Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Viteza scazuta extern digi Fiberlink 1000
Last Updated: Dec 16 2022 07:26, Started by
CPX
, Aug 10 2022 16:59
·
0
#1
Posted 10 August 2022 - 16:59
In esenta am o viteza foarta scazuta de download , ~6-12Mbps in afara tarii, cu toate serverele testate.
Acesta problema imi afecteaza munca la firma la care lucrez, lucrez remote de cateva luni, iar traficul este rutat prin reteaua Zscaler ce are noduri in Europa dar nu si in Romania. Impreuna cu echipa acestora am determinat ca problema este de la la ISP, ei au incercat alocarea mea la diferite servere (din Germania, Polonia, Franta, Italia si Spania) insa viteza de download a ramas la fel, foarte scazuta, intre 2 si 8 Mbps. Deasemena au facut teste cu alti colegi ce lucreaza de la Bucuresti(eu sunt la Cluj) si care au ca provider tot RDS/RCS iar acestia au o viteza mult mai mare, peste 50Mbps prin reteaua Zscaller si peste 200 Mbps pe direct din serverele europene. Atasez cateva imagini! Attached FilesEdited by CPX, 10 August 2022 - 16:59. |
#2
Posted 10 August 2022 - 17:13
#3
Posted 10 August 2022 - 17:21
Ai testat si folosind alt dispozitiv? Ce router ai? Echipamentul de la Digi sau router personal?
|
#4
Posted 10 August 2022 - 17:39
#6
Posted 10 August 2022 - 17:52
Znevna, on 10 august 2022 - 17:42, said:
Si de pe alt dispozitiv? Posiibil problema e mai veche dar nu am bagat de seama pana nu am schimbat jobul.Am vazut ca site-urile se incarca parca cam lent de ceva vreme dar cam atat.. Imi amintesc ca in trecut, acum multi ani cand am instalat FIberlink, aveam viteze pana la 100MBps cu serverele din extern, apoi nu am mai testat... Edited by CPX, 10 August 2022 - 17:57. |
#7
Posted 10 August 2022 - 19:00
Ar trebui să intrebi si vecinii, la casă sau bloc unde locuiești acum.
|
#8
Posted 10 August 2022 - 19:03
O sesizare la Call Center si se rezolva problema imediat.
|
#9
Posted 10 August 2022 - 19:06
xmanyacs77, on 10 august 2022 - 19:03, said:
O sesizare la Call Center si se rezolva problema imediat. Edited by CPX, 10 August 2022 - 19:20. |
#11
Posted 10 August 2022 - 19:19
#12
Posted 10 August 2022 - 19:31
In general externele variaza in functie de traficul international, browser, momentul testului... in aplicatie de ex da mai mult la up decat in browser. Este best effort. Daca ai viteze excesiv de mici ar putea fi ceva de la tine sau bucla locala pon.
spd test deb.jpg 53.84K 51 downloads Edited by andreic, 10 August 2022 - 19:32. |
#13
Posted 10 August 2022 - 19:48
andreic, on 10 august 2022 - 19:31, said:
In general externele variaza in functie de traficul international, browser, momentul testului... in aplicatie de ex da mai mult la up decat in browser. Este best effort. Daca ai viteze excesiv de mici ar putea fi ceva de la tine sau bucla locala pon. spd test deb.jpg In testul prezentat de time eu am ~20Mb/s, deci da, extrem de putin... Edited by CPX, 10 August 2022 - 19:50. |
#14
Posted 10 August 2022 - 19:57
In tara trebuia sa mearga maxim... ma refer nu neaparat la sistemul tau ca merge oki, ci la bucla locala a retelei adica pon-ul de la tine pana la provider.
|
#15
Posted 10 August 2022 - 20:09
andreic, on 10 august 2022 - 19:57, said:
In tara trebuia sa mearga maxim... ma refer nu neaparat la sistemul tau ca merge oki, ci la bucla locala a retelei adica pon-ul de la tine pana la provider. Daca este ceva problema la Pon sau altundeva in retea, tot ei trebuie sa rezolve... |
|
#16
Posted 10 August 2022 - 20:16
Fa sesizare din contul tau de pe digi.ro > la tehnic > explica situatia si iti garantez ca in maxim 15 minute te vor suna. ( Ma invatat un domn de la Tehnic, cand am probleme sa fac asa si imediat suna dansii)
|
#17
Posted 10 August 2022 - 20:18
StefanRO, on 10 august 2022 - 20:16, said:
Fa sesizare din contul tau de pe digi.ro > la tehnic > explica situatia si iti garantez ca in maxim 15 minute te vor suna. ( Ma invatat un domn de la Tehnic, cand am probleme sa fac asa si imediat suna dansii) Edited by CPX, 10 August 2022 - 20:18. |
#18
Posted 10 August 2022 - 20:46
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users