Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului restrictioneaza accesul la plangeri

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#37
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View PostAztecWarrior, on 14 august 2022 - 15:26, said:

Sit-ul lor are nevoie si el de intretinere.
Oricum cu siguranta primeste o gramada de plangeri nefondate - sau semilegale.
De exemplu - trebuie sa bifezi ca nu ai ajuns la nici un acord in 30 de zile cu firma respectiva ca sa pui plangere si multi bifeaza desi nu au asteptat 30 de zile.

Nu sunt IT-st.
Vrei sa incerci sa-mi spui ca in tara cu reputatie uriasa in IT, e nevoie sa inchizi serverul de STOCARE a unor texte transmise pentru "intretinere"
Imi explica un IT-st sa inteleg?

Primesc plangeri nefondate? SI ce are asta cu nedumerirea mea?
Atunci sa inchidem complet ANPC-ul daca sunt prea multe nefondate.
Si ambulanta la fel, pentru ca sunt prea multe telefoane false.

Nu, nu trebuie sa astepti 30 de zile ci sa bnifezi daca ai depus plangere sau ai luat legatura cu ei.
Sau.. sa presupunem ca trebuie sa stepti 30 de zile. De unde afli asta? De pe s/pedia?
E greu sa ti se scrie PE SITE-ul lor?
Are cineva idee cat costa contribuabilii serviciul asta?

Este ca NU VA PASA?
Nu conteaa pentru ce dam bani, aruncam, pe salariile celor alesi de noi, pe pensiile speciale, nu ne pasa,.., nu merg serviciile de protectie?
Nici aia nu ne pasa

#38
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009

View PostTsunnnami, on 14 august 2022 - 16:17, said:

(...)
Nu, nu trebuie sa astepti 30 de zile ci sa bnifezi daca ai depus plangere sau ai luat legatura cu ei.
Sau.. sa presupunem ca trebuie sa stepti 30 de zile. De unde afli asta? De pe s/pedia?
E greu sa ti se scrie PE SITE-ul lor?
(...)
E greu să citești?
https://reclamatii.anpc.ro/

#39
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View Postcrislacor, on 14 august 2022 - 18:31, said:

E greu să citești?
https://reclamatii.anpc.ro/

Corect

#40
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
iar eu as completa urmatoarea chestie: te revolti atat ca nu sunt la 1 noaptea serverele pornite pt a face reclamatie, dar tu nici macar nu ai facut vreo reclamatie pana acum. nu e ca si cum ai fi avut nevoie urgenta si uite belea, nu o mai poti face

asta pt ca cel putin din mai, deci 3 luni, tu nu stiai de intervalul orar, apoi intervine minunea ca nici de cele 30 de zile pt raspuns nu ai avut habar pana acum

mergi pe chestia: nu stiu, nu folosesc, dar tre sa fie acolo daca am vreodata nevoie

e o problema non problema tot acest topic

#41
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View PostDany_Darke, on 14 august 2022 - 19:57, said:

iar eu as completa urmatoarea chestie: te revolti atat ca nu sunt la 1 noaptea serverele pornite pt a face reclamatie

Corect

Si da, am mai facut 2 reclamatii

#42
onisifor12

onisifor12

    Junior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,389
  • Înscris: 27.08.2013
Nu e tarabă la piață sau ghișeu fizic.
E un site ffs. Online. Virtual.
Le găsiți scuze aiurea, nu este ok cum procedează.

#43
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View Postcrislacor, on 14 august 2022 - 18:31, said:

E greu să citești?
https://reclamatii.anpc.ro/

Stii ce nu mai scrie acolo?
Faptul ca NU TI SE IA IN CONSIDERARE reclamatia nici depusa in orele de program.

Pentru ca "SITE-ul nu merge!!!!!"
"Okay, dati-mi un email!"
"Nu intelegeti ca NU MERGE SITE-ul?"
"Ba da, dar emailul este altceva!"
"Domnule NU MERGE nimic electronic"
"Si eu cum depun o reclamatie?"
"Veniti cu dovezile la noi la sediu in Vitan Barzesti!"
:lol:

Unde probabil o sa-mi lipseasca ceva.

Astept ca cei care incurajeaza incompetenta sa le ia iar apararea.
D-aia avem o "tara ca afara" (din Uniunea Europeana), pentru cei care sustin amatorismul si hotia.
Pentru ca ce se intampla este hotie.

Un om normal care merge la servici (pe mine ma intretine sotia), nu ar avea timp sa isi faca dreptate.
In felul asta se vor raporta mai putine reclamatii si PSD-ul va triumfa pentru ca ne-a imbunatatit viata.
...si v-a furat banii pentru digitalizarea sistemului

#44
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009
Nu știu de ce m-ai citat pe mine, probabil ți-am rămas agățat ca un ghimpe, altfel nu văd legătura...Posted Image
În fine, o întrebare am totuși: serios acuma, ai încercat să trimiți mail de la tine (gmail, yahoo mail, outlook, whatever) și ți s-a întors înapoi? Întreb asta pentru că știu din experiența proprie că am trimis mail-uri de pe gmail-ul meu, către servere care erau căzute la momentul respectiv, și totuși nu s-au întors înapoi. Au ajuns la destinatar după ce serverele au fost puse înapoi în lucru.

P.S. Și mai e o chestie valabilă aici. Poate e cu patent românesc, nu știu. Dar știu cu siguranță că un munte de plîngeri nu va rezolva nimic, cel mult îi va scoate din pepeni pe cei cărora le sînt adresate! Dacă găsești pe acel „careva” sau „cineva” care are puterea să le dea niște șuturi în fund și să-i pună să-și facă treaba, atunci da, ai șanse să-ți rezolvi problemele! Mari!
Oricum am lua-o, tot la oameni ajungem! Dacă fiecare om și-ar face datoria la locul său de muncă, indiferent unde ar fi acesta, nu ar fi nevoie nici de sesizări, nici de reclamații și nici de nervi...

Edited by crislacor, 23 August 2022 - 13:56.


#45
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View Postcrislacor, on 23 august 2022 - 13:54, said:

serios acuma, ai încercat să trimiți mail de la tine (gmail, yahoo mail, outlook, whatever) și ți s-a întors înapoi?

Nu-i rea ideea ta, mersi

#46
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,019
  • Înscris: 31.07.2007

View PostTsunnnami, on 13 august 2022 - 08:26, said:

Sunt venit dintr-o alta societate si sunt in curs s-o invat si s-o intleg p-asta. Scuze.

Asa-i cand esti venit din societatea "I want to speak to the manager". :D

#47
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009

View PostTsunnnami, on 23 august 2022 - 14:03, said:


Nu-i rea ideea ta, mersi
Nu înțeleg, faci mișto de mine? Asta ți s-a spus de la bun început!

View PostTsunnnami, on 23 august 2022 - 08:38, said:

(...)
Pentru ca "SITE-ul nu merge!!!!!"
"Okay, dati-mi un email!"
"Nu intelegeti ca NU MERGE SITE-ul?"
"Ba da, dar emailul este altceva!"
"Domnule NU MERGE nimic electronic"
"Si eu cum depun o reclamatie?"
"Veniti cu dovezile la noi la sediu in Vitan Barzesti!"
(...)


#48
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View Postcrislacor, on 23 august 2022 - 15:36, said:

Nu înțeleg, faci mișto de mine? Asta ți s-a spus de la bun început!

Nu, nu fac si nu, nu mi s-a spus

EU am fost cel care am cerut adresa de email si mi s-a spus ca nu functioneaza

#49
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009
Scuze, am înțeles eu greșit!

#50
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View Postcrislacor, on 23 august 2022 - 19:12, said:

Scuze, am înțeles eu greșit!
Np

Dar, cu ajutorul tau am vazut adresa si le fac acum un mail
Maine oricum ma duc peste ei

#51
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View Postcrislacor, on 23 august 2022 - 13:54, said:

serios acuma, ai încercat să trimiți mail de la tine (gmail, yahoo mail, outlook, whatever) și ți s-a întors înapoi? Întreb asta pentru că știu din experiența proprie că am trimis mail-uri de pe gmail-ul meu, către servere care erau căzute la momentul respectiv, și totuși nu s-au întors înapoi.

Quote

Bună ziua,

Pe această adresă de e-mail se pot depune numai sesizări administrative privind activitatea comisarilor, precum și sesizări cu privire la modul de soluționare a petițiilor de către structurile teritoriale ale ANPC (Comisariate Regionale/Județene pentru Protecția Consumatorilor).
Pentru a depune o petiție împotriva unui operator economic, vă rugăm să completați formularul de sesizare online (http://reclamatii.an...Reclamatie.aspx), sau să depuneți direct reclamația/sesizarea dumneavoastră la Comisariatul Regional/ Județean  pe raza căruia își are sediul social operatorul economic sau își desfășoară efectiv activitatea, sau prin e-mail la
reclamatii.(judetuldecareapartineoperatoruleconomic)@anpc.ro.
Mulțumim pentru înțelegere.

Adica un fel de "du-te dracu bah!"
ma trimit pe un formular care nu functioneaza

Numai ca am fost peste ei.

In Romania e imposibil sa traiesti si sa si muncesti.
Ori una ori alta

#52
Cr1spy

Cr1spy

    Pixie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,252
  • Înscris: 22.11.2009
Uitati-va numai pe review-urile de pe Google sa vedeti ce spun oamenii, despre raspunsurile primite de la ANPC. Fiindca firmele citesc si ele si cum vad ca nu prea ii controleaza si verifica nimeni, te stropesc cu flegma cand le spui ca o sa-i reclami daca incalca legea.

Edited by Cr1spy, 10 March 2023 - 12:23.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate