Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului restrictioneaza accesul la plangeri
Last Updated: Mar 10 2023 12:19, Started by
Tsunamii
, Aug 13 2022 06:37
·
0
#37
Posted 14 August 2022 - 16:17
AztecWarrior, on 14 august 2022 - 15:26, said:
Sit-ul lor are nevoie si el de intretinere. Oricum cu siguranta primeste o gramada de plangeri nefondate - sau semilegale. De exemplu - trebuie sa bifezi ca nu ai ajuns la nici un acord in 30 de zile cu firma respectiva ca sa pui plangere si multi bifeaza desi nu au asteptat 30 de zile. Nu sunt IT-st. Vrei sa incerci sa-mi spui ca in tara cu reputatie uriasa in IT, e nevoie sa inchizi serverul de STOCARE a unor texte transmise pentru "intretinere" Imi explica un IT-st sa inteleg? Primesc plangeri nefondate? SI ce are asta cu nedumerirea mea? Atunci sa inchidem complet ANPC-ul daca sunt prea multe nefondate. Si ambulanta la fel, pentru ca sunt prea multe telefoane false. Nu, nu trebuie sa astepti 30 de zile ci sa bnifezi daca ai depus plangere sau ai luat legatura cu ei. Sau.. sa presupunem ca trebuie sa stepti 30 de zile. De unde afli asta? De pe s/pedia? E greu sa ti se scrie PE SITE-ul lor? Are cineva idee cat costa contribuabilii serviciul asta? Este ca NU VA PASA? Nu conteaa pentru ce dam bani, aruncam, pe salariile celor alesi de noi, pe pensiile speciale, nu ne pasa,.., nu merg serviciile de protectie? Nici aia nu ne pasa |
#38
Posted 14 August 2022 - 18:31
Tsunnnami, on 14 august 2022 - 16:17, said:
(...) Nu, nu trebuie sa astepti 30 de zile ci sa bnifezi daca ai depus plangere sau ai luat legatura cu ei. Sau.. sa presupunem ca trebuie sa stepti 30 de zile. De unde afli asta? De pe s/pedia? E greu sa ti se scrie PE SITE-ul lor? (...) https://reclamatii.anpc.ro/ |
#39
Posted 14 August 2022 - 19:49
#40
Posted 14 August 2022 - 19:57
iar eu as completa urmatoarea chestie: te revolti atat ca nu sunt la 1 noaptea serverele pornite pt a face reclamatie, dar tu nici macar nu ai facut vreo reclamatie pana acum. nu e ca si cum ai fi avut nevoie urgenta si uite belea, nu o mai poti face
asta pt ca cel putin din mai, deci 3 luni, tu nu stiai de intervalul orar, apoi intervine minunea ca nici de cele 30 de zile pt raspuns nu ai avut habar pana acum mergi pe chestia: nu stiu, nu folosesc, dar tre sa fie acolo daca am vreodata nevoie e o problema non problema tot acest topic |
#41
Posted 14 August 2022 - 20:44
#42
Posted 15 August 2022 - 00:23
Nu e tarabă la piață sau ghișeu fizic.
E un site ffs. Online. Virtual. Le găsiți scuze aiurea, nu este ok cum procedează. |
#43
Posted 23 August 2022 - 08:38
crislacor, on 14 august 2022 - 18:31, said: Stii ce nu mai scrie acolo? Faptul ca NU TI SE IA IN CONSIDERARE reclamatia nici depusa in orele de program. Pentru ca "SITE-ul nu merge!!!!!" "Okay, dati-mi un email!" "Nu intelegeti ca NU MERGE SITE-ul?" "Ba da, dar emailul este altceva!" "Domnule NU MERGE nimic electronic" "Si eu cum depun o reclamatie?" "Veniti cu dovezile la noi la sediu in Vitan Barzesti!" Unde probabil o sa-mi lipseasca ceva. Astept ca cei care incurajeaza incompetenta sa le ia iar apararea. D-aia avem o "tara ca afara" (din Uniunea Europeana), pentru cei care sustin amatorismul si hotia. Pentru ca ce se intampla este hotie. Un om normal care merge la servici (pe mine ma intretine sotia), nu ar avea timp sa isi faca dreptate. In felul asta se vor raporta mai putine reclamatii si PSD-ul va triumfa pentru ca ne-a imbunatatit viata. ...si v-a furat banii pentru digitalizarea sistemului |
#44
Posted 23 August 2022 - 13:54
Nu știu de ce m-ai citat pe mine, probabil ți-am rămas agățat ca un ghimpe, altfel nu văd legătura...
În fine, o întrebare am totuși: serios acuma, ai încercat să trimiți mail de la tine (gmail, yahoo mail, outlook, whatever) și ți s-a întors înapoi? Întreb asta pentru că știu din experiența proprie că am trimis mail-uri de pe gmail-ul meu, către servere care erau căzute la momentul respectiv, și totuși nu s-au întors înapoi. Au ajuns la destinatar după ce serverele au fost puse înapoi în lucru. P.S. Și mai e o chestie valabilă aici. Poate e cu patent românesc, nu știu. Dar știu cu siguranță că un munte de plîngeri nu va rezolva nimic, cel mult îi va scoate din pepeni pe cei cărora le sînt adresate! Dacă găsești pe acel „careva” sau „cineva” care are puterea să le dea niște șuturi în fund și să-i pună să-și facă treaba, atunci da, ai șanse să-ți rezolvi problemele! Mari! Oricum am lua-o, tot la oameni ajungem! Dacă fiecare om și-ar face datoria la locul său de muncă, indiferent unde ar fi acesta, nu ar fi nevoie nici de sesizări, nici de reclamații și nici de nervi... Edited by crislacor, 23 August 2022 - 13:56. |
#45
Posted 23 August 2022 - 14:03
#46
Posted 23 August 2022 - 14:20
|
#47
Posted 23 August 2022 - 15:36
Tsunnnami, on 23 august 2022 - 14:03, said: Nu-i rea ideea ta, mersi Tsunnnami, on 23 august 2022 - 08:38, said:
(...) Pentru ca "SITE-ul nu merge!!!!!" "Okay, dati-mi un email!" "Nu intelegeti ca NU MERGE SITE-ul?" "Ba da, dar emailul este altceva!" "Domnule NU MERGE nimic electronic" "Si eu cum depun o reclamatie?" "Veniti cu dovezile la noi la sediu in Vitan Barzesti!" (...) |
#48
Posted 23 August 2022 - 18:55
#50
Posted 23 August 2022 - 19:27
#51
Posted 24 August 2022 - 16:38
crislacor, on 23 august 2022 - 13:54, said:
serios acuma, ai încercat să trimiți mail de la tine (gmail, yahoo mail, outlook, whatever) și ți s-a întors înapoi? Întreb asta pentru că știu din experiența proprie că am trimis mail-uri de pe gmail-ul meu, către servere care erau căzute la momentul respectiv, și totuși nu s-au întors înapoi. Quote
Bună ziua, Pe această adresă de e-mail se pot depune numai sesizări administrative privind activitatea comisarilor, precum și sesizări cu privire la modul de soluționare a petițiilor de către structurile teritoriale ale ANPC (Comisariate Regionale/Județene pentru Protecția Consumatorilor). Pentru a depune o petiție împotriva unui operator economic, vă rugăm să completați formularul de sesizare online (http://reclamatii.an...Reclamatie.aspx), sau să depuneți direct reclamația/sesizarea dumneavoastră la Comisariatul Regional/ Județean pe raza căruia își are sediul social operatorul economic sau își desfășoară efectiv activitatea, sau prin e-mail la reclamatii.(judetuldecareapartineoperatoruleconomic)@anpc.ro. Mulțumim pentru înțelegere. Adica un fel de "du-te dracu bah!" ma trimit pe un formular care nu functioneaza Numai ca am fost peste ei. In Romania e imposibil sa traiesti si sa si muncesti. Ori una ori alta |
|
#52
Posted 10 March 2023 - 12:19
Uitati-va numai pe review-urile de pe Google sa vedeti ce spun oamenii, despre raspunsurile primite de la ANPC. Fiindca firmele citesc si ele si cum vad ca nu prea ii controleaza si verifica nimeni, te stropesc cu flegma cand le spui ca o sa-i reclami daca incalca legea.
Edited by Cr1spy, 10 March 2023 - 12:23. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users