Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului restrictioneaza accesul la plangeri

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#1
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,321
  • Înscris: 20.10.2015
E prima data cand vad ca un formular "on-line" nu poate fi folosit 24/7:
Attached File  ANPC.jpg   57.02K   192 downloads

Cu cat or fi platita firma care face "modernizarea" si a cui o fi?

#2
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,303
  • Înscris: 15.06.2004
Acu sincer sa fiu, nu stiu cine sta noaptea sa faca reclamatii...

#3
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,321
  • Înscris: 20.10.2015

View Posteiffel, on 13 august 2022 - 07:00, said:

Acu sincer sa fiu, nu stiu cine sta noaptea sa faca reclamatii...

Dar sambata?

E vorba de anuntarea unor nereguli

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Noaptea si in weekend nu are cine sa dea la manivela ca sa invarta hard diskul.

#5
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,321
  • Înscris: 20.10.2015
Si de un formular on-line.
Sa restrictionam si trimiterea de emailuri dincolod e orele de program?
Sunt cam surprins de intrebarea ta

Am scris si la ProTv si la Digi
Soare pe mama lor de nesimtiti!

#6
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,982
  • Înscris: 30.08.2017

View PostTsunnnami, on 13 august 2022 - 07:05, said:

Dar sambata?

E vorba de anuntarea unor nereguli

Cel mai probabil nu au un mediu de test, astfel ca folosesc platforma pentru a testa diverse modificari ce le au in plan. Iar pentru asta e nevoie ca publicul a nu mai poata accesa acea sectiune.

Nu stiu daca ai observat, dar si la aplicatiile bancare mai primesti ocazional mesaje ca nu vot fi disponibile in anumite intervale. Aia au mediu de test, dar fac diverse lucrari de mentenanta si si verificari dupa ce lanseaza o noua versiune.

Edited by george_alexandru, 13 August 2022 - 07:19.


#7
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,791
  • Înscris: 07.06.2014
mi se pare de bun simt sa-ti specifice ca in intervalul orar x totul va functiona ok, in rest se va lucra pe platforma si ori nu va functiona deloc, ori cu erori, ori orice altceva ce nu te va lasa sa-ti exprimi dreptul european ca nu ai primit 1 ban rest si aia fac averi prin acest furt

ca dureaza atat pana sa rezolve problema, fiind o institutie esentiala pt cetatean, e alta treaba, insa nu este ca si cum ar fi suspendat cu totul, ci cu program rezonabil de 14/24

chiar nu vad de ce atata tam tam si agitatie

#8
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Vreo 6 luni au nevoie, poate chiar un an.
SP cum de e UP 99.99% ?

Edited by pasilla, 13 August 2022 - 07:20.


#9
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,321
  • Înscris: 20.10.2015

View Postgeorge_alexandru, on 13 august 2022 - 07:16, said:


Cel mai probabil nu au un mediu de test, astfel ca folosesc platforma pentru a testa diverse modificari ce le au in plan. Iar pentru asta e nevoie ca publicul a nu mai poata accesa acea sectiune.

Asa ca fara legatura cu IT-ul... nu puteau crea ei o platforma de test?
Sau in weekend nu se intampla nereguli si deci publicul nu poate fi protejat.
"Noi suntem pentru a va proteja, dar nu in weekend!"
:lol:
Tara lui peste

View PostDany_Darke, on 13 august 2022 - 07:19, said:

chiar nu vad de ce atata tam tam si agitatie

Okay, se pare ca sunt eu exagerat.

Imi pare rau, pe poate inchide atunci, :(

#10
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,982
  • Înscris: 30.08.2017

View PostTsunnnami, on 13 august 2022 - 07:21, said:

Asa ca fara legatura cu IT-ul... nu puteau crea ei o platforma de test?


Costa bani (hardware, software, poate si ceva licente), trebuie cineva sa se mai ocupe si de aia...probabil au gasit ca-i mai simplu sa o faca direct pe live...pun un anunt acolo si aia e, chiar daca se supara Tsunnami Posted Image

Eu la munca am cateva aplicatii pentru care nu avem mediu de test. Pur si simplu n-au mai vrut sa dea aia bani pe licente si server.

Edited by george_alexandru, 13 August 2022 - 07:25.


#11
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,052
  • Înscris: 02.09.2009

View PostTsunnnami, on 13 august 2022 - 07:05, said:


Dar sambata?

E vorba de anuntarea unor nereguli
Confundam cu ....112Posted Image

#12
Alltrack

Alltrack

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 01.08.2020
Daca tot iti raspunde pana in 30 de zile , ce mai conteaza cateva ore ?

#13
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,321
  • Înscris: 20.10.2015
Da dragilor, sunt eu prea pretentios sa ma astept sa existe un loc in care se stocheaza reclamatiile.
Mi-am insusit situatia. Sunt venit dintr-o alta societate si sunt in curs s-o invat si s-o intleg p-asta. Scuze.

#14
Cr1spy

Cr1spy

    Pixie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,252
  • Înscris: 22.11.2009

View Posteiffel, on 13 august 2022 - 07:00, said:

Acu sincer sa fiu, nu stiu cine sta noaptea sa faca reclamatii...
Io.
Ziua mi-e prea scarba.
Asa pe jumatate adormita nu mai am aceeasi sensibilitate.

#15
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,321
  • Înscris: 20.10.2015

View Posteiffel, on 13 august 2022 - 07:00, said:

Acu sincer sa fiu, nu stiu cine sta noaptea sa faca reclamatii...

Ca si Crisp, prefer sa stau in fata calculatorului sa scriu ce am de scris in liniste si deci, in afara orelor de program de munca normale
Acum vroiam sa fac o sesizare pentru ca apa calda e oprita.
Nu-i nimic, poate marti sa ma lase s-o fac.

#16
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,998
  • Înscris: 20.06.2009

View PostTsunnnami, on 13 august 2022 - 07:21, said:

(...)
Sau in weekend nu se intampla nereguli (...)
Ba da! Dar, oricît de rapide ai vrea tu să fie, sesizările și reclamațiile tot post factum sînt. La fel ca sancțiunile, atunci cînd există...:)

View PostTsunnnami, on 13 august 2022 - 08:26, said:

(...) reclamatiile.
Meteahnă grea...:)

View PostTsunnnami, on 13 august 2022 - 08:26, said:

(...) Sunt venit dintr-o alta societate (...)
Asta nu înseamnă că în acea societate totul e perfect și noi aici tre' s-o copiem la indigo!

#17
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,360
  • Înscris: 10.08.2005

View PostTsunnnami, on 13 august 2022 - 08:26, said:

Da dragilor, sunt eu prea pretentios sa ma astept sa existe un loc in care se stocheaza reclamatiile.
Mi-am insusit situatia. Sunt venit dintr-o alta societate si sunt in curs s-o invat si s-o intleg p-asta. Scuze.
La întrarea în țară trebuiau sa pună un afiș mare.
Lasciate ogne speranza, voi ch’intrate

Stai sa vezi ca nu e șingura instituie care are portal online cu program de lucru.
De parca ar exista cineva pe partea cealaltă și un sistem de mesagerie instanță.

#18
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015
Și dacă am învățat ceva din software-urile de la buget, sunt sigur că te lasă să completezi plângerea și în afara orelor de program, dar când dai să o trimiți îți dă eroare. Cel mai probabil o eroare care nu-ți explică mai nimic concret, de genul "error 41", iar pagina unde ai făcut plângerea dispare, astfel nu poți să copiezi textul, să o refaci mai ușor mai târziu.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate