Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Trenul Metropolitan Bucuresti

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#19
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,514
  • Înscris: 07.02.2003

 tudorel2000, on 03 septembrie 2022 - 15:32, said:

Nicusor este cel slab primar din istoria orasului.
Cel mai slab la furat, construit ilegal, dat puzuri ilegale etc... a bagat mafia imobiliara a orasului in recesiune :)

Edited by andreic, 03 September 2022 - 20:13.


#20
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,488
  • Înscris: 18.10.2011
Am zis inca de acum 2 ani (la nici o luna de cand fusese ales, imi sarea lumea in cap pe atunci) ca proiectul practic nu are nicio sansa sa fie realizat si ca de fapt (asa cum e el) nici nu prea ar trebui, caci utilitatea/rentabilitatea ar fi pusa serios sub semnul intrebarii:

Ca sa citez pe cineva de aici: https://www.g4media....a-acestuia.html

Quote


acest proiect e nascut MORT!
Nicusor Dan are o ambitie aberanta cu acest tren dar el in realitate NU va avea succes pt ca merge prin niste zone unde oamenii NU au nevoie sa calatoreasca, de la periferie la periferie
de ce ar calatori cineva de la gara Obor la gara de Nord??? Nu e nimic acolo, oamenii au nevoie sa ajunga ij Unirii, la Universitate, la Romana adica in Centru!


Dar... ar fi fost OK, in sensul ca mai bine decat nimic, eu as fi mers pe linii radiare (cu toate problemele).

Dar eu spuneam altceva atunci: ca nu are sanse sa inceapa constructii serioase la acest proiect, necum sa il termine. Adica... nu in 4 ani, nici in 6, nici chiar in 8-10 ani. Am zis tot pe atunci ca in cel mai bun caz se va apuca de 1-2 linii, pe parcursul a 5-10 km de cale ferata. In cel mai rau caz (si de asteptat), sau pe aproape, va ramane un alt proiect pe hartie si atat, plus/minus dezbateri publice, aka sporovaieli mai mult teoretice, ca lumea poate spune orice, si de obicie dezbetrile trec neobservate, sau se baga in discutii tot felul de gura casca (nu ca as fi eu specialist).

Iata ca, la 2 ani, avem progrese la acest proiect... cat: zero? Da, se pare ca exact zero, nici studiile nu cred ca sunt pe un parcurs serios, sau nu sunt aproape gata. De fapt, nici nu stiu daca a fostd epusa vreo deocumentatie (inteleg ca trebuie aprobata de EU etc), stie cineva? Deci, la sfarsit de mandat, cel mai probabil nu vom avea nici macar acei kilometri de cale la  care se lucreaza (de obicei in zone fara probleme, ca acolo e mai usor), care oricum ar fi fost nerelevanti.

Remember, omul a spus ca termina tot proiectul in 4 ani, pana la stadiul de circulatie, bilet cumparat. OK, sigur, exista intarzieiri, unoeir de sute la suta, dar come on, come on, orice si-ar fi dat seama ca termenul e nerealist dar si utilitatea/rentabilitatea era pusa serios sub semnul intrebarii. La cateva zile de cand l-a prezentat (langa un teren viran, pe udne a circulat si va circula trenul, desi era plin de balarii etc), specialistii au spus ca proiectul nu e nou, ca mai realist ar fi fost un termen de zece ani etc. Deci...

Dupa cateva luni de mandat (sau nu mai stiu, 1 an), omul revine si fazeaza proiectul - primna etapa insemannd ca de fapt baga doar niste trenuri pe linia deja existenta (adica aia de marfa pe care mergi cu 30 km/h, fara peroane, cu gunoaie; plus partea de nord deja modernizata) ijn primii 6-7 ani, apoi se incepe constructria serioasa si infinal proiectul va fi gata in 2040-2050, nici nu mai stiu, era o documentatie pe aici. De la 4 ani la 30 de ani, WTF?

Acum cateva luni revine si spune ca va baga totusi trenuri pe linia deja modernizata (aia din nord) de la Gara de Nord pana pe la Voluntari, Obor. Pai asta era fezabil oricum, desi la cum se misca lucrurile la noi, ar putea dura si 2-3+ ani... Dar... de ce ar trebui tren ocolit si la care astepti 20-30 de minute, cand ai metrou direct Gara de Nord-Obir, care face traseul in 15-20 de minute? WTF?

Sigur ca proiectul e nepotrivit. Sa-i explice cineva omului ca majoritatea clientilor sunt in cartiere dormitor sau in zone de bicrouri semicentrale, deci nu chiar la centura (AFI< Pipera). Deci ai de mers radiar cativa km, spre centura, apoi in arc de cerc (10-15km), apoi inapoi radiar cativa km. Daca trenul nu merge brici, rapid, fara opriri dese, aproape sigur faci mai mult decat prin centru cu un un tramvai delimitat cu garduri sau chiar acum, prin trafic. In zona periferica, nu poti opri prea des, ca nu ai cum sa ai tren de viteza care opreste la 5-600 metri (da, ai, dar vor sari ecologistii etc). Deci ca sa zici ca iti reuseste proiectul, las la o parte ca ar trebui inaugurat si lasat cativa ani, ar trebui sa ai din start tren de mare viteza (macar 60-70km/h) cu opriri rare, conditii ca lumea, peroane refacute, si frecventa acceptabila, peste 15-20 de minute u asteapta nimeni, nici daca ai peroane acoperite, nu mai zic de cum este acum. Orice peron facut mai de doamne ajuta a fost vandalizat, peroanele de pe linia 4q sunt mici, nu au acoperitori de ploaie etc. Ce sa mai zic ca statiile ar fi prin zone laturalnice - cum ajungi din Drumul taberei la ipotetica statie de la Lujerului? Trecand prin stradutele inguste, fara trotuare de pe langa unitatea militara? - pai pe acolo si vara mai faci pe jos inca 15 minute, oameni buni...

Stie cineva, a fost aprobata documentatia? Sau in ce stadiu este? Multumesc. Constructia de cale /refacerea, nu ca mai baga 2 trenuri pe linia existenta, prin nord (linia Buc Constanta), ca nu despre asta e proiectul principal...

Inca ceva: acum ceva luni colegul de partid - primarul Ciucu spunea ca vrea sa faca parc pe linia CFR (str Liniei din sectorul 6), caci oricum nu e pronit nimic si nu are nicio sansa sa termine ceva. Ca sa va dati seama...

La noi dureaza 5-10-20 de ani numai sa discutam despre un proiect (deseori avand ca participanti ori niste habarnisti, ori cointeresati, ori gura casca etc) si deseori nu se ajunge la nicio concluzie pe baza careia sa se porneasca efectiv ceva. Sunt spitale cu risc seismic, cu documentatie (cerere de aprobare etc) depusa de peste 15 ani! Umbla directorul pe la toate autoritatile, comisii, banci europene, dracu-lacu, sa se aprobe. Nici acum nu s-a pornit nimic, nici documentatia nu e aprobata. Mai vine un ministru, spune ca se vor face spitale, le si numeste... "sunt fonduri europene, se face in 2 ani", apoi vine alt ministru si spune ca de fapt sub 6 ani nus e poate face; si, oricum, nimeni nu porneste nimic.

Sunt curios in ce stadii sunt proiectele pentru M6 sau prelungirea M5 catre Iancului...

Edited by aaaa4567, 03 September 2022 - 22:20.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate