Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Rescanare “fortata” Samsung Smart TV
Last Updated: Apr 06 2023 11:44, Started by
novo_
, Aug 06 2022 17:39
·
5
#1
Posted 06 August 2022 - 17:39
Salutare,
Ma aflu intr-un hotel din Italia unde se foloseste televiziunea terestra. Banuiesc ca frecventele s-au mai schimbat si nimeni nu a mai rescanat canalele, deoarece multe nu merg. Probleme cu semnalul nu cred ca au, deoarece putinele care merg se vad foarte bine. Problema este urmatoarea: cum rescanez canalele daca optiunea este dezactivata (presupun ca de catre staff-ul hotelului)? TV-ul in cauza este un Samsung Smart dintr-o generatie mai veche. Nu stiu exact modelul, asa ca o sa atasez o poza cu interfata meniului, orientativ. Din cate stiu, exista un meniu ascuns pentru TV-urile Samsung, si am incercat cateva solutii de pe net, insa n-am reusit nimic. Multumesc! Attached Files |
#2
Posted 06 August 2022 - 17:58
Am rezolvat.
1. Inchizi televizorul 2. Apesi butoanele Info, Menu, Mute (in ordinea asta) 3. Deschizi televizorul Si va aparea pe ecran meniul de service. 4. Te duci la “Control” 5. “Hotel Option” 6. “Channel” 7. “Channel Setup” Topicul poate fi inchis. Edited by novo_, 06 August 2022 - 18:02. |
#3
Posted 06 August 2022 - 18:09
cum faci? te duci la angajatii hotelului si reclami. vin ei, dezactiveaza hotel mode, rescaneaza, il activeaza la loc
|
#4
Posted 06 August 2022 - 18:14
Am reclamat si nu stia ce sa faca… a adus alt cablu, dupa aia a zis ca e problema de la antena de pe acoperis. De TV-urile astea s-a ocupat cineva la prima instalare si dupa aia nu s-a mai atins nimeni de ele. Nu stie nimeni cum sa umble in Service Menu.
|
#5
Posted 06 August 2022 - 20:24
novo_, on 06 august 2022 - 18:14, said:
De TV-urile astea s-a ocupat cineva la prima instalare si dupa aia nu s-a mai atins nimeni de ele. Nu stie nimeni cum sa umble in Service Menu. Ma indoiesc ca se schimba frecventele asa des in Italia pe DVBT2... Edited by andreic, 06 August 2022 - 20:26. |
#6
Posted 06 August 2022 - 20:40
Stiu ca setarile sunt blocate tocmai ca sa nu ma ating de ele, dar de ce sa ma uit la un ecran cu "No signal" cand pot sa am peste 200 de canale, printre care si TV5Monde HD cu subtitrari in romana? Functia e blocata ca sa nu isi bage nasul turistii atehnici. Eu nu-s tocmai atehnic.
Nu se schimba atat de des frecventele in Italia, dar este clar ca nu s-a mai facut o rescanare de cativa ani buni. Edited by novo_, 06 August 2022 - 20:41. |
#7
Posted 04 April 2023 - 21:12
Buna seara ! Am un televizor Samsung Smart model UE55MU6172UXXH. Nu pot da scanare automata. Apare, aceasta funcție este indisponibilă . Mulțumesc !
|
#8
Posted 06 April 2023 - 11:44
Incearca pasii de aici:
novo_, on 06 august 2022 - 17:58, said:
1. Inchizi televizorul 2. Apesi butoanele Info, Menu, Mute (in ordinea asta) 3. Deschizi televizorul Si va aparea pe ecran meniul de service. 4. Te duci la “Control” 5. “Hotel Option” 6. “Channel” 7. “Channel Setup” |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users