Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema după ITP
Last Updated: Aug 12 2022 06:12, Started by
stefan0011
, Aug 11 2022 17:03
·
0
#1
Posted 11 August 2022 - 17:03
Azi am făcut ITP ul, Renault 1.2 aspirat. Înainte mergea impecabil motorul. La ITP mi au scos joja de ulei și au băgat o sonda care cred că citește turațiile. După ce am plecat de la service, daca scot mașina pe liber in mers, turometrul se oprește la 1500 ture și nu mai coboară. Că sa revină la 800, trebuie sa opresc masina de tot. E posibil sa fi dereglat vre un cititor de turații cu sonda aia? Ce ar fi de făcut, a mai pățit cineva așa ceva?
|
#2
Posted 11 August 2022 - 17:17
Daca nu ma insel cu sonda acea iti ia temperatura uleiului
|
#3
Posted 11 August 2022 - 17:29
Posibil sa-ti masoare gazele de carter.
Sfatul meu e sa te duci inapoi sa le spui. Cine stie ce capacel au uitat sa iti puina la loc |
#4
Posted 11 August 2022 - 17:36
Sonda aia nu are legatura cu turatia. Turatia se ia de la bobina de inductie/bujii.
S-ar putea sa fie doar o coincidenta. Ai verificat sub capota sa vezi daca e ceva vizibil in neregula ? |
#5
Posted 11 August 2022 - 17:53
Da, am verificat, nu pare nimic în neregula sub capota. Daca turația o ia cu cleștișorul ăla pus în zona bujiilor, e posibil sa mi fi dat iar softul peste cap. Am avut asta iarna problema că nu pornea, am fost la un service au schimbat clapeta de accelerație dar tot așa nu pornea și rămânea turata. Am fost la reprezentanta, nu au găsit nimic în neregula, dar i au făcut o resoftare și n am mai avut probleme de atunci.
Tind sa cred că e ceva legat de soft, daca opresc masina pe loc, turația coboară imediat la ralanti. Vă mulțumesc pt idei și va țin la curent cum evoluează problema. Edited by stefan0011, 11 August 2022 - 17:54. |
#6
Posted 11 August 2022 - 17:54
Resoftare... slabe sanse.
Trage aer fals pe undeva. Scenariu plauzibil: Gigi de la itp s-a proptit in capacul de la filtru de aer si ti-a miscat si corpul clapeta. In combinatie cu niste suruburi care se mai slabesc de la vibratii. Sau stranse mai slab ultima oara, e reteta ideala. |
#7
Posted 11 August 2022 - 17:56
Daca problema nu s-a manifestat acolo cat ai fost (sau n-ai bagat-o de seama) si te duci dupa o zi...ce sa le mai spui la aia..
Doar sa mai verifice ei asa din bunavointa, dar aia nu sunt mecanici. Ca la revizie, iti factureaza filtru de polen si nu-l schimba, vezi daca esti curios ca mine acasa treaba asta si dupa cateva saptamani, dar si o zi sa treaca...ce sa le faci? Scandal si cu atat ramai |
#8
Posted 11 August 2022 - 17:57
stevetlangat, on 11 august 2022 - 17:54, said:
Resoftare... slabe sanse. Trage aer fals pe undeva. Scenariu plauzibil: Gigi de la itp s-a proptit in capacul de la filtru de aer si ti-a miscat si corpul clapeta. In combinatie cu niste suruburi care se mai slabesc de la vibratii. Sau stranse mai slab ultima oara, e reteta ideala. |
#9
Posted 11 August 2022 - 18:01
#10
Posted 11 August 2022 - 18:07
Octavian___, on 11 august 2022 - 17:56, said:
Daca problema nu s-a manifestat acolo cat ai fost (sau n-ai bagat-o de seama) si te duci dupa o zi...ce sa le mai spui la aia.. Doar sa mai verifice ei asa din bunavointa, dar aia nu sunt mecanici. Ca la revizie, iti factureaza filtru de polen si nu-l schimba, vezi daca esti curios ca mine acasa treaba asta si dupa cateva saptamani, dar si o zi sa treaca...ce sa le faci? Scandal si cu atat ramai stevetlangat, on 11 august 2022 - 18:01, said: Nu stiu exact. Dar pare ca locul pe unde trage aer fals se acopera. Ai acceleratia pe cablu? |
|
#11
Posted 11 August 2022 - 18:11
Daca stii sigur ca nu ramane agatata acceleratia atunci posibil sa traga aer fals (un pic) pe undeva cum spuse colegu mai sus.
La mine (logan 1.6 ) agata un pic asa cateodata si ramane la ~1500 rpm, dar ii dau un "ciocan" scurt din talpa la pedala si pica in 800 rpm. |
#12
Posted 11 August 2022 - 18:55
I am scos mufa clapetei de accelerație și încă una, le am pus la loc și am mai dat o tura cu masina. Surpriza, și a revenit. Să aibă legătură că a stat mult timp pornită la ralanti pe la service? ...crescuse temperatura un pic cam mult. Nu știu ce și cum, sper sa nu mă mai streseze și va țin la curent. Mulțumesc tuturor!
|
#13
Posted 11 August 2022 - 19:08
#14
Posted 11 August 2022 - 19:20
Are o mufa electrica. Și mai era una pe motor, nu știu aia pt ce e. Astea le am scos dar nu știu dacă are legatura cu rezolvarea. Văd mâine cu motorul complet răcit.
|
#16
Posted 11 August 2022 - 19:45
An 2008 cod motor de unde îl iau? Cică e 1.2 8v, zicea un mecanic, dar nu știu sigur.
Asta cu resoftarea am mai auzit o și pe la alții, chiar mi o recomandase cineva și aici pe forum. |
#17
Posted 11 August 2022 - 19:54
E posibil să fie o coincidență că s-a întâmplat exact după ce ai făcut ITP-ul.
Şi ai mai avut problema asta. Cauza este cum s-a spus mai sus, aer fals. Care poate fi tras dacă e vreun furtun sau garnitură fisurat/pişcată. Şi mai poate fi valva de aer pentru funcționare la ralanti, aşa numitul motoraş pas cu pas. Acesta nu îți mai funcționează corect, nu mai închide cât ar trebui să închidă şi de acolo aerul în exces. Edited by Mike1alike, 11 August 2022 - 19:55. |
#18
Posted 11 August 2022 - 20:25
Nu a treaba "coada vacii cu stampila primariei" :-)
Furtunul ala este pentru temperatura de ulei. Probabil ca mergi cu masina subturata (deh, mergi la consum) si nu treci de anuite plaje de turatii. La ITP trebuie sa ti-o tureze (probabil 3500-4000 de ture) ca sa citeasca aparatul noxele si "in forja". La fel de probabil cablul de la turometru o fi putin "piscat" si acum iti prinde si nu mai vine inapoi. Coincidenta - ti se putea intampla si tie intr-o depasire cand o turai mai tare. Ca procedura nu are omul de la ITP ce sa iti faca "rau" la masina. Mergi la un mecanic cu ea si ii da rapid de capat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users