N-are vlaga in a 5 a
Last Updated: Aug 10 2022 09:15, Started by
Psiqo
, Aug 09 2022 07:17
·
0
#19
Posted 10 August 2022 - 07:00
La majoritatea masinilor treapta 5 daca e ultima e pentru consum scazut.Altfel spus masina respectiva atinge viteza maxima in treapta 4.Intinde mai mult treapta 4 si cind vei trece in a 5 a nu vei mai avea acea senzatie.Cred ca daca te trimit sa vezi demultiplicarea in specificatiile cutiei de viteze a masinii e prea mult pentru tine.
|
#20
Posted 10 August 2022 - 07:07
xmanyacs77, on 10 august 2022 - 06:48, said:
Trebuie inlocuit filtrul de motorina... Mike1alike, on 09 august 2022 - 21:54, said:
Aaa... "turația crește foarte foarte greu" Eu după prima citire am rămas cu impresia că turația crește, viteza foarte greu. My bad! Întradevăr și pt ambreiaj, era ciudat că numai în viteza 5. În condițiile acestea, problema pare să fie la cutie. N-are cutia nici o problema, masina mergea fara turbosuflanta nu tinea vaccumul deloc, plus debimetrul care avea niste pini de la conexiune mai subrezi desi ECU nu a detectat nimic si un senzor de presiune care la fel era cam subred, s-a remediat problema. Melteanu, on 10 august 2022 - 07:00, said:
La majoritatea masinilor treapta 5 daca e ultima e pentru consum scazut.Altfel spus masina respectiva atinge viteza maxima in treapta 4.Intinde mai mult treapta 4 si cind vei trece in a 5 a nu vei mai avea acea senzatie.Cred ca daca te trimit sa vezi demultiplicarea in specificatiile cutiei de viteze a masinii e prea mult pentru tine. Masina are 6 trepte, si te-as ruga sa recitesti ceea ce ai scris intradevar poti folosi o treapta superioara mergand cu turatii mai mici pentru a reduce consumul, daca vroiam sa folosesc treapta a 4 a pentru un cuplu mai bun puteam sa o fac dar imediat ce schimbam in a 5-a masina chiar daca pana in a 4-a i-as fi dat 130km/h ea ar fi scazut inapoi la 110-120km/h in fine problema a fost remediata Edited by Dany_Darke, 10 August 2022 - 07:40. |
#21
Posted 10 August 2022 - 08:47
@Psiqo, tu esti cel care da informatii eronate si incomplete. Nu toti membrii softpedia au bile de cristal acasa sa ghiceasca ce Doamne iarta-ma a avut in cap initiatorul cand a postat dupa ureche. Primul post, zero info despre vehicul. Al doilea post, spui model, an, capacitate cilindrica si stop. Pai Mazda la anul si configuratia aia a avut si 1.6 benzina si 1.6 diesel. Se vorbeste de turbosuflanta al naibii de tarziu, deci se ajunge la concluzia ca e vorba de un motor Diesel. Si tot tu sari de posterior in sus ca nu a citit cutarica mai bine. Ce sa citească??? dupa primul post un admin ar fi trebuit sa iti dea un avertisment si sa te puna sa completezi informatia, ca sa primesti un sfat util.
|
#22
Posted 10 August 2022 - 08:57
Ca sa inteleaga toata lumea ce am reusit sa inteleg eu :
Masina nu mai trage in treapta a5a cum tragea inainte. Accelereaza mai greu dupa 120 in tr5 decat inainte. Intr-a 4a accelereaza ok in vomparatoe cu a5a (cum e si normal). Dar probabil ca si in tr4 trage mai prost decat inainte doar ca nu se simte la fel de mult diferenta ca in treapta a5a. |
#23
Posted 10 August 2022 - 09:01
Psiqo, on 10 august 2022 - 07:07, said:
masina mergea fara turbosuflanta nu tinea vaccumul deloc, plus debimetrul care avea niste pini de la conexiune mai subrezi desi ECU nu a detectat nimic si un senzor de presiune care la fel era cam subred, s-a remediat problema. Însă, ai spus tu de termosuflantă din primul post, deci o aveai pe radar, ți-a mai dat ea semnale. Bine că ai rezolvat! Drumuri bune! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users