Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Problema după ITP

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
Turatia de relanti este data de mpp - motorasul pas cu pas . Este practic o electro supapa cu un cui ce intra si iese dintr-un tub pe unde intra aerul de amestec la relanti .
Ecel cui se murdareste in timp de la benzina extra/super de la noi si trebuie curatat prin demntare atenta .
Tot relantiul cade pe acel mpp si canalele interioare din corp clapeta .
Tot acolo intre mpp si corp clapeta se afla o garnitura FOARTE importanta , un oring , care daca este ciupit, invechit, rupt face mari probleme , ecu nu reuseste sa compenseze aerul prin mpp si apar turatii de ziua aviatiei , se pot depasi 3000rpm ...
Cam 30 minute ia toata tevatura cu demontat/curatat/montat . Foarte important e sa NU tragi de cui , se curata exact in pozitia in care a fost extras ! sunt tutoriale pe yt , asa scris am impresia ca vorbesc singur Posted Image

Nu are a face sonda de ulei cu turatia, nici daca scoti busonul de umplere cu ulei nu sunt schimbari dramatice de turatie darmite o teava cu diametrul cat o tigara .

Edited by ldpe, 11 August 2022 - 20:39.


#20
stefan0011

stefan0011

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,332
  • Înscris: 01.09.2021
La ITP a turat o la 3000 de ture. Eu o mai turez și până pe la 4000 regulat. In fine, vad maine daca mai face.

Asta cu mergi la mecanic sa ii dea de capăt rapid nu prea s a aplicat la mine. Când nu pornea, am mers la un service, schimbat clapeta accelerație. Degeaba, tot nu pornea și rămânea turata. La alt service, schimbat senzor temperatura apa. Degeaba. Și cam cele mai bune servisuri din oraș. Apoi vorbisem cu niste "băieți" cu un service ambulant sa se uite la ea. Fix înainte să merg la ei, am mers la reprezentanta. Au încercat să o pornească, fail. Au pus testere- nimic. Resoftat- rezolvat. Cam asta e istoria ei.

Inginerul de la reprezentanta mi a zis că e normal că odată scoasa pe liber, turația sa nu scadă brusc. Zicea el, ca motorul fiind mic, pt un plus de cuplu, scade mai întâi pe la 1000 și așteaptă câteva secunde să vadă următoarea mișcare a șoferului, daca nu mai accelerează, scade la ralanti. Acum de la 2-3000 scădea la 1500 și rămânea acolo până când opream de tot.

Eu nu contest că ar trage aer fals, dar haideți să găsim o explicație de ce scădea turația când se oprea mașina, fiind pe liber.

Sper sa nu mai fie nevoie, dar daca mai face, fac un filmuleț, sa vedeți turometrul și kiometrajul.

Edited by stefan0011, 11 August 2022 - 21:03.


#21
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,010
  • Înscris: 02.08.2020
Motoraşul pas cu pas de curățat e o variantă. La cum se comportă la tine, e posibil să rezolvi dacă îl cureți. Mai e posibil însă să fie defect motoraşul, el fiind un motor electric. În cazul acesta rezolvarea este înlocuirea motoraşului cu unul nou.

#22
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,010
  • Înscris: 02.08.2020

 stefan0011, on 11 august 2022 - 21:00, said:

Eu nu contest că ar trage aer fals, dar haideți să găsim o explicație de ce scădea turația când se oprea mașina, fiind pe liber.
Scădea pt că motoraşul pas cu pas funcționează intermitent. E ca orice motor electric care are cablul de alimentare întrerupt, dar mai face contact când şi când, în funcție de poziția în care îl ții.
Iar explicația inginerului este corectă şi în plus acest comportament este şi pt protejarea motorului, evitându-se oscilațiile extreme succesive ale turației motorului. Dar perioada cât motorul e menținut la o turație mai mare decât turația nominală de ralanti este de numai câteva secunde, cred că maxim 3. La tine e menținut mai mult şi asta din cauza unei probleme. Şi problema e motoraşul pas cu pas.

Edited by Mike1alike, 11 August 2022 - 22:57.


#23
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
Dac e sa o luam dupa carte mpp se curata de 1...5 ori dupa care se SCHIMBA corp clapeta cu mpp cu tot , vine gata echipat de fabrica .
Si eu am avut probleme cu originalul dupa ce am schimbat mpp , fiind nou motorasul si gaura de aer cu uzura de la cel vechi nu s-au mai "pupat" asa ca am luat tot ansamblul nou original dar de Logan facelift ce are corp de aluminiu si mpp elvetian , merge doxa Posted Image

Edited by ldpe, 12 August 2022 - 06:12.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate