Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

EVCC - incarcare EV din surplus productie fotovoltaica

- - - - -
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#19
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Alegi operatiunea Min+PV

#20
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Pe forumul EVCC nu se plange nimeni de asaceva.
Ce e drept, statiile destepte care au 1/3 phase switch, au si "simulate unplug".

Nici in documentatie nu e nimic.
https://docs.evcc.io...cles#volkswagen

Cred ca urlau destui...

#21
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Am gasit, limita este de 3 porniri. Vedeti poza din atasament.
Nu pot da link direct la facebook pentru ca accesul in grup este restrictionat.

Si inca o chestiune, dar asta cred ca nu mai este de actualitate incepand cu SW 2.3:
https://myenergi.inf...-eco-t2447.html

Attached Files



#22
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003

Quote


We are already receiving reports of posts on the ID3 Facebook page that people are having to unplug their car and plug it back in again to charge on Economy 7 tariffs - that's with other makes of charger, nothing to do with zappi!  


Acolo e vorba de Zappi charger.
Cert e ca cel putin Go-e simulează unplug/replug

Vezi atasat.

Attached Files



#23
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Adm, on 04 septembrie 2022 - 20:29, said:

Acolo e vorba de Zappi charger.
Asa o fi, dar in mesajul citat de tine scrie "nothing to do with zappi!"

#24
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,147
  • Înscris: 11.01.2009
Am ID.3. Si la mine da eroare cu toate chargerele pe care le-am incercat, inclusiv go-e.
Da eroare daca nu porneste imediat incarcarea si, cred, nu mai reporneste dimineata. Scenariul este intalnit cand pun seara masina la incarcat, dar chargerul este setat pe PV.
De multe ori a trebuit sa ma duc sa descuit masina, sa scot cablul si sa-l bag la loc ca sa reporneasca. Doar descuind masina din telecomanda si incuind-o nu a repornit incarcarea.

#25
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Naspa, atunci MinPV mode only...

#26
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Am mai rasfoit pe grupui Volkswagen ID si am gasit o postare care spune ca problema a disparut cu SW 3.0 ... sparkyson are 2.4 din cate stiu eu, ca mine.
(ECO+ inseamna PV Only).

Attached Files


Edited by kolfleading, 05 September 2022 - 15:34.


#27
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,147
  • Înscris: 11.01.2009
Veste buna. Am 2.3, deci cale lunga pana la 3.0 :).

#28
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,115
  • Înscris: 13.03.2003
Deci bataie de cap cu incarcarea din panouri la masina. Nu stiu daca nu ar fi mai rentabil sa-mi pun baterii decat sa dau 4000ron pe o statie care s-ar putea sa-mi tot faca probleme.

#29
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Ce are a face bateria cu asta?
Cu sau fara baterie, incarcarea din surplus PV este o facilitate buna.

In plus, ce baterie planuiesti sa ai dpdv costuri pt a umple din ea o masina?

#30
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,115
  • Înscris: 13.03.2003
Cu baterie ma gandesc ca se poate porni incarcarea pe prag minim, 8A - 1.8 kW si o las asa, iar bateria v-a prelua varfurile (sa se incarce) sau sa suplineasca lipsa. Bateria ma ajuta si peste noapte, eu nefiind prosumator. Deci ar fi win-win, doar ca am gandit sistemul prost de la inceput, trebuia sa pun invertor hybrid nu on-grid. In sensul asta ziceam ca poate ar fi bine sa regandesc sistemul spre baterii decat sa dau inutil banii pe un incarcator care s-ar putea sa-mi rezolve doar jumatate de problema.

#31
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,147
  • Înscris: 11.01.2009
Ce invertor ai? Invertoarele hibride sunt mai scumpe, iar bateriile pentru ele la fel.
Eu am ales sa adaug un sistem AC-coupled, Victron MultiPlus II, scump, dar care merge cu baterii DIY ieftine. Bateriile se consuma, nu as vrea sa iau baterii de firma.

Ce masina ai? Eu am ID.3 si, desi am probleme din cand in cand, este OK in general. In plus, pare ca se rezolva cu update de soft.

Edited by sparkyson, 06 September 2022 - 12:32.


#32
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Daca esti offgrid, oricum nu cred ca merge sistemul asta, pentru simplul motiv ca statia de incarcare nu are de unde sa stie care e productia maxima fotovoltaica.

Daca consumul e mai mic decat ce poate produce invertorul, invertorul se va autolimita.
Daca consumul e mai mare decat productia PV, ai nevoie de baterii incarcate.

Problema cu invertorul hibrid este legata de costurile aditionale, adica merge doar cu baterii scumpe.

Acum depinde si ce invertor on-grid ai.

 sparkyson, on 06 septembrie 2022 - 12:31, said:

Ce invertor ai? Invertoarele hibride sunt mai scumpe, iar bateriile pentru ele la fel.
Eu am ales sa adaug un sistem AC-coupled, Victron MultiPlus II, scump, dar care merge cu baterii DIY ieftine. Bateriile se consuma, nu as vrea sa iau baterii de firma.

Adica 3 x Victron MultiPlus II daca trifazat.

#33
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,147
  • Înscris: 11.01.2009

 Adm, on 06 septembrie 2022 - 12:32, said:

Adica 3 x Victron MultiPlus II daca trifazat.

Nu, am doar pe o faza.
Injecteaza pe L1 ca sa compenseze consumul de pe toate fazele, iar contorul e-Distributie face compensare interna si nu inregistreaza nimic. Am verificat.
Functioneaza așa din februarie si mi-a crescut autosuficienta la 98%.
Sunt extrem de multumit.

#34
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,115
  • Înscris: 13.03.2003

 sparkyson, on 06 septembrie 2022 - 12:31, said:

Ce invertor ai? Invertoarele hibride sunt mai scumpe, iar bateriile pentru ele la fel.
Eu am ales sa adaug un sistem AC-coupled, Victron MultiPlus II, scump, dar care merge cu baterii DIY ieftine. Bateriile se consuma, nu as vrea sa iau baterii de firma.

Ce masina ai? Eu am ID.3 si, desi am probleme din cand in cand, este OK in general. In plus, pare ca se rezolva cu update de soft.

Invertorul este Fronius Primo 4.0-1, monofazat, ON-Grid. Incarc ID4.

Victron MultiPlus II merge adaugat la sistem si stie sa vorbeasca cu actualul invertor ?
Cu ce statie incarci acum ID3-ul ?

#35
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,147
  • Înscris: 11.01.2009
Se intelege foarte bine Victron cu Fronius.
Incarc cu go-e, care, zice lumea, are acelasi hardware cu Fronius WattPilot.
Doar ca eu o controlez cu EVCC, care isi citeste datele din sistemul Victron.

#36
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
@sparkyson

https://github.com/e...ses/tag/0.102.1

8b88693 Add OpenEVSE chargers (#4462)

https://docs.evcc.io...argers#openevse

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate