei poate speculam ca era vorba de aeroclub, daca erai pe langa Sanpetru. Dar aia nu zboara noaptea, iar altcineva nu zboara permanent la Brasov. Si ma indoiesc ca ai nimerit exact in timpul vreunui exercitiu militar in zona. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users