Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Cum ma fac profesor?

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
DomnulD2

DomnulD2

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.07.2022
Salut!
Sunt elev de liceu in clasa a 11-a si ma tot macina ideea sa ma fac profesor. Sunt destul de bun la matematica, fizica si informatica, si sunt sigur ca as intra la politehnica. Initial voiam sa ma fac It-ist, dar o cariera la catedra imi suna mai tentant. Totusi as avea urmatoarele intrbari:
Cum pot sa ma fac profesor de matematica sau fizica (de liceu, respectiv)?
Am cum sa fiu si IT-ist? (Ca backup/sursa secundara de venit)(intrebarea e mai mult daca am cum sa fac rost de o diploma)
Cum este cu repartizarea la profesori? Pot alege la ce liceu vreau sa predau, sau in ce oras vreau sa predau?
Imi pare rau ca trebuie sa recurg la forum ca sa imi gasesc raspunsul insa mai tot ce vad pe internet e confusing. Din ce am inteles, trebuie sa urmez un modul de pedagogie la facultatea dorita. Intrebarea este daca pot urma cate module vreau, si daca mai multa lume urmeaza module multiple.
Va multumesc!


#2
pui

pui

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,060
  • Înscris: 01.09.2004
Te înscrii la ce facultate vrei, treci examenul intrare la facultate și apoi te înscrii în anul I.